quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Kirsten Dunst?
Als je die films van de vorige foto bedoelt:quote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn wel erg veel B-films Brennie.
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
Enrique Iglesias zonder moedervlek
Eet smakelijk en tot straks!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef BwennieBren het volgende:
Ik moet nog eten dus tot later lieve luitjes
Ja! Schaam je!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Vind je het raar dat ik de vriendinnen van Mickey Rourke niet ken ?
Nee hier wordt niet geouweh----, hier worden plaatjes geraden!quote:
ow dan ben ik verkeerdquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hier wordt niet geouweh----, hier worden plaatjes geraden!![]()
Wehe.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Carre Otis
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Keshia Knight Pulliam? Rudy uit de Cosby Show, dus.
Jouw Diaan, Wyccie en onze relnicht.quote:
Ze had iets bekends, ik dacht eerst aan Chilli van TLC maar vond haar meer van een volwassen Keshia weg hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vind je dat normaal, huh?
![]()
Hoe raad je dat zo snel???
Berk, Brother, Tong, BB en Scrut zijn ook al MIA.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef peaceman het volgende:
Diaan is bezig met volleybal, Wyccie is vast nog niet wakker en ik denk dat die homo in de trein zit
Knap hoor, ik had haar zelf nooit herkend.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze had iets bekends, ik dacht eerst aan Chilli van TLC maar vond haar meer van een volwassen Keshia weg hebben.
Nee, meneer was een weinig succesvol R&B singer maar is inmiddels doorgebroken als acteur.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Knap hoor, ik had haar zelf nooit herkend.
Die neger van jou ken ik niet.
Of is het Taye Diggs?
Brother zit in Disneyland....quote:Op donderdag 15 september 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Berk, Brother, Tong, BB en Scrut zijn ook al MIA.
Ik en mijn oude klas zijn daar uitgezet. Ga ik vanavond in het verhaaltje verwerken.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
BB komt later (heeft ze gezegd) en Brother52 zit in Disneyland Paris.
Tyrese Gibson heet meneer.quote:
Zegt me niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Tyrese Gibson heet meneer.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Tempest Bledsoe. Vanessa Huxtable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |