Zo ziet hij er dus uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ow.... Admiral Freebee? Ik weet eigenlijk niet hoe hij eruit ziet, maar ik zie altijd een baard voor me als ik aan hem denk.
Hij is tekenaar: kost je 5 euro.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ziet hij er dus uit.
Je maakt me nog eens arm, ik ben bang dat ik weer een hintje moet kopen.
Haha, zijn hint was gratis, je hebt geluk!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:32 schreef brother52 het volgende:
En nederlander aan het plaatje te zien.
De post van Tong doet me vermoeden dat het Dick Bruna is.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was je nog niet naar bed! Je bent net een stout kind! Moet ik je instoppen?
Hintje:" De Python is gesloten omdat er een ongelukje mee is gebeurd."quote:Op donderdag 15 september 2005 00:38 schreef brother52 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de tekenaars, doe nog maar een klein hintje dan.
Je bent me 50 euro schuldig. 't Was wel een mooie hint he?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:41 schreef brother52 het volgende:
Dan moet het Anton Pieck wel zijn.
Volgens mij was dit wel een erg dure hint
Is een kaartje voor LOA ook goed?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent me 50 euro schuldig. 't Was wel een mooie hint he?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een kaartje voor LOA ook goed?![]()
Geen idee, ik zal hem wel eens vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wil TH niet, of heeft hij al een kaartje?
Ik kijk steeds in zijn fotoboek, en zag net dat je ook een ICQ-berichtje kunt sturen!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal hem wel eens vragen.
Als je hebt opgelet bij natuurkunde, zou het linker voorwerp genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh wat een curieuze voorwerpen!
Ik vrees dat ik ook hintjes nodig heb.
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik dat ding nog nooit gezien heb tijdens Natuurkunde, mischien wel zoiets in een andere uitvoering. Maar het doet geen belletjes rinkelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet bij natuurkunde, zou het linker voorwerp genoeg moeten zijn.
In een modernere uitvoering zitten die dingen in fotocamera's, afstandsbedieningen, discmans, draadloze muizen en toetsenborden, horloge's etc.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik dat ding nog nooit gezien heb tijdens Natuurkunde, mischien wel zoiets in een andere uitvoering. Maar het doet geen belletjes rinkelen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef wyccie het volgende:
Een batterij dus....
Wie had dat uitgevonden.... Volta?
Blijkbaar... of eigenlijk niet denk ik, bij scheikunde denk ik eerder. Of gewoon op de basisschool.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dus toch wel opgelet bij natuurkunde.
Scheikunde was ook veel leuker dan natuurkunde. De leraren waren ook leuker, die legden nog wel eens uit hoe je een atoombom kon maken, of gingen een stinkbom maken in een zuurkast zonder dat ze doorhadden dat het ventilatiesysteem lek was zodat de hele school ernaar stonkquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar... of eigenlijk niet denk ik, bij scheikunde denk ik eerder. Of gewoon op de basisschool.
[afbeelding]
Wij hadden wel een hele leuke natuurkundeleraar, van het type 'verstrooide professor', heel enthousiast.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Scheikunde was ook veel leuker dan natuurkunde. De leraren waren ook leuker, die legden nog wel eens uit hoe je een atoombom kon maken, of gingen een stinkbom maken in een zuurkast zonder dat ze doorhadden dat het ventilatiesysteem lek was zodat de hele school ernaar stonk![]()
![]()
Ik sluit me daar maar bij aan denk ik, drukke dag morgen (de rest van het weekend ook denk ik).quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
FATGHMGHDLK van Der Heyden.
Ik ga weer liggen.
Alweer je bed uit gekropen!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
FATGHMGHDLK van Der Heyden.
Ik ga weer liggen.
Dus ook geen 'eendjes voeren' met natrium?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij hadden wel een hele leuke natuurkundeleraar, van het type 'verstrooide professor', heel enthousiast.
Bij scheikunde hebben we een keer plastic gemaakt.... that's it.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus ook geen 'eendjes voeren' met natruim?
Slapen jij!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
Mooie man jammer dat ie maar 163 centimeter is. Krijg je als je alleen maar bruine bonen eet.
Ja Bren. Hij is Amerikaan, en zit in de politiek.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:38 schreef BwennieBren het volgende:
Hij is Amerikaan als ik me nog goed kan herinneren?
Dan moet ik helaas passen. Daar heb ik geen kaas van gegeten...quote:Op donderdag 15 september 2005 09:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja Bren. Hij is Amerikaan, en zit in de politiek.
Ik weet zeker dat je meneer kent, dus ik ga je een beetje op weg helpen.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:50 schreef BwennieBren het volgende:
Dan moet ik helaas passen. Daar heb ik geen kaas van gegeten...
Nee, niet de neef.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef brother52 het volgende:
Oh, wacht is hij niet de neef van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |