quote:Op donderdag 15 september 2005 10:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat is wel Jeb Bush.
Maar hij is niet de neef, maar de broer van George Bush.
Zo, weer wat geleerd!![]()
Dat klopt, daarom liet de uitslag zo lang op zich wachten.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef brother52 het volgende:
Altijd gedacht dat het neven waren.
Florida was toch de staat waar ze zo moeilijk deden met het tellen van de stemmen? Dat verklaart nl. een hoop.
Ga je naar Disneyland Parijs?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef brother52 het volgende:
Zo, nu nog even mijn tas inpakken en dan op naar
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Heej is dat die Belg die samen Anita Witzier 10 voor taal presenteert?
quote:
Leuk zeg, veel plezier.quote:
Goed zo!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:26 schreef Trebweb het volgende:
Marcel van Thilt !!!
Hmmm in Parijs twee keer geweest - is erg leuk - en ik wil ooit ook nog een keer in Amerika kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuk zeg, veel plezier.![]()
Ik ben daar nog nooit geweest, wel in Amerika, en dat was erg leuk!
Tuurlijk dom domquote:Op donderdag 15 september 2005 10:26 schreef Trebweb het volgende:
Marcel van Thilt !!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:39 schreef space-kees het volgende:
prins william
moet ik dan een nieuw plaatje plaatsen?quote:
Niets moet hier alles mag......quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef space-kees het volgende:
[..]
moet ik dan een nieuw plaatje plaatsen?![]()
Maar wie is nu wie?quote:
Ha, ja, da's waar. Maar wel een beetje zielige figuur hoor, Sven. Die andere van KRO's Netwerk, de gladde Fons de Poel, heeft Svens vrouw gestolen en is inmiddels met haar getrouwd........quote:Op donderdag 15 september 2005 11:27 schreef Gellius het volgende:
Die Kokkeleboer heeft altijd heel griezelige machtswellustige twinkeltjes in zijn oog als hij van zichtzelf vindt dat-i een intelligente vraag heeft gesteld. Let maar eens op.
Ja, da's toch wel weer erg professioneel, vind je niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef NoSigar het volgende:
Sven vrouw gestolen! Echt waar? En werken ze nog samen, als volwassenen?
Anahi Jansen...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:31 schreef pyl het volgende:
Ha, ja, da's waar. Maar wel een beetje zielige figuur hoor, Sven. Die andere van KRO's Netwerk, de gladde Fons de Poel, heeft Svens vrouw gestolen en is inmiddels met haar getrouwd........![]()
Ik weet van dat soort zaken normaliter helemaal niets, maar dit toevallig wel........![]()
Hij is niet eng maar wel een Fransmanquote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef Trebweb het volgende:
Ik heb geen idee... hij ziet er heel eng uit :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |