iig geen voetbalquote:
me neitherquote:
me threequote:
een keer gehadquote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Last_Samurai het volgende:
rock/metal voor mij
tenzij ik in de mood ben
Ik drink geen alcohol, je mag wel een jointje voor me draaien als men hier geen bezwaar heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef coz het volgende:
* erachter komt dat de rode wijn die ik had uitgezocht niet zo goed bij pizza past![]()
* vraagt "maar wil je hem alsnog" terwijl ik een andere zoek
* geeft kusje terugquote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef Last_Samurai het volgende:
werkt laatste stukje pizza naar binnen en poetst ff z'n tanden en geeft misstique een kusje
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef coz het volgende:
* cd van massive attack opzet
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:58 schreef dafjedaf het volgende:
Euh.. come again?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef dafjedaf het volgende:
Misstique mag ik jou ook een kusje geven of ben jij van de verkeerde goede kant?
*kust misstique nogmaals en streelt misstique gelijktijdig zachtjes in haar nekquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
*kust misstique nogmaals en streel misstique gelijktijdig zachtjes in haar nek![]()
ill settle with the spam mailquote:
Of ik je een kusje mag geven ondanks dat ik geen piemeltje hebquote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Misstique het volgende:
Euh.. come again?
Oh, ja natuurlijk!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Of ik je een kusje mag geven ondanks dat ik geen piemeltje heb![]()
Zie je wel, je hebt óók voordelen cozquote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef coz het volgende:
uit principe geen slechte joints draait![]()
welk gedeelte van hhnnmmm hnmmnmn ngngnhmmm!! is commentaar en welk gedeelte volle mondquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef dafjedaf het volgende:
hhnnmmm hnmmnmn ngngnhmmm!!
*met volle mond commentaar op muziek geeft*
hey , dat is ontopicquote:
* dacht dat ze kusje op wang zou krijgen maar is aangenaam verrastquote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef dafjedaf het volgende:
*geeft Misstique een zacht warm kusje net achter haar oor*
Hihihi!![]()
* vuurtje aangeeftquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef dafjedaf het volgende:
*staat op en begint aan broekzakken te voelen, ondertussen verstrooid in het rond kijkend*
Het commentaar was "mm!"quote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef coz het volgende:
welk gedeelte van hhnnmmm hnmmnmn ngngnhmmm!! is commentaar en welk gedeelte volle mond![]()
Hey Daf, mag ik ook een trekje?quote:
Ah verdomme denk ik je zo in te kunnen palmen met leren blowen... Hmpf...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Misstique het volgende:
Hey Daf, mag ik ook een trekje?
thanx!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Last_Samurai het volgende:
mag ook van de mijne misstique
* heeft er nu 2!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah verdomme denk ik je zo in te kunnen palmen met leren blowen... Hmpf...
*neemt nog een flinke hijs en geeft dan door aan Misstique*
* Misstique geeft weer 1tje trugquote:
dan te bedenken dat ik er net al bijna bij tussen gesprongen wasquote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef Last_Samurai het volgende:
dit begint een erg stonede situatie te worden![]()
![]()
![]()
Air is goed om stoned bij te zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:19 schreef coz het volgende:
* cd van air in de queueueuelist zet ( queuelist of queulist, ff niet weet
)
relaxed hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef coz het volgende:
[..]
dan te bedenken dat ik er net al bijna bij tussen gesprongen was
stoned quatrotje :'o
nog geen ideequote:
goed zoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef coz het volgende:
[..]
nog geen ideevertel binnenkort wel
![]()
het quatro is wat uitgedunt..quote:
sûre ..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Can i get a blow...?
Sure!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Can i get a blow...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |