Zo'n plaat uit de hoes halen,erop leggen en dan de naald al draaiend precies in de goeie groef laten zakken is een niet te overtreffen ervaring.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:12 schreef broer het volgende:
Godallemachtig! Die analoge rommel bestaat gewoon nog écht!
...
Ik ga maar even een platenspeler kopen, denk ik...
Ik heb gehoord dat het heel slecht is voor je naald als je hem draait net voor je hem op de plaat zet.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:16 schreef sig000 het volgende:
Zo'n plaat uit de hoes halen,erop leggen en dan de naald al draaiend precies in de goeie groef laten zakken is een niet te overtreffen ervaring.![]()
Je moet niet alles geloven, achteruit en op en en neer gaat ook prima.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het heel slecht is voor je naald als je hem draait net voor je hem op de plaat zet.
Ik had het ook alleen maar gehóórd. En ik ben blij dat het misverstand uit de weg is. Dank je wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:23 schreef sig000 het volgende:
Je moet niet alles geloven
Ze zeggen altijd dat je slaap niet kunt inhalen, dus ik extrapoleer voor het gemak even dat je het ook niet kunt achterlopen.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
Vijf uur slaap is te weinig, Lamon. Als je ooit gepensioneerd bent, zul je daar nog heel veel last van ondervinden. Dan komt al het slaaptekort in één klap op je bord.
Weet ik veel. Dat is wat ze zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Waarom zou je slaap niet kunnen inhalen?
Ga je gang: Lamons Bikkeltijd, Deel 32.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:47 schreef broer het volgende:
jouw topic
Nee nee, dat topic bewaar ik voor speciale gelegenheden.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ga je gang: Lamons Bikkeltijd, Deel 32.
Hij kan mooi zingen, inderdaad. Maar die ene show die ik van hem (op tv) heb gezien, vond ik echt verschrikkelijk. Maar misschien had ik hem met aandacht moeten kijken, en niet met het halve oog dat ik er toen maar voor over had...quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vanavond trouwens alle 2 de cabaretprogramma's van Marc-Marie Huijbregts gekeken.
Nou ja, zolang hij niet smeekt om medelijden en zelfspot houdt, heb ik er niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Al is de tweede wel wat te persoonlijk naar m'n smaak. Ik hoef niet zo nodig opgezadeld te worden met zijn problemen.
Ik heb morgen een tien-urige werkdag, dat bespaart mij zulke dilemma's gelukkig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:03 schreef broer het volgende:
Volgens het radionieuws wordt het morgen twintig tot vierentwintig graden. Om daar volop van te genieten zou ik eigenlijk nu naar bed moeten gaan. Weg nachtgevoel.
Wat je allemaal niet moet opofferen voor een beetje zon.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik draai Marc-Marie's "Waar is de zon" nog wel eens. Zomaar. Af en toe. Daar kan Willeke alleen maar van dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |