quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef Tokay het volgende:
Juist.
En ik mag Jeroen tegen hem zeggen.
Hoi Diaanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Heej Posterug in het natte en niet warme kikkerlandje. Hoe was je vakantie?
12 dgn in Kos Tokay en daarvoor nog een weekje campingquote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Tokay het volgende:
Welkom terug, pos. Hoe lang was je dan weg?
Hoe was het weer daar?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef pos het volgende:
12 dgn in Kos Tokay en daarvoor nog een weekje camping
Enorm warm...maar daar hou ik van. Wel natuurlijk airco in de kamer. Ja ik ken Tigaki, ben erquote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe was het weer daar?
Ik ben ook weleens op Kos geweest, in Tigaki. Ken je dat?
was het nog maar waar dollequote:
Ja best wel al was ik elke dag vroeg opquote:Op donderdag 15 september 2005 17:17 schreef BwennieBren het volgende:
Kos is leuk!
Hallo allen
Hey Pos lekker uitgerust?
Misschien als ik er 15 jaar geleden met mn vriendinnen was geweest welquote:Op donderdag 15 september 2005 17:26 schreef Tokay het volgende:
pos gaat los op kos
LeAnn Rimes (rechts) is alvast goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef BwennieBren het volgende:
Leanne Rimes ennuh.... consorte?
Ze is Canadese en een ontzettende pot. Duh.quote:
k.d. Lang, yes sir!quote:
Wow! Ook wel bekend als Miranda, uit Sex and the City.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef BwennieBren het volgende:
Da's Cynthia Nixon
jazeker!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
Leeft-ie überhaupt nog ?
USAquote:Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Treinhomo het volgende:
NL ?
Nou ja historisch..quote:Op donderdag 15 september 2005 19:00 schreef Treinhomo het volgende:
Van welke historische wapenfeiten zou ik 'm moeten kunnen kennen ?
'k moet eerlijkheidshalve bekennen dat deze, ongetwijfeld prachtige, rolprenten aan mijn aandacht ontglipt zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ja historisch..
Deadly Heroes, Warriors, Killing Streets, The Virgin Suicides
Vraag is echter of je deze films hebt gezien
Zullen we deze maar on-hold houden? Mr_A weet hem denk ik wel.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k moet eerlijkheidshalve bekennen dat deze, ongetwijfeld prachtige, rolprenten aan mijn aandacht ontglipt zijn...
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef BwennieBren het volgende:
Zullen we deze maar on-hold houden? Mr_A weet hem denk ik wel.
Dan plaats jij nu gewoon een nieuwe....
Schoonheidsslaapje. Tssssk.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ga een schoonheidsslaapje doen. Ik meld me later vanavond wel weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |