quote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef buzzer het volgende:
Mijn poezen kennen maar één zinnetje als het om eten gaat:
"we want more"
"we want more"
"we want more"
En vroeg terugquote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik weer
BBQ was leukgratis vlees en bier
Dat vind ik al erg knapquote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef buzzer het volgende:
"we want more"
"we want more"
"we want more"
ja hoiquote:
neem aan dat je niet toegeeft?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef buzzer het volgende:
"we want more"
"we want more"
"we want more"
Goed goed! Smakelijk enzo en veel plezier en jij ookquote:Op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoimail ik pak me nog een pintje en ga even kijken of de BBQfoto's wat geworden zijn
moet je me maar toevoegen op je nieuwe MSNquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
Ik heb nooit mail. Ik voel me buitengesloten.
mag ik wat van mijn spam doorsturen?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik wat van mijn spam doorsturen?
O nee ?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
al moet ik zeggen dat het volgens mij wel wat minder aan het worden is.. of ik ruim het gewoon goed op..quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je me maar toevoegen op je nieuwe MSN
check je mail nou maar mutsquote:
Op m'n nieuwequote:
nee fles is oorlkog ana t maken met zijn PCquote:
als het goed is hotmailquote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Op m'n nieuwe. Je denkt je trouwens wel erg veel te kunnen permiteren hè
.
Edit: ik check, maar.
wrom ?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is een beetje stressie.
Toch niet voor dat mod-gedoe?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is een beetje stressie.
Zo moet datquote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
Je denkt je trouwens wel erg veel te kunnen permiteren hè.
Here God bewaar me zegquote:Op donderdag 15 september 2005 20:40 schreef leonieke het volgende:
Toch niet voor dat mod-gedoe?
Je weet toch dat je het gaat worden
Welkom in het onderwijsquote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef leonieke het volgende:
Stel je maar eens voor dat we ons moeten gedragen zoals een puber het wil...
Waar gaat de wereld naar toe???
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
biggus dickus
Ey vriend, tzijn wel de hollanders eh die een puber gaan kiezen om mod te wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in het onderwijs
Ik bedoel, je moet zowat zelf een BELG zijn om te kunnen denken dat je van hormonen bezwangerder BELGENjongeren nog iets kunt leren![]()
Tjeeez da's een heel diepe...ik heb 5 keer gelezen maar iedere keer weer anders!Goeienavond allemaalquote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in het onderwijs
Ik bedoel, je moet zowat zelf een BELG zijn om te kunnen denken dat je van hormonen bezwangerder BELGENjongeren nog iets kunt leren![]()
Ey vriendin, iedereen die willens en wetens Renesite gaat KIEZEN als mod, hoort eigenlijk in België thuisquote:Op donderdag 15 september 2005 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ey vriend, tzijn wel de hollanders eh die een puber gaan kiezen om mod te worden![]()
En bij mij in de klas hebben de pubers zich te gedragen naar mijn goesting en niet omgekeerd
DAT noem ik onderwijs![]()
in het begin van de film...net die ster op die anzichtkaart...die ster: hup, van rechts naar links...en die wijzen er achteraan...dan die ster van links na rechts en der weer achteraan...enzenz...quote:
Kijk je daar dan nog naar?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef Renesite het volgende:
Dat bigbrother is afgang nummer 3 qua liveshows
Pff wat heeft het dan voor zin dat ik nog mijn best doe om het beeld dat jullie van de Belgen hebben op te krikken als je constant blijft en blijft de afval over de muur gooienquote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ey vriendin, iedereen die willens en wetens Renesite gaat KIEZEN als mod, hoort eigenlijk in België thuis
Hoi dolle_hond..leuk je te zienquote:
die's gaafquote:
maar biggus dickus was toch een van die namen die t volk roept om vrij te laten , tegen pontius pilatusquote:Op donderdag 15 september 2005 21:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
in het begin van de film...net die ster op die anzichtkaart...die ster: hup, van rechts naar links...en die wijzen er achteraan...dan die ster van links na rechts en der weer achteraan...enzenz...![]()
laat ik zeggen: goed genoegquote:Op donderdag 15 september 2005 21:13 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi dolle_hond..leuk je te zien..alles goed daar?
Ja je hebt gelijk, alleen ik wilde nog een ander memorabel stukje uit de film aanhalen waar ik destijds in de bioscoop zo vreselijk om moest lachen...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar biggus dickus was toch een van die namen die t volk roept om vrij te laten , tegen pontius pilatus
meen ik
anders dadelijk de dvd opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |