Dat klopt. Ik ben even te lui om zijn echte naam te zoeken, maar weet je ook hoe hij heet in de serie?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Da's die assistent kok uit Chef. Hij krijgt altijd op zijn kloot.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben even te lui om zijn echte naam te zoeken, maar weet je ook hoe hij heet in de serie?
Welnu: hij heet Everton.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Daar heb ik het te weinig voor gezien denk ik.
Ik zal proberen het te onthouden vanaf nu. Niet zo moeilijk aangezien er ook een voetbalclub zo heet.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef peaceman het volgende:
P. Diddy
Ciao Tokayquote:Op donderdag 15 september 2005 21:53 schreef Tokay het volgende:
Fok! is weereens Fok!ing traag...![]()
Ik ga even iets anders doen, wellicht tot later!
Ik ook niet. Anders had ik allang van een balkon af gegooid.quote:
Dan had ik je in de boeien moeten slaanquote:Op donderdag 15 september 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. Anders had ik allang van een balkon af gegooid.
Ik was toch snel weer vrijgekomen want dan had ik de magneet pas van de gevreesde Scrut geleend.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan had ik je in de boeien moeten slaan![]()
Dat was een foute peest. (paste). Inmiddels hersteld.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmm volgens mij is het plaatje van Sooty al een keer eerder in deze editie langsgekomen....
Boeien zijn van onbreekbaar kunststofquote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was toch snel weer vrijgekomen want dan had ik de magneet pas van de gevreesde Scrut geleend.![]()
Yep. De magistrale acteur.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruno Ganz? De man die Hitler vertolkte?
...
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Heidi Klum?
Wie Seal of Heidi?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Trad die niet op tijdens de laatste sail in Amsterdam ?
Dat doen ze expresquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
Hey Homo.. In de file gestaan?
Wat doen wie express?quote:
En deze week bevallen van een zoon...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De echtgenote van Seal idd.
Dank je wel peaseman...ja een heerlijke vakantiequote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat doen wie express?
Welkom terug trouwens Pos... Mooie vakantie gehad?
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Is zij van die Amerikaanse variant op 'Scrapheap challenge' ?
Met die naam kan ze zo in Dukes of Hazard!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Junkyard Mega Wars. Haar naam is Bobbi Sue Luther.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |