Nog 78 nachtjes, even geduld dus nog!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef kepler het volgende:
weet je hoe lang het nog duurt voordat het 2 december is
Denk dat je met 2 maanden iets te optimistisch bent.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:05 schreef Ultralaser het volgende:
Ik wacht eerst 2 maandjesdan is die ongetwijfeld gezakt in prijs
was met de eerste versie ook zo.
*Insert Super Scope in Daggla's aarsch*quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*Bitchslapt Roy met Megadrive controller*
ik denk dat hij niet in prijs zal zakken tot de PS3 of de Revo komt. Want waarom zou Microsoft? Hij wordt al redelijk goedkoop aangeboden en qua next-gen is er nog geen concurrentie. Als de prijs al verlaagd wordt dan zal het 2/3 maanden voor de launch van de PS3/Revo zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 16:05 schreef Ultralaser het volgende:
Ik wacht eerst 2 maandjesdan is die ongetwijfeld gezakt in prijs
was met de eerste versie ook zo.
Als ze slim zijn verlagen ze de prijs pas tegelijk of vlak voor de launch, niet zover al van tevoren, dan heeft de prijsverlaging geen effect meer tijdens de launches van de concurrenten. De twijfelaars worden getriggerd door alle media-aandacht, dus juist dan moet XBOX360 net onder de prijs van de PS3 gaan zitten (wat wel zou moeten lukken..)quote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet in prijs zal zakken tot de PS3 of de Revo komt. Want waarom zou Microsoft? Hij wordt al redelijk goedkoop aangeboden en qua next-gen is er nog geen concurrentie. Als de prijs al verlaagd wordt dan zal het 2/3 maanden voor de launch van de PS3/Revo zijn
quote:Amen, alleen old school Sega fans mogen een hekel hebben aan Nintendo
En natuurlijk Halo 3 dan uitbrengen!quote:Als ze slim zijn verlagen ze de prijs pas tegelijk of vlak voor de launch, niet zover al van tevoren, dan heeft de prijsverlaging geen effect meer tijdens de launches van de concurrenten. De twijfelaars worden getriggerd door alle media-aandacht, dus juist dan moet XBOX360 net onder de prijs van de PS3 gaan zitten (wat wel zou moeten lukken..)
quote:Xbox 360 TGS 2005 Press Conference Montage
Check out this action-packed montage of various Xbox 360 games as shown at the Xbox 360 Press Conference at TGS 2005 featuring games such as Call of Duty 2, Dead Rising, Frame City Killer, Kameo: Elements of Power, Project Gothan Racing 3, Saint's Row, Sonic the Hedgehog, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter, and much more. HD Quality download is 852x480 and for GameSpot Complete members only.
Wat zou jij nou voor je verjaardag vragen...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:33 schreef Stienn het volgende:
Fout, 2 December is de dag dat ik jarig ben en niks anders![]()
Ik denk dat je je verkijkt.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:21 schreef Developersrus het volgende:
400 Pleuro voor een console? Niet voor de massa te betalen dus.....na een aantal maanden gaat de prijs wel dalen naar 275-300 ofzo.
Pre-rendered filmpjes zijn niet speelbaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
2 december de dag dat je Kameo kan spelen, 4 december de dag dat je wou dat je Killzone 2 aan het spelen was.
Killzone 2 is nog niets van getoondquote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pre-rendered filmpjes zijn niet speelbaar..
Ga nu maar weer terug naar je ballenbak.
je kan al een 360 kopen voor 300quote:Op donderdag 15 september 2005 16:21 schreef Developersrus het volgende:
400 Pleuro voor een console? Niet voor de massa te betalen dus.....na een aantal maanden gaat de prijs wel dalen naar 275-300 ofzo.
Gebruik je mod mogelijkheden eens voor iets normaals inplaats van anti Noot posts deleten en topic titels naar jou zin te veranderenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even de titel aangepast
Dan slaat je opmerking dus helemaal nergens op...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Killzone 2 komt nog op de PS2
Teeeringquote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan slaat je opmerking dus helemaal nergens op...
Enfin, 2 nieuwe RE5 screens (X360)
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering, tering, tering, tering, tering wat vet.
Als 3d Realm hetzelfde schema als voor Duke Nukem: Forever hanteert denk ik dat die op de next-next gen uitkomtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Prey
In deze resolutie zijn ze iig nog niet verschenen..quote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef PandorasBox het volgende:
Teeering.....wat een oude screens!
Zijn nog gewoon van die eerste trailer...
ik weet niet wat ze met die screens gedaan hebben, maar ze zijn allemaal vervormdquote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef febster het volgende:
Als je bv ff op www.insidegamer.nl kijkt zie je dat er een shitload aan screens voor veel spellen uitgekomen is
cool, dus dat filmpje was nog niet eens alle kracht van de Xbox 360quote:The version shown today was only running on one of the 360’s three cores, and has not been optimized. As the game gets closer to its 2006 launch, the framerate will grow even smoother.
[...] Using only one third of the 360’s core processors, the current build of Gears easily eclipses the version running on PC at E3, so imagine how it will look once it is running on all three.
Kameo blijft coolquote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef febster het volgende:
Als je bv ff op www.insidegamer.nl kijkt zie je dat er een shitload aan screens voor veel spellen uitgekomen is
Grappig dat ze met dit soort aankondigingen altijd komen NADAT iedereen zeikt over de kwaliteit van de graphics.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef kepler het volgende:
cool, dus dat filmpje was nog niet eens alle kracht van de Xbox 360
Het is geen FPS, dus komt er denk ik geen crosshairquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef truSteh het volgende:
Denk toch niet dat het er zo echt ingame uit, ik wil crosshairs en andere dingen zien voordat ik geloof dat het ingame is
het mooie is dat iedereen het juist heeft over de mooie kwalitiet van dat spelquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig dat ze met dit soort aankondigingen altijd komen NADAT iedereen zeikt over de kwaliteit van de graphics.
Je meent het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is geen FPS, dus komt er denk ik geen crosshair.
je ziet het verkeerd denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
en je kan je xbox op je pc monitor aansluiten als je er toch zo meezit , dan is het ook HDquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
Ach, ik kan ook DVD films of muziek CD's niet in de potentie zien en luisteren waarop het mogelijk zou moeten zijn. Ik heb geen fantastische geluidsinstallatie en geen fantastische TV. Maar mocht ik het ervoor over hebben om veel geld ervoor uit te geven, heb ik die mogelijkheid wel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef peristilius het volgende:
Ik begin telkens minder onder de indruk te raken van de 360.
Microsoft, impress me!
ik noem een Kameo, PGR3, Gears of War, Call of Duty 2, goede Xbox Live integratie, Chromehounds, enzquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef peristilius het volgende:
Ik begin telkens minder onder de indruk te raken van de 360.
Microsoft, impress me!
Dat is dan de schuld van de NL huishoudens en niet van de xboxquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
Zoals boven mij al honderd keer aangedragen, dat is nu ook al het geval.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
Ja dus?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
MS verplicht ontwikkelaars in HD te ontwikkelen. Dat kost de ontwikkelaars meer geld. Geld wat ze weer zullen doorberekenen aan de consument. Je betaald dus voor iets wat je niet gebruikt kan gebruiken.
PGR3 en Gears of War lijken met vet. Kameo heb ik heel erg twijfels bij. Call of Duty 2 lijkt me ook wel okee. Maar die console is bijna uit, dan vind ik dit wel een beetje weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik noem een Kameo, PGR3, Gears of War, Call of Duty 2, goede Xbox Live integratie, Chromehounds, enz
ik begin juist meer onder de indruk te raken
Ik betaal in het dagelijks leven voor ontelbare dingen wat ik niet gebruik of waar ik geen gebruik van kan maken. De enige reden waarom jij hier moeilijk loopt te doen is omdat je graag de Xbxo dist.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
MS verplicht ontwikkelaars in HD te ontwikkelen. Dat kost de ontwikkelaars meer geld. Geld wat ze weer zullen doorberekenen aan de consument. Je betaald dus voor iets wat je niet gebruikt kan gebruiken.
de kosten van surround sound en HDTV zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Een Dolby-licentie kost 2500 dollar, en als je dat deelt door de miljoenen exemplaren die een spel verkoopt, vallen die weg. En uit ervaring kan ik zeggen dat het mixen in surround niet veel moeilijker is dan mixen in stereo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik heb ook jaren betaalt voor alle games met surround geluid dat ik niet kon gebruiken, misschien was dat dan wel niet verplicht, maar in principe boeit dat niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:09 schreef peristilius het volgende:
Met hoge kwaliteitseisen kan ik best leven.
Wat kan ik met ergeren aan games die geen 16:9 (en sinds kort dolby digital) ondersteunen.
bullshit, het kost enorm veel extra rekenkracht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Rodie83 het volgende:
Bovendien is HD-TV supporten gewoon je game in een bepaalde resolutie kunnen gooien. Kost totaal geen fucking werk, behalve als je vervolgens die resolutie ook echt gaat gebruiken voor highres textures en dergelijke.
Tuurlijk, jij gaat een spel in 1080p spelen met textures van 480p.........quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Rodie83 het volgende:
Bovendien is HD-TV supporten gewoon je game in een bepaalde resolutie kunnen gooien. Kost totaal geen fucking werk, behalve als je vervolgens die resolutie ook echt gaat gebruiken voor highres textures en dergelijke.
Hogere resolutie is in feite niets meer dan een groter vlak nemen om dingen weer te geven. Stel dat je een game in 640x480 bouwt, dan je de modellen en alles rustig naar HD-TV resolutie knallen. Zier er natuurlijk niet uit, omdat je ineens veel meer ruimte hebt op de modellen. Vergroot maar eens een plaatje van 640x480 naar 1024x768. Kan best, het ziet er alleen niet uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
bullshit, het kost enorm veel extra rekenkracht.
Ongetwijfeld niet. Er zijn lui van de huidige xbox modchips die een dev-console hebben weten te bemachtigen. Geef ze ongeveer 3 maanden na release en ik denk dat de 1st gen modchips er al wel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef Roellio het volgende:
Zou het lang duren voordat 'ie gecracked is? Ik wil best 400 euro uitgeven voor een xbox, maar 60 tot 80 euro per spel... no way!
je vergeet één dingetje, het HD-signaal gaat niet door een HD-kabel, maar door een RGB-kabel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hogere resolutie is in feite niets meer dan een groter vlak nemen om dingen weer te geven. Stel dat je een game in 640x480 bouwt, dan je de modellen en alles rustig naar HD-TV resolutie knallen. Zier er natuurlijk niet uit, omdat je ineens veel meer ruimte hebt op de modellen. Vergroot maar eens een plaatje van 640x480 naar 1024x768. Kan best, het ziet er alleen niet uit.
Nevertheless, als je het omdraait en ontwikkeld in HD-TV resolutie, is het downscalen compleet geen werk. Plaatje verkleinen van 1024x768 naar 640x480 is prima
Als deze vergelijking opgaat
Euh is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je vergeet één dingetje, het HD-signaal gaat niet door een HD-kabel, maar door een RGB-kabel.
geen idee, maar als je een gewone TV op je X360 wil aansluiten, heb je weinig andere opties, aangezien een normale TV geen HD aansluiting heeft.quote:
Games moeten HD ondersteunen, dus als je een HD tv hebt zal er een HD signaal uit je Xbox 360 komen. Als je een gewoon tv hebt zal er RGB of composite uit komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geen idee, maar als je een gewone TV op je X360 wil aansluiten, heb je weinig andere opties, aangezien een normale TV geen HD aansluiting heeft.
HD signaal gaat door component inderdaad, dat hoeft toch geen verschil uit te maken? Ik speel mijn spellen nu ook via een RGB scart, en de spellen zien er beter uit. Tis niet alsof het speciaal RGB moet ondersteunen als je het mij vraagt. Mocht dat anders zijn, leg eens uit hoe het werkt danquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je vergeet één dingetje, het HD-signaal gaat niet door een HD-kabel, maar door een RGB-kabel.
Er komt wel een ander signaal uit, maar waarschijnlijk herkent de Xbox dit gewoon automatisch ofzo, weet verder ook niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
HD signaal gaat door component inderdaad, dat hoeft toch geen verschil uit te maken? Ik speel mijn spellen nu ook via een RGB scart, en de spellen zien er beter uit. Tis niet alsof het speciaal RGB moet ondersteunen als je het mij vraagt. Mocht dat anders zijn, leg eens uit hoe het werkt dan
Een RGB scart heeft een 21 polige aansluiting, dat is het enige verschil wat er is geloof ik. Maar tis niet alsof er op een xbox disk een RGB en non RGB versie aanwezig is, terwijl er bij de 360 schijfjes waarschijnlijk wel een HD-TV en een normale versie aanwezig zullen zijn. Of de 360 downscaled automatisch de "grote versie", al lijkt me dat sterk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er komt wel een ander signaal uit, maar waarschijnlijk herkent de Xbox dit gewoon automatisch ofzo, weet verder ook niet hoe het werkt.
Je kan het ook van de andere kant bekijken: stel dat je een HD TV hebt maar de ontwikkelaar vond een HD game te duur. Das ook weer zonde. Heb je zo'n TV, ondersteunt je spel het weer niet. Ik ben opzich best bereid wat te betalen (en zoveel extra is dat niet volgens mij, zie prijzen op www.dimplus.nl) voor stndaardisatie van HD TVquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Het ging mij om de ontwikkelkosten die, volgens ontwikkelaars, hoger komen te liggen door de HD-eis. Je betaalt dus voor iets waar je geen extra plezier aan beleeft.
Voor het kwaliteitsverhaal; start je PC eens op, vergelijk een willekeurig spel met instelling 640x480 met datzelfde spel in 1024x768. Dat is hetzelfde verschil wat je straks op je TV zal krijgen, denk ik.
Daarnaast heb ik begrepen dat de HD-kabel beter geleid, en daardoor ook een beter en scherper beeld oplevert dan wanneer je hetzelfde materiaal zou gebruiken als RGB-kabel (al dan niet met scart-blokje).
De vraag is, ben je bereid voor iets te betalen wat je niet kan gebruiken? De meeste van jullie wel, blijkbaar, ik denk daar toch iets anders over. Gelukkig hebben jullie niets over mijn portemonnee te zeggen
Het is wel zo dat RGB bij het ene spel veel meer uitmaakt dan bij het andere.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Een RGB scart heeft een 21 polige aansluiting, dat is het enige verschil wat er is geloof ik. Maar tis niet alsof er op een xbox disk een RGB en non RGB versie aanwezig is, terwijl er bij de 360 schijfjes waarschijnlijk wel een HD-TV en een normale versie aanwezig zullen zijn. Of de 360 downscaled automatisch de "grote versie", al lijkt me dat sterk.
Ach, vraag, ik was meer een beetje aan het meelullen zonder dat ik daadwerkelijke expertise heb (al ben ik vrij goed met dergelijke tecnische vraagstukken, maar dat terzijde)quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is wel zo dat RGB bij het ene spel veel meer uitmaakt dan bij het andere.Het is wel enigzins een kwestie van programmeren volgens mij. Maar er was ooit een topic over allerlei beeldsoorten/kabels enz. als je die nog kunt vinden kan je denk ik het best je vraag daar kwijt.
Ja okay, doe het maar eens met een pc game. Draai je die opeens in een paar stapjes hoger daalt je framerate drastisch. En je gaat echt niet opeens alles interpoleren. Onzin verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hogere resolutie is in feite niets meer dan een groter vlak nemen om dingen weer te geven. Stel dat je een game in 640x480 bouwt, dan je de modellen en alles rustig naar HD-TV resolutie knallen. Zier er natuurlijk niet uit, omdat je ineens veel meer ruimte hebt op de modellen. Vergroot maar eens een plaatje van 640x480 naar 1024x768. Kan best, het ziet er alleen niet uit.
Nevertheless, als je het omdraait en ontwikkeld in HD-TV resolutie, is het downscalen compleet geen werk. Plaatje verkleinen van 1024x768 naar 640x480 is prima
Als deze vergelijking opgaat
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ach, vraag, ik was meer een beetje aan het meelullen zonder dat ik daadwerkelijke expertise heb (al ben ik vrij goed met dergelijke tecnische vraagstukken, maar dat terzijde)
Je kan het ook van nog een andere kant bekijken. Je staat bij de spellenboer, ziet dat de nieuwe Dead Or Alive en Soul Calibur uit zijn. DOA ondersteunt wel HDTV en SC niet. Dan neem jij degene met HDTV omdat jij het graag gestandaardiseerd wilt zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je kan het ook van de andere kant bekijken: stel dat je een HD TV hebt maar de ontwikkelaar vond een HD game te duur. Das ook weer zonde. Heb je zo'n TV, ondersteunt je spel het weer niet. Ik ben opzich best bereid wat te betalen (en zoveel extra is dat niet volgens mij, zie prijzen op www.dimplus.nl) voor stndaardisatie van HD TV
Het ging Rodie meer om het werk voor de ontwikkelaar volgens mij, niet om het werk van de Xbox360.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja okay, doe het maar eens met een pc game. Draai je die opeens in een paar stapjes hoger daalt je framerate drastisch. En je gaat echt niet opeens alles interpoleren. Onzin verhaal.
tja, dus als je geen Xbox-Live hebt dan koop je voor de Xbox ook geen PGR2, Halo 2, enz want daar zitten ook dingen in waar je voor betaalt maar je niet kan gebruiken...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Het ging mij om de ontwikkelkosten die, volgens ontwikkelaars, hoger komen te liggen door de HD-eis. Je betaalt dus voor iets waar je geen extra plezier aan beleeft.
Voor het kwaliteitsverhaal; start je PC eens op, vergelijk een willekeurig spel met instelling 640x480 met datzelfde spel in 1024x768. Dat is hetzelfde verschil wat je straks op je TV zal krijgen, denk ik.
Daarnaast heb ik begrepen dat de HD-kabel beter geleid, en daardoor ook een beter en scherper beeld oplevert dan wanneer je hetzelfde materiaal zou gebruiken als RGB-kabel (al dan niet met scart-blokje).
De vraag is, ben je bereid voor iets te betalen wat je niet kan gebruiken? De meeste van jullie wel, blijkbaar, ik denk daar toch iets anders over. Gelukkig hebben jullie niets over mijn portemonnee te zeggen
hij bedoelt denk ik dat van HD-resolutie naar normale resolutie helemaal niks extra kostquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja okay, doe het maar eens met een pc game. Draai je die opeens in een paar stapjes hoger daalt je framerate drastisch. En je gaat echt niet opeens alles interpoleren. Onzin verhaal.
Natuurlijk kost het meer kracht, dat hoor je me ook niet zeggen. Het is logisch dat het meer kracht kost, er is immers meer informatie in beeld. Maar dat doet er toch niet toe? Ik bedoel, de xbox 360 is gemaakt voor HD TV zo ongeveer. Je moet alleen je spel direct in HD TV resolutie ontwikkelen, dan downscalen zodat het er op de normale TV ook allemaal normaal komt uit te zien. Al ben ik nou nog steeds benieuwd of de 360 automatisch downscaled of dat er echt 2 versies op zo'n schijfje gaan staan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja okay, doe het maar eens met een pc game. Draai je die opeens in een paar stapjes hoger daalt je framerate drastisch. En je gaat echt niet opeens alles interpoleren. Onzin verhaal.
Je hoeft geen twee versies te maken, want je hoeft alleen even de resolutie te wijzigen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Natuurlijk kost het meer kracht, dat hoor je me ook niet zeggen. Het is logisch dat het meer kracht kost, er is immers meer informatie in beeld. Maar dat doet er toch niet toe? Ik bedoel, de xbox 360 is gemaakt voor HD TV zo ongeveer. Je moet alleen je spel direct in HD TV resolutie ontwikkelen, dan downscalen zodat het er op de normale TV ook allemaal normaal komt uit te zien. Al ben ik nou nog steeds benieuwd of de 360 automatisch downscaled of dat er echt 2 versies op zo'n schijfje gaan staan.
Nee, ik koop straks spellen zonder dat ik me druk hoef te maken over HDTV support, omdat ik weet dat het erbij zit. Als ik ooit zo een TV krijg, kan ik mn games extra goed eruit laten zien. Dat is het hele punt van standaardisatie, ik hoef er niet op te letten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan het ook van nog een andere kant bekijken. Je staat bij de spellenboer, ziet dat de nieuwe Dead Or Alive en Soul Calibur uit zijn. DOA ondersteunt wel HDTV en SC niet. Dan neem jij degene met HDTV omdat jij het graag gestandaardiseerd wilt zien.
Ik heb het met m'n PS2, als ik twijfel tussen twee games, kijk ik welke van de twee networkplay of dolbysurround ondersteund (kut natuurlijk als de ene dolby heeft en de ander networkplay, maar das een ander verhaal).
Dat bedacht ik mezelf ook alquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hoeft geen twee versies te maken, want je hoeft alleen even de resolutie te wijzigen.
Of heb jij 20 disks bij ieder pc spel voor iedere resolutie??
De enige extra kosten zijn inderdaad dat je ervoor moet zorgen dat je game speelbaar blijft doordat men de framerate goed in gaten moet blijven houden. Daarnaast zou men natuurlijk ook graag hoge resolutie textures gaan gebruiken en die zijn wel een stukje duurder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mezelf ook al
Dan is er toch helemaal geen probleem met extra kosten voor HD TV? Je moet alleen met hogere resoluties werken, extra veel ruimte om in te vullen
Netwerkcode is door MS beschikbaar gesteld, dus is vrij simpel te implementeren, MP-mode kostte Ubisoft ongeveer 2 maanden meerwerk voor Splinter Cell Pandora Tomorrow.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, dus als je geen Xbox-Live hebt dan koop je voor de Xbox ook geen PGR2, Halo 2, enz want daar zitten ook dingen in waar je voor betaalt maar je niet kan gebruiken...
of als je maar 1 controller hebt, dan kan je helemaal geen spellen kopen... want in bijna elk spel zit wel een multiplayer, maar aangezien je geen controller hebt kun je daar geen gebruik van maken en betaal je dus teveel
kom. kom. Toon maar eens waarom dat is, als men simpel de resolutie omhoog knalt is dat niet zo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Kosten HDTV zijn vele malen hoger.
Er zitten usb poorten op dus dat kan hoogstwaarschijnlijk. Dit kon ook al op de PS2 maar werd door weinig spellen ondersteund. Verder zou dit kut zijn voor online play, omdat er dan geen balans zou zijn tussen mensen die spelen met controller of tobo+muis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef Roellio het volgende:
Weet je wat trouwens een zeer flexe move zou zijn van microsoft? Als ze de mogelijkheid bieden om een keybord en een muis op de xbox 360 aan te sluiten.
Laten we eerlijk wezen, first-person-shooters met een controller sucks cocks in hell.
Kun je mijn review nog herinnerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zitten usb poorten op dus dat kan hoogstwaarschijnlijk. Dit kon ook al op de PS2 maar werd door weinig spellen ondersteund. Verder zou dit kut zijn voor online play, omdat er dan geen balans zou zijn tussen mensen die spelen met controller of tobo+muis.
Smartjoy frag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je mijn review nog herinneren
Alweer iemand die keyboard en muis een goed idee vindquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef Roellio het volgende:
Weet je wat trouwens een zeer flexe move zou zijn van microsoft? Als ze de mogelijkheid bieden om een keybord en een muis op de xbox 360 aan te sluiten.
Laten we eerlijk wezen, first-person-shooters met een controller sucks cocks in hell.
Wat een dikke onzin. De MP game is een compleet afwijkende modus met echt honderdduizenden regels code. Dat is toch wel even wat anders dan een PSDtje even op een hogere resolutie inladen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Netwerkcode is door MS beschikbaar gesteld, dus is vrij simpel te implementeren, MP-mode kostte Ubisoft ongeveer 2 maanden meerwerk voor Splinter Cell Pandora Tomorrow.
Kosten HDTV zijn vele malen hoger.
Ik own je anytime met mn controller.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Alweer iemand die keyboard en muis een goed idee vindAls je zonodig met een toetsenbord en muis wil spelen doet je dat toch lekker op de computer. Misschien dat daarom de Xbots zo van streek zijn, FPS spellen zijn veel beter te spelen op de revolution.
Blijkbaar heb jij al gespeeld met de revo controller. Hoe bevalt hij?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Alweer iemand die keyboard en muis een goed idee vindAls je zonodig met een toetsenbord en muis wil spelen doet je dat toch lekker op de computer. Misschien dat daarom de Xbots zo van streek zijn, FPS spellen zijn veel beter te spelen op de revolution.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij al gespeeld met de revo controller. Hoe bevalt hij?
Verschillende ontwikkelaars hebben dit al aangegeven. Zo is de next-gen GTA niet zeker van een Xbox360 lancering, omdat R* weigert te buigen voor eisen van wie dan ook. Ze hebben elke GTA aangeboden bij Nintendo, die een licentie wilde afgeven op voorwaarde dat het bloed eruit gehaald zou worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
kom. kom. Toon maar eens waarom dat is, als men simpel de resolutie omhoog knalt is dat niet zo.
Nu jij weer.
Ja ik zat hierdus gisteren mario FPS te doen en dat bestuurt veel beter dan halo 3 met die controller.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij al gespeeld met de revo controller. Hoe bevalt hij?
Hiermee toon je perfect aan dat je er geen hout van snapt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Over het "kwestie van resolutie omhoog knallen":
neem een willekeurige AVI-file, comprimeer die op 160x120, als die klaar is, comprimeer hem dan opnieuw op 1024x768, dan zie je wat ik bedoel met "je kan niet zomaar de resolutie omhoog zetten".
gelukkig zijn jouw tegenargumenten stukken beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hiermee toon je perfect aan dat je er geen hout van snapt.
Kom, je gaat nu realtime renderen vergelijken met een film die je in resolutie opschroeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gelukkig zijn jouw tegenargumenten stukken beter
Je maakt een filmpje, texture, etc altijd op een bepaalde "source-grootte", of hoe je dat ook noemt. Het enige wat je dus moet doen bij toekomstige filmpjes, is die resolutie niet lager dan 1920x1080 houden. Dat is dus een setting in je softwareprogramma. Misschien moeten je dev PC's wat meer geheugen en wat meer CPU kracht hebben om alles te renderen of fijn te werken, maar er is dus helemaal geen sprake van het opwaarderen van lage resolutie textures/filmpjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gelukkig zijn jouw tegenargumenten stukken beter
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
meneer heeft er echt (geen) verstand van! Video is video, of het nou real-time gerenderd of pre-rendered is. Wil je zeggen dat een film van 1024x768 pixels meer pixels bevat dan een spel dat je in 1024x768 speelt?
* SocialDisorder is afgestudeerd IT-er in Interaction Design & Developmentquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef peristilius het volgende:
[..]Ja Fliepke je snapt er geen zak van, watvoor opleiding doe je eigenlijk?
Nee dat beweer ik niet, maar het is niet duurder om een game die op 640x480 pixels draait opeens op 1024x768 pixels te draaien. Kost alleen meer rekenkracht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
meneer heeft er echt (geen) verstand van! Video is video, of het nou real-time gerenderd of pre-rendered is. Wil je zeggen dat een film van 1024x768 pixels meer pixels bevat dan een spel dat je in 1024x768 speelt?
-edit- * SocialDisorder wacht op de eerste fanboy-beschuldiging
Wat uiteraard veel minder met games te maken heeft dan dat je hier doet overkomen, vanaf je sokkel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder is afgestudeerd IT-er in Interaction Design & Development
vind je het nu zo gek dat Microsoft van de ontwikkelaars vraagt om een mooie game te ontwikkelen, die maximaal gebruik maakt van de console? Dat de ontwikkelaars niet aan die eisen wil voldoen zegt misschien wel iets meer over de ontwikkelaars dan over Microsoftquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Verschillende ontwikkelaars hebben dit al aangegeven. Zo is de next-gen GTA niet zeker van een Xbox360 lancering, omdat R* weigert te buigen voor eisen van wie dan ook. Ze hebben elke GTA aangeboden bij Nintendo, die een licentie wilde afgeven op voorwaarde dat het bloed eruit gehaald zou worden.
Activision is er ook zo één. Tony Hawk is niet online te spelen, omdat MS geld vroeg aan de ontwikkelaars om op Xbox Live te mogen. Gevolg: online op de PS2, offline only op Xbox.
Als je als ontwikkelaar de keuze hebt tussen twee licenties, waarbij de één als enige eis stelt dat het spel moet werken en dat het niet op HD-DVD geperst wordt, en de ander eist ondersteuning van Live!, eist HD-video-output, eist Dolby Surround en eist dat het op DVD9-formaat geperst wordt, is de keuze snel gemaakt lijkt me.............
MS voelt nu overigens al de gevolgen van hun eisenpakket, Tecmo heeft volgens geruchten Ninja Gaiden op de lijst van PS3 launchtitels gezet, omdat ze weigeren de game op meer dan één schijfje te zetten. NG2 wordt minstens 2 keer groter dan NG1, gecombineerd met de HD-TV-eis van MS komen ze uit op een benodigde schijfruimte van minstens 12 GB.
Tuurlijk, de naam van de opleiding zegt voldoende. Ik bedoel, hoeveel interactie kan er in een videogame zitten?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat uiteraard veel minder met games te maken heeft dan dat je hier doet overkomen, vanaf je sokkel...
nee hoor helemaal niet gek, Xbox1 werd ook verkocht op het punt "mooiere graphics", terwijl de betere games op PS2 en GameCube uitkwamen.......MS gokt nu ook weer op de GFX-whores.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef kepler het volgende:
[..]
vind je het nu zo gek dat Microsoft van de ontwikkelaars vraagt om een mooie game te ontwikkelen, die maximaal gebruik maakt van de console? Dat de ontwikkelaars niet aan die eisen wil voldoen zegt misschien wel iets meer over de ontwikkelaars dan over Microsoft
Interactie zit lang niet alleen in videogames, en met die titel kan ik me dus nauwelijks indenken dat de opleiding die je hebt gevolgd op toegespitst is op games, of dat games uberhaupt een deelspecialiteit zouden zijn. Ik kan ook pochen met mijn opleiding, waar "Interactie" in voor komt, maar interactie op zich is zo lullig als het klikken op het Invoeren-knopje hieronder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Tuurlijk, de naam van de opleiding zegt voldoende. Ik bedoel, hoeveel interactie kan er in een videogame zitten?
dus je hebt geen idee wat de opleiding inhoudt, en je begint er over te blaten? Getuigt van kortzichtigheid......quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Interactie zit lang niet alleen in videogames, en met die titel kan ik me dus nauwelijks indenken dat de opleiding die je hebt gevolgd op toegespitst is op games, of dat games uberhaupt een deelspecialiteit zouden zijn. Ik kan ook pochen met mijn opleiding, waar "Interactie" in voor komt, maar interactie op zich is zo lullig als het klikken op het Invoeren-knopje hieronder.
Mening-alert.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet gek, Xbox1 werd ook verkocht op het punt "mooiere graphics", terwijl de betere games op PS2 en GameCube uitkwamen.......MS gokt nu ook weer op de GFX-whores.
Sla www.gamerankings.com er maar eens op na. Uit m'n blote hoofd staan Ninja Gaiden, Halo, Halo 2, PGR en PGR2 in de top 50 van spellen. Waarvan er welgeteld 2 daadwerkelijk innovatief waren (NG en Halo).quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mening-alert.
Naar mijn mening zijn geen games op de NGC/PS2 die beter zijn dan de games die ik op de Xbox heb gespeeld...
Ik blaat erover omdat uit jouw reacties weinig kennis van zaken blijkt. Zeker die reactie over het upscalen van een avi filmpje van lage naar hoge resolutie slaat kant noch wal, gezien het om de komende generatie games gaat (en dus nog te maken, waardoor er niets geupscaled hoeft te worden).quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus je hebt geen idee wat de opleiding inhoudt, en je begint er over te blaten? Getuigt van kortzichtigheid......
En toch blijven het meningen, daar veranderen zelfs honderden reviews niks aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sla www.gamerankings.com er maar eens op na. Uit m'n blote hoofd staan Ninja Gaiden, Halo, Halo 2, PGR en PGR2 in de top 50 van spellen. Waarvan er welgeteld 2 daadwerkelijk innovatief waren (NG en Halo).
Dat zijn niet de meningen van één persoon, maar de gemiddelden van meerdere reviews.
OK, ik doe niet uit de hoogte, ik geef antwoord met mijn kennis die ik heb opgedaan met 3D Studio Max, Maya, Photoshop en programmeren voor interactieve software. Voor het geval je te stompzinnig bent om het te realiseren; het ontwikkelen van games en software is nagenoeg hetzelfde proces, misschien dat het accent meer op het grafische aspect ligt. Er zijn diverse programmeurs uit de office-desktop-software-werld werkzaam bij grote gameshuizen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik blaat erover omdat uit jouw reacties weinig kennis van zaken blijkt. Zeker die reactie over het upscalen van een avi filmpje van lage naar hoge resolutie slaat kant noch wal, gezien het om de komende generatie games gaat (en dus nog te maken, waardoor er niets geupscaled hoeft te worden).
Om dan vanuit de hoogte te doen met een naam van een opleiding, waarvan je wellicht wat modules van Games Design & Developement hebt kunnen volgen (wanneer we het hier uberhaupt over de opleiding in Utrecht hebben), dat is gewoon triest en vanuit de hoogte. Zeker wanneer de inhoud daarvan niet expliciet te maken heeft met games.
In de top 20 staan 3 Xbox games, 3 Gamecube games en 3 PS2 games.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sla www.gamerankings.com er maar eens op na. Uit m'n blote hoofd staan Ninja Gaiden, Halo, Halo 2, PGR en PGR2 in de top 50 van spellen. Waarvan er welgeteld 2 daadwerkelijk innovatief waren (NG en Halo).
Dat zijn niet de meningen van één persoon, maar de gemiddelden van meerdere reviews.
Zeker geen vooroordeel hoor, dat was de eerste opleiding waar ik op stuitte via Google die aan die naam voldeed, en direct gerelateerd was aan Games Design. Dat wil zeggen, ze worden op dezelfde pagina genoemd...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
En nee, ik zat niet op die opleiding in Utrecht (*kuch* nog een vooroordeel*kuch*). Dus alleen mensen die een opleiding die specifiek met games te maken hebben mogen hier commentaar leveren op technische aspecten? Dan kunnen we denk ik het topic wel schoonvegen....
ik gooi helemaal niets in de weegschaal, je vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zeker geen vooroordeel hoor, dat was de eerste opleiding waar ik op stuitte via Google die aan die naam voldeed, en direct gerelateerd was aan Games Design. Dat wil zeggen, ze worden op dezelfde pagina genoemd...
En integendeel, ook een boerenlul die asperges plukt mag hier gewoon reageren. Maar wanneer er dan iemand met een gemiddelde IT opleiding datzelfde feit in de weegschaal gaat gooien om gelijk te krijgen, vind ik dat als IT'er (met soortgelijke opleiding) dikke onzin. Zeker wanneer de betreffende persoon vrij subjectieve nonsens aan het kletsen is.
Niemand vroeg erom, er werd door peri gevraagd naar Fliepke als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik gooi helemaal niets in de weegschaal, je vroeg er zelf om
Ik vroeg er om, omdat je onzin praatte.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik gooi helemaal niets in de weegschaal, je vroeg er zelf om
Dat was idd ook nog zo, werd alleen verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand vroeg erom, er werd door peri gevraagd naar Fliepke als ik me niet vergis.
Bah, ik heb als nog niet afgesturdeerd IT Design of Interaction specialist nou zo'n hekel aan gebruikers die door niet goed te kijken naar het scherm verkeerde verbanden gaan leggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat was idd ook nog zo, werd alleen verkeerd begrepen.
Dat spel met die bmw? dat is idd nfs most wantedquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:50 schreef piet_pelle het volgende:
Nog even over dat compilatie filmpje op de TGS, die beelden van een street race spel, heeft iemand enig idee van welk spel dat is? Ik hoop dat het in godsnaam geen NFS most wanted is? Het zag er namelijk erg vet uit.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Bah, ik heb als nog niet afgesturdeerd IT Design of Interaction specialist nou zo'n hekel aan gebruikers die door niet goed te kijken naar het scherm verkeerde verbanden gaan leggen
is dat niet Tokyo Extreme Racer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat spel met die bmw? dat is idd nfs most wanted
Dus het waren topspellen omdat ze graphics hadden??quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sla www.gamerankings.com er maar eens op na. Uit m'n blote hoofd staan Ninja Gaiden, Halo, Halo 2, PGR en PGR2 in de top 50 van spellen. Waarvan er welgeteld 2 daadwerkelijk innovatief waren (NG en Halo).
Dat zijn niet de meningen van één persoon, maar de gemiddelden van meerdere reviews.
Ik zag ook een Supra en een Skyline maar ik denk idd dat het Tokyo highway challenge is. Geizen de over de top glinstering in de carroserie, dat haden de vorige delen namelijk ook. Maar als je daar nu ook kan tunen e.d. dan kan het nog wel eens een coole racer worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat spel met die bmw? dat is idd nfs most wanted
Als die ontwikkelaars betalen om live te mogen verkopen ze alleen maar meer games, als tony hawk live had geweest had ik em ook gekocht op de xbox, nu helemaal niet gekochtquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Activision is er ook zo één. Tony Hawk is niet online te spelen, omdat MS geld vroeg aan de ontwikkelaars om op Xbox Live te mogen. Gevolg: online op de PS2, offline only op Xbox.
Neem een willekeurige avi van 1900x1600, comprimeer het naar 800x600 en dan zie je wat ze bedoelen met de resolutie verlagenquote:Over het "kwestie van resolutie omhoog knallen":
neem een willekeurige AVI-file, comprimeer die op 160x120, als die klaar is, comprimeer hem dan opnieuw op 1024x768, dan zie je wat ik bedoel met "je kan niet zomaar de resolutie omhoog zetten".
Je kunt nog geen hol zeggen over de graphics van de ps3, wil je daar toch over praten ga dan naar het ps3 topique.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef HokkePok het volgende:
Tenzij je M$ aandelen hebt zie ik geen enkele reden om de Xbox360 te kopen..sinds de PS3 de 360 grafisch gewoon afschiet. Ook de ontwerpen van 360 spellen zien eruit als opgepoetste huidige generatie spellen. Ik wacht iniedergeval nog ffe op de PS3
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef HokkePok het volgende:
Tenzij je M$ aandelen hebt zie ik geen enkele reden om de Xbox360 te kopen..sinds de PS3 de 360 grafisch gewoon afschiet. Ook de ontwerpen van 360 spellen zien eruit als opgepoetste huidige generatie spellen. Ik wacht iniedergeval nog ffe op de PS3
Jammer dat je geen verstand hebt van de GPU's van de 2 verschillende consolesquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef HokkePok het volgende:
sinds de PS3 de 360 grafisch gewoon afschiet.
okequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kun je veel Xbox spellen wel spelen op de Xbox360, maar niet allemaal.
wat klote zeg moet ¤ 100! meer betalen.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:10 schreef peristilius het volgende:
En je hebt de versie met harde schijf nodig om Xbox games te spelen.
Jaja, het is maar wat je ervoor over hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef yosander het volgende:
[..]
wat klote zeg moet ¤ 100! meer betalen.....![]()
ja maar voor iemand van 12 jaar...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jaja, het is maar wat je ervoor over hebt.Maar dan hoef je ook geen Memory card te kopen en kan je volop gebruik maken van de HDD, wat best handig is.
haha dan zou ik nog even een jaartje wachtenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef yosander het volgende:
[..]
ja maar voor iemand van 12 jaar...
Alsof een 16-jarige ooit geld heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef yosander het volgende:
[..]
ja maar voor iemand van 12 jaar...
Tja ieder zijn games. Ik zie Kameo als de eerste echte next-gen platform adventure game en ik vind het prachtigquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan vind ik Saint's Row, Quake 4, Gears of War, Resident Evil 5, WarDevil, UT2007 en meer, 3x beter eruit zien
Misschien wel een goed idee eigenlijk, het beginnen langzaam spoilers te worden en niet meer de mooie beelden van de next genquote:
Echt prachtig. als je 3.5 jaar geleden een xbox kocht was je een graphics hoer, en nu is de PS3 beter vanwege de betere graphics. Fanboysquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef HokkePok het volgende:
Tenzij je M$ aandelen hebt zie ik geen enkele reden om de Xbox360 te kopen..sinds de PS3 de 360 grafisch gewoon afschiet. Ook de ontwerpen van 360 spellen zien eruit als opgepoetste huidige generatie spellen. Ik wacht iniedergeval nog ffe op de PS3
Hehe.quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Echt prachtig. als je 3.5 jaar geleden een xbox kocht was je een graphics hoer, en nu is de PS3 beter vanwege de betere graphics. Fanboys![]()
Amenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof een 16-jarige ooit geld heeft.
Omdat ze geen loodgieter is zekerquote:
Ik had op mijn 15e al genoeg geld om een Xbox op de release dag te kopen met game erbij. Allemaal zelf verdiend.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof een 16-jarige ooit geld heeft.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof een 16-jarige ooit geld heeft.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Echt prachtig. als je 3.5 jaar geleden een xbox kocht was je een graphics hoer, en nu is de PS3 beter vanwege de betere graphics. Fanboys![]()
That explains it....quote:Op zondag 18 september 2005 10:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben 16 en heb fokking veel geld
Prachtig!quote:Op zondag 18 september 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Oblivion
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PGR3 toch wel een launchgame,quote:Bizzare Creations have confirmed that Project Gotham Racing 3 will be ready in time for the launch of the Xbox 360. This conflicts with reports that we have been getting lately, but in a recent PGR3 video from TGS, these rumours were confirmed as false.
Gamespot have posted a "video tour" of the game during which the Bizarre representative showing off the game specifically states that PGR3 is on track for the launch of the Xbox 360.
He goes on to say that the rumour stems from the recent Game Developers Conference in Germany, during which someone talking about PGR3 simply got mixed up - "simple as that".
So racer fans rejoice - Project Gotham 3 will be available at launch date in November!
Click the streaming button for Project Gotham Racing 3 here to view the video in which these comments were made, and dont forget to check out our PGR3 forums.
Wat is de bron hiervanquote:Op zondag 18 september 2005 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
PGR3 toch wel een launchgame,.
Ik op mijn 12e.quote:Op zondag 18 september 2005 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had op mijn 15e al genoeg geld om een Xbox op de release dag te kopen met game erbij. Allemaal zelf verdiend.
Heb je wel eens film gekeken?quote:Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef PandorasBox het volgende:
Ik dacht dat Blizzard PGR30fps uit zou stellen om hem uiteindelijk als een 60fps racer uit te brengen...
30fps = absurd voor next-gen.
30 fps is echt wel weinig voor een spel hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je wel eens film gekeken?
Die zijn op 25 fps OMG! WTF! boeie
Draaien de meeste spellen daar niet op. En daarnaast zie ik nergens staan dat het maar op 30 fps draait.quote:Op zondag 18 september 2005 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
30 fps is echt wel weinig voor een spel hoor.
Waar staat dat deel 3 weer 30 fp/s wordt dan? Het zou echt een schande zijn, na de zoveelste 3D console (alles na snes/ Megadrive) moet 60 fp/s, een constante frame rate en korte laadtijden toch echt een keer standaard worden hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef PandorasBox het volgende:
Ik dacht dat Blizzard PGR30fps uit zou stellen om hem uiteindelijk als een 60fps racer uit te brengen...
30fps = absurd voor next-gen.
Hou a.j.b. op. Gaan we no films met games vergelijken?quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je wel eens film gekeken?
Die zijn op 25 fps OMG! WTF! boeie
Nee, maar voor een next-gen vind ik dat toch echt te weinig. 1x een PC spel op meer dan 30 fps spelen en voor je gevoel loopt een 360 game (op 30 fps) dan erg schokkerig.quote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Draaien de meeste spellen daar niet op. En daarnaast zie ik nergens staan dat het maar op 30 fps draait.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60899quote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waar staat dat deel 3 weer 30 fp/s wordt dan? Het zou echt een schande zijn, na de zoveelste 3D console (alles na snes/ Megadrive) moet 60 fp/s, een constante frame rate en korte laadtijden toch echt een keer standaard worden hoor.
In the next generation frame rate will become much less important," says Wilson, "because when you apply HDR and these lighting effects and run with motion blur, you can't tell the difference at 60. You don't notice that much difference because the motion blur takes a lot of it away."quote:Op zondag 18 september 2005 17:36 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60899
Dat is gewoon damage control.quote:Op zondag 18 september 2005 17:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
In the next generation frame rate will become much less important," says Wilson, "because when you apply HDR and these lighting effects and run with motion blur, you can't tell the difference at 60. You don't notice that much difference because the motion blur takes a lot of it away."
uit datzelfde artikel, ik maak me dus niet zo druk.
Och launchgames zijn op iedere console niet de supertoppers, ze mogen van mij wel wachten tot pgr4quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat is gewoon damage control.
Ik heb liever dat ze het spel voor een half jaartje uitstellen om het als een 60fps game te releasen, dan 30fps met motion blur en weet ik veel wat andere manieren om het als een 60fps game te laten lijken.
Kom op hey, uiteindelijk zul je het verschil toch merken...
Ik heb liever mindere graphics met 60 fps dan betere met 30 fps.quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind het gewoon belangrijk dat ze niet graphics over gameplay gaan doen. Als het echt 30 fp/s wordt dan doen ze dat zodat de graphics wat indrukwekkender kunnen. De consoles die zo uit gaan komen zijn snel genoeg om 60 fp/s te draaien en toch nog indrukwekkende graphics te vertonen. Dan maar een fractie minder als de gameplay er maar niet onder lijdt.
Ik zou het echt een grote teleurstelling vinden. Straks als de ps4 en nieuwe xbox komen dan zijn ze weer sneller dan verwacht ik weer dat snelle en constante framerates wel standaard kunenn en dan pushen ze de graphics weer zo hoog dat het spel gedowntuned moet worden om die graphics te kunnen vertonen.
Kijk naar Moto GP 3, dat ziet er super gelicked uit en speelt goddelijk met 60 fp/s. Forza daarintegen ziet er net wat gedetailleerder uit maar je merkt gewoon dat het wat minder soepel loopt.
30 loopt prima hoor,.... !quote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb liever mindere graphics met 60 fps dan betere met 30 fps.
quote:
In Burnout gaf het je wel snelheid, maar heb er bv met Halo ook geen last vanquote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Morthill het volgende:
Jippie de FPS discussie. Na vele uren in WoW te hebben doorgebracht kan ik bevestigen dat gamen kut is op minder dan 20FPS. Daarboven heb je er verdomd weinig last van.
En als je perse die 60 wilt hebben, dan koop je de game toch niet. Ga je toch PS2 kopen met GT5. Ik bedoel, er is echt niemand die het je verbied. We denken echt niet minder van je of zo.
burnout 3?quote:Op maandag 19 september 2005 08:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In Burnout gaf het je wel snelheid, maar heb er bv met Halo ook geen last van
* Fliepke hoopt dat hij hem nog deze week gaat spelenquote:Op maandag 19 september 2005 13:28 schreef Notorious het volgende:
Call of Duty 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je het eerste deel niet gespeeld, al is het maar dat spel in een nieuw jasje dan was ik al heel blijquote:Op maandag 19 september 2005 13:33 schreef PandorasBox het volgende:
Plastic uniformen.!
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt indrukwekkend uitzien.![]()
ja, en jij over alles wat met nintendo te doen heeft.quote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef Notorious het volgende:
Ja maar dat zeg je over elke XBOX 360 game.
Nee hoor. Ik ben altijd eerlijk. En ik persoonlijk vind het niet echt indrukwekkend uitzien. Ook al was het een Ps3 of REVO game, dan noch zou ik hetzelfde gezegd hebben...quote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef Notorious het volgende:
Ja maar dat zeg je over elke XBOX 360 game.
Urgh..die burgerflipper neemt alles te serieus.quote:Op maandag 19 september 2005 14:00 schreef Notorious het volgende:
Dude je trolled bijna nog beter dan TSP op OA forum.
Al die N-fans op Insidegamer. Die verkrachten alle polls en topics met hun N-love. Het gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 19 september 2005 14:11 schreef Notorious het volgende:
Hoe is IGF tegenwoordig is het nog dood?
OA is beste games forum man niemand die zeikt als je basht of trolled.
van welk spel is dit? Wrap the Xbox?quote:
Ja! Heb je gezien hoe goed die chinezen gerendered zijn? XBox360 PWNAGE PS3 L1337quote:Op maandag 19 september 2005 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
van welk spel is dit? Wrap the Xbox?
Nah man, dit is een FMV, moet welquote:Op maandag 19 september 2005 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja! Heb je gezien hoe goed die chinezen gerendered zijn? XBox360 PWNAGE PS3 L1337![]()
Misschien de PSP ja.quote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60935quote:Even so, I was optimistic heading to TGS. I'm a Ridge Racer fanboy, after all. But for all my optimism and speculation at the airport, on the plane, at the hotel, dancing around Tokyo, on the express, riding the local to Makuhari Messe, on the steps, at the press check-in, on the way down the escalator to the floor, on the trek over to the Namco booth, and standing the 15 minutes in line [and every single minute up until the point I nearly smacked you in the face - Rob], I wouldn't have guessed the truth, because the truth still seems a bit odd.
Ridge Racer 6 on Xbox 360 looks and feels like a port of Ridge Racer PSP.
Visualise Ridge Racer on the PSP. Smooth, curvy facsimiles of real cars done in that inimitable Namco way, big tracks that swoop down hillsides and through valleys, over mountains and through tunnels, the occasional swooping helicopter and little sparkly particle effect, and a range of low-res textures that go largely unnoticed thanks to the sharpness of the small screen and the pleasant lighting effects and car graphics.
Now, add some bump-mapping and specular effects to the track, creating the impression of a pock-marked tarmac that shines under the heat of the sun; add a large number of trees, buildings, and other sundry sights and sounds to the background vistas; add a few more of those sparkly effects and make sure the helicopter looks really detailed; and of course bump up the texture quality. Bosh, it's Ridge Racer 6.
Nitro was a sensible addition to Ridge Racer on PSP - sensible both in terms of how you accumulated it and how you benefited from it - and it's in here too. And much the same. There are three tanks to fill, and each receives a small boost when you slide round corners. When you activate the nitro, the screen takes on a slightly warped look to emphasise the increase in speed and having your neck snapped back by the Gs.
Namco hasn't released any official in-game shots that we've seen.
The screen furniture is also basically the same; the rear-view is the same, the dials are the same; the only real change is that the little pop-up noting the distance between you and the guy behind or in front now uses Pac-Man graphics instead of Rally-X. Even the controls are spread out much the same way. Except for Nitro, which is on Y rather than the right shoulder button ala the PSP - but maybe that's just because having to use the analogue shoulder button for a power-up would draw attention to the shameful lack of analogue acceleration and braking.
Where it's not similar it just feels a bit mundane. Ridge Racer has always been about performing insane powerslides around corners - pushing the back end of the car out to impossible extremes and then righting it just in time to retain your speed out of the corner - but there have always been changes that made a difference. Ridge Racer 6 doesn't feel significantly different right now. Whether that's because it actually isn't or simply because it moves too slowly (the demo car only got up to 220kph, and the sense of speed was never that impressive - even in bumper-cam view) is too hard to say based on a trade show demo.
There are other issues. For example, the quality of the visuals is more technical than anything; the resolution is high and the draw distance is immense, so you can always see lots going on and always to a greater degree of fine detail than you're probably familiar with. But it's not any prettier or more imaginative; it's just running on better hardware. Likewise the lighting and the controls. Despite the sunlight and specular effects on the road, the lack of atmosphere and brightness in other areas gives the impression of being slightly overcast. And when you use the analogue stick to steer, the camera seems to twitch a bit before you actually turn, and you tend to over-steer far more than you do using the d-pad. Which, in a game where you're already deliberately over-steering, can be a bit of a pitfall.
None of this is to say that Ridge Racer 6 is a bad game; just that the TGS demo implies that it's not a very imaginative or exciting one, and that it needs tuning. It looks and plays reasonably enough, but it doesn't feel like a banner Ridge Racer title. It doesn't feel like the kind of game we'll be sitting around in pubs eulogising five years from now - there's no 'wow factor'. There's a sense that Namco's turned up, but it's copied its homework - and since in those terms this is the Oxbridge intake of Christmas gaming rushes, it's going to need to buck its ideas up before December 2nd.
Ze hebben het zelfs gespeeld...quote:Op maandag 19 september 2005 16:53 schreef Notorious het volgende:
Hebben ze dat RR6 filmpje niet meegekregen ofzo?
Die gasten bij Eurogamer zijn gewoon bitches!quote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs gespeeld...![]()
Ik vind ze meestal behoorlijk gelijk hebben met hun reviews.quote:Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die gasten bij Eurogamer zijn gewoon bitches!![]()
![]()
Dus hier liggen je rootsquote:Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef Notorious het volgende:
Die gasten bij Eurogamer zijn gewoon bitches!![]()
![]()
Dan zet jij de moeilijkheidsgraad toch hoger !quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van CoD2 ziet wel goed uit. Maar wat een standaard gameplay. Hoevaak kan die speler wel niet geraakt worden???
Ik zal jou eens hoger zetten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
Dan zet jij de moeilijkheidsgraad toch hoger !![]()
Wil je dat dan grof doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens hoger zetten...
Dude, wtf.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
is er al bekend hoeveel de Xbox360 MS gaat kosten per unit?
Bij de PS3 launch.quote:Op maandag 19 september 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
Elk jaar pricedrops voor de 360, maar niet zo snel als bij de Xbox.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60943
Wordt waarschijnlijk wel een tijdje wachten op de eerste price-drop.
ik had op mijn 9e met mn broertje van 7 een xbox gekocht... met spel en twee controllersquote:
Als Sony 500 dollar gaat vragen wordt dat ook geen succes. Das 100 meer dan een 360. Zo trek je geen massa gamers, en op de releasedag mits de 360 dan omlaag gaat zal het prijsverschil mss al 150-200 dollar zijn. Ik denk dat dat Sony veel klanten gaat kosten persoonlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens het bericht op IGN, en ik neem aan dat dat waarheid is, zal de Xbox ongeveer 100 dollar minder gaan kosten in productie dan de PS3. Aangezien Sony heeft aangekondigd de PS3 niet met verlies te gaan verkopen, en schattingen momenteel uit gaan van een consumentenprijs van minimaal 500-600 dollar, betekent dat dat MS wederom geld toelegt op de verkoop van consoles.
Ik hoop voor MS dat de gamesverkoop in dat geval beter verloopt dan met de Xbox, anders is het snel afgelopen met het console-avontuur van MS.
De standaard xbox gaat 300 euro kosten, en de uitgebreide versie 400 euro. De 400 euro versie heeft een HD er in en wireless controllers, en een silver live abbonement. Dat is wat ik er van weet. Die wireless controller zit ik zelf niet zo op te wachten overigs, omdat batterijen altijd op de meest kutte tijden uitvallen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens het bericht op IGN, en ik neem aan dat dat waarheid is, zal de Xbox ongeveer 100 dollar minder gaan kosten in productie dan de PS3. Aangezien Sony heeft aangekondigd de PS3 niet met verlies te gaan verkopen, en schattingen momenteel uit gaan van een consumentenprijs van minimaal 500-600 dollar, betekent dat dat MS wederom geld toelegt op de verkoop van consoles.
Ik hoop voor MS dat de gamesverkoop in dat geval beter verloopt dan met de Xbox, anders is het snel afgelopen met het console-avontuur van MS.
Ik spreek niet gehinderd door enige vorm van kennis, maar vlgs mij gaat Square (van de FF serie inderdaad) naar de 360.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony levert een Blu-Ray-speler bij de PS3, ik denk dat dat een hoop goedmaakt voor het prijsverschil. Plus de gamers die fan zijn van series als Metal Gear Solid, Devil May Cry, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Final Fantasy en GTA zullen denk ik wel een PS3 kopen.
dan maakt voor de jan-lul die een console wil gaan kopen dus echt geen reet uit of er een blu-ray speler in zit. Die wil gewoon de goedkoopste console lijkt mij. Tuurlijk weten de echte fans dat het het geld wel waard is, maar voor de normale persoon die graag een spelletje speelt is 500-600 euro toch echt te duur. Helemaal als je voor 300 euro een Xbox kunt kopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony levert een Blu-Ray-speler bij de PS3, ik denk dat dat een hoop goedmaakt voor het prijsverschil. Plus de gamers die fan zijn van series als Metal Gear Solid, Devil May Cry, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Final Fantasy en GTA zullen denk ik wel een PS3 kopen.
Dit gaat niet om een console avontuur voor MS, dit gaat om een positie in de huiskamer. Dat is wat microsoft wil bereiken. Die spelletjes enzo zijn heel erg leuk, maar daar gaat het hun eigenlijk helemaal niet om. Ze zullen zich dus ook absoluut niet terugtrekken uit deze markt, die paar miljard zal microsoft niet al teveel om geven. Ik kan mij trouwens een berichtje herinneren dat de Xbox'ers het meeste aantal games per console hadden in vergelijking met ninty en sony, dus heel erg druk zullen ze zich er ook nu niet om maken denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik hoop voor MS dat de gamesverkoop in dat geval beter verloopt dan met de Xbox, anders is het snel afgelopen met het console-avontuur van MS.
je schijnt 40 uur te kunnen spelen op een setje batterijen en ook ruim op tijd waarschuwingen krijgen. Dan kan je snel de oplader erin stoppen, geen probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
De standaard xbox gaat 300 euro kosten, en de uitgebreide versie 400 euro. De 400 euro versie heeft een HD er in en wireless controllers, en een silver live abbonement. Dat is wat ik er van weet. Die wireless controller zit ik zelf niet zo op te wachten overigs, omdat batterijen altijd op de meest kutte tijden uitvallen.
"He? Ja ik ben er nog wel.. maar IK KAN NIET MEER SCHIETEN... batterijen zullen wel op zijn"
Final Fantasy XI MMORPG komt naar 360, Final Fantasy XIII staat in de planning voor PS3 (kan ook remake VII zijn).quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik spreek niet gehinderd door enige vorm van kennis, maar vlgs mij gaat Square (van de FF serie inderdaad) naar de 360.
In de hoogtij dagen van mij met het spelen van PGR2 had ik dus zeker eens in de week de batterijen moeten vervangen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef kepler het volgende:
[..]
je schijnt 40 uur te kunnen spelen op een setje batterijen en ook ruim op tijd waarschuwingen krijgen. Dan kan je snel de oplader erin stoppen, geen probleem
ik heb veel lieven een draadloze, ik struikel elke keer weer over de draden en ze zitten ook altijd in de knoop...
Het waren toch oplaadbare batterijen? En met een kabeltje kon je je controller toch gewoon opladen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef Bastard het volgende:
In de hoogtij dagen van mij met het spelen van PGR2 had ik dus zeker eens in de week de batterijen moeten vervangen.
Nou daar word ik wel schijtziek van denk ik
kan toch ook dan, gewoon de hele tijd opladenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
Call me old fashioned, ik wil gewoon een draad hebben ja?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
Call me old fashioned, ik wil gewoon een draad hebben ja?
je baalt zeker ook van die hoge ADSL-snelheden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
Call me old fashioned, ik wil gewoon een draad hebben ja?
Zolang dat ADSL niet op batterijen werkt, vind ik het prina eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je baalt zeker ook van die hoge ADSL-snelheden?
kwestie van tijd voordat we ADSL op knijpkatjes krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang dat ADSL niet op batterijen werkt, vind ik het prina eigenlijk.
Nee joh, inspiratieloze poep.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben mezelf aan het opgeilen met de Gears of War TGS presentatie. Eeeerg cool
Vind je? Ziet er grafisch fantastisch uit, gameplay is interessant en het heeft een coole sfeer. Vond jij Freedom Fighters ook niet zo geweldigquote:
Geen idee wat de echte launchgames zijn eigenlijk !quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:04 schreef H.Flick het volgende:
GoW is geen launchtitel, toch?
PGR3 is ook bevestigd als launchgame.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat de echte launchgames zijn eigenlijk !
Robbie Bach liet aan Bloomberg weten dat er op 22 november, op de Amerikaanse launch van de Xbox 360, vijftien titels zullen beschikbaar zijn voor de console. Het blijft onduidelijk welke titels dit zullen zijn en daar zijn geen zekerheden bij. Alleen Kameo en Perfect Dark Zero komen met 99% zekerheid op dag 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |