Dat noemen ze de sleur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:49 schreef MissHobje het volgende:
euhm weinig op internet idd![]()
Lekker veel met menneke enzo![]()
Ik weet het weer..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Want ik wil het niet te laat maken, en ik ga straks nog ''In America" kijken voor de tweede keer.
De eerste keer vond ik em goed, maar ik weet niet zo goed meer wat er nu zo mooi aan was...
quote:
Och..Ik vind het wel iets vredigs hebben na al die drukte van de afgelopen tijd.quote:
Ik heb nog een beetje moeite om dat specifieke icoontje correct te lezen. Ik zie het altijd een beetje als een sarcastisch icoontje.quote:
Eten?quote:Op zondag 25 september 2005 02:14 schreef broer het volgende:
De Belangrijke Zaken Des Levens hebben of zo?
quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef broer het volgende:
Iets zegt me dat jij 99 procent van alle posts op Fok! graag met een sarcastische ondertoon zou willen lezen.
Omdat ze anders simpelweg niet te verdragen zijn...
Je wilt toch niet zeggen dat die 99 procent van alle posts op dit forum echt serieus bedoeld was, he?quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef broer het volgende:
Iets zegt me dat jij 99 procent van alle posts op Fok! graag met een sarcastische ondertoon zou willen lezen.
Omdat ze anders simpelweg niet te verdragen zijn...
Ja, alles in één keer graag, dank u wel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
Eten?
Kunst?
Passie?
Liefde?
Harpoenvissen?
Muziek?
Seks?
De wereld?
Nederland?
Zeg het maar.
In mijn beleving niet. In de beleving van zij die de boel on line zetten kon dat echter nog wel eens anders zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Lamon het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat die 99 procent van alle posts op dit forum echt serieus bedoeld was, he?![]()
Sommige OP's wel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat die 99 procent van alle posts op dit forum echt serieus bedoeld was, he?![]()
Ik zou het bijna doen. bijna...quote:Op zondag 25 september 2005 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, alles in één keer graag, dank u wel.
Maak maar een essay, of zo. Dan reageer ik daar weer op.
"Het Alles Omvattende Topic Van Lamon."quote:
Daar gaat mijn bier..en mijn scherm..quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef broer het volgende:
Hoeveel harpoenen heb je gevangen?
Ik ben natuurlijk altijd op dreef Christine.quote:
je doet het toch wel met passie he?quote:Op zondag 25 september 2005 02:37 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk altijd op dreef Christine.
Alleen meestal tijdens het harpoenvissen en niet op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |