alleen de lurkers, maar die posten nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is voor de rest dus he-le-maal niemand gewoon..
was een foutjequote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef leonieke het volgende:
Ik vroeg me al af waarom je me vergeleek met Linda De Mol D.![]()
ik doe mijn werk voor morgen morgenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef leonieke het volgende:
Zo, maar eens beginnen aan mijn werk voor morgen.
Heb vandaag eigenlijk vooral dingen gedaan die ik pas volgende week af moest hebben![]()
gelukkig zijn er dat maar een paarquote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen de lurkers, maar die posten niet
Ja, maar ik moet mijn werk eigenlijk altijd de dag ervoor doen... Dat onderwijssysteem ook ehquote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe mijn werk voor morgen morgen
vandaag deed ik het werk van vandaag
heb je ze geteld?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zijn er dat maar een paar
ze zouden het af moeten schaffenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet mijn werk eigenlijk altijd de dag ervoor doen... Dat onderwijssysteem ook eh![]()
iddquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zijn er dat maar een paar
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef buzzer het volgende:
Mijn poezen kennen maar één zinnetje als het om eten gaat:
"we want more"
"we want more"
"we want more"
En vroeg terugquote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik weer
BBQ was leukgratis vlees en bier
Dat vind ik al erg knapquote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef buzzer het volgende:
"we want more"
"we want more"
"we want more"
ja hoiquote:
neem aan dat je niet toegeeft?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef buzzer het volgende:
"we want more"
"we want more"
"we want more"
Goed goed! Smakelijk enzo en veel plezier en jij ookquote:Op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoimail ik pak me nog een pintje en ga even kijken of de BBQfoto's wat geworden zijn
moet je me maar toevoegen op je nieuwe MSNquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
Ik heb nooit mail. Ik voel me buitengesloten.
mag ik wat van mijn spam doorsturen?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik wat van mijn spam doorsturen?
O nee ?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |