ja mên , en de vele dingen die je kan zien ook terwijl je voor het stoplicht staatquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef vigier het volgende:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet de hel eruit tijdens winter.
ik woon in de herfstquote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet hel eruit tijdens winter.
Had het topic toen niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef coz het volgende:
waarom was jij niet op de [ Meet ] .. in Almelo... in de Stam
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef Orealo het volgende:
Ik was in mei nog in almelo! in het TheaterHotel!
Almelo is top!![]()
Ach, op alles is een uitzondering te bedenkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ach, op alles is een uitzondering te bedenken
Ik vond de banken die ze daar in de lobby hebben staan, net achter de garderobe, zo coolquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef coz het volgende:
ik was laatst nog in theaterhotel voor een ruine .. uh reunie .. nouja allebei kan ..
anywhee , daarvoor heeft het een te vreemde inrichting![]()
was de bedoeling dat per jaar iedereen een beetje richting eigen zaaltjes ging ..
complete chaos dus![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
Almelo heeft wel iets goeds hoor:
[afbeelding]
de mensen die er geweest zijn herkennen het wel
was jij die gast uit die reclame dat ze in je zwembad hadden gepistquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef 1040STf het volgende:
Zo ziet hel eruit tijdens winter.
quote:
jajaquote:Woonplaats: Ergens in Twente
Erg leuk jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
geef mij maar enschede of hengeloquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
geef mij maar enschede of hengelo
je wilt inderdaad niet almelo krijgen , ben je meteen faillietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
geef mij maar enschede of hengelo
Gaat trouwens weer open, er word nu aan een nieuw geluidsplan gewerkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef coz het volgende:
oei , was nog een foto vergeten in de OP
De Vergane Glorie
[afbeelding]
ondanks zijn o zo toepasselijke naam was dit cafe binnen 2 maand weer gesloten![]()
hier moeten inderdaad nog wat fotos van komen in dit topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef Falco het volgende:
Camping Kerkelanden
Station Almelo de Riet
Ach ja bejaardenflats erachter, geluid was dus het grootste probleem. Maar het was natuurlijk ook zo dat het voor geen meter liep en de reden geef jij al. Die leeftijdgrens slaat nergens op....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef coz het volgende:
wilde er een keer een stap naar binnen zetten , maar toen hadden we een in de groep die nog maar 20 was ...dusss
![]()
was er niet nog een probleempje naast dat geluid ?
Ik zal nog wel eens een fototje maken van station de Rietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef coz het volgende:
[..]
hier moeten inderdaad nog wat fotos van komen in dit topic![]()
dat pauper wachthokjequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zal nog wel eens een fototje maken van station de Riet
Daar ken ik er nog 1 vanquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb daar ooit eens in de cel gezeten!
ik doe er alleen aangiften van diefstal , vernieling of geweldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |