Zo ziet hij er dus uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ow.... Admiral Freebee? Ik weet eigenlijk niet hoe hij eruit ziet, maar ik zie altijd een baard voor me als ik aan hem denk.
Hij is tekenaar: kost je 5 euro.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ziet hij er dus uit.
Je maakt me nog eens arm, ik ben bang dat ik weer een hintje moet kopen.
Haha, zijn hint was gratis, je hebt geluk!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:32 schreef brother52 het volgende:
En nederlander aan het plaatje te zien.
De post van Tong doet me vermoeden dat het Dick Bruna is.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was je nog niet naar bed! Je bent net een stout kind! Moet ik je instoppen?
Hintje:" De Python is gesloten omdat er een ongelukje mee is gebeurd."quote:Op donderdag 15 september 2005 00:38 schreef brother52 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de tekenaars, doe nog maar een klein hintje dan.
Je bent me 50 euro schuldig. 't Was wel een mooie hint he?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:41 schreef brother52 het volgende:
Dan moet het Anton Pieck wel zijn.
Volgens mij was dit wel een erg dure hint
Is een kaartje voor LOA ook goed?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent me 50 euro schuldig. 't Was wel een mooie hint he?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een kaartje voor LOA ook goed?![]()
Geen idee, ik zal hem wel eens vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wil TH niet, of heeft hij al een kaartje?
Ik kijk steeds in zijn fotoboek, en zag net dat je ook een ICQ-berichtje kunt sturen!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal hem wel eens vragen.
Als je hebt opgelet bij natuurkunde, zou het linker voorwerp genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh wat een curieuze voorwerpen!
Ik vrees dat ik ook hintjes nodig heb.
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik dat ding nog nooit gezien heb tijdens Natuurkunde, mischien wel zoiets in een andere uitvoering. Maar het doet geen belletjes rinkelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet bij natuurkunde, zou het linker voorwerp genoeg moeten zijn.
In een modernere uitvoering zitten die dingen in fotocamera's, afstandsbedieningen, discmans, draadloze muizen en toetsenborden, horloge's etc.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik dat ding nog nooit gezien heb tijdens Natuurkunde, mischien wel zoiets in een andere uitvoering. Maar het doet geen belletjes rinkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |