Chapeau zou ik zo zeggen. Ik zou het niet kunnen volhouden vrees ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
Ik zei toch, een stukje zelfkennis is okay.
Ik kan het heel lang volhouden, net als webloggen, 3 jaar lang!
Je moet het het beste van maken, en dat doe ik, maar niemand is hetzelfde
recentelijk nog oonder _moder8or_ in FOTquote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
Onder welke kloon post hij momenteel hier ?
De uitspraak: 'Dat gaat Phille niet goed vinden', klinkt niet echt als een afspraak in mijn oren. Gevalletje: Toon die de muziek maakt denk ik. Nou ja, whateverquote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat er afspraken rond gemaakt werden.
Of is bij ons een afspraak weer iets anders dan bij jullie?
Ja, maar ik krijg altijd koude rillingen als ik zo'n MED zie dat iemand de crew verlaat als die er nog maar 'net' bij isquote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief dat je dat dan niet wil.![]()
Hier op fok komen en gaan de modjes ook met massa's.
Je gedraagt je zelfs al als een modquote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef Renesite het volgende:
maar mensen, deze discussie wordt eenzijdig, en ik vind dat men mekaar moet laten, maar alleen kunnen wijzen op bepaalde afspraken die onderling gemaakt zijn en eignelijk heel apart zijn.
Er is heus wel over nagedacht en over gediscussieerd.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg altijd koude rillingen als ik zo'n MED zie dat iemand de crew verlaat als die er nog maar 'net' bij is
Zou dat niet eerder komen omdat men het toch als een leuk extra zag (modje zijn) en dat het toch iets meer is dan dat?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg altijd koude rillingen als ik zo'n MED zie dat iemand de crew verlaat als die er nog maar 'net' bij is
Jezelf profileren heet datquote:Op donderdag 15 september 2005 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je gedraagt je zelfs al als een mod![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voila! En daarom zou ik het dus ook niet doen (vergeet je trouwens ook niet alle andere redenen die ik heb opgesomd waarom ik het niet zou doen... Die afspraak met Phille was echt wel de laatste reden hoor, had ik bewust op de laatste plaats gezet)quote:Op donderdag 15 september 2005 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.![]()
Zelf zou ik er ook niet aan beginnen als ik al het vermoeden heb,
het niet langer dan een maand vol te houden.![]()
Maar goed, wie weet hele andere dingen verwacht, prive dingen tussen gekomen
er is meestal wel een goede reden.
En die pik ik er dan weer net uit, sorryquote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voila! En daarom zou ik het dus ook niet doen (vergeet je trouwens ook niet alle andere redenen die ik heb opgesomd waarom ik het niet zou doen... Die afspraak met Phille was echt wel de laatste reden hoor, had ik bewust op de laatste plaats gezet)
Maar doe zo niet!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus toen ik wegging volstond je met een schouderophalen?![]()
Dat was een zwarte dagquote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus toen ik wegging volstond je met een schouderophalen?![]()
Ja, maar ik ga het toch niet kunnen verdragen van een puber dat hij mij de les spelt. Dat is MIJN job!quote:
Lol, mij maakt het echt niet uit of je het voor Phille zou doen ja of te nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voila! En daarom zou ik het dus ook niet doen (vergeet je trouwens ook niet alle andere redenen die ik heb opgesomd waarom ik het niet zou doen... Die afspraak met Phille was echt wel de laatste reden hoor, had ik bewust op de laatste plaats gezet)
Je weet ze altijd te vindenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
En die pik ik er dan weer net uit, sorry.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:20 schreef leonieke het volgende:
Toen jij stopte was ik eerder geschrokken en dat weet je best![]()
Maar ik ben niet zoquote:Op donderdag 15 september 2005 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, mij maakt het echt niet uit of je het voor Phille zou doen ja of te nee.
Dat is toch jouw keus en gaat mij helemaal niets aan. Maar als je zoiets post
staat het ons toch ook vrij omdaar vraagtekens bij te zetten en om wat uitleg of vragen te stellen,
Zonder dat je je aangevallen voelt, dat is wel het laatste wat we willen.
Tenminste mijn bedoeling is dat zeker niet.
Je kan ook zeggen," ik doe dat voor phille punt, zo ben ik,, " dan is het voor mij ook af![]()
Feilloosquote:
Helaas zijn er nogal wat van die gasten de laatste tijdquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik haal hoogstens een wenkbrauw op als ik van die lui zie die mod worden, geen ene klote uitvoeren en alleen maar lekker meelurken achter de schermen, en die dan aan het eind van de proeftijd vrolijk weer zwart geverfd worden. Dan onthoud ik de naam en denk ik "ja, jij bent een achterbakse klootzak"
Beetje wel, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo![]()
Ik had gewoon de indruk dat jullie dachten: "oh zie het trutje weer bezig" en ik heb uit mijn vorige relatie echt wel genoeg lessen getrokken om me niet meer naīef te gedragen (toen was ik het idd wel nog)
Zie.. eigenlijk is dat de reden hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik haal hoogstens een wenkbrauw op als ik van die lui zie die mod worden, geen ene klote uitvoeren en alleen maar lekker meelurken achter de schermen, en die dan aan het eind van de proeftijd vrolijk weer zwart geverfd worden. Dan onthoud ik de naam en denk ik "ja, jij bent een achterbakse klootzak"
Niks van trutje gedacht, alleenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo![]()
Ik had gewoon de indruk dat jullie dachten: "oh zie het trutje weer bezig" en ik heb uit mijn vorige relatie echt wel genoeg lessen getrokken om me niet meer naīef te gedragen (toen was ik het idd wel nog)
Mja zie, ik ben Belg dus daarom doet dat we wel iets. Ik heb dat Hollands bloed niet door mijn lijf stromen dat er voor zorgt dat ik me beter voel dan de rest waardoor ik me oppermachtig voelquote:Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje wel, toch?
Het zou beter zijn dat je denkt" wat maakt het mij uit dat die Hollanders denken "![]()
Ik zie het graag als je bezig bent hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef leonieke het volgende:
... dat jullie dachten: "oh zie het trutje weer bezig" en ik ....
O sjips ik ben een buitenlander.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja zie, ik ben Belg dus daarom doet dat we wel iets. Ik heb dat Hollands bloed niet door mijn lijf stromen dat er voor zorgt dat ik me beter voel dan de rest waardoor ik me oppermachtig voel![]()
Volgzaamheid zou ik het niet noemen, enkel afspraken nakomenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks van trutje gedacht, alleenbij zoveel (schijnbare) volgzaamheid
.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het graag als je bezig bent hoor
Wie dan? Ik weet dat het op de FP wel geregeld gebeurde, maar op het forum toch stukken minderquote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zijn er nogal wat van die gasten de laatste tijd
Als we hier dan nog allemaal rondhangen en ons geheugen ons tegen die tijd niet in de steek hebben gelaten,quote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgzaamheid zou ik het niet noemen, enkel afspraken nakomen
En stel je nu maar eens voor dat ik ooit, binnen een paar jaar hier misschien toch ooit eens een blauw kleurtje krijg, dan ga ik deze discussie zo hard naar mijn kop gegooid krijgen eh
mja idd.. binnen een paar jaar begint die dementie al toe te slaan bij julliequote:Op donderdag 15 september 2005 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Als we hier dan nog allemaal rondhangen en ons geheugen ons tegen die tijd niet in de steek hebben gelaten,.
Als we het nog zo lang volhoudenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
mja idd.. binnen een paar jaar begint die dementie al toe te slaan bij jullie
*opgelucht ademhaalt*
Hoe klinkt dat dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Damn wat een kabaal buiten zeg, leek net of er een meteoor langs kwam![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Nou, zomaar ineens een knal met een kabaal erachteraanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat dan?
Jij maakt nogal eens wat mee
Iddquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]Hier nattigheid, geen kabaal (maar als ik het ook hoorde was het denk ik idd het begin van het einde geweest
).
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En zo kunnen we de discussie over een heel andere boeg gooien
Sex again??? Daar moet je niet teveel over kletsen, dat moet je gewoon doenquote:
Er is een gasfles ontploft en je schuur is inmiddels tot de grond toe afgefiktquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou, zomaar ineens een knal met een kabaal erachteraandamn
gewoon zomaar uit het niets
nee hoor, we trekken ons tijdig terug naar MSNquote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan weer commentaar krijgen dat het te klef wordt
Onweer?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Nou dan waren hier de ramen zeker niet meer heelquote:Op donderdag 15 september 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is een gasfles ontploft en je schuur is inmiddels tot de grond toe afgefikt
Nee dat niet, dit klonk heel andersquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, we trekken ons tijdig terug naar MSNnog voordat jij echt TE "klef" wordt
Je Phille kijkt alleen maar tvquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Je kent me echt al heel goed![]()
Als de nood echt hoog is, kom ik wel online hoor op msn![]()
![]()
Is goedquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Je kent me echt al heel goed![]()
Als de nood echt hoog is, kom ik wel online hoor op msn![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Thuis
Kutweer
Dus gordijnen dicht en de ketel op het vuur
Nou hop! Mooi toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef SpeedyGJ het volgende:joh mijn moeder belde net op
![]()
Ik hoef nu nog maar 225 kostgeld te betalen![]()
Waarom??
Geen id
op de bbqquote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef leonieke het volgende:
Lijkt me trouwens een perfecte regeling Fles![]()
Tijd genoeg voor mij om mijn auto op te halen en eerst nog iets te eten.
We zien elkaar straks dan wel![]()
Have fun op de bbq
Echt welquote:
quote:
Jij ook tot later Phenoquote:
Ik las even terug, wat was er nou met discussie? Heb ik die gemist?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de bbq
gaan ze fles eten?
ik ga dat niet eens helemaal lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las even terug, wat was er nou met discussie? Heb ik die gemist?Was even onderweg naar huis
![]()
Maar jij begon erover?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga dat niet eens helemaal lezen
ik was toen niet online
weet wel waar t ongeveer over ging, is mij ff genoeg
owquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar jij begon erover?
Hondje je bent váág!![]()
Die was weinig interessantquote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
die discussie
ik dacht dat je bedoelde die discussie waarbij renesite iets op metaniveau begon te roepen
Huh?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
die discussie
ik dacht dat je bedoelde die discussie waarbij renesite iets op metaniveau begon te roepen
Damnquote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef AmyLee het volgende:goedenavond bah wat een dag vandaag
gister een jongen van 13 doodgereden door vrachtwagen hier in de stad
Nee, nieuws van de dag op school vandaagquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de bbq
gaan ze fles eten?
Da's niet prettig.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef AmyLee het volgende:goedenavond bah wat een dag vandaag
gister een jongen van 13 doodgereden door vrachtwagen hier in de stad
ik post 1 voor 1quote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
inderdaad niet allemaal tegelijk![]()
alleen de lurkers, maar die posten nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is voor de rest dus he-le-maal niemand gewoon..
was een foutjequote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef leonieke het volgende:
Ik vroeg me al af waarom je me vergeleek met Linda De Mol D.![]()
ik doe mijn werk voor morgen morgenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef leonieke het volgende:
Zo, maar eens beginnen aan mijn werk voor morgen.
Heb vandaag eigenlijk vooral dingen gedaan die ik pas volgende week af moest hebben![]()
gelukkig zijn er dat maar een paarquote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen de lurkers, maar die posten niet
Ja, maar ik moet mijn werk eigenlijk altijd de dag ervoor doen... Dat onderwijssysteem ook ehquote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe mijn werk voor morgen morgen
vandaag deed ik het werk van vandaag
heb je ze geteld?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zijn er dat maar een paar
ze zouden het af moeten schaffenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet mijn werk eigenlijk altijd de dag ervoor doen... Dat onderwijssysteem ook eh![]()
iddquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zijn er dat maar een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |