quote:Op donderdag 15 september 2005 10:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat is wel Jeb Bush.
Maar hij is niet de neef, maar de broer van George Bush.
Zo, weer wat geleerd!![]()
Dat klopt, daarom liet de uitslag zo lang op zich wachten.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef brother52 het volgende:
Altijd gedacht dat het neven waren.
Florida was toch de staat waar ze zo moeilijk deden met het tellen van de stemmen? Dat verklaart nl. een hoop.
Ga je naar Disneyland Parijs?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef brother52 het volgende:
Zo, nu nog even mijn tas inpakken en dan op naar
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Heej is dat die Belg die samen Anita Witzier 10 voor taal presenteert?
quote:
Leuk zeg, veel plezier.quote:
Goed zo!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:26 schreef Trebweb het volgende:
Marcel van Thilt !!!
Hmmm in Parijs twee keer geweest - is erg leuk - en ik wil ooit ook nog een keer in Amerika kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuk zeg, veel plezier.![]()
Ik ben daar nog nooit geweest, wel in Amerika, en dat was erg leuk!
Tuurlijk dom domquote:Op donderdag 15 september 2005 10:26 schreef Trebweb het volgende:
Marcel van Thilt !!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:39 schreef space-kees het volgende:
prins william
moet ik dan een nieuw plaatje plaatsen?quote:
Niets moet hier alles mag......quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef space-kees het volgende:
[..]
moet ik dan een nieuw plaatje plaatsen?![]()
Maar wie is nu wie?quote:
Ha, ja, da's waar. Maar wel een beetje zielige figuur hoor, Sven. Die andere van KRO's Netwerk, de gladde Fons de Poel, heeft Svens vrouw gestolen en is inmiddels met haar getrouwd........quote:Op donderdag 15 september 2005 11:27 schreef Gellius het volgende:
Die Kokkeleboer heeft altijd heel griezelige machtswellustige twinkeltjes in zijn oog als hij van zichtzelf vindt dat-i een intelligente vraag heeft gesteld. Let maar eens op.
Ja, da's toch wel weer erg professioneel, vind je niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef NoSigar het volgende:
Sven vrouw gestolen! Echt waar? En werken ze nog samen, als volwassenen?
Anahi Jansen...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:31 schreef pyl het volgende:
Ha, ja, da's waar. Maar wel een beetje zielige figuur hoor, Sven. Die andere van KRO's Netwerk, de gladde Fons de Poel, heeft Svens vrouw gestolen en is inmiddels met haar getrouwd........![]()
Ik weet van dat soort zaken normaliter helemaal niets, maar dit toevallig wel........![]()
Hij is niet eng maar wel een Fransmanquote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef Trebweb het volgende:
Ik heb geen idee... hij ziet er heel eng uit :p
Hee THquote:Op donderdag 15 september 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
De batterij is uitgevonden door Galvani; niet door Volta...
...maar dit geheel terzijde.
.....maar dit geheel terzijde.quote:De term 'batterij' werd voor het eerst gebruikt door Benjamin Franklin in 1748 als aanduiding voor een rij elektrisch geladen glasplaten. Het woord battery betekent in het Engels een klap en dat is hoe een elektrische schok van het apparaat aanvoelde. In die tijd had een batterij vooral amusementswaarde en geen of nauwelijks praktische toepassingen. Andere onderzoekers maakten batterijen van parallel geschakelde Leidse flessen. Er werd veel onderzoek gedaan naar de geneeskrachtige werking van elektriciteit, maar dat leverde weinig op. (De defibrillator werd pas in 1932 uitgevonden door William Bennett Kouwenhoven.)
In de periode 1780-1786 voerde Luigi Galvani zijn beroemde experimenten uit met spieren van kikkers, die samentrokken als hij er pennen van verschillende soorten metaal in stak. Zijn vriend Alessandro Volta, professor aan de universiteit van Pavia, bouwde op zijn experimenten voort en stelde vast dat een combinatie van twee metalen elektriciteit kon produceren ook zonder spierweefsel erbij te betrekken. Oorspronkelijk gebruikte Volta een reeks schalen met zoutoplossing, die hij met elkaar verbond door een metalen boogje, dat aan de ene kant bestond uit koper en aan de andere kant uit zink of tin. Later gebruikte hij een kolom van afwisselend koperen en zinken schijfjes, gescheiden door vilt dat in een zoutoplossing was gedrenkt, de zogenaamde Zuil van Volta. In 1800 maakte hij zijn uitvinding bekend. Deze kreeg toen ook de naam batterij.
Yep, pasteurisatietechniek en het vaccin tegen hondsdolheid.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef pyl het volgende:
Da's trouwens Louis Pasteur; die heeft weer iets ontdekt.......
ik mag m dus nietquote:Op donderdag 15 september 2005 13:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yep, pasteurisatietechniek en het vaccin tegen hondsdolheid.
Pasteur is
Ik ga nu ff bedje in. Tot later!
Zwart-wit.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:32 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, is meneer irl groen?
O.quote:
Tja, zo zie je maar, ze kunnen ook niets zelf bedenken.........quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Niet de vleesgeworden Shrek, dus...
Volgens mij verhuurde hij zichzelf aan perverse huisvrouwtjes die into wurgsex waren!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Tokay het volgende:
Wat deed meneer voor de kost?
a) auteurquote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Tokay het volgende:
Wat deed meneer voor de kost?
Hmpf......meneer sprak anders veertien talen hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:58 schreef Tokay het volgende:
Ik twijfel tussen A en D, maar ik ga toch maar voor antwoord D.
quote:Oud-wereldkampioen (1942) worstelen, de Russisch-Frans-Amerikaanse, 276 pond wegende,achter een bordje soep op doorreis naar Singapore.
Schiphol, 26 januari 1953
Ik ben blij dat er ten minste íemand oog voor heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:28 schreef Tokay het volgende:
Ik vind het in ieder geval een fascinerende foto, pyl.
Dat bordje soep en die broodjes ogen zo fragiel...
Rustig, rustig... straks word jij ook nog groen en scheur je uit je overhemd, enzo!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef pyl het volgende:
Plagiaat is het, niets meer en niets minder.![]()
The Green Goblin ?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Rustig, rustig... straks word jij ook nog groen en scheur je uit je overhemd, enzo!![]()
Mijn bronnen hullen zich daarover in stilzwijgen.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:51 schreef NoSigar het volgende:
Heef hij wel eens een datingprogramma gepresenteerd?
Wel geweest, kamerlid voor D66.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
politica?
Leer pyl de ouwe nieuwslezers kennen...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef pyl het volgende:
Marijn de Koning
Hey pos.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef pos het volgende:
hoi tokay
Leontine Ruiters? of lijkt ze daar alleen maar op?
En ben weer weg...koffers uitpakkenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey pos.
Wat een binnenkomer. Meteen goed!
Hij heeft nóg problemen met de stoelgang, lijkt het wel. Dat is, eh, Umberto Tan.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, ik heb weleens met meneer hieronder aan de lunch gezeten, en dat was ook erg gezellig.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef pyl het volgende:
Hij heeft nóg problemen met de stoelgang, lijkt het wel. Dat is, eh, Umberto Tan.
Ik mag Umberto tegen hem zeggen.........quote:
Ik heb zijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef pyl het volgende:
Ik mag Umberto tegen hem zeggen.........![]()
Jij hebt mijn nummer helemaal niet.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef Tokay het volgende:
Juist.
En ik mag Jeroen tegen hem zeggen.
Hoi Diaanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Heej Posterug in het natte en niet warme kikkerlandje. Hoe was je vakantie?
12 dgn in Kos Tokay en daarvoor nog een weekje campingquote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Tokay het volgende:
Welkom terug, pos. Hoe lang was je dan weg?
Hoe was het weer daar?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef pos het volgende:
12 dgn in Kos Tokay en daarvoor nog een weekje camping
Enorm warm...maar daar hou ik van. Wel natuurlijk airco in de kamer. Ja ik ken Tigaki, ben erquote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe was het weer daar?
Ik ben ook weleens op Kos geweest, in Tigaki. Ken je dat?
was het nog maar waar dollequote:
Ja best wel al was ik elke dag vroeg opquote:Op donderdag 15 september 2005 17:17 schreef BwennieBren het volgende:
Kos is leuk!
Hallo allen
Hey Pos lekker uitgerust?
Misschien als ik er 15 jaar geleden met mn vriendinnen was geweest welquote:Op donderdag 15 september 2005 17:26 schreef Tokay het volgende:
pos gaat los op kos
LeAnn Rimes (rechts) is alvast goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef BwennieBren het volgende:
Leanne Rimes ennuh.... consorte?
Ze is Canadese en een ontzettende pot. Duh.quote:
k.d. Lang, yes sir!quote:
Wow! Ook wel bekend als Miranda, uit Sex and the City.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef BwennieBren het volgende:
Da's Cynthia Nixon
jazeker!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
Leeft-ie überhaupt nog ?
USAquote:Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Treinhomo het volgende:
NL ?
Nou ja historisch..quote:Op donderdag 15 september 2005 19:00 schreef Treinhomo het volgende:
Van welke historische wapenfeiten zou ik 'm moeten kunnen kennen ?
'k moet eerlijkheidshalve bekennen dat deze, ongetwijfeld prachtige, rolprenten aan mijn aandacht ontglipt zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ja historisch..
Deadly Heroes, Warriors, Killing Streets, The Virgin Suicides
Vraag is echter of je deze films hebt gezien
Zullen we deze maar on-hold houden? Mr_A weet hem denk ik wel.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k moet eerlijkheidshalve bekennen dat deze, ongetwijfeld prachtige, rolprenten aan mijn aandacht ontglipt zijn...
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef BwennieBren het volgende:
Zullen we deze maar on-hold houden? Mr_A weet hem denk ik wel.
Dan plaats jij nu gewoon een nieuwe....
Schoonheidsslaapje. Tssssk.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ga een schoonheidsslaapje doen. Ik meld me later vanavond wel weer...
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Kirsten Dunst?
Als je die films van de vorige foto bedoelt:quote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn wel erg veel B-films Brennie.
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
Enrique Iglesias zonder moedervlek
Eet smakelijk en tot straks!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef BwennieBren het volgende:
Ik moet nog eten dus tot later lieve luitjes
Ja! Schaam je!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Vind je het raar dat ik de vriendinnen van Mickey Rourke niet ken ?
Nee hier wordt niet geouweh----, hier worden plaatjes geraden!quote:
ow dan ben ik verkeerdquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hier wordt niet geouweh----, hier worden plaatjes geraden!![]()
Wehe.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Carre Otis
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Keshia Knight Pulliam? Rudy uit de Cosby Show, dus.
Jouw Diaan, Wyccie en onze relnicht.quote:
Ze had iets bekends, ik dacht eerst aan Chilli van TLC maar vond haar meer van een volwassen Keshia weg hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vind je dat normaal, huh?
![]()
Hoe raad je dat zo snel???
Berk, Brother, Tong, BB en Scrut zijn ook al MIA.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef peaceman het volgende:
Diaan is bezig met volleybal, Wyccie is vast nog niet wakker en ik denk dat die homo in de trein zit
Knap hoor, ik had haar zelf nooit herkend.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze had iets bekends, ik dacht eerst aan Chilli van TLC maar vond haar meer van een volwassen Keshia weg hebben.
Nee, meneer was een weinig succesvol R&B singer maar is inmiddels doorgebroken als acteur.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Knap hoor, ik had haar zelf nooit herkend.
Die neger van jou ken ik niet.
Of is het Taye Diggs?
Brother zit in Disneyland....quote:Op donderdag 15 september 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Berk, Brother, Tong, BB en Scrut zijn ook al MIA.
Ik en mijn oude klas zijn daar uitgezet. Ga ik vanavond in het verhaaltje verwerken.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
BB komt later (heeft ze gezegd) en Brother52 zit in Disneyland Paris.
Tyrese Gibson heet meneer.quote:
Zegt me niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Tyrese Gibson heet meneer.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Tempest Bledsoe. Vanessa Huxtable.
Dat klopt. Ik ben even te lui om zijn echte naam te zoeken, maar weet je ook hoe hij heet in de serie?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Da's die assistent kok uit Chef. Hij krijgt altijd op zijn kloot.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben even te lui om zijn echte naam te zoeken, maar weet je ook hoe hij heet in de serie?
Welnu: hij heet Everton.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Daar heb ik het te weinig voor gezien denk ik.
Ik zal proberen het te onthouden vanaf nu. Niet zo moeilijk aangezien er ook een voetbalclub zo heet.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef peaceman het volgende:
P. Diddy
Ciao Tokayquote:Op donderdag 15 september 2005 21:53 schreef Tokay het volgende:
Fok! is weereens Fok!ing traag...![]()
Ik ga even iets anders doen, wellicht tot later!
Ik ook niet. Anders had ik allang van een balkon af gegooid.quote:
Dan had ik je in de boeien moeten slaanquote:Op donderdag 15 september 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. Anders had ik allang van een balkon af gegooid.
Ik was toch snel weer vrijgekomen want dan had ik de magneet pas van de gevreesde Scrut geleend.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan had ik je in de boeien moeten slaan![]()
Dat was een foute peest. (paste). Inmiddels hersteld.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmm volgens mij is het plaatje van Sooty al een keer eerder in deze editie langsgekomen....
Boeien zijn van onbreekbaar kunststofquote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was toch snel weer vrijgekomen want dan had ik de magneet pas van de gevreesde Scrut geleend.![]()
Yep. De magistrale acteur.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruno Ganz? De man die Hitler vertolkte?
...
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Heidi Klum?
Wie Seal of Heidi?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Trad die niet op tijdens de laatste sail in Amsterdam ?
Dat doen ze expresquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
Hey Homo.. In de file gestaan?
Wat doen wie express?quote:
En deze week bevallen van een zoon...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De echtgenote van Seal idd.
Dank je wel peaseman...ja een heerlijke vakantiequote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat doen wie express?
Welkom terug trouwens Pos... Mooie vakantie gehad?
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Is zij van die Amerikaanse variant op 'Scrapheap challenge' ?
Met die naam kan ze zo in Dukes of Hazard!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Junkyard Mega Wars. Haar naam is Bobbi Sue Luther.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van BB is denk Michael Paré.
Wordt morgen vervolgd........quote:Het was eindelijk zover de klas ging naar Disneyland Parijs. Juffrouw Diaan had rechercheur Peaceman en rechercheur DH bereid gevonden om mee te gaan. De bus vertrok richting Parijs midden in de nacht. Rechercheur Peaceman had voor de zekerheid maar instappers aangetrokken na zijn vorige ervaring met een schoolreisje per bus. Wyccie en Tokay hadden hun dieren stiekem meegenomen. Wyccie fluisterde in de sporttas dat Jack en Johnny zich heel rustig moesten houden. TH merkte het en wou het aan juffrouw Diaan zeggen maar, Tokay kneep hem heel hard in zijn arm. TH wou gaan schreeuwen en meppen maar Andy stootte hem aan. En liet zijn tas zien die zat vol rotjes, stinkbommetjes, rookbommetjes, jeuk- en niespoeder zat. Straks wil juffrouw Diaan alle tassen controleren, homo! TH ging vlug weer zitten. Juffrouw Diaan wilde dat de kinderen gingen slapen maar dat ging niet zo makkelijk. De kinderen waren te uitgelaten. Rechercheur DH was al direct na het instappen gaan ronken. Het gesnurk van DH hielp ook niet mee om de kinderen te laten slapen. Rechercheur Peaceman zat naar zijn discman te luisteren. The Kaiser Chiefs had hij op maar hij zat zo luidruchtig mee te zingen dat juffrouw Diaan de discman afpakte. Ophouden daarmee! Je klinkt als een misthoorn,dat houdt alle kinderen wakker! Tokay en Wyccie hielden zich stiekem met hun huisdieren bezig. Wyccie zat haar pinguins sardientjes te voeren en Tokay gaf Tokavia wat knabbelvoer en water. TH had zijn gitaarherrie op staan. Slipknot. Andy was maar naast Berk gaan zitten. Berk was al druk bezig met zijn verslag te schrijven in zijn hoofd. Het zou een prachtig artikel worden wist hij zeker. Andy trok zijn PSP te voorschijn. Hij stopte een cdtje er in en even later begon een aflevering van The shield te spelen. Dat trok Berk’s aandacht. Andy gaf hem een oordopje en samen keken ze naar het kleine schermpje. De bus reed rustig verder en na een uur sliepen ook de meest hardnekkige opblijvers. Nu mocht rechercheur Peaceman zijn discman terug. Maar niet zingen!zei Juffrouw Diaan streng tegen hem. Rechercheur Peaceman knikte. Ik zal het proberen zei hij braaf. Juffrouw Diaan zei: Je klinkt niet als een misthoorn hoor, dat was maar een grapje. Rechercheur Peaceman knikte en zette gauw the Kaiser Chiefs op. Hij neuriede zachtjes mee.
Ik kan geen foto van haar vinden in hotpants, maar ze zou geen verkeerde Daisy Duke zijn geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met die naam kan ze zo in Dukes of Hazard!![]()
Meneer Tong is de boze buurman,die komt af en toe voor in de verhaaltjes.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
Nouw..... dat van die Misthoorn zou best eens kunnen kloppen
Waar is Tong eigenlijk in het verhaal?
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt morgen vervolgd........
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
Nouw..... dat van die Misthoorn klopt
Waar is Tong eigenlijk in het verhaal?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is..... Geel met blauwquote:
'n Trein ?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is..... Geel met blauw![]()
Ik zag het, het heeft wel een uur geduurdquote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
Hey Wyccie...![]()
ik had je komst al verklapt....![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
Steve McQueen.
Als je via ICQ bedoelt...Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef wyccie het volgende:
TH, heb je nog spam gekregen?
Shit dat had ik ook kunnen weten.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:15 schreef dolle_hond het volgende:
die kop herkent iedereen
maar 3 singles van haar is teveel gevraagd
Bedoel ik. Dan werkt het dus niet. Wel leuk bedacht, maar helaas.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je via ICQ bedoelt...Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dukes of Hazzard in the classroom
Ligt waarschijnlijk aan mijn ICQ-instellingen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Bedoel ik. Dan werkt het dus niet. Wel leuk bedacht, maar helaas.
Of heel misschien aan mijn Firefox of pop up killers.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan mijn ICQ-instellingen.
'Do not accept World Wide Pager Messages'.
Ja dat ben ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Koizumi of ben jij dat Wyccie?
'n Smurf ?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is: blauw
Een smurfquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
je dekbedovertrekquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
Pos d'r plaatje? Of Wyc's helm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |