quote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
BB is vast wel zo lief haar plaatje nog eens te posten.
Jaaahaa, ze zijn er toch mee bezig! Het is best een moeilijke hoor....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef PaRaR het volgende:
RAADT JE PLAATJE
Organisator in de dancescene, is eigenaar van bar in Amsterdam, verloor 5 jaar geleden zijn jongere broer die slechts 24 jaar was.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi kan ik hier ook zeggen: Geen idee.
Zie je nou wel dat je het wel weet?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Stutterheim?
Ach soms sta ik verbaasd van mijzelf.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je het wel weet?
Wij zijn dummies! Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef PaRaR het volgende:
RAADT JE PLAATJE
Lijkt idd wel op Embeth Davidtz maar is het niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ze lijkt een beetje op Ms Honey uit Matilda namelijk....
Oh die fotoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Klemann. Ze was nieuwlezers en daarvoor werkzaam bij MTV.
Die foto van jou met hoofdoek, gekke bril en Theatanden.
Als wat was je verkleed BB?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh die..
Oh ik kan niet op haar naam komen! Ik weet wie je bedoelt. Ze heeft een Ambonese achternaam....
Als Indische Thea van Hollandse Theoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als wat was je verkleed BB?
Ambonese idd.
Ken alleen Indische Thea van de Buggie.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Indische Thea van Hollandse Theo
hmmmmm kan er niet opkomen...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Diaan jij weet vast de naam wel van die leuke dame.
Ha rechercheur DHquote:
Ben hem al aan het zoekenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
hallo hallo![]()
* is wel erg nieuwsgierig naar die foto
Misschien wil BB hem nog eens posten. Maar kan me goed voorstellen dat ze dat niet wil.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
hallo hallo![]()
* is wel erg nieuwsgierig naar die foto
Was iemand het al opgevallen?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Tussen plaatjes door kan je het feuilleton 'Avonturen in de Fok!straat' lezen.
quote:
Okay... eet smakelijk. Ik ben al aan het etenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik rammel dus ga even boodschapjes doen enzo. Tot vanavond
Of course no problem!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wil BB hem nog eens posten. Maar kan me goed voorstellen dat ze dat niet wil.
edit: die BB zit ook nergens mee. (behalve haar gebroken bekken dan)
Tot later alvast smakelijk etenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik rammel dus ga even boodschapjes doen enzo. Tot vanavond
Jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... eet smakelijk. Ik ben al aan het eten
Hmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik wel raden?
Make love, not war ☮
Eet smakelijk, ik zit achter 2 burrito'squote:Op woensdag 14 september 2005 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tot later alvast smakelijk eten
[..]
Jij ook natuurlijk![]()
Ik ga ook maar even mijn andijviestampot met bal verorberen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HmmmVoor jou is het toch geen raden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik wel raden?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
We zijn zo met bril naar het verkleedfeest gereden. Nou da's avontuur met die bril op!quote:
Ook voor de andere weggebruikers lijkt mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
We zijn zo met bril naar het verkleedfeest gereden. Nou da's avontuur met die bril op!
Nee dat is waar, het is weten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor jou is het toch geen raden?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
We zijn zo met bril naar het verkleedfeest gereden. Nou da's avontuur met die bril op!
Ach was maar een klein stukje. En die vriend (die reed) heeft toch stiekem over zijn bril heengekeken want je ziet natuurlijk niets...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook voor de andere weggebruikers lijkt mij.
Tuurlijk! Maar die gezichten van de mensen bij een stoplicht..... onbetaalbaarquote:
Nou dat geloof ik graag ja. Geweldig.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ach was maar een klein stukje. En die vriend (die reed) heeft toch stiekem over zijn bril heengekeken want je ziet natuurlijk niets...
[..]
Tuurlijk! Maar die gezichten van de mensen bij een stoplicht..... onbetaalbaar![]()
Ik snak alweer naar adem iddquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Anders is het zeker allemaal niet meer bij te houden![]()
Je doet het jezelf aan, het moet van niemand.quote:
Ik klaag ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je doet het jezelf aan, het moet van niemand.
Ik ga aan het vergaderen geslagen, misschien tot vanavond
Getreind om thuis te komen homo?quote:
Gelukkig niet; de trein is voor paupers...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gelukkig niet; de trein is voor paupers...
da's idd een stuk sneller als met de treinquote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eerst 1,5 uur erover gedaan om van Den Haag naar Utrecht te komen, en vervolgens 2 uur en een kwartie nodig gehad om van Utrecht naar Tilburg te geraken...
'k zie mezelf al met een berg gereedschap en een kwak onderdelen de trein in stappen...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef peaceman het volgende:
da's idd een stuk sneller dan met de trein![]()
Dan kunnen we je beter Autohomo noemen. Of Klushomo.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zie mezelf al met een berg gereedschap en een kwak onderdelen de trein in stappen...![]()
En er stoppen ook al zo verdomd weinig treinen op industrieterreinen...
en in tilburg heb je het geluk dat het tijdperk van de grote afsluitingen ff voorbij isquote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eerst 1,5 uur erover gedaan om van Den Haag naar Utrecht te komen, en vervolgens 2 uur en een kwartie nodig gehad om van Utrecht naar Tilburg te geraken...
Zo !quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
en in tilburg heb je het geluk dat het tijdperk van de grote afsluitingen ff voorbij is
en baden-powelllaan dicht was ook een feestquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo !
Toen van de zomer de noord-oost tangent 't laatste stuk afgesloten was; dát was een ellende...Werd je via Loven omgeleid...Wat een drama...
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan kunnen we je beter Autohomo noemen. Of Klushomo.
Da's op West, toch ?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
en baden-powelllaan dicht was ook een feest
Ja wel maar blijf gewoon clones aandragen voor je.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij heb jij niet de moeite genomen om mijn verklaring omtrent mijn nickname te lezen...
aanvoerroute voor de reeshof inmiddels.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's op West, toch ?
Da's gelukkig geen dagelijkse kost voor mij.
't moet wel hout snijden, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja wel maar blijf gewoon clones aandragen voor je.
Gelukkig gaat er nog flink wat op de schop...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
aanvoerroute voor de reeshof inmiddels.
ik kom er wel eens.
daardoor stond de bredaseweg ook geregeld vast.
Je bent gay en rijdt auto en je klust.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't moet wel hout snijden, natuurlijk.
De eerste en de derde aanname zijn al fout...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent gay en rijdt auto en je klust.
dan zal de 2e ook wel een fabel zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste en de derde aanname zijn al fout...![]()
jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gelukkig gaat er nog flink wat op de schop...
Goed queer dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste en de derde aanname zijn al fout...![]()
'k rij inderdaad in een Mazda 121.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef peaceman het volgende:
dan zal de 2e ook wel een fabel zijn![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k rij inderdaad in een Mazda 121.
Kreeg van de week de opmerking van een klant 'Je hebt die elastiek zeker wel flink moeten opdraaien om helemaal hierheen te kunnen komen ? '
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k rij inderdaad in een Mazda 121.
Kreeg van de week de opmerking van een klant 'Je hebt die elastiek zeker wel flink moeten opdraaien om helemaal hierheen te kunnen komen ? '
![]()
ff wennen hequote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe Avatar eigenlijk?
Peaceman die Diaan als trampoline gebruikt. Grappig hoor!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe Avatar eigenlijk?
niet eens woodstockquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef peaceman het volgende:
Ik vind m zelf best gaaf.... maar ja ik ben wel een snoopy/peanuts-fan
zeker weten... 20 dvd'squote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bezit toch ook alle films van Peanuts Peace?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef BwennieBren het volgende:
ff tussendoor:
Jennifer Garner?
Zoveel films?quote:
Mocht DP willen...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
is dat daft punk?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
kraftwerk dan
die foto ziet er zo recent uit
dat zijn de films, maar de serie bevat iets van 56 afleveringen ofzo.. die zijn heel erg gaaf!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoveel films?
Ken alleen Snoopy come home, die over de spellingswedstrijd en dat ze op kamp gaan.
in t MUZ-triv scoor ik ze ook wel squote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Ze treden dan ook nog steeds op...
Ah die waren vroeger op zondag op de VPRO te zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zijn de films, maar de serie bevat iets van 56 afleveringen ofzo.. die zijn heel erg gaaf!
Is dat Muziek-trivia niet gewoon 'n afgebakende versie van RJPvD dan ?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
in t MUZ-triv scoor ik ze ook wel s
neequote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is dat Muziek-trivia niet gewoon 'n afgebakende versie van RJPvD dan ?
klopt... maar op dvd verzameld hebben is erg leuk!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah die waren vroeger op zondag op de VPRO te zien.
Hooguit als liefhebberij. Daar is meneer niet bekend mee geworden...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef sooty het volgende:
Sterrenkijkert. ?
Niet noodzakelijk; meneer heeft nog een flink gedeelte van die oorlog meegemaakt...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Staat er een plaatje is ie van voor de 80-jarige oorlog
dan zou je m misschien persoonlijk hebben gekendquote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
gezien wat mijn bovenburen soms laten vallen, kan deze vloer aardig wat hebben... heb al diverse keren gedacht dat er iets bezig was om door het plafond heen te komen, maar viel gelukkig mee....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef dolle_hond het volgende:
pas je op de vloer, peaceman
quote:TH was boos op zijn ouders. Hij besloot weg te lopen. Hij zou wachten tot zijn ouders sliepen en dan zou hij het huis uit sluipen. Het duurde heel lang voor zijn ouders sliepen. TH sloop de trap af. In de gang lag Treinsharpei te slapen. TH pakte de riem van Treinsharpei en deed hem om. Samen slopen ze het huis uit. Op school zaten de kinderen in de kring. Juffrouw Diaan kwam met een ernstig gezicht binnen. TH is verdwenen zei ze geschrokken. Zijn vader belde net.
Wyccie en Tokay schrokken. Andy wou gaan zoeken maar juffrouw Diaan zei dat hij moest gaan zitten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH kwamen de klas binnen lopen. Wij willen al de leerlingen ondervragen over TH. Tokay, Wyccie en Andy moesten als eerste komen. In de pauze wou Berk, de hoofdredacteur van de schoolkrant alles weten. Andy zei dat ze vanmiddag zelf TH zouden zoeken. Berk vroeg of hij mee mocht. Hier zat een mooi artikel in. Ze spraken af om 16:00 in het parkje tegenover de school. Wyccie had haar pinguïns meegenomen en Tokay had Tokavia bij zich. De Pinguïns zaten in een oude kinderwagen. Tokay zette Tokavia erbij. Andy vond het niks die beesten mee. We moeten TH vinden. Ze zochten uren lang in het park en in de speeltuin en zelfs bij de kerk. De enige plek die Andy zich nog kon bedenken was het winkelcentrum. Ze liepen er vlug naar toe. Ze liepen alle verdiepingen een voor een af. Op de vierde zagen ze ineens Treinsharpei voor de cdwinkel staan. TH stond in de cdwinkel naar gitaarherrie te luisteren. Zijn vriendjes waren boos op hem. TH schaamde zich een beetje en ging met ze mee. Eenmaal aangekomen was er niks meer over van de ongerustheid. TH's vader en moeder waren boos. Juffrouw Diaan was boos en rechercheur Peaceman en rechercheur DH ook. Waarom was TH nou weggelopen? Dat wou iedereen weten? Omdat ik spruitjes moest eten zei hij.
Tevreden met je functie als schoolkrantjournalist?quote:
Prima. HTML-versie heb ik al meteen aangepastquote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tevreden met je functie als schoolkrantjournalist?
Nou niet nee...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
Tss.. Treinhomo... zo vies zijn die spruitjes nou ook weer niet hoor...
Kaartjes schrijven...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef Berkery het volgende:
Waar hield die Vlaamse wetenschapper zich mee bezig?
Ging hij zo vaak met vakantie dat ze er maar een wetenschap van gemaakt hebben?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:18 schreef brother52 het volgende:
Ging hij zo vaak met vakantie dat ze er maar een wetenschap van gemaakt hebben?
Vrije tijdskunde.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ging hij zo vaak met vakantie dat ze er maar een wetenschap van gemaakt hebben?
Dat was vannacht nog...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef brother52 het volgende:
Alweer? dan heb ik hem de vorige keer gemist denk ik.
Ja, dan slaap ik meestal. Vandaar dat ik hem gemist heb.quote:
Jij leest niet terug ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef brother52 het volgende:
Ja, dan slaap ik meestal. Vandaar dat ik hem gemist heb.
Jawel, maar dat is meestal 's ochtends voordat ik naar m'n werk ga, dan slaap ik dus eigenlijk ook nog.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij leest niet terug ? [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
Woody en Buzz Lightyear uit 'Toy story'.
Of bedoel je Roy en Buck Rogers?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of bedoel je Roy en Buck Rogers?
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef peaceman het volgende:
Heather viel tegen op Lowlands Nova
Da's dan toch wel héél lang geleden...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wilde KIm?
toch is het goedquote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan toch wel héél lang geleden...
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
Monty Python.
Je maakt meer kans in dequote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik loop hier af en toe binnen tussen het geslowchat, met een beetje mazzel staat er dan een foto.
Da's geen Lariks...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef brother52 het volgende:
And now for something completely different
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je maakt meer kans in de [afbeelding]
Polanski hoertje ?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef brother52 het volgende:
And now for something completely different
[afbeelding]
Klopt, het is ook geen man met een taperecorder in zijn neus (of die van zijn broer)quote:
Momenteel heb je gelukquote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik loop hier af en toe binnen tussen het geslowchat, met een beetje mazzel staat er dan een foto.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
zij is uit charmed?
Die DVD hebben we ook nog, tenminste Twan en nog een maar ik weet niet hoe die heet.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoveel films?
Ken alleen Snoopy come home, die over de spellingswedstrijd en dat ze op kamp gaan.
weet ik ook niet, maar ook die is leuk!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die DVD hebben we ook nog, tenminste Twan en nog een maar ik weet niet hoe die heet.
Je hebt nóg een zoon, maar je weet z'n naam niet eens ?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
Die DVD hebben we ook nog, tenminste Twan en nog een maar ik weet niet hoe die heet.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt nóg een zoon, maar je weet z'n naam niet eens ? [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:31 schreef wyccie het volgende:
Lucie Silvas
I wishquote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt nóg een zoon, maar je weet z'n naam niet eens ? [afbeelding]
Die laatste kwam uit de tamme knoei hoek; dat kán niet anders...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef wyccie het volgende:
Er zijn nu al 2 mooie dames geweest en niemand van de heren weet ze....
Da's spul wat al kapot is, als je 't uit de verpakking haalt...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
Geen idee wie Yoko is.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's spul wat al kapot is, als je 't uit de verpakking haalt...
Heel erg tam jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die laatste kwam uit de tamme knoei hoek; dat kán niet anders...
En van actreutels heb ik ook verdomd weinig Edammer verorberd.
Ik heb anders jarenlang een Yoko CD-speler gehad die het beter deed dan z'n Sony voorganger(s).quote:Op woensdag 14 september 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's spul wat al kapot is, als je 't uit de verpakking haalt...
Hola!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef Tokay het volgende:
Hela, boeren, burgers en buitenlui.De dag is alweer bijna ten einde.
Wat ik me afvraag: is mijn plaatje van vanmorgen/vanmiddag eigenlijk nog geraden?
Of is men daar voor het gemak maar even aan voorbij gegaan?![]()
Jij nu ook....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Hij kijkt erbij alsof-ie zojuist in z'n broek gescheten heeft...![]()
Dan moet het Dinant van Kane wel zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Hij kijkt erbij alsof-ie zojuist in z'n broek gescheten heeft...![]()
...die gewoon 'Mark' heet...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef brother52 het volgende:
Dan moet het Dinand van Kane wel zijn.
Woensdag 7 december, en ik heb nog een kaartje overquote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
btw, wanneer staat LOA in 013?
7-12.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
btw, wanneer staat LOA in 013?
carbonpapierquote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dát nou weer voor elkaar ?
Er staan er zelfs 2 open! Vorige pagina!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Is er nog een plaatje ? Van Chineze porno actrices desnoods
Ik zou eerst heen met mijn broer en een vriend. Mijn broer zit rond die tijd in het buitenland, en met die vriend ga ik ze zien in utrecht. Peaceman heeft dat ene kaartje nu, en dan blijft er dus 1 over.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dát nou weer voor elkaar ?
En nee ik ga NIET mee.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou eerst heen met mijn broer en een vriend. Mijn broer zit rond die tijd in het buitenland, en met die vriend ga ik ze zien in utrecht. Peaceman heeft dat ene kaartje nu, en dan blijft er dus 1 over.
Niet? Ik dacht dat jij het ook wel leuk zou vinden.quote:
Je weet wel beterquote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat jij het ook wel leuk zou vinden.![]()
Ja, jij gaat liever naar REM en Tom Mcrae (oh ja, daar stond nog een plaatje van open)quote:
Amerikaanse.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
B-52, is die vrouw een Japanse of Chinese?
en KT Tunstall, KC, Ozark Henry en nog een aantal....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, jij gaat liever naar REM en Tom Mcrae(oh ja, daar stond nog een plaatje van open)
Je bedoelt mijn meneer? Nee, meneer is geen acteur, maar zit in de politiek.quote:
En de Kaiser Chiefs natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en KT Tunstall, KC, Ozark Henry en nog een aantal....![]()
Ja maar van Chinese of Japanse afkomst? Dan kan ik beter gokken met de namen. Of heeft ze zowel een Amerikaanse voor- als achternaam?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Amerikaanse.
Een van haar boeken ligt nog op het stapeltje 'nog te lezen'
amerikaanse voornaam, nederlandse achternaam.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maar van Chinese of Japanse afkomst? Dan kan ik beter gokken met de namen. Of heeft ze zowel een Amerikaanse voor- als achternaam?
KC = Kaiser Chiefs...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de Kaiser Chiefs natuurlijk
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
amerikaanse voornaam, nederlandse achternaam.
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
KC = Kaiser Chiefs...![]()
en nu ga ik echt naar bed... have fun! en de groetjes aan [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
Tess Gerritsen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik zal een kijken of mickey met mij op de foto wil, anders vraag ik wel een handtekening voor je.
Het kaartje is maar 24 euro, dat valt wel mee. En anders begin je daarna gewoon weer opnieuw met sparen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ik zou best wel naar LOA willen, maar ik moet sparen![]()
Ik doe het toch maar niet....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het kaartje is maar 24 euro, dat valt wel mee. En anders begin je daarna gewoon weer opnieuw met sparen.
Ok. Dan moet ik het kaartje maar eens op marktplaats zetten of zo.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:17 schreef brother52 het volgende:
Heb je ook een andere?
Ik heb geen enkel idee wie dit zouden kunnen zijn, doe mij dus maar een hintje van 10 euro.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ja. Maar wil je niet eens een poging wagen? Je kunt ook hintjes kopen.
Oeh 10 euro kan ik goed gebruiken!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee wie dit zouden kunnen zijn, doe mij dus maar een hintje van 10 euro.
Zo ziet hij er dus uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ow.... Admiral Freebee? Ik weet eigenlijk niet hoe hij eruit ziet, maar ik zie altijd een baard voor me als ik aan hem denk.
Hij is tekenaar: kost je 5 euro.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ziet hij er dus uit.
Je maakt me nog eens arm, ik ben bang dat ik weer een hintje moet kopen.
Haha, zijn hint was gratis, je hebt geluk!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:32 schreef brother52 het volgende:
En nederlander aan het plaatje te zien.
De post van Tong doet me vermoeden dat het Dick Bruna is.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was je nog niet naar bed! Je bent net een stout kind! Moet ik je instoppen?
Hintje:" De Python is gesloten omdat er een ongelukje mee is gebeurd."quote:Op donderdag 15 september 2005 00:38 schreef brother52 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de tekenaars, doe nog maar een klein hintje dan.
Je bent me 50 euro schuldig. 't Was wel een mooie hint he?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:41 schreef brother52 het volgende:
Dan moet het Anton Pieck wel zijn.
Volgens mij was dit wel een erg dure hint
Is een kaartje voor LOA ook goed?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent me 50 euro schuldig. 't Was wel een mooie hint he?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een kaartje voor LOA ook goed?![]()
Geen idee, ik zal hem wel eens vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wil TH niet, of heeft hij al een kaartje?
Ik kijk steeds in zijn fotoboek, en zag net dat je ook een ICQ-berichtje kunt sturen!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal hem wel eens vragen.
Als je hebt opgelet bij natuurkunde, zou het linker voorwerp genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh wat een curieuze voorwerpen!
Ik vrees dat ik ook hintjes nodig heb.
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik dat ding nog nooit gezien heb tijdens Natuurkunde, mischien wel zoiets in een andere uitvoering. Maar het doet geen belletjes rinkelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet bij natuurkunde, zou het linker voorwerp genoeg moeten zijn.
In een modernere uitvoering zitten die dingen in fotocamera's, afstandsbedieningen, discmans, draadloze muizen en toetsenborden, horloge's etc.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik dat ding nog nooit gezien heb tijdens Natuurkunde, mischien wel zoiets in een andere uitvoering. Maar het doet geen belletjes rinkelen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef wyccie het volgende:
Een batterij dus....
Wie had dat uitgevonden.... Volta?
Blijkbaar... of eigenlijk niet denk ik, bij scheikunde denk ik eerder. Of gewoon op de basisschool.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dus toch wel opgelet bij natuurkunde.
Scheikunde was ook veel leuker dan natuurkunde. De leraren waren ook leuker, die legden nog wel eens uit hoe je een atoombom kon maken, of gingen een stinkbom maken in een zuurkast zonder dat ze doorhadden dat het ventilatiesysteem lek was zodat de hele school ernaar stonkquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar... of eigenlijk niet denk ik, bij scheikunde denk ik eerder. Of gewoon op de basisschool.
[afbeelding]
Wij hadden wel een hele leuke natuurkundeleraar, van het type 'verstrooide professor', heel enthousiast.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Scheikunde was ook veel leuker dan natuurkunde. De leraren waren ook leuker, die legden nog wel eens uit hoe je een atoombom kon maken, of gingen een stinkbom maken in een zuurkast zonder dat ze doorhadden dat het ventilatiesysteem lek was zodat de hele school ernaar stonk![]()
![]()
Ik sluit me daar maar bij aan denk ik, drukke dag morgen (de rest van het weekend ook denk ik).quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
FATGHMGHDLK van Der Heyden.
Ik ga weer liggen.
Alweer je bed uit gekropen!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
FATGHMGHDLK van Der Heyden.
Ik ga weer liggen.
Dus ook geen 'eendjes voeren' met natrium?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij hadden wel een hele leuke natuurkundeleraar, van het type 'verstrooide professor', heel enthousiast.
Bij scheikunde hebben we een keer plastic gemaakt.... that's it.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus ook geen 'eendjes voeren' met natruim?
Slapen jij!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
Mooie man jammer dat ie maar 163 centimeter is. Krijg je als je alleen maar bruine bonen eet.
Ja Bren. Hij is Amerikaan, en zit in de politiek.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:38 schreef BwennieBren het volgende:
Hij is Amerikaan als ik me nog goed kan herinneren?
Dan moet ik helaas passen. Daar heb ik geen kaas van gegeten...quote:Op donderdag 15 september 2005 09:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja Bren. Hij is Amerikaan, en zit in de politiek.
Ik weet zeker dat je meneer kent, dus ik ga je een beetje op weg helpen.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:50 schreef BwennieBren het volgende:
Dan moet ik helaas passen. Daar heb ik geen kaas van gegeten...
Nee, niet de neef.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef brother52 het volgende:
Oh, wacht is hij niet de neef van?
Ja, dat is wel Jeb Bush.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef brother52 het volgende:
Is dat dan niet Jeb Bush?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |