Je bent er toch niet zo eentje die wel tatoos heeft en piercings?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef sig000 het volgende:
Ik heb allerlei rare fobien met tandartsen..
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef Ole het volgende:
Zie vorige deel! Ik ben onlangs weer geweest dus ik heb nog even!![]()
Nee wel een dikke motor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zo eentje die wel tatoos heeft en piercings?![]()
je hoeft het niet te lezen, deze info was voldoende. Maar hij is een beetje nerveus..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh.. komt vast goed
(te lui om ander deel te lezen)
Hmm nerveus zijn houdt meestal in dat er wat aan de hand is toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:40 schreef Ole het volgende:
[..]
je hoeft het niet te lezen, deze info was voldoende. Maar hij is een beetje nerveus..
Omdat het lekker verdient?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tandartsen zijn mensen zonder enig besef van medelijden...
Hoe anders houd je het uit als tandarts?
Mwah... ik voel altijd van alles als ik weer een afspraak heb, maar het valt altijd weer meequote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm nerveus zijn houdt meestal in dat er wat aan de hand is toch?![]()
Het zwembad in de tuin is dan weer wel tof.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat het lekker verdient?
mijn beste vriend is tandarts..
Ja, dag...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat het lekker verdient?
mijn beste vriend is tandarts..
Wat ik zeg... sommigen gaan zelf te weinig..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:45 schreef MissHobje het volgende:
Ohh gelukkig maar![]()
Ik heb meestal wel mazzel.. moet denk ik binnenkort weer..
wel gezellige boel bij mijn tandarts ( vrouw) alleen zij meurt dus uit haar monddat vind ik echt niet kunnen.
Ik had vorige keer al een hint gegeven.. net voordat ik moest een rauw teentje knoflook in mijn mond gedaan![]()
Ze kon er wel om lachen
Zou dat een tandarts afwijking zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:46 schreef Ole het volgende:
Beetje sarcastisch moet je wel zijn..
En weet je wat grappig is: hij gaat zelf nooit!Ik zei laatst nog tegen hem dat ie ook weleens een keertje naar de mondhygienist mocht.. Al die sigarenrookaanslag op zijn tanden
![]()
Koop nooit een auto van een automonteur.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:48 schreef Ole het volgende:
Tja.. de boekhouder die zijn eigen administratie niet op orde heeft
de schoenmaker die zelf op versleten schoenen loopt..
Zo zijn er wel wat !
Tandarts? Ik moet 28 september ook terugkomen. Een gaatje bij mijn vulling, een nieuw gaatje en een vulling die eruit gevallen is.quote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef Tijn het volgende:
Ik had uiteraard een gaatje, dus ik moet nog een keer terugkomen. Kben medisch lekker bezig de laatste tijd
* beaamtquote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
Een Semi topic wat voor mij nog helemaal vers is, da's leuk.
Alledrie...quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Knappe tandarts , sarcasme of ben je gewoon niet goed bij je hoofd?
Ah, vandaar.quote:Op zondag 18 september 2005 02:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Alledrie...
Het is een gigantisch lief, jong hindoestaans vrouwtje... met wie ik erg goed overweg kan. En ik ben er het afgelopen jaar ontzettend vaak geweest ivm twee kronen en een verstandskies die getrokken moest worden. En eigenlijk vind ik het heel erg leuk om er naartoe te gaan, omdat ik zo goed met haar kan opschieten.
Euh, nee zo gaat dat niet.quote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef broer het volgende:
"Hoe wil je het hebben?"
"Ja, nou... Korter, graag."
"Oké. En? Ga je nog op vakantie?"
Jawel. Bij mij gaat het altijd op de manier die ik hierboven beschreef.quote:Op zondag 18 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
Je weet toch wel hoe een gesprek gaat?
"Nee, puur zonde geld."quote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef broer het volgende:
"Hoe wil je het hebben?"
"Ja, nou... Korter, graag."
"Oké. En? Ga je nog op vakantie?"
Is me vroeger aangeleerd door mijn ouders.quote:Op zondag 18 september 2005 03:17 schreef broer het volgende:
Fooi bij een kapper!?
Hoe kort moeten ze het dan toch knippen!?
Nee meid, je meent het!quote:Op zondag 18 september 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Mijn haar zit nu wel dolletjes
Oh, neuh. Dolletjes heeft niets met oppervlakkigheid te maken.quote:Op zondag 18 september 2005 03:29 schreef broer het volgende:
Sorry, was ik te oppervlakkig voor een semi-bikkeltijd-topic?
quote:Op zondag 18 september 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Ik ben blijkbaar nog niet zo zeker in mijn mannelijkheid als jij
Zelfkennis is een groot goed.quote:Ter eigen troost, ik ben in ieder geval zo ver, dat ik zelf al zie wanneer ik me in sociale stereotype valkuilen begeef.
Da's wel slim. Die dingen zijn nu waarschijnlijk voor een prikkie te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag een Nintendo 64 met 8 games gekocht. Wat een vet ding zeg
Staat ook mooi naast m'n Super Nintendo
Met mijn verbranding? Het is zonde om daar niet iedere dag de vruchten van te plukken. Menig dikzak zou jaloers zijn op de uitblijvende gevolgen van mijn eetpatroon.quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef broer het volgende:
Je hoeft niet te kiezen.
Je kunt ook gewoon niets eten.
En hoe is dat precies geen keuze?quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen.
Je kunt ook gewoon niets eten.
Dan is het inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. En dikzakken jaloers maken heeft hogere prioriteit dan je onder keuzes uitwurmen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
Met mijn verbranding? Het is zonde om daar niet iedere dag de vruchten van te plukken. Menig dikzak zou jaloers zijn op de uitblijvende gevolgen van mijn eetpatroon.
Het is pizza geworden trouwens.
Het is in ieder geval een keuze uit minder dingen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Tijn het volgende:
En hoe is dat precies geen keuze?
Ja, 45 euro voor een N64 met 3 controllers en 8 games (waaronder allebei de Zelda's)quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's wel slim. Die dingen zijn nu waarschijnlijk voor een prikkie te krijgen.
Over een dik jaartje kun je er waarschijnlijk ook een gamecube naast zetten.
Hij is op. En nu zit ik te vol en heb ik spijt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef broer het volgende:
Pizza is een goede keuze. Ik heb gekozen om niets te eten.
Ik was 8 dagen in het Turkse landschap.quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef broer het volgende:
In dat geval: waarom heb je je zo weinig hier laten zien, de afgelopen tijd.
Doe nie zo gek.quote:Op maandag 19 september 2005 02:24 schreef broer het volgende:
Slapen, misschien. Maar het is wel een twijfelgeval.
Miss Hobjequote:Op maandag 19 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
Heee Cora![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ahh vakantie enzo.. bevalt het ?
( al tijden joe nie gezien hier ???? )
Oe lekker nog even dusquote:Op maandag 19 september 2005 02:35 schreef Cora het volgende:
[..]
Miss Hobje
Ja, nog een paar dagen. Tot woensdag.
Fijn je weer te zien!![]()
Alles goed met jou? En met Balou?! (zo heet ie nie he?)
Haha, nu weet ik het weer. Badou, ik heb dat altijd fout.quote:Op maandag 19 september 2005 02:38 schreef MissHobje het volgende:
Oe lekker nog even dus![]()
Ja vind ik ook zo![]()
Ja prima! Ja prima .. idd goed gedacht^O^(sterker nog ik vind het top dat je het nog een beetje weet aangezien ik de naam van jouw doggie ff niet meer wee t![]()
![]()
)
Badou dus![]()
Hoe gaat het met jouw doggie
No probs.. maar jouw doggie dan ?quote:Op maandag 19 september 2005 02:43 schreef Cora het volgende:
[..]
Haha, nu weet ik het weer. Badou, ik heb dat altijd fout.
Ben je nog vaak hier?
En doe de groetjes aan defender!![]()
Gaat goed met Zorro!quote:Op maandag 19 september 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
No probs.. maar jouw doggie dan ?
Ja nu weer met BB regelmatig..
zal ik doen, kweet zeker dat ze dat leukie vind( ze was zelfs bij me dit weekend
![]()
Welterusten schatje!quote:Op maandag 19 september 2005 03:03 schreef MissHobje het volgende:
ahhhhhhh toppieBadou says Hi to zorro
BB is wel leuk hoor maar dan alleen via internet.. anders klopt het toch allemaal niet.
Ze gingen wel goed nat ja met die live uitzending * vrijdag was de herhaling)
Verders ga ik nu slapen.. ben kei gaar enzo..
Ik wens joe een fijne nacht toe![]()
enne tot snel ? zie het wel
Doeg Cora en Zorro![]()
![]()
Niet echt, dikkere mensen leven langer en mijn hart ligt waarschijnlijk in het vet.quote:Op maandag 19 september 2005 02:17 schreef broer het volgende:
Maar je bent er niet dik van geworden. Dat moet je toch in ieder geval een klein beetje tevreden stellen?
Ja, hup omhoog met die klootzak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:27 schreef Lamon het volgende:
En omhoog..
Eh, ik bedoel natuurlijk [insert willekeurige wereldwijze revelatie here]...
Maak je geen zorgen Lamon, vannacht de laatste nacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
Nou nou, Cora is wel weer een beetje van de aanwezigheid de laatste tijd.
Tssk, ik heb al 3 jaar geen echte vakantie meer gehouden, en zie je dat mij tegenhouden? Dat woordje 'bikkel'' staat er natuurlijk niet voor niets, Cora.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:54 schreef Cora het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Lamon, vannacht de laatste nacht.
Woensdag weer werken.
Je hebt gelijk Lamon, waarschijnlijk ben ik ook geen echte bikkel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:08 schreef Lamon het volgende:
Tssk, ik heb al 3 jaar geen echte vakantie meer gehouden, en zie je dat mij tegenhouden? Dat woordje 'bikkel'' staat er natuurlijk niet voor niets, Cora.
En geen grappen over mannen met 1 bal graag.
Ik hou niet van warmte en ik heb geen enkele vorm van stress wat werk betreft, voorlopig nergens voor nodig dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:30 schreef Cora het volgende:
Lamon, het wordt tijd dat je eens het vliegtuig neemt dan naar een warm oord en eens gaat genieten een week of 2.
Frankrijk, Spanje en Portugal vond ik ook niks, maar Griekenland vond ik toch wel erg mooi. Mooie eilanden hebben ze wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:43 schreef Lamon het volgende:
Ik hou niet van warmte en ik heb geen enkele vorm van stress wat werk betreft, voorlopig nergens voor nodig dus.
Ik hou het gewoon op een paar muziek festivalletjes en ik ben weer helemaal het mannetje.
Misschien een keertje IJsland of Ierland tussendoor.
Spanje, Frankrijk, Griekenland en Portugal heb ik gezien en hoef ik nu nooit meer te zien. Wat een nietszeggende landen waren dat, bah..
Yep, je bent er nog!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:49 schreef Ole het volgende:
Gaat wel lekker! alleen ik weet niet of mijn chello of mijn eigen comp nu zo langzaam is..
Ik ben er iig even nog !
Sinds een jaar mog dat niet meer. Het eerste cijfertje is namelijk veranderd, en dat vind ik erg vervelend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:51 schreef Cora het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk Lamon, als ik dat mag vragen?![]()
Haha, die van mij al 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:56 schreef Lamon het volgende:
Sinds een jaar mog dat niet meer. Het eerste cijfertje is namelijk veranderd, en dat vind ik erg vervelend.
Ook lief, maar ik bedoelde eigquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij ook een dik clownshoofd terug.
Je moet ook gewoon een laptop nemen Beep.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:01 schreef Ole het volgende:
Mennnn... dat ding hier reutelt en rochelt alle kanten op... Binnen 2 maanden heb ik een betere hoor!
Sorry Lamon![]()
![]()
toch niet een 3+1.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sinds een jaar mog dat niet meer. Het eerste cijfertje is namelijk veranderd, en dat vind ik erg vervelend.
24 alweer?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:58 schreef Cora het volgende:
Haha, die van mij al 4 jaar geleden.
Cool!
Ik hoop op meer met mijn fantastische tuintje eik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:02 schreef Cora het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een laptop nemen Beep.
Dan kun je 1 week per jaar buiten in de tuin zitten fokken!
Is ie overdekt en heeft ie van die lampen om de boel warm te houden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:04 schreef Ole het volgende:
Ik hoop op meer met mijn fantastische tuintje eik...
Ik ga op naar de 40.. zie mijn profiel... vorige week 36 geworden..quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nou ook weer niet.
wel beschut... de warmte blijft goed hangen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:06 schreef Cora het volgende:
[..]
Is ie overdekt en heeft ie van die lampen om de boel warm te houden?
Dan waarschijnlijk inderdaad 3 weken per jaar.
Fossiel!quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga op naar de 40.. zie mijn profiel... vorige week 36 geworden..![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:06 schreef Ole het volgende:
Ik ga op naar de 40.. zie mijn profiel... vorige week 36 geworden..![]()
Je houdt het niet tegenquote:Op dinsdag 20 september 2005 04:10 schreef Cora het volgende:
[..]
36 is best cool.
Je bent net zoveel waard als 2 vrouwen van 18 bijvoorbeeld.
Goed bezig Ole!
Lamon, is Sesamstraat op de nieuwe tijd echt zo vervelend?quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:10 schreef Lamon het volgende:
Fossiel!
(excuses, maar op mijn leeftijd ga je oudere mensen afkraken om jezelf beter te voelen)
Was dat trouwens echt zo heftig, dat Vietnam?
Ik ken dat hitje ergens van, daar luisterde mijn moeder altijd naar.quote:
en ik doe wat ik doe...quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ken dat hitje ergens van, daar luisterde mijn moeder altijd naar.
En nu hou ik weer op, hoor.
Ik ken wel: Ik doe wat ik doe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:14 schreef Lamon het volgende:
Ik ken dat hitje ergens van, daar luisterde mijn moeder altijd naar.
En nu hou ik weer op, hoor.
2 zielen 1 gedachte.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:16 schreef Ole het volgende:
en ik doe wat ik doe...
ga de txt nu zoeken..![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:
Dat was em, ik was in de war.
Ik heb het niet meegemaakt, he?
quote:Nou doe je jas uit en warm maar eerst je handen
Want kouwe jatten aan m'n lijf daar ril ik van
Het lijkt wel winter 'k heb de kachel laten branden
Die regen he, daar vind ik ook niks an
Zeg wees eens lief, wil je niet effe langer blijven
Dan leg je d'r gewoon een meier bij
Wees maar gerust, ik ben niet als die wijven
Die veel beloven en niks doen, da's niks voor mij
refr.:
Ik doe wat ik doe
En vraag niet waarom
Ik doe wat ik doe
En misschien is dat dom
Maar ik vraag toch ook niet aan jou
Waarom jij 't hier doet, en niet bij je vrouw
Ach kom nou
We doen wat we doen
'k Heb moeder laatst een reis cadeau gegeven
Anders had ze d'r eigen zuster nooit gezien
Die tien jaar terug naar Canada ging voor 't leven
Ik mag die ziel nou eenmaal graag gelukkig zien
En met m'n zussie ben ik kleren wezen kopen
Ze is pas twaalf, die kleine meid
Ik hoop niet dat zij, net zoals ik d'r in zal lopen
Want kerels, da's niks als rottigheid
refr.
Nee 't is niet druk, je bent vandaag de tweede
Ach het einde van de maand he, altijd stil
Nou ja, ik ben vandaag al weer tevreden
Vooral wanneer je nog wat extra's wil
Wat doen we, op z'n Frans of plaatjes kijken
Toe wees eens tof, of heb je al niets meer
Nou ja vooruit, wat kan het me ook schelen
Toe, kom maar hier, en geniet maar es een keer
refr.
Ach kom nou, we doen wat we doen
tekst en muziek: Astrid Nijgh/Lennaert Nijgh
Who! Generatiekloof.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:20 schreef Cora het volgende:
[..]
Dit zullen Astrid en Lennard niet leuk vinden.
Vietnam is ook voor MIJN tijd hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Fossiel!
(excuses, maar op mijn leeftijd ga je oudere mensen afkraken om jezelf beter te voelen)
Was dat trouwens echt zo heftig, dat Vietnam?
casettebandje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:24 schreef Cora het volgende:
Ik heb daar nog een bandje van.
Jezus, ik word oud, niet eens een cd of dvd.
Edit: laat staan een LP
Ben er nog steeds niet over uit of ie nu 20 of 30 is geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:25 schreef Ole het volgende:
![]()
[..]
2x knipperen en je bent ook 30+ Lamon...![]()
![]()
mooiste stukje tekst als je het mij vraagt....quote:Maar ik vraag toch ook niet aan jou
Waarom jij 't hier doet, en niet bij je vrouw
Ach kom nou
We doen wat we doen
Als ik Astrid al bijna niet ken.. kan 30 ook nog wel hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:28 schreef Cora het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet over uit of ie nu 20 of 30 is geworden.
Maar waarschijnlijk 20, als je Astrid niet kent.
Ik heb Astrid 2 keer live mogen bewonderen met Ik doe wat ik doe!.quote:
Welnee, ik heb me al voorgenomen dat ik volgend jaar net ga doen of ik 25 ben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:25 schreef Ole het volgende:
![]()
[..]
2x knipperen en je bent ook 30+ Lamon...![]()
![]()
Het blijft een klassieker, dat nummer!quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:30 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik heb Astrid 2 keer live mogen bewonderen met Ik doe wat ik doe!.
Was wel lang geleden, toen ik nog jong was, dat dan weer wel.
Maar wel met achtergrondBANDJE.
Heel die LP is best mooi vind ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:29 schreef Ole het volgende:
mooiste stukje tekst als je het mij vraagt....
..of ik ben muzikaal gewoon zeer slecht onderlegd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:28 schreef Cora het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet over uit of ie nu 20 of 30 is geworden.
Maar waarschijnlijk 20, als je Astrid niet kent.
Ik tel terug, dat helpt ook. Ik ben dit jaar 26 geworden, vanaf mijn dertigste gerekend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:30 schreef Lamon het volgende:
Welnee, ik heb me al voorgenomen dat ik volgend jaar net ga doen of ik 25 ben.
Mijn ouders en vrienden denken op de 1 of andere manier toch allemaal nog dat ik twintiger ben, dat is zo gegroeid. En wie ben ik om ze uit die droom te helpen.
daar noem je er wel 2 hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
.....
Frank Boeijen en Stef Bos, verder dan dat kom ik niet, qua Nederlands Glorie.
Maar dan noem je ook meteen 1 van mijn favorieten!quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:33 schreef Lamon het volgende:
..of ik ben muzikaal gewoon zeer slecht onderlegd.
Frank Boeijen en Stef Bos, verder dan dat kom ik niet, qua Nederlands Glorie.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 04:38 schreef Cora het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook meteen 1 van mijn favorieten!
Frank Boeijen vind ik geweldig.
Maar het had wel wat he?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:36 schreef Ole het volgende:
LP!!! alleen dat al...
Dat kun je degenen die nu 25- zijn toch niet uitleggen???
LP??? wasda??? ze kennen CD, MP3 etc... Maar LP??
en dat je een singletje op 45 toeren speelde en ee LP op 33???? Wattuh????
daar heb ik vast gereageerd... Frank Boeijen.. soms geniaal, somsquote:Op dinsdag 20 september 2005 04:43 schreef Lamon het volgende:
Dan hadden jullie in de afgelopen 4 jaar best in Frank Boeijen! mogen reageren.
Tssssk.
\met de kraak, de ruis, het overslaan... De naald waar stof op zatquote:
Het jaar is nog nie om, of mocht het alleen de afgelopen 4 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:43 schreef Lamon het volgende:
Dan hadden jullie in de afgelopen 4 jaar best in Frank Boeijen! mogen reageren.
Tssssk.
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:45 schreef Ole het volgende:
daar heb ik vast gereageerd.
En nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:49 schreef Cora het volgende:
En volgens mij heb ik dat wel een keer gedaan.
O ja, da's waar.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef broer het volgende:
Je bent niet te vroeg. We hangen rond in semi-bikkeltijd.
Die van Lamon haalt tegenwoordig niemand meer.
Hallo mensen en Tijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond allemaal.
Nou, een uur of 10 in de avond haal ik ook nog wel voorlopig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef broer het volgende:
Ligt eraan hoe laat bejaardentijd precies is.
Rond de middagslaap?
Dat is al een hele prestatie. Menig bejaarde begint al tijdens het acht-uurjournaal te geeuwen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef Cora het volgende:
Nou, een uur of 10 in de avond haal ik ook nog wel voorlopig hoor.
Het journaal is dan ook best saai.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is al een hele prestatie. Menig bejaarde begint al tijdens het acht-uurjournaal te geeuwen.
Tssss, verwend strontjong.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik ben onder de 25 en weet heus wel wat LP's zijn hoor. Maar ik heb er verder niets mee, digitale audio is een hele verbetering wat mij betreft
Ik ook, maar dan bedenk ik me steeds dat ik een bikkel ben.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef broer het volgende:
Dat is al een hele prestatie. Menig bejaarde begint al tijdens het acht-uurjournaal te geeuwen.
Ik heb alleen naar Ernie & Bert en Kinderen Voor Kinderen geluisterd op plaat. Maar eigenlijk was dat toen al ouderwets en luisterde iedereen gewoon CD's. Terecht natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef Cora het volgende:
[..]
Tssss, verwend strontjong.
Vroeger, toen wij in onze slaapkamer lagen te luisteren naar Piggelmee op een draagbaar pick-up'je![]()
Dat waren nog eens tijden.
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:56 schreef broer het volgende:
En nu zit je met al dat vinyl dat je nooit meer draait...
Inderdaad. Ik heb ook een heeeleboel gekochte cassettebandjes, die waren vaak nog goedkoper dan platen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef broer het volgende:
Dan was goedkoop dus toch duurkoop...
Misschien omdat er ongeveer tegelijk met de CD een hele zwik goedkope hifi-systemen op de markt kwamen met een erg magere kwaliteit? Boomblasters en minisetjes enzo. Wat een zooi.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Ha, dat heilige van die LP's heb ik ook nooit begrepen.
Zou kunnen. Daar heb ik weinig van gemerkt omdat ik een midiset met platenspeler erbij had toen. Van AKAI, dus het geluid was even crap op alle media.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:02 schreef Tijn het volgende:
Misschien omdat er ongeveer tegelijk met de CD een hele zwik goedkope hifi-systemen op de markt kwamen met een erg magere kwaliteit? Boomblasters en minisetjes enzo. Wat een zooi.
Geen idee, ze zeggen van niet geloof ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:17 schreef Tijn het volgende:
Ach, laten we ook niet de audiofiel gaan uithangen. Akai is toch best okay?
Gelijk heeft ze, ik had toendertijd nog zoiets van het is kamervulling, maar 90% van de tijd luister ik muziek vanaf mijn mp3-speler of mijn pc.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:33 schreef Tijn het volgende:
Ik denk ook niet de bouwers van LCD-crap stereotorens nog een lang leven beschoren zijn. M'n zusje die 3 jaar jonger is dan ik, is bezig met verhuizen en zoekt voor haar nieuwe locatie nog een geluidsinstallatie. Maar ze denkt niet eens aan een stereotoren, ze pakt wat ouwe speakers van zolder, zoekt er een versterker op marktplaats.nl bij en hangt daar haar iPod aan
En van die mooie grote VU-meters.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:52 schreef Tijn het volgende:
Ik hou helemaal niet van kleine apparaatjes. Hoe kleiner en lichter, hoe kutter wat mij betreft
Zware voedingen, grote knoppen, dat is wat een mens wil
Echte natuurlijk.quote:
Als hij echte VU-meters had, was Fok!ken waarschijnlijk een probleem. Dan had hij namelijk nog een pc waarmee hij alleen Nederland 1 kon ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:00 schreef Tijn het volgende:
Echte of software?
quote:Op woensdag 21 september 2005 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Als hij echte VU-meters had, was Fok!ken waarschijnlijk een probleem. Dan had hij namelijk nog een pc waarmee hij alleen Nederland 1 kon ontvangen.
Wat een raar verhaal, broer.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Als hij echte VU-meters had, was Fok!ken waarschijnlijk een probleem. Dan had hij namelijk nog een pc waarmee hij alleen Nederland 1 kon ontvangen.
Het is natuurlijk ook wat vreemd om in deze digitale tijd, analoge meters te nemen omdat ze zo tof zijn,quote:
Behalve tof ook nuttig natuurlijk, niets reageert zo soepel als een naaldje. Daar kunnen geen LEDjes tegenop.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wat vreemd om in deze digitale tijd, analoge meters te nemen omdat ze zo tof zijn,![]()
Met muziek is dat zeker zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve tof ook nuttig natuurlijk, niets reageert zo soepel als een naaldje. Daar kunnen geen LEDjes tegenop.
Zo'n plaat uit de hoes halen,erop leggen en dan de naald al draaiend precies in de goeie groef laten zakken is een niet te overtreffen ervaring.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:12 schreef broer het volgende:
Godallemachtig! Die analoge rommel bestaat gewoon nog écht!
...
Ik ga maar even een platenspeler kopen, denk ik...
Ik heb gehoord dat het heel slecht is voor je naald als je hem draait net voor je hem op de plaat zet.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:16 schreef sig000 het volgende:
Zo'n plaat uit de hoes halen,erop leggen en dan de naald al draaiend precies in de goeie groef laten zakken is een niet te overtreffen ervaring.![]()
Je moet niet alles geloven, achteruit en op en en neer gaat ook prima.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het heel slecht is voor je naald als je hem draait net voor je hem op de plaat zet.
Ik had het ook alleen maar gehóórd. En ik ben blij dat het misverstand uit de weg is. Dank je wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:23 schreef sig000 het volgende:
Je moet niet alles geloven
Ze zeggen altijd dat je slaap niet kunt inhalen, dus ik extrapoleer voor het gemak even dat je het ook niet kunt achterlopen.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
Vijf uur slaap is te weinig, Lamon. Als je ooit gepensioneerd bent, zul je daar nog heel veel last van ondervinden. Dan komt al het slaaptekort in één klap op je bord.
Weet ik veel. Dat is wat ze zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Waarom zou je slaap niet kunnen inhalen?
Ga je gang: Lamons Bikkeltijd, Deel 32.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:47 schreef broer het volgende:
jouw topic
Nee nee, dat topic bewaar ik voor speciale gelegenheden.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ga je gang: Lamons Bikkeltijd, Deel 32.
Hij kan mooi zingen, inderdaad. Maar die ene show die ik van hem (op tv) heb gezien, vond ik echt verschrikkelijk. Maar misschien had ik hem met aandacht moeten kijken, en niet met het halve oog dat ik er toen maar voor over had...quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vanavond trouwens alle 2 de cabaretprogramma's van Marc-Marie Huijbregts gekeken.
Nou ja, zolang hij niet smeekt om medelijden en zelfspot houdt, heb ik er niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Al is de tweede wel wat te persoonlijk naar m'n smaak. Ik hoef niet zo nodig opgezadeld te worden met zijn problemen.
Ik heb morgen een tien-urige werkdag, dat bespaart mij zulke dilemma's gelukkig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:03 schreef broer het volgende:
Volgens het radionieuws wordt het morgen twintig tot vierentwintig graden. Om daar volop van te genieten zou ik eigenlijk nu naar bed moeten gaan. Weg nachtgevoel.
Wat je allemaal niet moet opofferen voor een beetje zon.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik draai Marc-Marie's "Waar is de zon" nog wel eens. Zomaar. Af en toe. Daar kan Willeke alleen maar van dromen.
Die heb ik ook gezien. Vond hem ook goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Heel even dan.
Want ik wil het niet te laat maken, en ik ga straks nog ''In America" kijken voor de tweede keer.
De film staat al een paar jaar in de IMDB top 250, maar je hoort er eigenlijk nooit iemand over.
De eerste keer vond ik em goed, maar ik weet niet zo goed meer wat er nu zo mooi aan was, dus tijd om daar weer achter te komen.(onder het genot van een portie sate)
We doen gewoon net alsof het geen weekend is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Christine het volgende:
het is trouwens nog geen semi-bikkeltijd toch?
Is de tijd nog steeds niet veranderd naar bejaardentijd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Tijn het volgende:
We doen gewoon net alsof het geen weekend is.
Ja goei goeiquote:
Ja, ik ook weekend gelukkig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Ja goei goei![]()
druk gehad met werken enzomaargoed .. weekend
![]()
En joe dan >>
Ohh moet ik straks aan Def nog de groetjes doen ??
euhm weinig op internet iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, ik ook weekend gelukkig.Morgen en overmorgen nog wel werken maar dat is iig voor mezelf.
Ja, doe Defje de groeten, waar hangt ze uit tegenwoordig?
Niet zeuren., gewoon meeposten joequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef QyRoZ het volgende:
Semi-bikkelen is echt niet tof.
Wauw! Voor jou is het echt járen geleden, of niet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef QyRoZ het volgende:
Semi-bikkelen is echt niet tof.
Eeuwen. Daarom ga ik nu ook slapen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Wauw! Voor jou is het echt járen geleden, of niet?
Truste!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eeuwen. Daarom ga ik nu ook slapen.
Slaap lekker. Je hebt je van je bikkeligste zijde laten zien vanavond. Een goede nachtrust is je beloning.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef QyRoZ het volgende:
Eeuwen. Daarom ga ik nu ook slapen.
Dat noemen ze de sleur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:49 schreef MissHobje het volgende:
euhm weinig op internet idd![]()
Lekker veel met menneke enzo![]()
Ik weet het weer..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Want ik wil het niet te laat maken, en ik ga straks nog ''In America" kijken voor de tweede keer.
De eerste keer vond ik em goed, maar ik weet niet zo goed meer wat er nu zo mooi aan was...
quote:
Och..Ik vind het wel iets vredigs hebben na al die drukte van de afgelopen tijd.quote:
Ik heb nog een beetje moeite om dat specifieke icoontje correct te lezen. Ik zie het altijd een beetje als een sarcastisch icoontje.quote:
Eten?quote:Op zondag 25 september 2005 02:14 schreef broer het volgende:
De Belangrijke Zaken Des Levens hebben of zo?
quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef broer het volgende:
Iets zegt me dat jij 99 procent van alle posts op Fok! graag met een sarcastische ondertoon zou willen lezen.
Omdat ze anders simpelweg niet te verdragen zijn...
Je wilt toch niet zeggen dat die 99 procent van alle posts op dit forum echt serieus bedoeld was, he?quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef broer het volgende:
Iets zegt me dat jij 99 procent van alle posts op Fok! graag met een sarcastische ondertoon zou willen lezen.
Omdat ze anders simpelweg niet te verdragen zijn...
Ja, alles in één keer graag, dank u wel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
Eten?
Kunst?
Passie?
Liefde?
Harpoenvissen?
Muziek?
Seks?
De wereld?
Nederland?
Zeg het maar.
In mijn beleving niet. In de beleving van zij die de boel on line zetten kon dat echter nog wel eens anders zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Lamon het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat die 99 procent van alle posts op dit forum echt serieus bedoeld was, he?![]()
Sommige OP's wel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat die 99 procent van alle posts op dit forum echt serieus bedoeld was, he?![]()
Ik zou het bijna doen. bijna...quote:Op zondag 25 september 2005 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, alles in één keer graag, dank u wel.
Maak maar een essay, of zo. Dan reageer ik daar weer op.
"Het Alles Omvattende Topic Van Lamon."quote:
Daar gaat mijn bier..en mijn scherm..quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef broer het volgende:
Hoeveel harpoenen heb je gevangen?
Ik ben natuurlijk altijd op dreef Christine.quote:
je doet het toch wel met passie he?quote:Op zondag 25 september 2005 02:37 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk altijd op dreef Christine.
Alleen meestal tijdens het harpoenvissen en niet op het forum.
Ik had vandaag 3 harpen en 5 oenen aan de haak geslagen.quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef broer het volgende:
Hoeveel harpoenen heb je gevangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |