Je bent er toch niet zo eentje die wel tatoos heeft en piercings?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef sig000 het volgende:
Ik heb allerlei rare fobien met tandartsen..
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef Ole het volgende:
Zie vorige deel! Ik ben onlangs weer geweest dus ik heb nog even!![]()
Nee wel een dikke motor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zo eentje die wel tatoos heeft en piercings?![]()
je hoeft het niet te lezen, deze info was voldoende. Maar hij is een beetje nerveus..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh.. komt vast goed
(te lui om ander deel te lezen)
Hmm nerveus zijn houdt meestal in dat er wat aan de hand is toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:40 schreef Ole het volgende:
[..]
je hoeft het niet te lezen, deze info was voldoende. Maar hij is een beetje nerveus..
Omdat het lekker verdient?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tandartsen zijn mensen zonder enig besef van medelijden...
Hoe anders houd je het uit als tandarts?
Mwah... ik voel altijd van alles als ik weer een afspraak heb, maar het valt altijd weer meequote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm nerveus zijn houdt meestal in dat er wat aan de hand is toch?![]()
Het zwembad in de tuin is dan weer wel tof.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat het lekker verdient?
mijn beste vriend is tandarts..
Ja, dag...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat het lekker verdient?
mijn beste vriend is tandarts..
Wat ik zeg... sommigen gaan zelf te weinig..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:45 schreef MissHobje het volgende:
Ohh gelukkig maar![]()
Ik heb meestal wel mazzel.. moet denk ik binnenkort weer..
wel gezellige boel bij mijn tandarts ( vrouw) alleen zij meurt dus uit haar monddat vind ik echt niet kunnen.
Ik had vorige keer al een hint gegeven.. net voordat ik moest een rauw teentje knoflook in mijn mond gedaan![]()
Ze kon er wel om lachen
Zou dat een tandarts afwijking zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:46 schreef Ole het volgende:
Beetje sarcastisch moet je wel zijn..
En weet je wat grappig is: hij gaat zelf nooit!Ik zei laatst nog tegen hem dat ie ook weleens een keertje naar de mondhygienist mocht.. Al die sigarenrookaanslag op zijn tanden
![]()
Koop nooit een auto van een automonteur.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:48 schreef Ole het volgende:
Tja.. de boekhouder die zijn eigen administratie niet op orde heeft
de schoenmaker die zelf op versleten schoenen loopt..
Zo zijn er wel wat !
Tandarts? Ik moet 28 september ook terugkomen. Een gaatje bij mijn vulling, een nieuw gaatje en een vulling die eruit gevallen is.quote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef Tijn het volgende:
Ik had uiteraard een gaatje, dus ik moet nog een keer terugkomen. Kben medisch lekker bezig de laatste tijd
* beaamtquote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
Een Semi topic wat voor mij nog helemaal vers is, da's leuk.
Alledrie...quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Knappe tandarts , sarcasme of ben je gewoon niet goed bij je hoofd?
Ah, vandaar.quote:Op zondag 18 september 2005 02:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Alledrie...
Het is een gigantisch lief, jong hindoestaans vrouwtje... met wie ik erg goed overweg kan. En ik ben er het afgelopen jaar ontzettend vaak geweest ivm twee kronen en een verstandskies die getrokken moest worden. En eigenlijk vind ik het heel erg leuk om er naartoe te gaan, omdat ik zo goed met haar kan opschieten.
Euh, nee zo gaat dat niet.quote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef broer het volgende:
"Hoe wil je het hebben?"
"Ja, nou... Korter, graag."
"Oké. En? Ga je nog op vakantie?"
Jawel. Bij mij gaat het altijd op de manier die ik hierboven beschreef.quote:Op zondag 18 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
Je weet toch wel hoe een gesprek gaat?
"Nee, puur zonde geld."quote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef broer het volgende:
"Hoe wil je het hebben?"
"Ja, nou... Korter, graag."
"Oké. En? Ga je nog op vakantie?"
Is me vroeger aangeleerd door mijn ouders.quote:Op zondag 18 september 2005 03:17 schreef broer het volgende:
Fooi bij een kapper!?
Hoe kort moeten ze het dan toch knippen!?
Nee meid, je meent het!quote:Op zondag 18 september 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Mijn haar zit nu wel dolletjes
Oh, neuh. Dolletjes heeft niets met oppervlakkigheid te maken.quote:Op zondag 18 september 2005 03:29 schreef broer het volgende:
Sorry, was ik te oppervlakkig voor een semi-bikkeltijd-topic?
quote:Op zondag 18 september 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Ik ben blijkbaar nog niet zo zeker in mijn mannelijkheid als jij
Zelfkennis is een groot goed.quote:Ter eigen troost, ik ben in ieder geval zo ver, dat ik zelf al zie wanneer ik me in sociale stereotype valkuilen begeef.
Da's wel slim. Die dingen zijn nu waarschijnlijk voor een prikkie te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag een Nintendo 64 met 8 games gekocht. Wat een vet ding zeg
Staat ook mooi naast m'n Super Nintendo
Met mijn verbranding? Het is zonde om daar niet iedere dag de vruchten van te plukken. Menig dikzak zou jaloers zijn op de uitblijvende gevolgen van mijn eetpatroon.quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef broer het volgende:
Je hoeft niet te kiezen.
Je kunt ook gewoon niets eten.
En hoe is dat precies geen keuze?quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen.
Je kunt ook gewoon niets eten.
Dan is het inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. En dikzakken jaloers maken heeft hogere prioriteit dan je onder keuzes uitwurmen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
Met mijn verbranding? Het is zonde om daar niet iedere dag de vruchten van te plukken. Menig dikzak zou jaloers zijn op de uitblijvende gevolgen van mijn eetpatroon.
Het is pizza geworden trouwens.
Het is in ieder geval een keuze uit minder dingen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Tijn het volgende:
En hoe is dat precies geen keuze?
Ja, 45 euro voor een N64 met 3 controllers en 8 games (waaronder allebei de Zelda's)quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's wel slim. Die dingen zijn nu waarschijnlijk voor een prikkie te krijgen.
Over een dik jaartje kun je er waarschijnlijk ook een gamecube naast zetten.
Hij is op. En nu zit ik te vol en heb ik spijt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef broer het volgende:
Pizza is een goede keuze. Ik heb gekozen om niets te eten.
Ik was 8 dagen in het Turkse landschap.quote:Op maandag 19 september 2005 02:20 schreef broer het volgende:
In dat geval: waarom heb je je zo weinig hier laten zien, de afgelopen tijd.
Doe nie zo gek.quote:Op maandag 19 september 2005 02:24 schreef broer het volgende:
Slapen, misschien. Maar het is wel een twijfelgeval.
Miss Hobjequote:Op maandag 19 september 2005 02:31 schreef MissHobje het volgende:
Heee Cora![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ahh vakantie enzo.. bevalt het ?
( al tijden joe nie gezien hier ???? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |