Ik zie het graag als je bezig bent hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef leonieke het volgende:
... dat jullie dachten: "oh zie het trutje weer bezig" en ik ....
O sjips ik ben een buitenlander.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja zie, ik ben Belg dus daarom doet dat we wel iets. Ik heb dat Hollands bloed niet door mijn lijf stromen dat er voor zorgt dat ik me beter voel dan de rest waardoor ik me oppermachtig voel![]()
Volgzaamheid zou ik het niet noemen, enkel afspraken nakomenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks van trutje gedacht, alleenbij zoveel (schijnbare) volgzaamheid
.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het graag als je bezig bent hoor
Wie dan? Ik weet dat het op de FP wel geregeld gebeurde, maar op het forum toch stukken minderquote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zijn er nogal wat van die gasten de laatste tijd
Als we hier dan nog allemaal rondhangen en ons geheugen ons tegen die tijd niet in de steek hebben gelaten,quote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgzaamheid zou ik het niet noemen, enkel afspraken nakomen
En stel je nu maar eens voor dat ik ooit, binnen een paar jaar hier misschien toch ooit eens een blauw kleurtje krijg, dan ga ik deze discussie zo hard naar mijn kop gegooid krijgen eh
mja idd.. binnen een paar jaar begint die dementie al toe te slaan bij julliequote:Op donderdag 15 september 2005 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Als we hier dan nog allemaal rondhangen en ons geheugen ons tegen die tijd niet in de steek hebben gelaten,.
Als we het nog zo lang volhoudenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
mja idd.. binnen een paar jaar begint die dementie al toe te slaan bij jullie
*opgelucht ademhaalt*
Hoe klinkt dat dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Damn wat een kabaal buiten zeg, leek net of er een meteoor langs kwam![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Nou, zomaar ineens een knal met een kabaal erachteraanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat dan?
Jij maakt nogal eens wat mee
Iddquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]Hier nattigheid, geen kabaal (maar als ik het ook hoorde was het denk ik idd het begin van het einde geweest
).
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En zo kunnen we de discussie over een heel andere boeg gooien
Sex again??? Daar moet je niet teveel over kletsen, dat moet je gewoon doenquote:
Er is een gasfles ontploft en je schuur is inmiddels tot de grond toe afgefiktquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou, zomaar ineens een knal met een kabaal erachteraandamn
gewoon zomaar uit het niets
nee hoor, we trekken ons tijdig terug naar MSNquote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan weer commentaar krijgen dat het te klef wordt
Onweer?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Nou dan waren hier de ramen zeker niet meer heelquote:Op donderdag 15 september 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is een gasfles ontploft en je schuur is inmiddels tot de grond toe afgefikt
Nee dat niet, dit klonk heel andersquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, we trekken ons tijdig terug naar MSNnog voordat jij echt TE "klef" wordt
Je Phille kijkt alleen maar tvquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Je kent me echt al heel goed![]()
Als de nood echt hoog is, kom ik wel online hoor op msn![]()
![]()
Is goedquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Je kent me echt al heel goed![]()
Als de nood echt hoog is, kom ik wel online hoor op msn![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Thuis
Kutweer
Dus gordijnen dicht en de ketel op het vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |