* Vraagt of ie een stukje op moet schuiven...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
* krijgt beetje last van haar nek
* gaat naast Razor liggen
Is niet nodigquote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Vraagt of ie een stukje op moet schuiven...
Prima oplossing!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is niet nodig
* legt 1 been schrijlings over Razor heen
Zo kan het ook![]()
Thanx..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Prima oplossing!
* Gaat met zijn hand zachtjes over Misstique's been heen... Nice legs!![]()
Hey, ben je d'r ook nog?quote:
Druk is een understatement....en ja ik lees heel af en toe mee en geniet van jullie spelquote:Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, ben je d'r ook nog?![]()
Druk vandaag ofzo?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie..... ->![]()
![]()
* laat Misstique lekker een beetje spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thanx..![]()
* speelt een beetje met Razor's shirt
Ssst, ik moet 'r eerst nog vragen....quote:
* laat haar hand onder razor's shirt glijdenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* laat Misstique lekker een beetje spelen
* voelt hoe Misstique's zachte handen over zijn borst wrijven...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* laat haar hand onder razor's shirt glijden
Doei Gutquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ooh...sorrie..
* Gutteguttegut gaat zo naar huis![]()
![]()
* pakt Razor's armen en legt ze boven zijn hoofd neerquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* voelt hoe Misstique's zachte handen over zijn borst wrijven...
* merkt dat Misstique zijn shirt langzaam uit aan het trekken is...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
* pakt Razor's armen en legt ze boven zijn hoofd neer
* maakt aanstalten om z'n shirt uit te trekken..
Goh, er ontgaat jou ook niks hè?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* merkt dat Misstique zijn shirt langzaam uit aan het trekken is...
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, er ontgaat jou ook niks hè?![]()
* gaat bovenop Razor zittenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
* ligt op de bank in z'n blote bast en wacht op wat er gaat gebeuren...
* mertk dat Misstique er geen gras over laat groeien en geeft zich genietend over aan haar handen en zachte lippen...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gaat bovenop Razor zitten
* laat handen over z'n ontblote bovenlichaam glijden
* buigt voorover en geeft kleine kusjes op z'n borst
* trekt eigen shirt uitquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* mertk dat Misstique er geen gras over laat groeien en geeft zich genietend over aan haar handen en zachte lippen...
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
* trekt eigen shirt uit
* laat zich zachtjes voorover vallen zodat haar ontblote bovenlichaam de zijne raakt
* geeft Razor een intens diepe tongzoen
* stroopt natte kleren van Misstique afquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef Misstique het volgende:
Weer thuis![]()
* zeiknat geregend in de stad is![]()
Heerlijk dank je, met beide graagquote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef coz het volgende:
[..]
* stroopt natte kleren van Misstique af
* pakt handoek en wrijft haar droog, maakt heel sneaky nog iets nat en daarna droog
* slaat badjas om Misstique heen
* steekt open haard aan en vraagt .. warme chocomelk met slagroom en/of cointreau ?
Thanxquote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef coz het volgende:
* hot choq + + aangeeft ..
* chocoladesaus en bus slagroom op tafel laat staan
* cointreau ook
* kijkt coz ondeugend aanquote:Op donderdag 15 september 2005 21:03 schreef coz het volgende:
* speelt lali puna
* benieuwd is of Misstique zal beginnen met tekenen met chocoladesaus , slagroom of een zwartwit tekening gaat maken
* zich bedenkt dat Misstique vast een ondergrond nodig heeft
* gaat languit op buik op fuzzy kleed voor open haard liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:09 schreef coz het volgende:
hold that thought
geniet nog maar eerst van de warme haard
*blokje erop gooit
* er vandoor is
Haiquote:
Graag!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Graag!![]()
* komt gezellig mee voor de open haard liggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Almelo Fantopic ga verder bovenstaand hebben jullie niet gezien . ik heb het netjes ge-spoiler-tagged![]()
* schenkt glas in en doet zelf ook nog een glaasjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, dat sla ik zeker niet af!
* nipt voorzichtig van het glas....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
* schenkt glas in en doet zelf ook nog een glaasje
* gooit in 1 keer haar glas achterover en kijkt Razor speels aanquote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* nipt voorzichtig van het glas....
* wil niet echt door een vrouw onder de tafel gedronken worden, dus klokt z'n glas ook ineens leeg...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gooit in 1 keer haar glas achterover en kijkt Razor speels aan![]()
* schenkt beide glazen nogmaals tot de nok toe volquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* wil niet echt door een vrouw onder de tafel gedronken worden, dus klokt z'n glas ook ineens leeg...
* is benieuwd wie dit als langste vol gaat houdenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
* schenkt beide glazen nogmaals tot de nok toe vol![]()
Heb m al leeg hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* is benieuwd wie dit als langste vol gaat houden
1... 2... 3... drinken!![]()
Ik ben nu toch hier, giet * hips * maar vol hoorrrr!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb m al leeg hoor!
Nog 1tje?![]()
Begin je nu al te hikken? tssssquote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch hier, giet * hips * maar vol hoorrrr!![]()
Ja, ik heb mijn diner te snel naar binnen gewerkt * hips * denk (h)ik...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Begin je nu al te hikken? tssss
* pakt fles wodka
* schenkt weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |