ja mên , en de vele dingen die je kan zien ook terwijl je voor het stoplicht staatquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef vigier het volgende:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet de hel eruit tijdens winter.
ik woon in de herfstquote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet hel eruit tijdens winter.
Had het topic toen niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef coz het volgende:
waarom was jij niet op de [ Meet ] .. in Almelo... in de Stam
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef Orealo het volgende:
Ik was in mei nog in almelo! in het TheaterHotel!
Almelo is top!![]()
Ach, op alles is een uitzondering te bedenkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ach, op alles is een uitzondering te bedenken
Ik vond de banken die ze daar in de lobby hebben staan, net achter de garderobe, zo coolquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef coz het volgende:
ik was laatst nog in theaterhotel voor een ruine .. uh reunie .. nouja allebei kan ..
anywhee , daarvoor heeft het een te vreemde inrichting![]()
was de bedoeling dat per jaar iedereen een beetje richting eigen zaaltjes ging ..
complete chaos dus![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
Almelo heeft wel iets goeds hoor:
[afbeelding]
de mensen die er geweest zijn herkennen het wel
was jij die gast uit die reclame dat ze in je zwembad hadden gepistquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet hel eruit tijdens winter.
quote:
jajaquote:Woonplaats: Ergens in Twente
Erg leuk jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
geef mij maar enschede of hengeloquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
geef mij maar enschede of hengelo
je wilt inderdaad niet almelo krijgen , ben je meteen faillietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
geef mij maar enschede of hengelo
Gaat trouwens weer open, er word nu aan een nieuw geluidsplan gewerkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef coz het volgende:
oei , was nog een foto vergeten in de OP
De Vergane Glorie
[afbeelding]
ondanks zijn o zo toepasselijke naam was dit cafe binnen 2 maand weer gesloten![]()
hier moeten inderdaad nog wat fotos van komen in dit topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
Camping Kerkelanden
Station Almelo de Riet
Ach ja bejaardenflats erachter, geluid was dus het grootste probleem. Maar het was natuurlijk ook zo dat het voor geen meter liep en de reden geef jij al. Die leeftijdgrens slaat nergens op....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef coz het volgende:
wilde er een keer een stap naar binnen zetten , maar toen hadden we een in de groep die nog maar 20 was ...dusss
![]()
was er niet nog een probleempje naast dat geluid ?
Ik zal nog wel eens een fototje maken van station de Rietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef coz het volgende:
[..]
hier moeten inderdaad nog wat fotos van komen in dit topic![]()
dat pauper wachthokjequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zal nog wel eens een fototje maken van station de Riet
Daar ken ik er nog 1 vanquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb daar ooit eens in de cel gezeten!
ik doe er alleen aangiften van diefstal , vernieling of geweldquote:
een van de tig "meest onlogische verkeerssituaties" uit het land die almelo heeft gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
Die haakse bocht aan het eind van de A35. Ook al zo'n prachtige kermisattractie
bij van gogh in de buurt ?quote:
Ja wat irri daar zeg. Heb daar stage gelopen in die wijk. Overal van die fietspadenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:31 schreef coz het volgende:
[..]
een van de tig "meest onlogische verkeerssituaties" uit het land die almelo heeft gemaakt![]()
dat pleintje bij het centrum is ook al zo'n mooie voor buitenstaanders ..
windmolenbroek , ja hoor gebruik het fietspad maar als methode om snelheidsvermindering af te dwingen![]()
2 oktober breken ze de prut daar wel af.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef coz het volgende:
voetbal wedstrijd op een gemiddelde zaterdag , gaat dat een verkeersprobleem opleveren met parkeren ... nêh , vast niet![]()
*note , niet dat ik er ooit kom , ofzo ..maar gewoon een stadium met nauwelijks parkeergelegenheid , zo van parkeer maar op het meubelplein ...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2 oktober breken ze de prut daar wel af.
*ook voetbaln00b is maar gokt dat twente langskomtquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:39 schreef coz het volgende:
[..]dat zal je mij toch echt moeten uitleggen
![]()
* coz totaal voetbalnoob is![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef coz het volgende:
ach ik denk altijd maar , gelukkig zit er een kanaal met brug tussen![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef coz het volgende:
ach ik denk altijd maar , gelukkig zit er een kanaal met brug tussen![]()
die hadden 'ze' laatst rood geschildert trouwens .. navraag bij vrienden leerde me dat het ook met voetbal te maken had![]()
qua voetbal wel . maar dat is dan ook een keuzequote:
is dat niet in de kerkelanden?quote:
Ja daar achter volgens mij die flats zijn nou geslooptquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
is dat niet in de kerkelanden?
herfstquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
De Bolletje-fabriek! Als de wind goed stond, kon ik tijdens mijn pauzes bij werk buiten de lucht van deze fabriek ruiken.
Ja daar zit ik ook wel eens inquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
De Trein die rijdt op de lijn Almelo - Mariënberg![]()
!!!
Oooohquote:
Redelijk tot matigquote:
totdat je moet pissen toch ?quote:
jazeker.quote:
ik vanmiddag nogquote:
Zit nu in Zwolle op school, Zwolle is idd veel leuker qua uitgaan enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef yosander het volgende:
Zwolle is leuker (vind ik..) Wie nog meer??
Windesheim zekers ben er ook is geweest in groep 6....quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zit nu in Zwolle op school, Zwolle is idd veel leuker qua uitgaan enzo.
Windesheim iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Windesheim zekers ben er ook is geweest in groep 6....
dan pak je dequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef yosander het volgende:
Zwolle is leuker (vind ik..) Wie nog meer??
welke plaats om welke reden dan ook niet danquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef Remzz het volgende:
is idd veel leuker
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:03 schreef coz het volgende:
[..]
dan pak je de
[afbeelding]
trein van almelo naar wierden , nijverdal, raalte, heinoooo en open je in zwolle er een topic over
Als er nou ook eens een intercity Almelo - Zwolle wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Falco het volgende:
Almelo mag God op zijn blote knietjes bedanken dat er intercity's stoppen trouwens!
ja , maar in een almeloooo topic dus heinooooquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef Remzz het volgende:
(Heino ja:{ )
Frisdrank met 15 klinkersquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:13 schreef coz het volgende:
[..]
ja , maar in een almeloooo topic dus heinoooo![]()
weet je trouwens hoe kut stoptreinen zijn ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Falco het volgende:
Almelo mag God op zijn blote knietjes bedanken dat er intercity's stoppen trouwens!
vroegah ....quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Almelo heeft heel veel cafe's maar een plek om te dansen is er niet bij.
okie , maar dan ook de parkjes die er wel pauper bij liggen,.. tis niet voor niets in ONZ geplaatstquote:was er Ik mis trouwens nog een paar foto's die laten zien dat Almelo ook nog andere mooie natuurgebiedjes en parken heeft.![]()
Ondanks dat, is Almelo een saaie stad. Maar voor ouderen is het een ideale woonplaats.
Je zit op het van Rhijn dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef tijntjethf het volgende:
*kick*
Frans van 't spoor
[afbeelding]
lelijk wachthokje
[afbeelding]
Almelo en bouwen breek me de bek niet openen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef Falco het volgende:
Trouwens dat ROC wat nu gebouwd wordt, ziet er ook weer heel Almelolesk lelijk uit.
enlighten us ... fotosquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Almelo en bouwen breek me de bek niet openen.
of op het ALCquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
Je zit op het van Rhijn dus
Nee dat kan ik niequote:
je kan er ook niets over vertellen , mhkay .. geeft nietquote:
huuuu ... ben al 28 jaar rasechte Almeloér maar eeuhm waar dit beeld staat ??? Op de Schelfhorst ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef coz het volgende:
is het al tijd voor spelletjes voor de die hards ?
Waar staat deze schapenneu uhhh dit beeld
[afbeelding]
wat voor richtingquote:
Preston Palace, maar het plaatje is mooier dan hoe het er is...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
het lijkt ongeveer tegenover leus, vlakbij het oude bp station of is het nog bp?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef coz het volgende:
is het al tijd voor spelletjes voor de die hards ?
Waar staat deze schapenneu uhhh dit beeld
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef Falco het volgende:
Trouwens dat ROC wat nu gebouwd wordt, ziet er ook weer heel Almelolesk lelijk uit.
nog nooit westquote:
yep.. en wat dacht van van het van rhijn? onee, school voor EOD zoals het nu heet.. die gaat volgende jaar of dat jaar daarop ook tegen de vlakte, worden huizen gebouwd..quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef coz het volgende:
[..]
ook typisch almelo
de ene school bouwen , terwijl ze een andere school afbreken
dit ding staat trouwens nu aan de andere kant van het water .. en als ik het zo snel zag is dus het effect ook gelijk wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef coz het volgende:
[afbeelding]
hier heb ik zelf ook een foto van gemaakt ooit , tenminste de reflectie in het water
= een hoofd![]()
Leg uit? Welke school bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
yep.. en wat dacht van van het van rhijn? onee, school voor EOD zoals het nu heet.. die gaat volgende jaar of dat jaar daarop ook tegen de vlakte, worden huizen gebouwd..
oja, ik doe ICT op de school voor EOD..
Dat heb ik dus vorig jaar afgesloten. Welke leraren heb je allemaal nogquote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
yep.. en wat dacht van van het van rhijn? onee, school voor EOD zoals het nu heet.. die gaat volgende jaar of dat jaar daarop ook tegen de vlakte, worden huizen gebouwd..
oja, ik doe ICT op de school voor EOD..
en je woont nu in Groningen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is in Almelo geboren.
Verschrikkelijk ja. Gelukkig ben ik wel voor Heracles in de Eredivisie.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en je woont nu in Groningen.![]()
Voor een Twente fan als mijzelf is dat wel het ergste![]()
Flats op de kerkelanden.... die zijn dus echt al jaren weg.quote:
niet allemaal hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Flats op de kerkelanden.... die zijn dus echt al jaren weg.
(Ook niet voor niets)
quote:En dat beeld van die schapenneuker staat in het parkje op de Wheer.
dat zijn hoogwaardige discussiesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:05 schreef coz het volgende:
omfg , zoveel enschede topics! , das toch gewoon verkapte kliekjes slowchat ?
(ik spiekte even in je postgeschiedenis)
[Centraal] Enschede topicquote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef badgirl18 het volgende:
Nou...geweldig tochMaar ja ik weet niet vanaf wanneer het al bestaat
sinds toen dusquote:Op zondag 20 oktober 2002 18:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hey een oud-collegaquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
Hier mag ik nu 8 uur per dag verblijven![]()
[afbeelding]
@ Falco; wanneer heb jij daar gewerkt?
Wat dat betreft is Almelo best wel weer een dorp.quote:
Grappig,ben ik net langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
Ik sta altijd in het middelpunt van de belangstellingquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheekquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef coz het volgende:
[..]
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheek![]()
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.![]()
Je was te druk bezig met typen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef PteV het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je was te druk bezig met typen.
En voor het gemeentehuis en bieb stonden veel scholieren dus ben ik gauw doorgefietst.![]()
kerkelandenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?
De pauzes zijn inderdaad de betere momentenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
toen liep ik net in de stad, had geen aansluiting op lijn 80quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
ook steeds meer nieuwe ... maar ik snapte vanmiddag ineens wat je bedoelde .. bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
alleen jammer dat er zulke oude foto's tussen staan.....
wel aan de rechterkant toch ?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef tijntjethf het volgende:
om daarna hier uit te komen..
[afbeelding]
er staat in de twentse bijlagequote:
Whehe, het is dat internet overal hetzelfde isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef coz het volgende:
..eennnuuh .. internet dat fijn daar ?
[afbeelding]
Oud-Noordikker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef coz het volgende:
ik was laatst nog in theaterhotel voor een ruine .. uh reunie .. nouja allebei kan ..
anywhee , daarvoor heeft het een te vreemde inrichting![]()
was de bedoeling dat per jaar iedereen een beetje richting eigen zaaltjes ging ..
complete chaos dus![]()
nee hoor , bij het cwi is het andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:02 schreef PteV het volgende:
[..]
Whehe, het is dat internet overal hetzelfde is
jij dus ook ?, of je bent personeel daarquote:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef coz het volgende:
[..]
nee hoor , bij het cwi is het anders(dan moet je doen alsof je een baan zoekt en heel sneaky doen, maar is het wa grôatisch ik pas me netjes aan als ik in almelo ben
)
[..]
jij dus ook ?, of je bent personeel daar![]()
!
Ik was niet bij de reünie...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef coz het volgende:
ik liep met een oranje ( 98 ) ding rond, jullie ?![]()
Ik ging meer voor de after-partyquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef coz het volgende:
flauw zeg
.. . ik ben er best leuke mensen , verhalen enzenz tegen gekomen ...
vanmorgen nog langsgelopen, alleen geen foto gemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef twentemeisje het volgende:
Nu eens wat mooie plekjes in Almelo!
Terras bij 't Hookhuus
[afbeelding]
En dan bedoel ik natuurlijk niet de bouwplaats.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hé mijn huis staat op de foto !![]()
schieten ze vêt op zegquote:
quote:
is een tekening van de toko waar ze bezwaar tegen hebben ook goed ?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
De Trein die rijdt op de lijn Almelo - Mariënberg![]()
!!!
Laat ik nou ook in die slavenijkeet gewerkt te hebben. .. op de abnamro SL en IB... tering zeg wat een keet ... is alweer een 2-3 jaar geleden...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
Oh dan zou ik jou misschien ook vast wel kennenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:21 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
Laat ik nou ook in die slavenijkeet gewerkt te hebben. .. op de abnamro SL en IB... tering zeg wat een keet ... is alweer een 2-3 jaar geleden...![]()
De naam is Arthur.. Ik werkte voornamelijk met Rob Reinerink.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh dan zou ik jou misschien ook vast wel kennen. Ik vond de collega's het leukst
, de rest maar matig.
Heet jouw vriendin toevallig Rachel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
De naam is Arthur.. Ik werkte voornamelijk met Rop.
Hoe vaak heb je dat grapje nu al niet gemaakt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.
Ohja Rob kende ik welquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
De naam is Arthur.. Ik werkte voornamelijk met Rob Reinerink.
*kuch*quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:45 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ga vanmiddag nog wel ff naar Almelooo. Visje scoren op de markt bij Den Drijver.
En daarna weer zo snel mogelijk oprotten![]()
Maandag vrij + OV, ik wil dat ding echt een keer proberen ik ga maandag gewoon ff op en neer naar Marienbergquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:29 schreef badgirl18 het volgende:
Da's een leipe boemel daar op de foto![]()
Ja klopt heb ik gezien, maar hij ziet er alsnog erg afstands uit vind ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:22 schreef tijntjethf het volgende:
@Remzz:
Ondertussen is er een nieuwe trein, niet deze wat op de foto staat.. en wat ik heb begrepen, komt er in januari ofzo weer een nieuwe, zo'n kleine die de NS ook heeft..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef tijntjethf het volgende:
je moet er in gaat zitten als het buiten 30 graden is, dan noemen we het "de afrika expres"
haha , laatst kermis , en die gozer stond naast zo'n bord (verboden te fetsen) mat daarboven "fietsen aan de hand"quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef tijntjethf het volgende:
*kuch*
mijn inbreng voor vandaag..:
[afbeelding]
klopt... mag het regelmartig meemaken tijdens mijn wekelijkse Zwolle-Raaltequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde geld trouwens voor Almelo - Zwolle hoor.
breskensquote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
voor iedereen die het over het treintje heeft..:
[afbeelding]
[afbeelding]
het is dan wel niet in almelo gemaakt, maar het gaat om het idee![]()
oja.. en voor de gene die vroeg welke leraren er nog waren.. allemaal nog, voor zover ik weet.. (dis mijn 3e jaar al..)
[afbeelding]
tijdens een saaie nederlandsles![]()
Oeh foei toch...quote:Op maandag 26 september 2005 21:23 schreef Predemius het volgende:
half homo, toch is ie gaaf![]()
En nou jullie klep houden!
Kheb dr een jaartje van kunnen genieten
watn dull wast toch ook aaltquote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Oeh foei toch...
Oeh houd je kwek...
Jaaa, die heb ik ook nog gehad. Inderdaad half-nicht, maar je kon um wel goed hebben.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
[afbeelding]
Hahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is die foto van gisteren?
Ik zat gisteren in díe trein schuintegenover haar.Had je bijna míj op de foto gezet en hier geplaatst.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
het is dan wel niet in almelo gemaakt, maar het gaat om het idee![]()
das gister ja.. :pquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is die foto van gisteren?
Ik zat gisteren in díe trein schuintegenover haar.Had je bijna míj op de foto gezet en hier geplaatst.
ik zat er laatst ook nog wel inquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
das gister ja.. :p
tijd voor een fokmeet in de trein?![]()
zwaai de volgende keer maar ff, dan maak ik wel een foto
We zaten toch niet bij elkaar in hè? Die trein die vlak na vienne terug ging?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zat er laatst ook nog wel in
kut ding vandaag trouwens vertraging
Nee vandaag zat ik er niet in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
We zaten toch niet bij elkaar in hè? Die trein die vlak v'veen terug ging?
Vroeger toen we allemaal nog om 8:30 moesten beginnenquote:
welke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef coz het volgende:
beetje aan het bijkomen van gisteravond kroeg![]()
![]()
![]()
Familie van Erik Minkjan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
De Stam
en dan post je meteen de grootste pauperplek van Nederland, Preston Palace. Daar komt dus echt de onderste laag van de samenleving, die nog nooit een hotel van binnen hebben gezien en geen idee hebben hoe je je dient te gedragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
daar heb ik vannacht eens naar gekeken vanuit een ander perspectiefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
De Stam
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:44 schreef tijntjethf het volgende:
*live vanuit almelo*
2 uurtjes cisco, internetten dus..![]()
Ik was daar ook zeer blij meequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Wat is nou de club..
Wat is nou de club
ole ole
Jaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
zeker.. moet ik hem de groeten doen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef tijntjethf het volgende:
Hij kent je nog vaag![]()
jeaj.. 2e toets is ook mislukt59,5%, 63% is voldoende
![]()
woarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
nog maar een paar posts!
Dat mag welquote:
_Denker , tis een beetje laat ... maaruh , zal ik jou eens vertellen dat er een topic over je stad loopt en dat er zelfs een deel 2 aankomtquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:35 schreef _Denker het volgende:
[..]
Had je me zaterdag in 't café ook wel mogen melden dat er een topic over mijn stad liep
Daar ben ik elke dag te vinden en ook in Almelo. Maar het blijft toch wel een Almelo-topic he, cozje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:07 schreef coz het volgende:
ik vertoef me de komende tijd in enschede.. maar er gaan zeker nog fotos bij komen
veel foto's posten, zodat ze de kans niet krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk dat er een tweede deell komt!![]()
Maar deel twee wordt toch geen Almelo-voetbal Topic he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |