Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:47 schreef coz het volgende:
maar almelo en niet gezien willen worden ... nêh
halve stad een bouwput
kraakpandje her en der
en de rest pauper
ik zag nog heel even het restant van een [+] icoontje .. mhjaquote:
ja mên , en de vele dingen die je kan zien ook terwijl je voor het stoplicht staatquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef vigier het volgende:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!![]()
quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 15 september 2005 06:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning again!![]()
* moe is![]()
* douchen gaat
Hai Gutquote:Op donderdag 15 september 2005 07:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Goeiemorgen
*ook moe is![]()
*net onder de douche vandaan komt...
Hoi Missssquote:Op donderdag 15 september 2005 09:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
* inmiddels "druk" aan t werk is
als je daar nog eergens het woordje sarcasme tussen kom je in de buurtquote:Op donderdag 15 september 2005 07:09 schreef Misstique het volgende:
Dit is een verkapt we-love-almelo topic aan t worden![]()
Tja, de NS, tell me about it...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Missss
Hier is het weer echt druk....en de trein reed ook al niet..dus daar zat ik dan...een half uur voor ja l*l op het station....![]()
Tijd voor weekend...
Joh...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef coz het volgende:
[..]
als je daar nog eergens het woordje sarcasme tussen kom je in de buurt![]()
Lucky B**** Lady...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, de NS, tell me about it...![]()
Misstique heeft al bijna weekend!! Morgen vrij!!![]()
![]()
![]()
Yepquote:Op donderdag 15 september 2005 10:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Lucky B**** Lady...![]()
Ik ga denk ik eindelijk maar eens die verplichte 2 weken vrij inplannen...
Al zou ik willen..vrij nemen is zo goed als onmogelijk voor mij...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yepen volgende week gewoon weer!
* Misstique neemt t ervan![]()
En die verplichte 2 weken dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Al zou ik willen..vrij nemen is zo goed als onmogelijk voor mij...
Hey babequote:
I know... Beetje druk!quote:
Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
I know... Beetje druk!
Die foto's van Almelo zijn trouwens niet echt geil...![]()
geeft niet hoor ,quote:Op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Joh...![]()
Sorry trouwens dat ik gisteravond in slaap was gevallen.. was moe![]()
johquote:Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef razorfish69 het volgende:
Die foto's van Almelo zijn trouwens niet echt geil...![]()
Nope, was dead to the world..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:08 schreef coz het volgende:
[..]
geeft niet hoor ,
afloop nog in je slaap meegemaakt ?
Ik heb m'n prioriteiten altijd verkeerd..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef razorfish69 het volgende:
En wat zijn jou prioriteiten van vandaag Misstique?
Such as?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb m'n prioriteiten altijd verkeerd..
Vandaag is geen uitzondering![]()
Werk zou nr 1 moeten zijn, maar schuift vaak op naar prio 3..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Such as?
Mijn prioriteiten voor vandaag bestaan voornamelijk uit email beantwoorden en fokken
Mooi! Two can play that game...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werk zou nr 1 moeten zijn, maar schijft vaak op naar prio 3..
Good!! Ik doe met je mee!![]()
![]()
What game did you have in mind sir?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mooi! Two can play that game...
Wanna play Twister?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
What game did you have in mind sir?![]()
* overal voor in isquote:
Ow, we zijn al begonnen?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut geeft de wijzer een slinger....Misstique...linker hand op groen!!!
* busted...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok...en voor Razorrr...rechterhand op blauw!!!!
...en nu niet stiekem in het bloesje van Misstique kijken!!!
nee netjes paar ronden wachten totdat het vanzelf zichtbaar is mits ze een paar keer verliestquote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok...en voor Razorrr...rechterhand op blauw!!!!
...en nu niet stiekem in het bloesje van Misstique kijken!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* busted...![]()
Slingeren maar Gutje!
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef coz het volgende:
[..]
nee netjes paar ronden wachten totdat het vanzelf zichtbaar is mits ze een paar keer verliest
zoals dat hoort bij striptwister![]()
Owkeequote:Op donderdag 15 september 2005 11:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb je wel door
Misstique....rechterhand op blauw...hmm..ook al.....nouja..
* zet rechter voet op rood en wacht in spanning af...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
Razor rechter voet op rood......hmm weinig spannends aan....
Wat?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:54 schreef coz het volgende:
tis dat ik weg moet , maar wil best nog wel een keer een slinger aan het bord geven
*draaaaaait
"rechter tiet op guttegut".. nou zeg , gut .. heb jij dat bord veranderd ? ... ah well ..
* "rechter tiet op guttegut"
het was veel minder grappig bedoeld dan hoe ik het nu zelf ook terugleesquote:
Doe dat! Either you love it or you hate it, geen tussenweg mogelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef coz het volgende:
lali puna
tridecoder en faking the books
maar eens luisteren als ik terugkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |