Ze heeft wel smaak, maar wat wil je met zo'n manquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef Eilanden het volgende:
Ze heeft eigenlijk maar een favoriete voetballer.... Dennis Bergkamp
Paar seizoenen geleden een paar keer meegenomen naar de FC, maar heb haar niet kunnen bekeren.... sterker nog.. als ze het over Utreg heeft, dan heeft ze het over 'die losers'....quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft wel smaak, maar wat wil je met zo'n man![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Paar seizoenen geleden een paar keer meegenomen naar de FC, maar heb haar niet kunnen bekeren.... sterker nog.. als ze het over Utreg heeft, dan heeft ze het over 'die losers'....![]()
Met zo'n vrouw moet je niet trouwen. Ik heb mijn man beter afgericht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Paar seizoenen geleden een paar keer meegenomen naar de FC, maar heb haar niet kunnen bekeren.... sterker nog.. als ze het over Utreg heeft, dan heeft ze het over 'die losers'....![]()
Vrouw met verstand dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Stel in het vervolg geen retorische vragen en deel gewoon uitquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sientje watbedoeljemetjemsnnaam?
(had het al eerder gepost)quote:sorry maar ik moet het ff kwijt!
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
Zo ik ben zooooo onwijs zwaar over de zeik.....
*hijg hijg....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef VoreG het volgende:
het wordt steeds gekker, op een forum gaan vragen wat iemand met zijn msnnaam bedoelt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Wel als je de start van SCH en FCG al slecht noemt .....
Voor Utrecht-maatstaven is dat een uitstekende start![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |