| 1 | 1 17 14/09 18:10 - coz |
wat bedoel jij met type als je het hebt over een foto ?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef dafjedaf het volgende:
jaje bent niet mijn type, dus ik hou wijselijk mn mond
![]()
Eh, uiterlijk?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:16 schreef coz het volgende:
wat bedoel jij met type als je het hebt over een foto ?
Teveel offtopic misschien?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef coz het volgende:
[ code verwijderd ]
het is geen kliekjestopic hoor lurkers![]()
Trek je shirt uit en maak het ontopic!quote:
hmja , zo oppervlakkig had ik je niet verwachtquote:
Jij vroeg een beoordeling van een naaktfoto. Als ik gezegd had "je hebt vast een heel leuk karakter" was je ook niet blij geweest.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef coz het volgende:
hmja , zo oppervlakkig had ik je niet verwacht![]()
Alweer?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Trek je shirt uit en maak het ontopic!
Oh, was je al topless? Nou ok dan *dafje shirt uittrekt* gezellig!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Alweer?
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh, was je al topless? Nou ok dan *dafje shirt uittrekt* gezellig!
tja..quote:Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef dafjedaf het volgende:
Ontopic genoeg voor je?
Wel ontopic...maar dat is dan ook alles..quote:
Mjah, goed punt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wel ontopic...maar dat is dan ook alles..![]()
Ik ben bezig met kalkoenbiefstuk. Ja, ik heb ook geen idee. Maar met frietjes, dus vast lekker.quote:
quote:
* wijntje voor de kalkoen uitzoektquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mjah, goed punt.
*trekt shirt weer aan en gaat koken*
Daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef Last_Samurai het volgende:
ikkie ook eet pizza![]()
![]()
misstique ook een stukkie??![]()
Jij hebt vast wel trek in ietsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
LOL
* Gutteguttegut heeft nog geen honger..
Thanx!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef Last_Samurai het volgende:
geeft 1/4 pizza aan misstique![]()
eet smakelijk
Oops..quote:
ach kan geen kwaad zolang het maar gesmaakt heeftquote:
was lekker hoor!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
ach kan geen kwaad zolang het maar gesmaakt heeft![]()
![]()
mooi zoquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef dafjedaf het volgende:
Ehm, jah. Ik zou het je heel duidelijk kunnen uitleggen, maar dat doe ik nietopenbaar forum enzo.
quote:
mijn layout , wat doe jequote:
geeft dafje nog een hapjequote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef dafjedaf het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmm!
Nog een hapje!
![]()
Nope, jij?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
mooi zo![]()
zo nog verdere plannen vanavond???![]()
![]()
iig geen voetbalquote:
me neitherquote:
me threequote:
een keer gehadquote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Last_Samurai het volgende:
rock/metal voor mij
tenzij ik in de mood ben
Ik drink geen alcohol, je mag wel een jointje voor me draaien als men hier geen bezwaar heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef coz het volgende:
* erachter komt dat de rode wijn die ik had uitgezocht niet zo goed bij pizza past![]()
* vraagt "maar wil je hem alsnog" terwijl ik een andere zoek
* geeft kusje terugquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef Last_Samurai het volgende:
werkt laatste stukje pizza naar binnen en poetst ff z'n tanden en geeft misstique een kusje
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef coz het volgende:
* cd van massive attack opzet
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef dafjedaf het volgende:
Euh.. come again?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef dafjedaf het volgende:
Misstique mag ik jou ook een kusje geven of ben jij van de verkeerde goede kant?
*kust misstique nogmaals en streelt misstique gelijktijdig zachtjes in haar nekquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
*kust misstique nogmaals en streel misstique gelijktijdig zachtjes in haar nek![]()
ill settle with the spam mailquote:
Of ik je een kusje mag geven ondanks dat ik geen piemeltje hebquote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Misstique het volgende:
Euh.. come again?
Oh, ja natuurlijk!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Of ik je een kusje mag geven ondanks dat ik geen piemeltje heb![]()
Zie je wel, je hebt óók voordelen cozquote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef coz het volgende:
uit principe geen slechte joints draait![]()
welk gedeelte van hhnnmmm hnmmnmn ngngnhmmm!! is commentaar en welk gedeelte volle mondquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef dafjedaf het volgende:
hhnnmmm hnmmnmn ngngnhmmm!!
*met volle mond commentaar op muziek geeft*
hey , dat is ontopicquote:
* dacht dat ze kusje op wang zou krijgen maar is aangenaam verrastquote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef dafjedaf het volgende:
*geeft Misstique een zacht warm kusje net achter haar oor*
Hihihi!![]()
* vuurtje aangeeftquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef dafjedaf het volgende:
*staat op en begint aan broekzakken te voelen, ondertussen verstrooid in het rond kijkend*
Het commentaar was "mm!"quote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef coz het volgende:
welk gedeelte van hhnnmmm hnmmnmn ngngnhmmm!! is commentaar en welk gedeelte volle mond![]()
Hey Daf, mag ik ook een trekje?quote:
Ah verdomme denk ik je zo in te kunnen palmen met leren blowen... Hmpf...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Misstique het volgende:
Hey Daf, mag ik ook een trekje?
thanx!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Last_Samurai het volgende:
mag ook van de mijne misstique
* heeft er nu 2!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah verdomme denk ik je zo in te kunnen palmen met leren blowen... Hmpf...
*neemt nog een flinke hijs en geeft dan door aan Misstique*
* Misstique geeft weer 1tje trugquote:
dan te bedenken dat ik er net al bijna bij tussen gesprongen wasquote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef Last_Samurai het volgende:
dit begint een erg stonede situatie te worden![]()
![]()
![]()
Air is goed om stoned bij te zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:19 schreef coz het volgende:
* cd van air in de queueueuelist zet ( queuelist of queulist, ff niet weet
)
relaxed hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef coz het volgende:
[..]
dan te bedenken dat ik er net al bijna bij tussen gesprongen was
stoned quatrotje :'o
nog geen ideequote:
goed zoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef coz het volgende:
[..]
nog geen ideevertel binnenkort wel
![]()
het quatro is wat uitgedunt..quote:
sûre ..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Can i get a blow...?
Sure!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Can i get a blow...?
overigens vraag ik mij dit ontopic ook afquote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Can i get a blow...?
Kansloosquote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef coz het volgende:
ROFLOL
ik denk ik google eens op almelo
vind een open dir van iemand en zie een van de typische 'goh-daar-sta-ik-nou-nooit' plekken vlakbij een kroeg waar ik vaak kom onder de parkeergarage (dus als het regent .... )
[afbeelding]
* krijgt t heel drukquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef coz het volgende:
[..]
overigens vraag ik mij dit ontopic ook af
denk dan inderdaad ook altijd , goh gelukkig sta ik alleen maar ff een jointje te roken hierquote:
kzou er ook daarvoor niet gezien willen worden..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:34 schreef coz het volgende:
[..]
denk dan inderdaad ook altijd , goh gelukkig sta ik alleen maar ff een jointje te roken hier
Ik was ontopic...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef coz het volgende:
[..]
overigens vraag ik mij dit ontopic ook af
Yummie...ga doorquote:
owkee!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
YESSSSSSSSSSSS
* Gutteguttegut wants mooooooooooooooooreeeeeeeeeeee
Ok..dan mag je nu wat anders doen...leef je uit..quote:
Je bent in de tussentijd ff snel op je brommertje wat foto's gaan maken?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef coz het volgende:
maar almelo en niet gezien willen worden ... nêh
halve stad een bouwput
[afbeelding]
kraakpandje her en der
[afbeelding]
en de rest pauper
[afbeelding]
Euhm...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok..dan mag je nu wat anders doen...leef je uit..
* Gutteguttegut gaat er even goed voor liggen...
niet nodig , die eerste bouwput ligt er denk ik goed 3 jaarquote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent in de tussentijd ff snel op je brommertje wat foto's gaan maken?![]()
liever iets van Muse ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef coz het volgende:
* denkt air is bijna afgelopen , depeche mode voorstelt
got a point there!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef coz het volgende:
umh , weet niet of iedereen daar even geil van raakt![]()
We zijn hier nog maar met z'n 2'en, dussssss...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef coz het volgende:
ik vind het best , maar dan luister ik wel naar de muziek en de lyrics en niet specifiek naar hoe geil zijn stem klinkt
* bush in de queue zet
en als het niet goed is haalt iemand het er maar uit
T-shirt kan uit hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef coz het volgende:
oh dan ,....
* muse aanzet
* hijs neemt
* achter Misstique gaat zitten
* Misstique helemaal bovenin dr nek een zacht kusje geeft
* snel nog klein hijsje neemt jointje doorgeeft
* iets lager nog een kusje geeft
* iets lager ...
.... iets lager tshirt tegen komt![]()
alweer een massage?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef coz het volgende:
* tshirt uittrekt
*bh bandje losmaakt ..
* plagerig langzaam weg vervolgt
* ondertussen lekkere massage geeft
Is al goedquote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef coz het volgende:
* sorry zegt voor dat geprik in Misstiques onderrug en dat zij er helemaal van slap is
* moest ff
No problemquote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef coz het volgende:
* Misstique vraagt zich om te draaien
* laat gewiilig toequote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef coz het volgende:
(! , die 'edit' (moest wel even knipperen , van hoe bedoelt ze dat nou ? ))
* bedenkt zich dat die broek vast niet meer zo lekker zit
* Misstique broek uittrekt
* Fijne kriebels in haar buik krijgtquote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef coz het volgende:
* Misstique plaagt door met tong van enkel tot dijbeen tot vlak onder de navel te gaan
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef coz het volgende:
* vochtig stukje stof weghaalt
* op een tikkende manier met een bepaalde staaf Misstique gaat krabben
* merkt dat Misstique meer kriebels krijgt
* geniet en wacht af..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef coz het volgende:
((is er uberhaubt een manier om dat enigzins normaal te beschrijven dan
edit , daar hoorden dus '''van dit soort tekens omheen''' ))
* merkt dat kriebels er nog zijn ondanks een paar minuten stevig proberen ze weg te werken
* vinger op venusheuvel legt
* in katzwijm isquote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef coz het volgende:
*en achter oorlel via nek daarna zoentjes geeft in op borstbeen en vlak voordat mijn vinger je tepel zou raken het tempo harder opschroeft , (borst)vinger weghaalt en heel snel met tong over tepel likt
* om daarna een milliseconde in Misstiques ogen te kijken en daarna met puntje van tong om tepel heen te draaien.
* kijkt eens op om te zien of Misstique niet gesmolten is
* heeft niet in de gaten dat Misstique de koningin van uitstellen isquote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef coz het volgende:
*ondertussen rond andere borst al aan het draaien was maar langzaam met tong naar beneden glijd
*om onmogelijke posities te voorkomen nog eenmaal tempo opschroeft maar dan snel ophoudt
* andere vinger iets lager gaat, om vervolgens even te pauzeren met tong op venusheuvel
* zich afvraagt hoe lang misstique dit volhoudt![]()
Maar ook weer niet zo langquote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* heeft niet in de gaten dat Misstique de koningin van uitstellen is![]()
quote:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef coz het volgende:
maar almelo en niet gezien willen worden ... nêh
halve stad een bouwput
kraakpandje her en der
en de rest pauper
ik zag nog heel even het restant van een [+] icoontje .. mhjaquote:
ja mên , en de vele dingen die je kan zien ook terwijl je voor het stoplicht staatquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef vigier het volgende:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!![]()
quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 15 september 2005 06:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning again!![]()
* moe is![]()
* douchen gaat
Hai Gutquote:Op donderdag 15 september 2005 07:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Goeiemorgen
*ook moe is![]()
*net onder de douche vandaan komt...
Hoi Missssquote:Op donderdag 15 september 2005 09:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
* inmiddels "druk" aan t werk is
als je daar nog eergens het woordje sarcasme tussen kom je in de buurtquote:Op donderdag 15 september 2005 07:09 schreef Misstique het volgende:
Dit is een verkapt we-love-almelo topic aan t worden![]()
Tja, de NS, tell me about it...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Missss
Hier is het weer echt druk....en de trein reed ook al niet..dus daar zat ik dan...een half uur voor ja l*l op het station....![]()
Tijd voor weekend...
Joh...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef coz het volgende:
[..]
als je daar nog eergens het woordje sarcasme tussen kom je in de buurt![]()
Lucky B**** Lady...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, de NS, tell me about it...![]()
Misstique heeft al bijna weekend!! Morgen vrij!!![]()
![]()
![]()
Yepquote:Op donderdag 15 september 2005 10:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Lucky B**** Lady...![]()
Ik ga denk ik eindelijk maar eens die verplichte 2 weken vrij inplannen...
Al zou ik willen..vrij nemen is zo goed als onmogelijk voor mij...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yepen volgende week gewoon weer!
* Misstique neemt t ervan![]()
En die verplichte 2 weken dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Al zou ik willen..vrij nemen is zo goed als onmogelijk voor mij...
Hey babequote:
I know... Beetje druk!quote:
Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
I know... Beetje druk!
Die foto's van Almelo zijn trouwens niet echt geil...![]()
geeft niet hoor ,quote:Op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Joh...![]()
Sorry trouwens dat ik gisteravond in slaap was gevallen.. was moe![]()
johquote:Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef razorfish69 het volgende:
Die foto's van Almelo zijn trouwens niet echt geil...![]()
Nope, was dead to the world..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:08 schreef coz het volgende:
[..]
geeft niet hoor ,
afloop nog in je slaap meegemaakt ?
Ik heb m'n prioriteiten altijd verkeerd..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef razorfish69 het volgende:
En wat zijn jou prioriteiten van vandaag Misstique?
Such as?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb m'n prioriteiten altijd verkeerd..
Vandaag is geen uitzondering![]()
Werk zou nr 1 moeten zijn, maar schuift vaak op naar prio 3..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Such as?
Mijn prioriteiten voor vandaag bestaan voornamelijk uit email beantwoorden en fokken
Mooi! Two can play that game...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werk zou nr 1 moeten zijn, maar schijft vaak op naar prio 3..
Good!! Ik doe met je mee!![]()
![]()
What game did you have in mind sir?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mooi! Two can play that game...
Wanna play Twister?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
What game did you have in mind sir?![]()
* overal voor in isquote:
Ow, we zijn al begonnen?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut geeft de wijzer een slinger....Misstique...linker hand op groen!!!
* busted...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok...en voor Razorrr...rechterhand op blauw!!!!
...en nu niet stiekem in het bloesje van Misstique kijken!!!
nee netjes paar ronden wachten totdat het vanzelf zichtbaar is mits ze een paar keer verliestquote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok...en voor Razorrr...rechterhand op blauw!!!!
...en nu niet stiekem in het bloesje van Misstique kijken!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* busted...![]()
Slingeren maar Gutje!
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef coz het volgende:
[..]
nee netjes paar ronden wachten totdat het vanzelf zichtbaar is mits ze een paar keer verliest
zoals dat hoort bij striptwister![]()
Owkeequote:Op donderdag 15 september 2005 11:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb je wel door
Misstique....rechterhand op blauw...hmm..ook al.....nouja..
* zet rechter voet op rood en wacht in spanning af...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
Razor rechter voet op rood......hmm weinig spannends aan....
Wat?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:54 schreef coz het volgende:
tis dat ik weg moet , maar wil best nog wel een keer een slinger aan het bord geven
*draaaaaait
"rechter tiet op guttegut".. nou zeg , gut .. heb jij dat bord veranderd ? ... ah well ..
* "rechter tiet op guttegut"
het was veel minder grappig bedoeld dan hoe ik het nu zelf ook terugleesquote:
Doe dat! Either you love it or you hate it, geen tussenweg mogelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef coz het volgende:
lali puna
tridecoder en faking the books
maar eens luisteren als ik terugkom
oi ,quote:Op donderdag 15 september 2005 12:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat?
* slaat coz om de oren en haalt post-its van wijzer af
Oops, sorryquote:Op donderdag 15 september 2005 12:11 schreef razorfish69 het volgende:
Volgens mij staat er iemand al een tijdje op m'n hand...
Aw, da's wel erg lief... je mag ook best wel op m'n andere hand gaan staan hoor...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oops, sorry![]()
* geeft Razor klein kusje om t goed te maken![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aw, da's wel erg lief... je mag ook best wel op m'n andere hand gaan staan hoor...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* zet haar hak midden op Razor's andere hand
Daar vroeg je om hoor, niet gaan zitten miepen nouquote:Op donderdag 15 september 2005 12:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!![]()
* kijkt naar zijn rode hand met het motief van Misstique's hak er in.... wel blits...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar vroeg je om hoor, niet gaan zitten miepen nou![]()
* staat al een tijdje in rare positie op de matquote:Op donderdag 15 september 2005 12:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* kijkt naar zijn rode hand met het motief van Misstique's hak er in.... wel blits...
* probeert op te staan, maar merkt dat iets haar tegenhoudtquote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef razorfish69 het volgende:
* doet een verwoede poging om onder Misstique uit te komen, maar denkt: ik lig best goed...
* Razorfish69 trekt Misstique naar zich toe en zoent haar vol op d'r mond...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
* probeert op te staan, maar merkt dat iets haar tegenhoudt
* Misstique kan zo'n brutale actie wel waarderenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 trekt Misstique naar zich toe en zoent haar vol op d'r mond...
* Razorfish besluit om dan ook gelijk maar om zijn handen op Misstique's billen te leggen...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique kan zo'n bruatele actie wel waarderen![]()
* Misstique glimlacht naar Razorquote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish besluit om dan ook gelijk maar om zijn handen op Misstique's billen te leggen...![]()
Dus jij speelt liever Twister?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique glimlacht naar Razor![]()
Maaruh.. waren wij niet met een spelletje bezig?
Ik zie je anders nergens aan slingerenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Dus jij speelt liever Twister?Dat kan, maar de spelleider is weg, dus ik heb het even overgenomen...
Dames gaan voor...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie je anders nergens aan slingeren![]()
Owkee!quote:
Was dat wel de juiste slinger?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Owkee!
* geeft de wijzer zelf maar een slinger
Rechtervoet op geel!
Ja? Hoezo?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Was dat wel de juiste slinger?
* Zet rechtervoet op geel
* Misstique heeft onderhand lamme armen en benen gekregen en is t wachten zatquote:Op donderdag 15 september 2005 14:06 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish staat nu op handen en voeten recht met zijn gezicht tegenover dat van Misstique en wacht (maar niet heus) tot iemand een slinger aan de Twister-pijl gaat geven...
* Razorfish69 gaat er onschuldig naast liggen en tuurt naar het plafond...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique heeft onderhand lamme armen en benen gekregen en is t wachten zat
* Gaat languit op de mat liggen
Ga je nou gewoon liggen slapen? Tssss....quote:Op donderdag 15 september 2005 14:50 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat er onschuldig naast liggen en tuurt naar het plafond...![]()
Nou niet echt, meneer ligt te slapenquote:
* merkt dat zijn acteerprestaties best goed zijn en droomt over een Oscar nominatie...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou niet echt, meneer ligt te slapen![]()
* ziet Razor nog steeds op de grond liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* merkt dat zijn acteerprestaties best goed zijn en droomt over een Oscar nominatie...
* merkt dat het heel stil is geworden naast zich en doet voorzichtig 1 oog stiekem open...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* ziet Razor nog steeds op de grond liggen
* gaat zelf met haar wijntje onderuit op de bank zitten
* Misstique heeft niks in de gaten, denkt dat Razor moe is van z'n nachtelijke activiteiten en besluit m met rust te laten.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* merkt dat het heel stil is geworden naast zich en doet voorzichtig 1 oog stiekem open...
* Hoort 'Air' met 'All I Need' en vraag zich af of Misstique nog wat nodig heeft, dus staat op en loopt richting de bank...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique heeft niks in de gaten, denkt dat Razor moe is van z'n nachtelijke activiteiten en besluit m met rust te laten.
* zet een relaxed muziekje op
* ziet Razor op zich afkomen en zegt:quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Hoort 'Air' met 'All I Need' en vraag zich af of Misstique nog wat nodig heeft, dus staat op en loopt richting de bank...
* Razorfish69 neemt dit aanbod met beide handen aan en zakt lekker onderuit naast Misstique in de relaxte bank...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* ziet Razor op zich afkomen en zegt:
Ligt niet zo comfortabel hè op de grond? Je kan beter hier komen liggen![]()
Je bent moe hè? Kom maar ff met je hoofd op mijn schoot liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:10 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 neemt dit aanbod met beide handen aan en zakt lekker onderuit naast Misstique in de relaxte bank...
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent moe hè? Kom maar ff met je hoofd op mijn schoot liggen![]()
* streelt zachtjes door Razor's haar en sipt van haar wijntjequote:Op donderdag 15 september 2005 15:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* legt zijn hoofd zachtjes op de schoot van Misstique...![]()
* Razor geniet en voelt een drupje wijn op z'n wang vallen...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
* streelt zachtjes door Razor's haar en sipt van haar wijntje
Oeps.. sorry..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor geniet en voelt een drupje wijn op z'n wang vallen...
Geeft niks, kan gebeuren, we knoeien allemaal wel eens ...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oeps.. sorry..
* likt zachtjes het drupje wijn weg..
Daar kan jij over meepraten jaquote:Op donderdag 15 september 2005 15:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Geeft niks, kan gebeuren, we knoeien allemaal wel eens ...
* heeft zin om Misstique te kussen...
* Razor's tong likt zachtjes over Misstique's vinger...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar kan jij over meepraten ja![]()
* zet haar lege wijnglas weg en laat haar wijsvinger over Razor's mond glijden..
* buigt haar hoofd naar die van Razor en strijkt zachtjes met haar lippen langs de zijne..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor's tong likt zachtjes over Misstique's vinger...
* Razor proeft zachtjes de zachte lippen van Misstique's mond...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
* buigt haar hoofd naar die van Razor en strijkt zachtjes met haar lippen langs de zijne..
* laat stiekem haar tong naar binnen glijden..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor proeft zachtjes de zachte lippen van Misstique's mond...
* laat Misstique lekker met zijn tong spelen...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
* laat stiekem haar tong naar binnen glijden..
* krijgt beetje last van haar nekquote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* laat Misstique lekker met zijn tong spelen...
* Vraagt of ie een stukje op moet schuiven...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
* krijgt beetje last van haar nek
* gaat naast Razor liggen
Is niet nodigquote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Vraagt of ie een stukje op moet schuiven...
Prima oplossing!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is niet nodig
* legt 1 been schrijlings over Razor heen
Zo kan het ook![]()
Thanx..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Prima oplossing!
* Gaat met zijn hand zachtjes over Misstique's been heen... Nice legs!![]()
Hey, ben je d'r ook nog?quote:
Druk is een understatement....en ja ik lees heel af en toe mee en geniet van jullie spelquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, ben je d'r ook nog?![]()
Druk vandaag ofzo?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie..... ->![]()
![]()
* laat Misstique lekker een beetje spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thanx..![]()
* speelt een beetje met Razor's shirt
Ssst, ik moet 'r eerst nog vragen....quote:
* laat haar hand onder razor's shirt glijdenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* laat Misstique lekker een beetje spelen
* voelt hoe Misstique's zachte handen over zijn borst wrijven...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* laat haar hand onder razor's shirt glijden
Doei Gutquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ooh...sorrie..
* Gutteguttegut gaat zo naar huis![]()
![]()
* pakt Razor's armen en legt ze boven zijn hoofd neerquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* voelt hoe Misstique's zachte handen over zijn borst wrijven...
* merkt dat Misstique zijn shirt langzaam uit aan het trekken is...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
* pakt Razor's armen en legt ze boven zijn hoofd neer
* maakt aanstalten om z'n shirt uit te trekken..
Goh, er ontgaat jou ook niks hè?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* merkt dat Misstique zijn shirt langzaam uit aan het trekken is...
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, er ontgaat jou ook niks hè?![]()
* gaat bovenop Razor zittenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
* ligt op de bank in z'n blote bast en wacht op wat er gaat gebeuren...
* mertk dat Misstique er geen gras over laat groeien en geeft zich genietend over aan haar handen en zachte lippen...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gaat bovenop Razor zitten
* laat handen over z'n ontblote bovenlichaam glijden
* buigt voorover en geeft kleine kusjes op z'n borst
* trekt eigen shirt uitquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* mertk dat Misstique er geen gras over laat groeien en geeft zich genietend over aan haar handen en zachte lippen...
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
* trekt eigen shirt uit
* laat zich zachtjes voorover vallen zodat haar ontblote bovenlichaam de zijne raakt
* geeft Razor een intens diepe tongzoen
* stroopt natte kleren van Misstique afquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef Misstique het volgende:
Weer thuis![]()
* zeiknat geregend in de stad is![]()
Heerlijk dank je, met beide graagquote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef coz het volgende:
[..]
* stroopt natte kleren van Misstique af
* pakt handoek en wrijft haar droog, maakt heel sneaky nog iets nat en daarna droog
* slaat badjas om Misstique heen
* steekt open haard aan en vraagt .. warme chocomelk met slagroom en/of cointreau ?
Thanxquote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef coz het volgende:
* hot choq + + aangeeft ..
* chocoladesaus en bus slagroom op tafel laat staan
* cointreau ook
* kijkt coz ondeugend aanquote:Op donderdag 15 september 2005 21:03 schreef coz het volgende:
* speelt lali puna
* benieuwd is of Misstique zal beginnen met tekenen met chocoladesaus , slagroom of een zwartwit tekening gaat maken
* zich bedenkt dat Misstique vast een ondergrond nodig heeft
* gaat languit op buik op fuzzy kleed voor open haard liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:09 schreef coz het volgende:
hold that thought
geniet nog maar eerst van de warme haard
*blokje erop gooit
* er vandoor is
Haiquote:
Graag!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Graag!![]()
* komt gezellig mee voor de open haard liggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Almelo Fantopic ga verder bovenstaand hebben jullie niet gezien . ik heb het netjes ge-spoiler-tagged![]()
* schenkt glas in en doet zelf ook nog een glaasjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, dat sla ik zeker niet af!
* nipt voorzichtig van het glas....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
* schenkt glas in en doet zelf ook nog een glaasje
* gooit in 1 keer haar glas achterover en kijkt Razor speels aanquote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* nipt voorzichtig van het glas....
* wil niet echt door een vrouw onder de tafel gedronken worden, dus klokt z'n glas ook ineens leeg...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gooit in 1 keer haar glas achterover en kijkt Razor speels aan![]()
* schenkt beide glazen nogmaals tot de nok toe volquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* wil niet echt door een vrouw onder de tafel gedronken worden, dus klokt z'n glas ook ineens leeg...
* is benieuwd wie dit als langste vol gaat houdenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
* schenkt beide glazen nogmaals tot de nok toe vol![]()
Heb m al leeg hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* is benieuwd wie dit als langste vol gaat houden
1... 2... 3... drinken!![]()
Ik ben nu toch hier, giet * hips * maar vol hoorrrr!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb m al leeg hoor!
Nog 1tje?![]()
Begin je nu al te hikken? tssssquote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch hier, giet * hips * maar vol hoorrrr!![]()
Ja, ik heb mijn diner te snel naar binnen gewerkt * hips * denk (h)ik...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Begin je nu al te hikken? tssss
* pakt fles wodka
* schenkt weer in
Sure...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn diner te snel naar binnen gewerkt * hips * denk (h)ik...
* neemt weer een slok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |