AVG ik okay man. Hoezo kun je gratis virusdefinities niet meer downloaden dan? Ook niet handmatig?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
AVG is kut man. Heb ik ook, kan mijn virusdefinities niet meer updaten.
quote:
Tuuuuurlijk net oranje BH gekochtquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:had je die nog niet gezien?
ga je vanavond in t oranje voor de TV zitten?
dus je gaat in alleen een oranje bh voor de tv zitten?:~quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk net oranje BH gekocht
pics pleasequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk net oranje BH gekocht
Dankjequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon met je mee.
Wat een geen
en
![]()
Aait even over krulletjes
Waar ken je ze handmatig downloaden dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
AVG ik okay man. Hoezo kun je gratis virusdefinities niet meer downloaden dan? Ook niet handmatig?
quote:
Sinds waneer heeft bluezz blond haar ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[afbeelding]BLUEZZ...........HOLLAND
Dat heb ik ook gehad op het HBO. Gevolg was, door 1 zo'n lamlul die te lui was om mijn cijfer in te voeren (en daarbij even mijn stagerapport was "kwijtgeraakt") dat ik dus bij de herkansing mijn diploma op heb kunnen halen. Leuk man, je hele klas zit bij de normale uitreiking, jij lekker bij de her- als enige van je klas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
sorry maar ik moet het ff kwijt!
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
Zo ik ben zooooo onwijs zwaar over de zeik.....
*hijg hijg....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waar ken je ze handmatig downloaden dan.
Wanneer ze automatisch geupdate worden dan gebeurd er gewoon niks, alsof er geen verbinding gemaakt kan worden...
speciaal voor methodmich....dit is blond uit een flesje !quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:09 schreef appelsientje het volgende:
Sinds waneer heeft bluezz blond haar ?
dus jouw eigenlijke functie komt vrij ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef SCH het volgende:
Mijn nieuwe functie is nu bjina rond maar net als bij appelsientje word ik ook wat moe van al die burocratische rompslomp.
Ik moest toch solliciteren - dat gaat via PZ, maar die reageerden verder niet op mijn brief. Heb inmiddels allang een gesprek gehad en dat zit wel goed. Mailt PZ net: "We hebben uw brief ontvangen en uw leidinggevende neemt binnenkort contact met u op voor een gesprek". Dat heb ik gisteren dus gehad mutSCH
draagster ook een beetje slankquote:
Redacteur Levensbeschouwing, lijkt me echt wat voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus jouw eigenlijke functie komt vrij ?
* Bjoro zoekt ook een nieuwe job namelijk
nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Redacteur Levensbeschouwing, lijkt me echt wat voor jou
Als je levenbeschouwing is dat je geen levensbeschouwing hebt, kom je dan ook in aanmerking?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Redacteur Levensbeschouwing, lijkt me echt wat voor jou
Iedereen heeft een levensbeschouwingquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je levenbeschouwing is dat je geen levensbeschouwing hebt, kom je dan ook in aanmerking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |