quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Thuis
Kutweer
Dus gordijnen dicht en de ketel op het vuur
Nou hop! Mooi toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef SpeedyGJ het volgende:joh mijn moeder belde net op
![]()
Ik hoef nu nog maar 225 kostgeld te betalen![]()
Waarom??
Geen id
op de bbqquote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef leonieke het volgende:
Lijkt me trouwens een perfecte regeling Fles![]()
Tijd genoeg voor mij om mijn auto op te halen en eerst nog iets te eten.
We zien elkaar straks dan wel![]()
Have fun op de bbq
Echt welquote:
quote:
Jij ook tot later Phenoquote:
Ik las even terug, wat was er nou met discussie? Heb ik die gemist?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de bbq
gaan ze fles eten?
ik ga dat niet eens helemaal lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las even terug, wat was er nou met discussie? Heb ik die gemist?Was even onderweg naar huis
![]()
Maar jij begon erover?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga dat niet eens helemaal lezen
ik was toen niet online
weet wel waar t ongeveer over ging, is mij ff genoeg
owquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar jij begon erover?
Hondje je bent váág!![]()
Die was weinig interessantquote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
die discussie
ik dacht dat je bedoelde die discussie waarbij renesite iets op metaniveau begon te roepen
Huh?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
die discussie
ik dacht dat je bedoelde die discussie waarbij renesite iets op metaniveau begon te roepen
Damnquote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef AmyLee het volgende:goedenavond bah wat een dag vandaag
gister een jongen van 13 doodgereden door vrachtwagen hier in de stad
Nee, nieuws van de dag op school vandaagquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de bbq
gaan ze fles eten?
Da's niet prettig.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef AmyLee het volgende:goedenavond bah wat een dag vandaag
gister een jongen van 13 doodgereden door vrachtwagen hier in de stad
ik post 1 voor 1quote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
inderdaad niet allemaal tegelijk![]()
alleen de lurkers, maar die posten nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is voor de rest dus he-le-maal niemand gewoon..
was een foutjequote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef leonieke het volgende:
Ik vroeg me al af waarom je me vergeleek met Linda De Mol D.![]()
ik doe mijn werk voor morgen morgenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef leonieke het volgende:
Zo, maar eens beginnen aan mijn werk voor morgen.
Heb vandaag eigenlijk vooral dingen gedaan die ik pas volgende week af moest hebben![]()
gelukkig zijn er dat maar een paarquote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen de lurkers, maar die posten niet
Ja, maar ik moet mijn werk eigenlijk altijd de dag ervoor doen... Dat onderwijssysteem ook ehquote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe mijn werk voor morgen morgen
vandaag deed ik het werk van vandaag
heb je ze geteld?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zijn er dat maar een paar
ze zouden het af moeten schaffenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet mijn werk eigenlijk altijd de dag ervoor doen... Dat onderwijssysteem ook eh![]()
iddquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zijn er dat maar een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |