overigens vraag ik mij dit ontopic ook afquote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Can i get a blow...?

Kansloosquote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef coz het volgende:
ROFLOL
ik denk ik google eens op almelo
vind een open dir van iemand en zie een van de typische 'goh-daar-sta-ik-nou-nooit' plekken vlakbij een kroeg waar ik vaak kom onder de parkeergarage (dus als het regent .... )
[afbeelding]

* krijgt t heel drukquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef coz het volgende:
[..]
overigens vraag ik mij dit ontopic ook af

denk dan inderdaad ook altijd , goh gelukkig sta ik alleen maar ff een jointje te roken hierquote:

kzou er ook daarvoor niet gezien willen worden..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:34 schreef coz het volgende:
[..]
denk dan inderdaad ook altijd , goh gelukkig sta ik alleen maar ff een jointje te roken hier

Ik was ontopic...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef coz het volgende:
[..]
overigens vraag ik mij dit ontopic ook af

Yummie...ga doorquote:

owkee!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
YESSSSSSSSSSSS
* Gutteguttegut wants mooooooooooooooooreeeeeeeeeeee

Ok..dan mag je nu wat anders doen...leef je uit..quote:

Je bent in de tussentijd ff snel op je brommertje wat foto's gaan maken?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef coz het volgende:
maar almelo en niet gezien willen worden ... nêh
halve stad een bouwput
[afbeelding]
kraakpandje her en der
[afbeelding]
en de rest pauper
[afbeelding]

Euhm...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok..dan mag je nu wat anders doen...leef je uit..
* Gutteguttegut gaat er even goed voor liggen...

niet nodig , die eerste bouwput ligt er denk ik goed 3 jaarquote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent in de tussentijd ff snel op je brommertje wat foto's gaan maken?![]()

liever iets van Muse ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef coz het volgende:
* denkt air is bijna afgelopen , depeche mode voorstelt

got a point there!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef coz het volgende:
umh , weet niet of iedereen daar even geil van raakt![]()

We zijn hier nog maar met z'n 2'en, dussssss...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef coz het volgende:
ik vind het best , maar dan luister ik wel naar de muziek en de lyrics en niet specifiek naar hoe geil zijn stem klinkt
* bush in de queue zet
en als het niet goed is haalt iemand het er maar uit

T-shirt kan uit hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef coz het volgende:
oh dan ,....
* muse aanzet
* hijs neemt
* achter Misstique gaat zitten
* Misstique helemaal bovenin dr nek een zacht kusje geeft
* snel nog klein hijsje neemt jointje doorgeeft
* iets lager nog een kusje geeft
* iets lager ...
.... iets lager tshirt tegen komt![]()

alweer een massage?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef coz het volgende:
* tshirt uittrekt
*bh bandje losmaakt ..
* plagerig langzaam weg vervolgt
* ondertussen lekkere massage geeft

Is al goedquote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef coz het volgende:
* sorry zegt voor dat geprik in Misstiques onderrug en dat zij er helemaal van slap is
* moest ff

No problemquote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef coz het volgende:
* Misstique vraagt zich om te draaien

* laat gewiilig toequote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef coz het volgende:
(! , die 'edit' (moest wel even knipperen , van hoe bedoelt ze dat nou ? ))
* bedenkt zich dat die broek vast niet meer zo lekker zit
* Misstique broek uittrekt

* Fijne kriebels in haar buik krijgtquote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef coz het volgende:
* Misstique plaagt door met tong van enkel tot dijbeen tot vlak onder de navel te gaan

quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef coz het volgende:
* vochtig stukje stof weghaalt
* op een tikkende manier met een bepaalde staaf Misstique gaat krabben
* merkt dat Misstique meer kriebels krijgt

* geniet en wacht af..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef coz het volgende:
((is er uberhaubt een manier om dat enigzins normaal te beschrijven dan
edit , daar hoorden dus '''van dit soort tekens omheen''' ))
* merkt dat kriebels er nog zijn ondanks een paar minuten stevig proberen ze weg te werken
* vinger op venusheuvel legt

* in katzwijm isquote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef coz het volgende:
*en achter oorlel via nek daarna zoentjes geeft in op borstbeen en vlak voordat mijn vinger je tepel zou raken het tempo harder opschroeft , (borst)vinger weghaalt en heel snel met tong over tepel likt
* om daarna een milliseconde in Misstiques ogen te kijken en daarna met puntje van tong om tepel heen te draaien.
* kijkt eens op om te zien of Misstique niet gesmolten is

* heeft niet in de gaten dat Misstique de koningin van uitstellen isquote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef coz het volgende:
*ondertussen rond andere borst al aan het draaien was maar langzaam met tong naar beneden glijd
*om onmogelijke posities te voorkomen nog eenmaal tempo opschroeft maar dan snel ophoudt
* andere vinger iets lager gaat, om vervolgens even te pauzeren met tong op venusheuvel
* zich afvraagt hoe lang misstique dit volhoudt![]()

Maar ook weer niet zo langquote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* heeft niet in de gaten dat Misstique de koningin van uitstellen is![]()

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |