een van de tig "meest onlogische verkeerssituaties" uit het land die almelo heeft gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
Die haakse bocht aan het eind van de A35. Ook al zo'n prachtige kermisattractie
bij van gogh in de buurt ?quote:
Ja wat irri daar zeg. Heb daar stage gelopen in die wijk. Overal van die fietspadenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:31 schreef coz het volgende:
[..]
een van de tig "meest onlogische verkeerssituaties" uit het land die almelo heeft gemaakt![]()
dat pleintje bij het centrum is ook al zo'n mooie voor buitenstaanders ..
windmolenbroek , ja hoor gebruik het fietspad maar als methode om snelheidsvermindering af te dwingen![]()
2 oktober breken ze de prut daar wel af.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef coz het volgende:
voetbal wedstrijd op een gemiddelde zaterdag , gaat dat een verkeersprobleem opleveren met parkeren ... nêh , vast niet![]()
*note , niet dat ik er ooit kom , ofzo ..maar gewoon een stadium met nauwelijks parkeergelegenheid , zo van parkeer maar op het meubelplein ...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2 oktober breken ze de prut daar wel af.
*ook voetbaln00b is maar gokt dat twente langskomtquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:39 schreef coz het volgende:
[..]dat zal je mij toch echt moeten uitleggen
![]()
* coz totaal voetbalnoob is![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef coz het volgende:
ach ik denk altijd maar , gelukkig zit er een kanaal met brug tussen![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef coz het volgende:
ach ik denk altijd maar , gelukkig zit er een kanaal met brug tussen![]()
die hadden 'ze' laatst rood geschildert trouwens .. navraag bij vrienden leerde me dat het ook met voetbal te maken had![]()
qua voetbal wel . maar dat is dan ook een keuzequote:
is dat niet in de kerkelanden?quote:
Ja daar achter volgens mij die flats zijn nou geslooptquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
is dat niet in de kerkelanden?
herfstquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
De Bolletje-fabriek! Als de wind goed stond, kon ik tijdens mijn pauzes bij werk buiten de lucht van deze fabriek ruiken.
Ja daar zit ik ook wel eens inquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
De Trein die rijdt op de lijn Almelo - Mariënberg![]()
!!!
Oooohquote:
Redelijk tot matigquote:
totdat je moet pissen toch ?quote:
jazeker.quote:
ik vanmiddag nogquote:
Zit nu in Zwolle op school, Zwolle is idd veel leuker qua uitgaan enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef yosander het volgende:
Zwolle is leuker (vind ik..) Wie nog meer??
Windesheim zekers ben er ook is geweest in groep 6....quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zit nu in Zwolle op school, Zwolle is idd veel leuker qua uitgaan enzo.
Windesheim iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Windesheim zekers ben er ook is geweest in groep 6....
dan pak je dequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef yosander het volgende:
Zwolle is leuker (vind ik..) Wie nog meer??
welke plaats om welke reden dan ook niet danquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef Remzz het volgende:
is idd veel leuker
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:03 schreef coz het volgende:
[..]
dan pak je de
[afbeelding]
trein van almelo naar wierden , nijverdal, raalte, heinoooo en open je in zwolle er een topic over
Als er nou ook eens een intercity Almelo - Zwolle wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Falco het volgende:
Almelo mag God op zijn blote knietjes bedanken dat er intercity's stoppen trouwens!
ja , maar in een almeloooo topic dus heinooooquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef Remzz het volgende:
(Heino ja:{ )
Frisdrank met 15 klinkersquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:13 schreef coz het volgende:
[..]
ja , maar in een almeloooo topic dus heinoooo![]()
weet je trouwens hoe kut stoptreinen zijn ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Falco het volgende:
Almelo mag God op zijn blote knietjes bedanken dat er intercity's stoppen trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |