Djensen | donderdag 15 september 2005 @ 15:40 |
Hier verder: De Xbox 360 zal vanaf 2 december 2005 in de Nederlandse winkels liggen. Dit meldt Microsoft donderdag. In Noord-Amerika is de nieuwe spelconsole al vanaf 22 november te verkrijgen. Japan moet wachten tot 10 december 2005. Het is voor het eerst dat een gameconsole vrijwel tegelijkertijd in drie verschillende regio's op de markt komt. Om te kunnen voorzien in de naar de verwachte vraag naar het nieuwe systeem, draaien drie geavanceerde productie-faciliteiten op volle toeren om miljoenen Xbox 360 systemen te produceren. "Alle bekende ontwikkelstudio's zijn bezig met de 'finishing touches' van hun Xbox 360 games. We verwachten dan ook dat er bij de lancering en tijdens de feestdagen een ruime keuze aan gametitels beschikbaar zal zijn, voor fans van ieder gamegenre. Er zijn momenteel ruim 200 games in ontwikkeling, dus het aantal beschikbare games voor de Xbox 360 zal continu worden uitgebreid," zo zegt Robbie Bach, chief Xbox officer bij Microsoft. De komende maanden zullen zowel nieuwe als bekende titels, zoals "Dead or Alive 4", "Ridge Racer 6", "Dead Rising" en "Final Fantasy XI" verschijnen voor de Xbox 360. Prijs De prijs van de console zal tussen de 300 en 400 euro liggen. Uit iedere publicaties van Microsoft is gebleken dat er twee versies op de markt komen. Een van 300 euro en een uitgebreide versie van bijna 400 euro. De duurdere versie heeft bijvoorbeeld een verwisselbare harde schijf van 20GB. | |
Notorious_Roy | donderdag 15 september 2005 @ 15:46 |
Ik heb even de titel aangepast ![]() | |
truSteh | donderdag 15 september 2005 @ 15:47 |
Nintendo fans niet welkom hier ![]() | |
MacGreagor | donderdag 15 september 2005 @ 15:47 |
Ik dacht dat kameo nog niet zeker was. Xbox topic! goed gekeurd door (en voor) nintendo fans. ![]() [ Bericht 41% gewijzigd door MacGreagor op 15-09-2005 15:54:37 ] | |
Chocobo | donderdag 15 september 2005 @ 15:59 |
![]() | |
kepler | donderdag 15 september 2005 @ 16:01 |
weet je hoe lang het nog duurt voordat het 2 december is ![]() | |
Dr.Daggla | donderdag 15 september 2005 @ 16:01 |
quote:*Bitchslapt Roy met Megadrive controller* | |
Ultralaser | donderdag 15 september 2005 @ 16:05 |
Ik wacht eerst 2 maandjes ![]() ![]() | |
Djensen | donderdag 15 september 2005 @ 16:06 |
quote:Nog 78 nachtjes, even geduld dus nog! @ Notorious_Roy, pas maar aan hoeveel je wil ![]() | |
peristilius | donderdag 15 september 2005 @ 16:08 |
quote:Denk dat je met 2 maanden iets te optimistisch bent. ![]() Vergeet niet dat je dat ding al heel goedkoop aangeboden krijgt. | |
Strolie75 | donderdag 15 september 2005 @ 16:12 |
Ben benieuwd ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 15 september 2005 @ 16:15 |
quote:*Insert Super Scope in Daggla's aarsch* | |
Fliepke | donderdag 15 september 2005 @ 16:16 |
* Fliepke wacht dan nog maar even... | |
kepler | donderdag 15 september 2005 @ 16:17 |
quote:ik denk dat hij niet in prijs zal zakken tot de PS3 of de Revo komt. Want waarom zou Microsoft? Hij wordt al redelijk goedkoop aangeboden en qua next-gen is er nog geen concurrentie. Als de prijs al verlaagd wordt dan zal het 2/3 maanden voor de launch van de PS3/Revo zijn | |
Developersrus | donderdag 15 september 2005 @ 16:21 |
400 Pleuro voor een console? Niet voor de massa te betalen dus.....na een aantal maanden gaat de prijs wel dalen naar 275-300 ofzo. | |
Djensen | donderdag 15 september 2005 @ 16:22 |
quote:Als ze slim zijn verlagen ze de prijs pas tegelijk of vlak voor de launch, niet zover al van tevoren, dan heeft de prijsverlaging geen effect meer tijdens de launches van de concurrenten. De twijfelaars worden getriggerd door alle media-aandacht, dus juist dan moet XBOX360 net onder de prijs van de PS3 gaan zitten (wat wel zou moeten lukken..) | |
Notorious | donderdag 15 september 2005 @ 16:23 |
quote: ![]() quote:En natuurlijk Halo 3 dan uitbrengen! ![]() | |
MMaRsu | donderdag 15 september 2005 @ 16:25 |
quote: ![]() | |
Stienn | donderdag 15 september 2005 @ 16:33 |
Fout, 2 December is de dag dat ik jarig ben en niks anders ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 15 september 2005 @ 16:34 |
http://www.gamespot.com/x(...)ssconf_montage_2.asxquote: | |
Djensen | donderdag 15 september 2005 @ 16:39 |
quote:Wat zou jij nou voor je verjaardag vragen... ![]() | |
TC03 | donderdag 15 september 2005 @ 16:39 |
quote:Ik denk dat je je verkijkt. 1. De Xbox 360 komt ook in een versie van ¤300... 2. Een PSP kost ¤250, over niet te betalen gesproken voor een veredelde GameBoy, en die verkoopt ook goed... Ik ben 3 december jarig, misschien een leuk cadeautje. Maar ik denk dat ik het even aankijk. ![]() | |
SocialDisorder | donderdag 15 september 2005 @ 16:40 |
2 december de dag dat je Kameo kan spelen, 4 december de dag dat je wou dat je Killzone 2 aan het spelen was. | |
Strolie75 | donderdag 15 september 2005 @ 16:41 |
IGN heeft ook een filmpje staan http://media.xbox360.ign.com/articles/651/651073/vids_1.html | |
Dr.Daggla | donderdag 15 september 2005 @ 16:41 |
quote:Pre-rendered filmpjes zijn niet speelbaar. ![]() Ga nu maar weer terug naar je ballenbak ![]() | |
SocialDisorder | donderdag 15 september 2005 @ 16:43 |
quote:Killzone 2 is nog niets van getoond ![]() De presentatie op de E3 was van Killzone 3 ![]() Killzone 2 komt nog op de PS2 ![]() | |
kepler | donderdag 15 september 2005 @ 16:45 |
quote:je kan al een 360 kopen voor 300 ![]() ![]() | |
Morthill | donderdag 15 september 2005 @ 17:02 |
Agh, gewoon niet moeilijk doen, ik koop mijn eigen sinterklaas cadeau dit jaar. Xbox 360 Extra controller Perfect Dark Zero Dead or Alive 4 550 euro, leuk cadeau imo ![]() | |
twi | donderdag 15 september 2005 @ 19:00 |
Oud of nieuw, interesseert me niets, ik zag ze net pas:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Gamedemon | donderdag 15 september 2005 @ 19:01 |
quote:Gebruik je mod mogelijkheden eens voor iets normaals inplaats van anti Noot posts deleten en topic titels naar jou zin te veranderen | |
Chocobo | donderdag 15 september 2005 @ 20:30 |
Gears of War ziet er ook goed uit, maar ik vind Prey nog wat cooler ! | |
Dr.Daggla | donderdag 15 september 2005 @ 20:34 |
quote:Dan slaat je opmerking dus helemaal nergens op... Enfin, 2 nieuwe RE5 screens (X360) ![]() ![]() Tering, tering, tering, tering, tering wat vet ![]() | |
Chocobo | donderdag 15 september 2005 @ 20:35 |
quote:Teeering ![]() ![]() | |
PandorasBox | donderdag 15 september 2005 @ 20:51 |
Teeering.....wat een oude screens! ![]() Zijn nog gewoon van die eerste trailer... | |
Dr.Daggla | donderdag 15 september 2005 @ 20:57 |
quote:Als 3d Realm hetzelfde schema als voor Duke Nukem: Forever hanteert denk ik dat die op de next-next gen uitkomt ![]() | |
Gamedemon | donderdag 15 september 2005 @ 20:59 |
nah daggla dat heb je fout, next-next-next-next-gen | |
Dr.Daggla | donderdag 15 september 2005 @ 21:04 |
quote:In deze resolutie zijn ze iig nog niet verschenen.. ![]() | |
Morthill | donderdag 15 september 2005 @ 21:42 |
Er komt zoveel cools op de 360. Dat kan ik me echt niet veroorloven. Microsoft ![]() | |
febster | donderdag 15 september 2005 @ 22:33 |
Als je bv ff op www.insidegamer.nl kijkt zie je dat er een shitload aan screens voor veel spellen uitgekomen is ![]() | |
truSteh | donderdag 15 september 2005 @ 23:57 |
Denk toch niet dat het er zo echt ingame uit, ik wil crosshairs en andere dingen zien voordat ik geloof dat het ingame is ![]() | |
mikando18 | vrijdag 16 september 2005 @ 00:19 |
Ze hebben bomberman helemaal afgetuigd en er een bionicle van gemaakt ![]() http://media.xbox360.ign.com/media/771/771985/vids_1.html | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 01:40 |
quote:ik weet niet wat ze met die screens gedaan hebben, maar ze zijn allemaal vervormd ![]() | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 01:57 |
http://www.gameinformer.c(...).0914.1151.18570.htm zij hebben Gears of War gespeeld en ze hadden dit te zeggen over de preview: quote:cool, dus dat filmpje was nog niet eens alle kracht van de Xbox 360 ![]() | |
Chocobo | vrijdag 16 september 2005 @ 07:30 |
quote:Kameo blijft cool ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 16 september 2005 @ 07:36 |
quote:Grappig dat ze met dit soort aankondigingen altijd komen NADAT iedereen zeikt over de kwaliteit van de graphics. ![]() | |
Dr.Daggla | vrijdag 16 september 2005 @ 10:30 |
quote:Het is geen FPS, dus komt er denk ik geen crosshair ![]() | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 10:43 |
quote:het mooie is dat iedereen het juist heeft over de mooie kwalitiet van dat spel ![]() ![]() | |
truSteh | vrijdag 16 september 2005 @ 10:52 |
quote:Je meent het niet ![]() ![]() ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 10:54 |
een snelheidsmeter? in een FPS? heb ik wat gemist ofzo? Doom 3 Formula 1 edition uitgekomen? | |
Retuobak | vrijdag 16 september 2005 @ 11:03 |
Ik zou persoonlijk liever (stamina)/health/armour/ammo meters hebben ![]() | |
truSteh | vrijdag 16 september 2005 @ 11:22 |
We hadden het over PGR3 screenshots ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 11:23 |
nee, de Gears of War screens.... | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 september 2005 @ 11:24 |
Kameo toch? | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 11:25 |
ik zeg RE5 | |
Gamedemon | vrijdag 16 september 2005 @ 11:35 |
Mario 128 toch? | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 11:52 |
of toch Killzone PS3? | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 11:55 |
![]() Kijk dat ziet er opzich wel okay uit, maar komop, waar is het gras ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 12:06 |
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren. | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 12:13 |
quote:je ziet het verkeerd denk ik ![]() Hoogstens zal het spel er niet zo mooi uitzien als op de screenshots, omdat die wel op HD-kwaliteit zijn | |
Gamedemon | vrijdag 16 september 2005 @ 12:16 |
quote:en je kan je xbox op je pc monitor aansluiten als je er toch zo meezit , dan is het ook HD | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 12:22 |
quote:Ach, ik kan ook DVD films of muziek CD's niet in de potentie zien en luisteren waarop het mogelijk zou moeten zijn. Ik heb geen fantastische geluidsinstallatie en geen fantastische TV. Maar mocht ik het ervoor over hebben om veel geld ervoor uit te geven, heb ik die mogelijkheid wel. In zekere zin garandeert zo'n "plicht" juist dat er voor de lagere resoluties altijd aan een bepaalde kwaliteit zal worden voldaan. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 13:12 |
Ik begin telkens minder onder de indruk te raken van de 360. ![]() Microsoft, impress me! | |
Chocobo | vrijdag 16 september 2005 @ 13:40 |
quote: | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 14:32 |
quote:ik noem een Kameo, PGR3, Gears of War, Call of Duty 2, goede Xbox Live integratie, Chromehounds, enz ik begin juist meer onder de indruk te raken ![]() | |
rockstah | vrijdag 16 september 2005 @ 14:44 |
quote:Dat is dan de schuld van de NL huishoudens en niet van de xbox ![]() Het is graag of niet he, HD moet je als iets extra's zien. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 14:50 |
quote:Zoals boven mij al honderd keer aangedragen, dat is nu ook al het geval. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 14:53 |
MS verplicht ontwikkelaars in HD te ontwikkelen. Dat kost de ontwikkelaars meer geld. Geld wat ze weer zullen doorberekenen aan de consument. Je betaald dus voor iets wat je niet | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 14:56 |
quote:Ja dus? Ik heb ook jaren betaalt voor alle games met surround geluid dat ik niet kon gebruiken, misschien was dat dan wel niet verplicht, maar in principe boeit dat niet. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 14:56 |
quote:PGR3 en Gears of War lijken met vet. Kameo heb ik heel erg twijfels bij. Call of Duty 2 lijkt me ook wel okee. Maar die console is bijna uit, dan vind ik dit wel een beetje weinig eigenlijk. ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 14:58 |
Developers hoeven alleen maar een hogere resolutie in te bouwen. Big fucking deal. ![]() Zou een game op een gewone tv zonder HD dan ook beter draaien? ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 15:00 |
quote:Ik betaal in het dagelijks leven voor ontelbare dingen wat ik niet gebruik of waar ik geen gebruik van kan maken. De enige reden waarom jij hier moeilijk loopt te doen is omdat je graag de Xbxo dist. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 15:03 |
Ik ben trouwens allang blij dat er bepaalde eisen worden gesteld. Afschuwelijk dat sommige games gewoon bepaalde dingen niet ondersteunen | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 15:03 |
quote:de kosten van surround sound en HDTV zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Een Dolby-licentie kost 2500 dollar, en als je dat deelt door de miljoenen exemplaren die een spel verkoopt, vallen die weg. En uit ervaring kan ik zeggen dat het mixen in surround niet veel moeilijker is dan mixen in stereo. Daarnaast was surround een optie, geen console die verplichtte surround-sound te gebruiken. Nu is het verplicht, dus hebben de ontwikkelaars een mogelijkheid om weer meer voor een spel te vragen. Sony bouwt de mogelijkheid van HDTV in (2 outputs zelfs), maar het is aan de ontwikkelaar of hij het wil gebruiken. EA zal waarschijnlijk niet moeilijk doen en gewoon HD in al hun spellen mikken. Maar de kleinere ontwikkelaars zullen toch flink achter hun oren krabben, alvorens ze een Xbox360 licentie aan gaan vragen. Onthoud, Nintendo is bijna ten onder gegaan aan te veel eisen bij het verstrekken van licenties, als MS hier niet van leert, kan het wel eens de laatste Xbox worden. | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:05 |
Ik moet hier even posten, volgens de kenners in het Revo topic ben ik namelijk een xbox fanboy omdat ik niet zoveel in de revo controller zie ![]() | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 15:05 |
Ach ik heb misschien bij de release geen hdtv inderdaad, maar over anderhalf jaar zie ik wel voor me dat ik er eentje heb. Dus dat mag gewoon verplicht van mij en dat miljoen extra mogen ze gewoon ophoesten. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:09 |
Met hoge kwaliteitseisen kan ik best leven. ![]() Wat kan ik met ergeren aan games die geen 16:9 (en sinds kort dolby digital) ondersteunen. ![]() | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 15:10 |
quote: ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:12 |
Bovendien is HD-TV supporten gewoon je game in een bepaalde resolutie kunnen gooien. Kost totaal geen fucking werk, behalve als je vervolgens die resolutie ook echt gaat gebruiken voor highres textures en dergelijke. | |
Dr.Droxz | vrijdag 16 september 2005 @ 15:13 |
Ik moet zeggen dat ik zkr geen gast ben die achter een console te vinden is, maar na de spellen//screenshots//trailers te hebben gezien ![]() | |
PBateman1978 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:14 |
Ik heb net die TGS presentatie een stuk gezien, maar ik ben eigenlijk helemaal niet onder de indruk van de graphics. Als ik Ninja Gaiden vergelijk met de beelden die ik zag, vind ik het maar een zeer kleine verbetering eigenlijk... | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 15:17 |
quote:bullshit, het kost enorm veel extra rekenkracht. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 15:22 |
quote:Tuurlijk, jij gaat een spel in 1080p spelen met textures van 480p......... Gelukkig ben je een games-ontwikkelaar, of heb je überhaupt verstand van programmeren, anders had ik je niet serieus genomen. | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:23 |
quote:Hogere resolutie is in feite niets meer dan een groter vlak nemen om dingen weer te geven. Stel dat je een game in 640x480 bouwt, dan je de modellen en alles rustig naar HD-TV resolutie knallen. Zier er natuurlijk niet uit, omdat je ineens veel meer ruimte hebt op de modellen. Vergroot maar eens een plaatje van 640x480 naar 1024x768. Kan best, het ziet er alleen niet uit. Nevertheless, als je het omdraait en ontwikkeld in HD-TV resolutie, is het downscalen compleet geen werk. Plaatje verkleinen van 1024x768 naar 640x480 is prima ![]() Als deze vergelijking opgaat ![]() | |
Roellio | vrijdag 16 september 2005 @ 15:29 |
Zou het lang duren voordat 'ie gecracked is? Ik wil best 400 euro uitgeven voor een xbox, maar 60 tot 80 euro per spel... no way! ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:31 |
quote:Ongetwijfeld niet. Er zijn lui van de huidige xbox modchips die een dev-console hebben weten te bemachtigen. Geef ze ongeveer 3 maanden na release en ik denk dat de 1st gen modchips er al wel zijn. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 15:31 |
quote:je vergeet één dingetje, het HD-signaal gaat niet door een HD-kabel, maar door een RGB-kabel. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:33 |
quote:Euh is dat mogelijk? | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 15:34 |
quote:geen idee, maar als je een gewone TV op je X360 wil aansluiten, heb je weinig andere opties, aangezien een normale TV geen HD aansluiting heeft. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:36 |
quote:Games moeten HD ondersteunen, dus als je een HD tv hebt zal er een HD signaal uit je Xbox 360 komen. Als je een gewoon tv hebt zal er RGB of composite uit komen. ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:37 |
quote:HD signaal gaat door component inderdaad, dat hoeft toch geen verschil uit te maken? Ik speel mijn spellen nu ook via een RGB scart, en de spellen zien er beter uit. Tis niet alsof het speciaal RGB moet ondersteunen als je het mij vraagt. Mocht dat anders zijn, leg eens uit hoe het werkt dan ![]() En leg ook eens uit wat dat uitmaakt met betrekking tot de discussie over de zoveel extra kosten die HDTV met zich meebrengt? | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:38 |
quote:Er komt wel een ander signaal uit, maar waarschijnlijk herkent de Xbox dit gewoon automatisch ofzo, weet verder ook niet hoe het werkt. | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:42 |
quote:Een RGB scart heeft een 21 polige aansluiting, dat is het enige verschil wat er is geloof ik. Maar tis niet alsof er op een xbox disk een RGB en non RGB versie aanwezig is, terwijl er bij de 360 schijfjes waarschijnlijk wel een HD-TV en een normale versie aanwezig zullen zijn. Of de 360 downscaled automatisch de "grote versie", al lijkt me dat sterk. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 15:44 |
Het ging mij om de ontwikkelkosten die, volgens ontwikkelaars, hoger komen te liggen door de HD-eis. Je betaalt dus voor iets waar je geen extra plezier aan beleeft. Voor het kwaliteitsverhaal; start je PC eens op, vergelijk een willekeurig spel met instelling 640x480 met datzelfde spel in 1024x768. Dat is hetzelfde verschil wat je straks op je TV zal krijgen, denk ik. Daarnaast heb ik begrepen dat de HD-kabel beter geleid, en daardoor ook een beter en scherper beeld oplevert dan wanneer je hetzelfde materiaal zou gebruiken als RGB-kabel (al dan niet met scart-blokje). De vraag is, ben je bereid voor iets te betalen wat je niet kan gebruiken? De meeste van jullie wel, blijkbaar, ik denk daar toch iets anders over. Gelukkig hebben jullie niets over mijn portemonnee te zeggen ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:46 |
quote:Je kan het ook van de andere kant bekijken: stel dat je een HD TV hebt maar de ontwikkelaar vond een HD game te duur. Das ook weer zonde. Heb je zo'n TV, ondersteunt je spel het weer niet. Ik ben opzich best bereid wat te betalen (en zoveel extra is dat niet volgens mij, zie prijzen op www.dimplus.nl) voor stndaardisatie van HD TV ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:47 |
quote:Het is wel zo dat RGB bij het ene spel veel meer uitmaakt dan bij het andere. ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:48 |
quote:Ach, vraag, ik was meer een beetje aan het meelullen zonder dat ik daadwerkelijke expertise heb (al ben ik vrij goed met dergelijke tecnische vraagstukken, maar dat terzijde) ![]() | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 15:49 |
quote:Ja okay, doe het maar eens met een pc game. Draai je die opeens in een paar stapjes hoger daalt je framerate drastisch. En je gaat echt niet opeens alles interpoleren. Onzin verhaal. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:49 |
quote: ![]() ![]() | |
piet_pelle | vrijdag 16 september 2005 @ 15:50 |
Nog even over dat compilatie filmpje op de TGS, die beelden van een street race spel, heeft iemand enig idee van welk spel dat is? Ik hoop dat het in godsnaam geen NFS most wanted is? Het zag er namelijk erg vet uit. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 15:51 |
quote:Je kan het ook van nog een andere kant bekijken. Je staat bij de spellenboer, ziet dat de nieuwe Dead Or Alive en Soul Calibur uit zijn. DOA ondersteunt wel HDTV en SC niet. Dan neem jij degene met HDTV omdat jij het graag gestandaardiseerd wilt zien. Ik heb het met m'n PS2, als ik twijfel tussen twee games, kijk ik welke van de twee networkplay of dolbysurround ondersteund (kut natuurlijk als de ene dolby heeft en de ander networkplay, maar das een ander verhaal). | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 15:51 |
quote:Het ging Rodie meer om het werk voor de ontwikkelaar volgens mij, niet om het werk van de Xbox360. ![]() | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 15:51 |
quote:tja, dus als je geen Xbox-Live hebt dan koop je voor de Xbox ook geen PGR2, Halo 2, enz want daar zitten ook dingen in waar je voor betaalt maar je niet kan gebruiken... of als je maar 1 controller hebt, dan kan je helemaal geen spellen kopen... want in bijna elk spel zit wel een multiplayer, maar aangezien je geen controller hebt kun je daar geen gebruik van maken en betaal je dus teveel ![]() | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 15:53 |
quote:hij bedoelt denk ik dat van HD-resolutie naar normale resolutie helemaal niks extra kost | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:54 |
quote:Natuurlijk kost het meer kracht, dat hoor je me ook niet zeggen. Het is logisch dat het meer kracht kost, er is immers meer informatie in beeld. Maar dat doet er toch niet toe? Ik bedoel, de xbox 360 is gemaakt voor HD TV zo ongeveer. Je moet alleen je spel direct in HD TV resolutie ontwikkelen, dan downscalen zodat het er op de normale TV ook allemaal normaal komt uit te zien. Al ben ik nou nog steeds benieuwd of de 360 automatisch downscaled of dat er echt 2 versies op zo'n schijfje gaan staan. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 15:55 |
quote:Je hoeft geen twee versies te maken, want je hoeft alleen even de resolutie te wijzigen. Of heb jij 20 disks bij ieder pc spel voor iedere resolutie?? | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 15:58 |
quote:Nee, ik koop straks spellen zonder dat ik me druk hoef te maken over HDTV support, omdat ik weet dat het erbij zit. Als ik ooit zo een TV krijg, kan ik mn games extra goed eruit laten zien. Dat is het hele punt van standaardisatie, ik hoef er niet op te letten. | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 16:00 |
quote:Dat bedacht ik mezelf ook al ![]() Dan is er toch helemaal geen probleem met extra kosten voor HD TV? Je moet alleen met hogere resoluties werken, extra veel ruimte om in te vullen ![]() | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:02 |
quote:De enige extra kosten zijn inderdaad dat je ervoor moet zorgen dat je game speelbaar blijft doordat men de framerate goed in gaten moet blijven houden. Daarnaast zou men natuurlijk ook graag hoge resolutie textures gaan gebruiken en die zijn wel een stukje duurder. | |
Roellio | vrijdag 16 september 2005 @ 16:02 |
Weet je wat trouwens een zeer flexe move zou zijn van microsoft? Als ze de mogelijkheid bieden om een keybord en een muis op de xbox 360 aan te sluiten. Laten we eerlijk wezen, first-person-shooters met een controller sucks cocks in hell. ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:02 |
quote:Netwerkcode is door MS beschikbaar gesteld, dus is vrij simpel te implementeren, MP-mode kostte Ubisoft ongeveer 2 maanden meerwerk voor Splinter Cell Pandora Tomorrow. Kosten HDTV zijn vele malen hoger. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:05 |
quote:kom. kom. Toon maar eens waarom dat is, als men simpel de resolutie omhoog knalt is dat niet zo. Nu jij weer. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 16:06 |
quote:Er zitten usb poorten op dus dat kan hoogstwaarschijnlijk. Dit kon ook al op de PS2 maar werd door weinig spellen ondersteund. Verder zou dit kut zijn voor online play, omdat er dan geen balans zou zijn tussen mensen die spelen met controller of tobo+muis. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:07 |
quote:Kun je mijn review nog herinneren ![]() | |
H.Flick | vrijdag 16 september 2005 @ 16:08 |
Bovendien zie ik het echt niet zitten om met een toetsenbord en een muis op de bank te gaan zitten. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 16:09 |
quote:Smartjoy frag. ![]() | |
mikando18 | vrijdag 16 september 2005 @ 16:11 |
quote:Alweer iemand die keyboard en muis een goed idee vind ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:11 |
quote:Wat een dikke onzin. De MP game is een compleet afwijkende modus met echt honderdduizenden regels code. Dat is toch wel even wat anders dan een PSDtje even op een hogere resolutie inladen. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 16:11 |
quote:Ik own je anytime met mn controller. ![]() | |
H.Flick | vrijdag 16 september 2005 @ 16:13 |
quote:Blijkbaar heb jij al gespeeld met de revo controller. Hoe bevalt hij? ![]() | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:14 |
quote: | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:14 |
quote:Verschillende ontwikkelaars hebben dit al aangegeven. Zo is de next-gen GTA niet zeker van een Xbox360 lancering, omdat R* weigert te buigen voor eisen van wie dan ook. Ze hebben elke GTA aangeboden bij Nintendo, die een licentie wilde afgeven op voorwaarde dat het bloed eruit gehaald zou worden. Activision is er ook zo één. Tony Hawk is niet online te spelen, omdat MS geld vroeg aan de ontwikkelaars om op Xbox Live te mogen. Gevolg: online op de PS2, offline only op Xbox. Als je als ontwikkelaar de keuze hebt tussen twee licenties, waarbij de één als enige eis stelt dat het spel moet werken en dat het niet op HD-DVD geperst wordt, en de ander eist ondersteuning van Live!, eist HD-video-output, eist Dolby Surround en eist dat het op DVD9-formaat geperst wordt, is de keuze snel gemaakt lijkt me............. MS voelt nu overigens al de gevolgen van hun eisenpakket, Tecmo heeft volgens geruchten Ninja Gaiden op de lijst van PS3 launchtitels gezet, omdat ze weigeren de game op meer dan één schijfje te zetten. NG2 wordt minstens 2 keer groter dan NG1, gecombineerd met de HD-TV-eis van MS komen ze uit op een benodigde schijfruimte van minstens 12 GB. Over het "kwestie van resolutie omhoog knallen": neem een willekeurige AVI-file, comprimeer die op 160x120, als die klaar is, comprimeer hem dan opnieuw op 1024x768, dan zie je wat ik bedoel met "je kan niet zomaar de resolutie omhoog zetten". Zo, nu jij weer. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:15 |
quote:Ja ik zat hierdus gisteren mario FPS te doen en dat bestuurt veel beter dan halo 3 met die controller. maar goed, back ontopic plz. | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:16 |
quote:Hiermee toon je perfect aan dat je er geen hout van snapt. ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:17 |
quote:gelukkig zijn jouw tegenargumenten stukken beter ![]() -edit- zie net dat Fliepke van de Games redactie is, ik snap nu waarom ik Fok!Games nooit lees ![]() | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:20 |
quote:Kom, je gaat nu realtime renderen vergelijken met een film die je in resolutie opschroeft. Dat is geen vergelijk en slaat als een tang op een varken. Voorbeeld. Als ik quake op 640x480 draai of op 1600x1200 maakt dat geen reet uit voor de hoeveelheid data die er op het discje moet. De engine moet het gewoon aan kunnen en dat kost niet zo heel veel meer. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:22 |
quote:Je maakt een filmpje, texture, etc altijd op een bepaalde "source-grootte", of hoe je dat ook noemt. Het enige wat je dus moet doen bij toekomstige filmpjes, is die resolutie niet lager dan 1920x1080 houden. Dat is dus een setting in je softwareprogramma. Misschien moeten je dev PC's wat meer geheugen en wat meer CPU kracht hebben om alles te renderen of fijn te werken, maar er is dus helemaal geen sprake van het opwaarderen van lage resolutie textures/filmpjes. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:22 |
meneer heeft er echt (geen) verstand van! Video is video, of het nou real-time gerenderd of pre-rendered is. Wil je zeggen dat een film van 1024x768 pixels meer pixels bevat dan een spel dat je in 1024x768 speelt? -edit- * SocialDisorder wacht op de eerste fanboy-beschuldiging | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 16:25 |
quote: ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:27 |
quote:* SocialDisorder is afgestudeerd IT-er in Interaction Design & Development | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 16:30 |
quote:Nee dat beweer ik niet, maar het is niet duurder om een game die op 640x480 pixels draait opeens op 1024x768 pixels te draaien. Kost alleen meer rekenkracht. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:31 |
quote:Wat uiteraard veel minder met games te maken heeft dan dat je hier doet overkomen, vanaf je sokkel... | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 16:33 |
quote:vind je het nu zo gek dat Microsoft van de ontwikkelaars vraagt om een mooie game te ontwikkelen, die maximaal gebruik maakt van de console? Dat de ontwikkelaars niet aan die eisen wil voldoen zegt misschien wel iets meer over de ontwikkelaars dan over Microsoft | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:33 |
quote:Tuurlijk, de naam van de opleiding zegt voldoende. Ik bedoel, hoeveel interactie kan er in een videogame zitten? | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:34 |
quote:nee hoor helemaal niet gek, Xbox1 werd ook verkocht op het punt "mooiere graphics", terwijl de betere games op PS2 en GameCube uitkwamen.......MS gokt nu ook weer op de GFX-whores. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:39 |
quote:Interactie zit lang niet alleen in videogames, en met die titel kan ik me dus nauwelijks indenken dat de opleiding die je hebt gevolgd op toegespitst is op games, of dat games uberhaupt een deelspecialiteit zouden zijn. Ik kan ook pochen met mijn opleiding, waar "Interactie" in voor komt, maar interactie op zich is zo lullig als het klikken op het Invoeren-knopje hieronder. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:40 |
quote:dus je hebt geen idee wat de opleiding inhoudt, en je begint er over te blaten? Getuigt van kortzichtigheid...... | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:40 |
quote:Mening-alert. Naar mijn mening zijn geen games op de NGC/PS2 die beter zijn dan de games die ik op de Xbox heb gespeeld... | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:44 |
quote:Sla www.gamerankings.com er maar eens op na. Uit m'n blote hoofd staan Ninja Gaiden, Halo, Halo 2, PGR en PGR2 in de top 50 van spellen. Waarvan er welgeteld 2 daadwerkelijk innovatief waren (NG en Halo). Dat zijn niet de meningen van één persoon, maar de gemiddelden van meerdere reviews. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:45 |
quote:Ik blaat erover omdat uit jouw reacties weinig kennis van zaken blijkt. Zeker die reactie over het upscalen van een avi filmpje van lage naar hoge resolutie slaat kant noch wal, gezien het om de komende generatie games gaat (en dus nog te maken, waardoor er niets geupscaled hoeft te worden). Om dan vanuit de hoogte te doen met een naam van een opleiding, waarvan je wellicht wat modules van Games Design & Developement hebt kunnen volgen (wanneer we het hier uberhaupt over de opleiding in Utrecht hebben), dat is gewoon triest en vanuit de hoogte. Zeker wanneer de inhoud daarvan niet expliciet te maken heeft met games. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:46 |
quote:En toch blijven het meningen, daar veranderen zelfs honderden reviews niks aan. /edit: Toch even in de top 100 gekeken, en daar zitten bijvoorbeeld wel 8 games bij voor de PS2, die ik niet op de Xbox kan gamen, om 6 Xbox games die je niet op de PS2 kunt gamen. Poeh poeh, da's wel een hoop verschil.... | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:51 |
quote:OK, ik doe niet uit de hoogte, ik geef antwoord met mijn kennis die ik heb opgedaan met 3D Studio Max, Maya, Photoshop en programmeren voor interactieve software. Voor het geval je te stompzinnig bent om het te realiseren; het ontwikkelen van games en software is nagenoeg hetzelfde proces, misschien dat het accent meer op het grafische aspect ligt. Er zijn diverse programmeurs uit de office-desktop-software-werld werkzaam bij grote gameshuizen. Een if...else......then.....end if-statement doet hetzelfde in Word als in Ninja Gaiden. En nee, ik zat niet op die opleiding in Utrecht (*kuch* nog een vooroordeel*kuch*). Dus alleen mensen die een opleiding die specifiek met games te maken hebben mogen hier commentaar leveren op technische aspecten? Dan kunnen we denk ik het topic wel schoonvegen.... | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 16:51 |
quote:In de top 20 staan 3 Xbox games, 3 Gamecube games en 3 PS2 games. Oh en Half-life 2 staat in de top 10. ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:56 |
quote:Zeker geen vooroordeel hoor, dat was de eerste opleiding waar ik op stuitte via Google die aan die naam voldeed, en direct gerelateerd was aan Games Design. Dat wil zeggen, ze worden op dezelfde pagina genoemd... En integendeel, ook een boerenlul die asperges plukt mag hier gewoon reageren. Maar wanneer er dan iemand met een gemiddelde IT opleiding datzelfde feit in de weegschaal gaat gooien om gelijk te krijgen, vind ik dat als IT'er (met soortgelijke opleiding) dikke onzin. Zeker wanneer de betreffende persoon vrij subjectieve nonsens aan het kletsen is. /edit: Hoe dan ook, laat ik over opleidingen ophouden, het ging over 't feit dat mensen met een HDTV gewoon enorm blij zullen zijn met de "verplichting" voor HDTV support, en het feit dat dit aan de code van games helemaal geen fluit veranderd, enkel aan de resolutie van de textures en filmpjes die nog gemaakt moeten worden. Dus de developers die hier een probleem van maken kun je eerder als lui betitelen, dan dat je Microsoft beticht van onoverkomelijke verplichtingen. | |
SocialDisorder | vrijdag 16 september 2005 @ 16:59 |
quote:ik gooi helemaal niets in de weegschaal, je vroeg er zelf om ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:01 |
quote:Niemand vroeg erom, er werd door peri gevraagd naar Fliepke als ik me niet vergis. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:01 |
quote:Ik vroeg er om, omdat je onzin praatte. ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:02 |
quote:Dat was idd ook nog zo, werd alleen verkeerd begrepen. ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 17:04 |
tering, en dan moet ik nog tot volgend jaar lente wachten op het echte werk ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:04 |
quote:Bah, ik heb als nog niet afgesturdeerd IT Design of Interaction specialist nou zo'n hekel aan gebruikers die door niet goed te kijken naar het scherm verkeerde verbanden gaan leggen ![]() | |
Dr.Droxz | vrijdag 16 september 2005 @ 17:45 |
quote:Dat spel met die bmw? dat is idd nfs most wanted | |
Chocobo | vrijdag 16 september 2005 @ 20:31 |
quote: ![]() | |
kepler | vrijdag 16 september 2005 @ 22:29 |
quote:is dat niet Tokyo Extreme Racer? | |
Morthill | vrijdag 16 september 2005 @ 22:42 |
quote:Dus het waren topspellen omdat ze graphics hadden?? Das echt totale onzin. Ik heb ze allemaal gespeeld, en alle 5 waren top games. Halo was na Goldeneye en Perfect Dark, mss zelfs wel meer dan die 2 een echte console shooter. En hoe, de gameplay was heerlijk. Halo 2 had een super multiplayer mode. PGR 1 en 2 waren fantastische racespellen en Ninja Gaiden een sublieme action adventure. En absoluut niet omdat ze er toevallig meesterlijk uitzagen, maar omdat ze gewoon verschrikkelijk leuk waren om te spelen. Overigens waren die niet mijn favo games op de xbox, dat is nog steeds KotoR, die toevallig absoluut geen top graphics had, hmmm, en cijfers, overal dikke 9ens. Raar. Zo waren er wel meer games op de Xbox die en mooi waren en leuk om te spelen. DoA:U, Forza Motorsport, Top Spin. Allemaal bloedmooie games met heerlijke gameplay. Innovatief, nee, dat mss niet, maar ik zie op de PS2 en NGC ook geen innovativiteit naast de eye toy. Met de revolution is er innovativiteit, maar in dit geval zit ik er niet op te wachten eigenlijk. | |
piet_pelle | vrijdag 16 september 2005 @ 23:55 |
quote:Ik zag ook een Supra en een Skyline maar ik denk idd dat het Tokyo highway challenge is. Geizen de over de top glinstering in de carroserie, dat haden de vorige delen namelijk ook. Maar als je daar nu ook kan tunen e.d. dan kan het nog wel eens een coole racer worden. | |
Gamedemon | zaterdag 17 september 2005 @ 02:23 |
quote:Als die ontwikkelaars betalen om live te mogen verkopen ze alleen maar meer games, als tony hawk live had geweest had ik em ook gekocht op de xbox, nu helemaal niet gekocht en zo zullen er zeker wel meer zijn quote:Neem een willekeurige avi van 1900x1600, comprimeer het naar 800x600 en dan zie je wat ze bedoelen met de resolutie verlagen | |
Chocobo | zaterdag 17 september 2005 @ 09:04 |
Ze komen eraan ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 17 september 2005 @ 09:05 |
![]() *doos pakt* ![]() | |
Chocobo | zaterdag 17 september 2005 @ 09:06 |
Mooi hoor ![]() ![]() | |
HokkePok | zaterdag 17 september 2005 @ 12:23 |
Tenzij je M$ aandelen hebt zie ik geen enkele reden om de Xbox360 te kopen..sinds de PS3 de 360 grafisch gewoon afschiet. Ook de ontwerpen van 360 spellen zien eruit als opgepoetste huidige generatie spellen. Ik wacht iniedergeval nog ffe op de PS3 ![]() | |
Fliepke | zaterdag 17 september 2005 @ 12:26 |
quote:Je kunt nog geen hol zeggen over de graphics van de ps3, wil je daar toch over praten ga dan naar het ps3 topique. | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 12:41 |
quote: ![]() Dan vind ik Saint's Row, Quake 4, Gears of War, Resident Evil 5, WarDevil, UT2007 en meer, 3x beter eruit zien ![]() | |
Rodie83 | zaterdag 17 september 2005 @ 12:45 |
quote: ![]() Ja, want er zijn al veel PS3 beelden. Anders gaan ze eerst die console eens bouwen ofzo ![]() | |
Retuobak | zaterdag 17 september 2005 @ 12:46 |
quote:Jammer dat je geen verstand hebt van de GPU's van de 2 verschillende consoles ![]() | |
yosander | zaterdag 17 september 2005 @ 13:49 |
Ik ben 15 februari jarig hopelijk is die dan wat goedkoper en is het zo dat je je oude xbox-spellen op de 360 kan spelene net zoals bij playstation??? | |
H.Flick | zaterdag 17 september 2005 @ 13:52 |
Volgens mij kun je veel Xbox spellen wel spelen op de Xbox360, maar niet allemaal. | |
yosander | zaterdag 17 september 2005 @ 14:03 |
quote:oke | |
peristilius | zaterdag 17 september 2005 @ 14:10 |
En je hebt de versie met harde schijf nodig om Xbox games te spelen. ![]() | |
yosander | zaterdag 17 september 2005 @ 14:13 |
quote:wat klote zeg moet ¤ 100! meer betalen..... ![]() | |
peristilius | zaterdag 17 september 2005 @ 14:18 |
quote:Jaja, het is maar wat je ervoor over hebt. ![]() ![]() | |
yosander | zaterdag 17 september 2005 @ 15:20 |
quote:ja maar voor iemand van 12 jaar... | |
H.Flick | zaterdag 17 september 2005 @ 15:58 |
Je moet zelf beslissen wat je wilt, maar soms is het verstandiger om even te wachten en dan voor de goede versie te gaan in plaats van meteen kopen zodra je een beetje geld hebt (of jarig bent). Zeker als je achteraf nog een HDD erbij wilt kopen ben je uiteindelijk duurder uit. | |
Chocobo | zaterdag 17 september 2005 @ 19:08 |
Kameo cam video is echt prachtig man !! http://www.gametrailers.com/player.php?id=7644&type=mov | |
MMaRsu | zaterdag 17 september 2005 @ 19:19 |
quote:haha dan zou ik nog even een jaartje wachten ![]() | |
peristilius | zaterdag 17 september 2005 @ 19:42 |
quote:Alsof een 16-jarige ooit geld heeft. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 17 september 2005 @ 21:03 |
quote:Tja ieder zijn games. Ik zie Kameo als de eerste echte next-gen platform adventure game en ik vind het prachtig ![]() | |
Chocobo | zaterdag 17 september 2005 @ 21:37 |
Dit Kameo filmpje liegt er ook niet om zeg.... wat mooi zeg ![]() http://media.xbox360.ign.com/media/490/490038/vids_1.html Boss Battle w/Commentary (TGS 2005) | |
Strolie75 | zaterdag 17 september 2005 @ 21:44 |
*downed* ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 17 september 2005 @ 23:51 |
Ik kijk niets meer van Kameo ![]() | |
Fliepke | zaterdag 17 september 2005 @ 23:52 |
quote:Misschien wel een goed idee eigenlijk, het beginnen langzaam spoilers te worden en niet meer de mooie beelden van de next gen | |
Morthill | zondag 18 september 2005 @ 00:27 |
quote:Echt prachtig. als je 3.5 jaar geleden een xbox kocht was je een graphics hoer, en nu is de PS3 beter vanwege de betere graphics. Fanboys ![]() | |
TC03 | zondag 18 september 2005 @ 00:29 |
quote:Hehe. ![]() | |
truSteh | zondag 18 september 2005 @ 00:38 |
quote:Amen ![]() | |
Chocobo | zondag 18 september 2005 @ 01:08 |
quote:Omdat ze geen loodgieter is zeker ![]() | |
Chocobo | zondag 18 september 2005 @ 08:52 |
Oblivion ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Morthill | zondag 18 september 2005 @ 10:08 |
quote:Ik had op mijn 15e al genoeg geld om een Xbox op de release dag te kopen met game erbij. Allemaal zelf verdiend. | |
Xrenity | zondag 18 september 2005 @ 10:31 |
quote: ![]() Ik ben 16 en heb fokking veel geld ![]() | |
twi | zondag 18 september 2005 @ 12:00 |
quote: ![]() ![]() | |
twi | zondag 18 september 2005 @ 12:00 |
quote:That explains it.... ![]() | |
Dr.Daggla | zondag 18 september 2005 @ 12:09 |
quote:Dat is ook het eerste wat ik meteen dacht ![]() | |
H.Flick | zondag 18 september 2005 @ 12:19 |
quote:Prachtig! | |
Dr.Daggla | zondag 18 september 2005 @ 16:58 |
quote:PGR3 toch wel een launchgame, ![]() | |
Xrenity | zondag 18 september 2005 @ 17:02 |
quote: ![]() Zou ik dan Nintendo niet kiddy moeten vinden? ![]() | |
Fliepke | zondag 18 september 2005 @ 17:05 |
quote:Wat is de bron hiervan ![]() | |
TC03 | zondag 18 september 2005 @ 17:07 |
quote:Ik op mijn 12e. ![]() | |
Dr.Daggla | zondag 18 september 2005 @ 17:15 |
quote:http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=221 | |
PandorasBox | zondag 18 september 2005 @ 17:30 |
Ik dacht dat Blizzard PGR30fps uit zou stellen om hem uiteindelijk als een 60fps racer uit te brengen... 30fps = absurd voor next-gen. | |
Fliepke | zondag 18 september 2005 @ 17:32 |
quote:Heb je wel eens film gekeken? Die zijn op 25 fps OMG! WTF! boeie ![]() | |
TC03 | zondag 18 september 2005 @ 17:33 |
quote:30 fps is echt wel weinig voor een spel hoor. | |
Fliepke | zondag 18 september 2005 @ 17:34 |
quote:Draaien de meeste spellen daar niet op. En daarnaast zie ik nergens staan dat het maar op 30 fps draait. | |
piet_pelle | zondag 18 september 2005 @ 17:34 |
quote:Waar staat dat deel 3 weer 30 fp/s wordt dan? Het zou echt een schande zijn, na de zoveelste 3D console (alles na snes/ Megadrive) moet 60 fp/s, een constante frame rate en korte laadtijden toch echt een keer standaard worden hoor. | |
PandorasBox | zondag 18 september 2005 @ 17:34 |
quote:Hou a.j.b. op. Gaan we no films met games vergelijken? ![]() Een next-gen console zou minimaal 60fps moeten draaien. 30fps is not done voor een next-gen console. Zelf de meeste Ps2 racers behaalden 60fps. ![]() | |
TC03 | zondag 18 september 2005 @ 17:35 |
quote:Nee, maar voor een next-gen vind ik dat toch echt te weinig. 1x een PC spel op meer dan 30 fps spelen en voor je gevoel loopt een 360 game (op 30 fps) dan erg schokkerig. | |
PandorasBox | zondag 18 september 2005 @ 17:36 |
quote:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60899 | |
Fliepke | zondag 18 september 2005 @ 17:40 |
quote:In the next generation frame rate will become much less important," says Wilson, "because when you apply HDR and these lighting effects and run with motion blur, you can't tell the difference at 60. You don't notice that much difference because the motion blur takes a lot of it away." uit datzelfde artikel, ik maak me dus niet zo druk. | |
PandorasBox | zondag 18 september 2005 @ 17:45 |
quote:Dat is gewoon damage control. Ik heb liever dat ze het spel voor een half jaartje uitstellen om het als een 60fps game te releasen, dan 30fps met motion blur en weet ik veel wat andere manieren om het als een 60fps game te laten lijken. Kom op hey, uiteindelijk zul je het verschil toch merken... | |
Fliepke | zondag 18 september 2005 @ 17:48 |
quote:Och launchgames zijn op iedere console niet de supertoppers, ze mogen van mij wel wachten tot pgr4 ![]() | |
piet_pelle | zondag 18 september 2005 @ 17:52 |
Ik vind het gewoon belangrijk dat ze niet graphics over gameplay gaan doen. Als het echt 30 fp/s wordt dan doen ze dat zodat de graphics wat indrukwekkender kunnen. De consoles die zo uit gaan komen zijn snel genoeg om 60 fp/s te draaien en toch nog indrukwekkende graphics te vertonen. Dan maar een fractie minder als de gameplay er maar niet onder lijdt. Ik zou het echt een grote teleurstelling vinden. Straks als de ps4 en nieuwe xbox komen dan zijn ze weer sneller dan verwacht ik weer dat snelle en constante framerates wel standaard kunenn en dan pushen ze de graphics weer zo hoog dat het spel gedowntuned moet worden om die graphics te kunnen vertonen. Kijk naar Moto GP 3, dat ziet er super gelicked uit en speelt goddelijk met 60 fp/s. Forza daarintegen ziet er net wat gedetailleerder uit maar je merkt gewoon dat het wat minder soepel loopt. | |
PandorasBox | zondag 18 september 2005 @ 17:56 |
Rally Sport Challenge 2 op de Xbox vind ik nog steeds de mooiste racer van deze gen, en die draait ook op 60fps. En GT4 op de Ps2 ziet er ook goed uit voor een 60fps racer... Het ligt niet aan de hardware maar aan de developers, volgens mij. | |
TC03 | zondag 18 september 2005 @ 17:57 |
quote:Ik heb liever mindere graphics met 60 fps dan betere met 30 fps. | |
Chocobo | zondag 18 september 2005 @ 20:23 |
quote:30 loopt prima hoor,.... ! | |
rockstah | zondag 18 september 2005 @ 22:16 |
Oh god krijgen we dat weer ![]() | |
kepler | zondag 18 september 2005 @ 23:31 |
quote: ![]() mij boeit het niet zo, 30 of 60. Ik merk alleen even verschil als ik van 60 naar 30 ga, maar dat is heel even | |
Morthill | zondag 18 september 2005 @ 23:33 |
Jippie de FPS discussie. Na vele uren in WoW te hebben doorgebracht kan ik bevestigen dat gamen kut is op minder dan 20FPS. Daarboven heb je er verdomd weinig last van. En als je perse die 60 wilt hebben, dan koop je de game toch niet. Ga je toch PS2 kopen met GT5. Ik bedoel, er is echt niemand die het je verbied. We denken echt niet minder van je of zo. | |
Chocobo | maandag 19 september 2005 @ 08:04 |
quote:In Burnout gaf het je wel snelheid, maar heb er bv met Halo ook geen last van ![]() | |
kepler | maandag 19 september 2005 @ 09:37 |
http://torrent.maxgamer.n(...)f09ea136378b.torrent RE5 trailer, ziet er ook erg mooi uit ![]() | |
Doc__Zenith | maandag 19 september 2005 @ 10:35 |
quote:burnout 3? maar snelheid in dat spel komt echt niet alleen door die 60fps, juist voornamelijk door die ugly tweaks als fish-eye cam. | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 13:28 |
Call of Duty 2![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Fliepke | maandag 19 september 2005 @ 13:30 |
quote:* Fliepke hoopt dat hij hem nog deze week gaat spelen ![]() | |
truSteh | maandag 19 september 2005 @ 13:32 |
Damn wat ziet dat eruit ![]() ![]() | |
PandorasBox | maandag 19 september 2005 @ 13:33 |
Plastic uniformen. ![]() Eerlijk gezegd vind ik het niet echt indrukwekkend uitzien. ![]() | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 13:38 |
Ja maar dat zeg je over elke XBOX 360 game. ![]() | |
Fliepke | maandag 19 september 2005 @ 13:41 |
quote:Volgens mij heb je het eerste deel niet gespeeld, al is het maar dat spel in een nieuw jasje dan was ik al heel blij ![]() | |
paarse_paashaas | maandag 19 september 2005 @ 13:44 |
quote:ja, en jij over alles wat met nintendo te doen heeft. | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 13:47 |
Ja maar GameCube Turbo is totaal niet relevant de echte console war gaat tussen XBOX 360 en PS3. ![]() | |
PandorasBox | maandag 19 september 2005 @ 13:52 |
quote:Nee hoor. Ik ben altijd eerlijk. En ik persoonlijk vind het niet echt indrukwekkend uitzien. Ook al was het een Ps3 of REVO game, dan noch zou ik hetzelfde gezegd hebben... ![]() En ik ben niet altijd negatief over de X360 games. Als de Ps3 nou eenmaal echte games zou tonen dan zou ik ook mijn mening uiten. Hetzelfde geldt voor de REVO. Het is alleen zo dat er meer media van de X360 op het net staat en het meeste daarvan niet echt indrukwekkend te noemen is. IMO | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 14:00 |
Dude je trolled bijna nog beter dan TSP op OA forum. ![]() | |
PandorasBox | maandag 19 september 2005 @ 14:05 |
quote:Urgh..die burgerflipper neemt alles te serieus. ![]() Ik niet. OA biedt fun en ik maak er gebruik van. ![]() Ik gedraag me niet op elke forum zo. ![]() | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 14:11 |
Hoe is IGF tegenwoordig is het nog dood? ![]() OA is beste games forum man niemand die zeikt als je basht of trolled. ![]() | |
H.Flick | maandag 19 september 2005 @ 14:24 |
Ik vind het er eerlijk gezegd allemaal een beetje te glimmend uitzien. Dat had ik met Kameo ook, maar daar is het nog begrijpelijk door de fantasysetting. Verder ziet het er natuurlijk wel netjes uit, dat valt niet te ontkennen. | |
Gamedemon | maandag 19 september 2005 @ 14:43 |
ik vind het er persoonlijk ook niet echt mooi uitzien, vind de half life 2 mooier | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 14:49 |
In het groot is het mooier. | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 15:06 |
After Burner Teaser http://media.xbox360.ign.com/media/749/749074/vids_1.html | |
PandorasBox | maandag 19 september 2005 @ 15:16 |
quote:Al die N-fans op Insidegamer. Die verkrachten alle polls en topics met hun N-love. Het gaat gewoon te ver. ![]() En OA = ![]() Afterburner ziet er trouwens wel lekker uit. Die houd ik voor een lange tijd in de gaten. Ik vraag me af of die exclusief voor een platform zal verschijnt... | |
Strolie75 | maandag 19 september 2005 @ 16:08 |
![]() ![]() | |
SocialDisorder | maandag 19 september 2005 @ 16:09 |
quote:van welk spel is dit? Wrap the Xbox? | |
Strolie75 | maandag 19 september 2005 @ 16:10 |
quote:Ja! Heb je gezien hoe goed die chinezen gerendered zijn? XBox360 PWNAGE PS3 L1337 ![]() | |
SocialDisorder | maandag 19 september 2005 @ 16:11 |
quote:Nah man, dit is een FMV, moet wel ![]() | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 16:23 |
WOW ziet er nog mooier uit dan GOW!!!!111 ![]() | |
SocialDisorder | maandag 19 september 2005 @ 16:27 |
nee man, check hoe hoekig z'n oor is. Zelfs Tekken Tag Tournament was niet zo hoekig. | |
Retuobak | maandag 19 september 2005 @ 16:29 |
Die reflecties, respect ![]() | |
SocialDisorder | maandag 19 september 2005 @ 16:34 |
en z'n mogen nog wat aan die cloth-sim doen, geen gezicht! | |
peristilius | maandag 19 september 2005 @ 16:37 |
Ja echt lelijk, die Chinees lijkt meer een Japanner. ![]() Ik zou niet weten hoe snel ik zon ding in mn zak moest stoppen. ![]() | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 16:49 |
Haterzzz XBOX 360 >>>>>>>>>>> * | |
PandorasBox | maandag 19 september 2005 @ 16:51 |
quote:Misschien de PSP ja. ![]() Eurogamer over RR6 quote:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60935 | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 16:53 |
Hebben ze dat RR6 filmpje niet meegekregen ofzo? | |
PandorasBox | maandag 19 september 2005 @ 16:54 |
quote:Ze hebben het zelfs gespeeld... ![]() | |
Chocobo | maandag 19 september 2005 @ 17:39 |
quote:Ik wil er 1 ![]() | |
Notorious | maandag 19 september 2005 @ 17:41 |
quote:Die gasten bij Eurogamer zijn gewoon bitches! ![]() ![]() | |
H.Flick | maandag 19 september 2005 @ 17:45 |
quote:Misschien staat die van mij wel op die foto ![]() | |
BMH | maandag 19 september 2005 @ 17:50 |
quote:Ik vind ze meestal behoorlijk gelijk hebben met hun reviews. | |
peristilius | maandag 19 september 2005 @ 17:55 |
Elk jaar pricedrops voor de 360, maar niet zo snel als bij de Xbox. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60943 Wordt waarschijnlijk wel een tijdje wachten op de eerste price-drop. ![]() | |
Xrenity | maandag 19 september 2005 @ 18:14 |
quote:Dus hier liggen je roots ![]() | |
Chocobo | maandag 19 september 2005 @ 19:33 |
Teeering.... down de gameplay trailer van CoD2 (is de 2e) http://media.xbox360.ign.com/media/743/743289/vids_1.html Godver zeg..... ![]() ![]() ![]() ![]() | |
H.Flick | maandag 19 september 2005 @ 19:52 |
Het ziet er in ieder geval prachtig uit! Ik weet niet of de gameplay me trekt, maar dat zie ik later wel ![]() | |
Strolie75 | maandag 19 september 2005 @ 19:55 |
Filmpje van CoD2 ziet wel goed uit. Maar wat een standaard gameplay. Hoevaak kan die speler wel niet geraakt worden??? ![]() | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2005 @ 20:46 |
![]() | |
Chocobo | dinsdag 20 september 2005 @ 07:33 |
quote:Dan zet jij de moeilijkheidsgraad toch hoger ! ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 20 september 2005 @ 07:37 |
quote:Ik zal jou eens hoger zetten... | |
Chocobo | dinsdag 20 september 2005 @ 08:11 |
quote:Wil je dat dan grof doen ![]() | |
Morthill | dinsdag 20 september 2005 @ 08:39 |
quote:Dude, wtf. Leuke strip btw. Leer zinloos ![]() | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 09:05 |
comics?![]() | |
Dr.Daggla | dinsdag 20 september 2005 @ 09:06 |
quote:Die ston al in het vorige deel, of het deel daarvoor zelfs al ![]() | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 09:12 |
niet gezien | |
Chocobo | dinsdag 20 september 2005 @ 13:00 |
Geen prijsdaling Xbox 360 het eerste jaar ![]() The Xbox 360 may not even be in the shops yet, but a Microsoft bigwig is already suggesting that we can expect to see price cuts for the shiny new console on a yearly basis. Xbox 360 is due to launch in Europe on December 2, priced at £209.99 for the basic "Core System". For another £70 you also get a hard disk, media remote, wireless controller and other extras. But, "We will wind up cost-reducing the product every year," Todd Holmdahl, corporate vice president of the Xbox product group, told Reuters. It's estimated that the 360 costs approximately $100 less per unit to manufacture than Sony's PS3, giving Microsoft more scope for reducing costs. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60943 | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 13:05 |
is er al bekend hoeveel de Xbox360 MS gaat kosten per unit? | |
Chocobo | dinsdag 20 september 2005 @ 13:09 |
quote: ![]() | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 13:10 |
jij weet het dus ook niet? voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de winkelprijs, maar over de kosten per unit voor Microsoft. | |
H.Flick | dinsdag 20 september 2005 @ 13:13 |
Waarom zou Microsoft de kostprijs van de Xbox360 openbaar maken?! Je kunt misschien wel achterhalen wat de verschillende onderdelen kosten, maar dan zit je toch nog steeds niet aan de kostprijs. | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 13:16 |
de kostprijs van de Xbox was op een gegeven moment toch ook openbaar gemaakt? En dat die een stuk hoger lag dan de verkoopprijs? | |
twi | dinsdag 20 september 2005 @ 13:39 |
Wat boeit het eigenlijk wat zo'n console Microsoft kost? Ik heb als consument alleen maar met winkelprijzen van doen. Of Microsoft dan dikke winst of dik verlies draait, dat zal mij een zorg zijn als ik eenmaal m'n game in de lade steek. | |
Notorious | dinsdag 20 september 2005 @ 13:41 |
quote:Bij de PS3 launch. ![]() | |
yosander | dinsdag 20 september 2005 @ 13:45 |
quote:ik had op mijn 9e met mn broertje van 7 een xbox gekocht... met spel en twee controllers ![]() ![]() | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 14:48 |
quote: | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 14:57 |
volgens het bericht op IGN, en ik neem aan dat dat waarheid is, zal de Xbox ongeveer 100 dollar minder gaan kosten in productie dan de PS3. Aangezien Sony heeft aangekondigd de PS3 niet met verlies te gaan verkopen, en schattingen momenteel uit gaan van een consumentenprijs van minimaal 500-600 dollar, betekent dat dat MS wederom geld toelegt op de verkoop van consoles. Ik hoop voor MS dat de gamesverkoop in dat geval beter verloopt dan met de Xbox, anders is het snel afgelopen met het console-avontuur van MS. | |
Morthill | dinsdag 20 september 2005 @ 15:02 |
quote:Als Sony 500 dollar gaat vragen wordt dat ook geen succes. Das 100 meer dan een 360. Zo trek je geen massa gamers, en op de releasedag mits de 360 dan omlaag gaat zal het prijsverschil mss al 150-200 dollar zijn. Ik denk dat dat Sony veel klanten gaat kosten persoonlijk. | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 15:06 |
Sony levert een Blu-Ray-speler bij de PS3, ik denk dat dat een hoop goedmaakt voor het prijsverschil. Plus de gamers die fan zijn van series als Metal Gear Solid, Devil May Cry, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Final Fantasy en GTA zullen denk ik wel een PS3 kopen. | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 15:07 |
quote:De standaard xbox gaat 300 euro kosten, en de uitgebreide versie 400 euro. De 400 euro versie heeft een HD er in en wireless controllers, en een silver live abbonement. Dat is wat ik er van weet. Die wireless controller zit ik zelf niet zo op te wachten overigs, omdat batterijen altijd op de meest kutte tijden uitvallen. "He? Ja ik ben er nog wel.. maar IK KAN NIET MEER SCHIETEN... batterijen zullen wel op zijn" ![]() | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 15:08 |
quote:Ik spreek niet gehinderd door enige vorm van kennis, maar vlgs mij gaat Square (van de FF serie inderdaad) naar de 360. | |
kepler | dinsdag 20 september 2005 @ 15:08 |
quote:dan maakt voor de jan-lul die een console wil gaan kopen dus echt geen reet uit of er een blu-ray speler in zit. Die wil gewoon de goedkoopste console lijkt mij. Tuurlijk weten de echte fans dat het het geld wel waard is, maar voor de normale persoon die graag een spelletje speelt is 500-600 euro toch echt te duur. Helemaal als je voor 300 euro een Xbox kunt kopen ![]() Ik denk zelf dat de PS3 ook rond de 400 euro gaat zitten, maar dan alleen de PS3 + 1 controller. | |
Fliepke | dinsdag 20 september 2005 @ 15:09 |
quote:Dit gaat niet om een console avontuur voor MS, dit gaat om een positie in de huiskamer. Dat is wat microsoft wil bereiken. Die spelletjes enzo zijn heel erg leuk, maar daar gaat het hun eigenlijk helemaal niet om. Ze zullen zich dus ook absoluut niet terugtrekken uit deze markt, die paar miljard zal microsoft niet al teveel om geven. Ik kan mij trouwens een berichtje herinneren dat de Xbox'ers het meeste aantal games per console hadden in vergelijking met ninty en sony, dus heel erg druk zullen ze zich er ook nu niet om maken denk ik ![]() | |
kepler | dinsdag 20 september 2005 @ 15:10 |
quote:je schijnt 40 uur te kunnen spelen op een setje batterijen en ook ruim op tijd waarschuwingen krijgen. Dan kan je snel de oplader erin stoppen, geen probleem ![]() ik heb veel lieven een draadloze, ik struikel elke keer weer over de draden en ze zitten ook altijd in de knoop... | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 15:10 |
quote:Final Fantasy XI MMORPG komt naar 360, Final Fantasy XIII staat in de planning voor PS3 (kan ook remake VII zijn). | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 15:39 |
quote:In de hoogtij dagen van mij met het spelen van PGR2 had ik dus zeker eens in de week de batterijen moeten vervangen. Nou daar word ik wel schijtziek van denk ik ![]() | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 15:39 |
is nu een ingebouwe accu, die je gewoon aan de netspanning kan hangen tijdens het spelen. | |
Strolie75 | dinsdag 20 september 2005 @ 15:40 |
quote:Het waren toch oplaadbare batterijen? En met een kabeltje kon je je controller toch gewoon opladen? | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 15:42 |
Call me old fashioned, ik wil gewoon een draad hebben ja? ![]() | |
kepler | dinsdag 20 september 2005 @ 15:49 |
quote:kan toch ook dan, gewoon de hele tijd opladen ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 20 september 2005 @ 15:51 |
quote: ![]() | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 16:00 |
quote:je baalt zeker ook van die hoge ADSL-snelheden? ![]() | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 16:09 |
quote:Zolang dat ADSL niet op batterijen werkt, vind ik het prina eigenlijk. | |
SocialDisorder | dinsdag 20 september 2005 @ 16:32 |
quote:kwestie van tijd voordat we ADSL op knijpkatjes krijgen ![]() Na ADSL-basic, ADSL-Lite, presenteert Planet Internet nu: ![]() ![]() En om het weer on-topic te krijgen; hoe zou live spelen? Als je tegelijk je internetverbinding in stand moet houden door te knijpen, en tegelijk twee handen nodig hebt voor Halo...... | |
Chocobo | dinsdag 20 september 2005 @ 20:16 |
Ik ben mezelf aan het opgeilen met de Gears of War TGS presentatie. Eeeerg cool ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 20 september 2005 @ 20:16 |
quote:Nee joh, inspiratieloze poep. ![]() | |
Chocobo | dinsdag 20 september 2005 @ 20:27 |
quote:Vind je? Ziet er grafisch fantastisch uit, gameplay is interessant en het heeft een coole sfeer. Vond jij Freedom Fighters ook niet zo geweldig ![]() ![]() Presentatie: http://www.xboxyde.com/leech_1671_en.html ![]() | |
Bastard | dinsdag 20 september 2005 @ 21:00 |
PGR3 en Prey en ik ben klaar ![]() | |
H.Flick | dinsdag 20 september 2005 @ 21:04 |
GoW is geen launchtitel, toch? | |
-Struikrover- | dinsdag 20 september 2005 @ 22:39 |
quote: | |
GokuSFE | dinsdag 20 september 2005 @ 23:07 |
quote: | |
Chocobo | woensdag 21 september 2005 @ 00:34 |
quote:Geen idee wat de echte launchgames zijn eigenlijk ! Robbie Bach liet aan Bloomberg weten dat er op 22 november, op de Amerikaanse launch van de Xbox 360, vijftien titels zullen beschikbaar zijn voor de console. Het blijft onduidelijk welke titels dit zullen zijn en daar zijn geen zekerheden bij. Alleen Kameo en Perfect Dark Zero komen met 99% zekerheid op dag 1. | |
H.Flick | woensdag 21 september 2005 @ 00:35 |
2 games erbij kopen bij de launch is al genoeg, Kameo en PD Zero komen er wel denk ik ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 21 september 2005 @ 00:41 |
quote:PGR3 is ook bevestigd als launchgame. ![]() GoW iig niet. Mijn launchgames worden sowieso Kameo en PGR3. PD0 en/of Ghost Recon wsl ook nog wel. | |
Notorious_Roy | woensdag 21 september 2005 @ 01:03 |
Open eens een nieuw topic luie kut Griek ![]() |