Je doet het jezelf aan, het moet van niemand.quote:
Ik klaag ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je doet het jezelf aan, het moet van niemand.
Ik ga aan het vergaderen geslagen, misschien tot vanavond
Getreind om thuis te komen homo?quote:
Gelukkig niet; de trein is voor paupers...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gelukkig niet; de trein is voor paupers...
da's idd een stuk sneller als met de treinquote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eerst 1,5 uur erover gedaan om van Den Haag naar Utrecht te komen, en vervolgens 2 uur en een kwartie nodig gehad om van Utrecht naar Tilburg te geraken...
'k zie mezelf al met een berg gereedschap en een kwak onderdelen de trein in stappen...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef peaceman het volgende:
da's idd een stuk sneller dan met de trein![]()
Dan kunnen we je beter Autohomo noemen. Of Klushomo.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zie mezelf al met een berg gereedschap en een kwak onderdelen de trein in stappen...![]()
En er stoppen ook al zo verdomd weinig treinen op industrieterreinen...
en in tilburg heb je het geluk dat het tijdperk van de grote afsluitingen ff voorbij isquote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eerst 1,5 uur erover gedaan om van Den Haag naar Utrecht te komen, en vervolgens 2 uur en een kwartie nodig gehad om van Utrecht naar Tilburg te geraken...
Zo !quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
en in tilburg heb je het geluk dat het tijdperk van de grote afsluitingen ff voorbij is
en baden-powelllaan dicht was ook een feestquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo !
Toen van de zomer de noord-oost tangent 't laatste stuk afgesloten was; dát was een ellende...Werd je via Loven omgeleid...Wat een drama...
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan kunnen we je beter Autohomo noemen. Of Klushomo.
Da's op West, toch ?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
en baden-powelllaan dicht was ook een feest
Ja wel maar blijf gewoon clones aandragen voor je.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij heb jij niet de moeite genomen om mijn verklaring omtrent mijn nickname te lezen...
aanvoerroute voor de reeshof inmiddels.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's op West, toch ?
Da's gelukkig geen dagelijkse kost voor mij.
't moet wel hout snijden, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja wel maar blijf gewoon clones aandragen voor je.
Gelukkig gaat er nog flink wat op de schop...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
aanvoerroute voor de reeshof inmiddels.
ik kom er wel eens.
daardoor stond de bredaseweg ook geregeld vast.
Je bent gay en rijdt auto en je klust.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't moet wel hout snijden, natuurlijk.
De eerste en de derde aanname zijn al fout...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent gay en rijdt auto en je klust.
dan zal de 2e ook wel een fabel zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste en de derde aanname zijn al fout...![]()
jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gelukkig gaat er nog flink wat op de schop...
Goed queer dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste en de derde aanname zijn al fout...![]()
'k rij inderdaad in een Mazda 121.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef peaceman het volgende:
dan zal de 2e ook wel een fabel zijn![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k rij inderdaad in een Mazda 121.
Kreeg van de week de opmerking van een klant 'Je hebt die elastiek zeker wel flink moeten opdraaien om helemaal hierheen te kunnen komen ? '
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k rij inderdaad in een Mazda 121.
Kreeg van de week de opmerking van een klant 'Je hebt die elastiek zeker wel flink moeten opdraaien om helemaal hierheen te kunnen komen ? '
![]()
ff wennen hequote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe Avatar eigenlijk?
Peaceman die Diaan als trampoline gebruikt. Grappig hoor!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe Avatar eigenlijk?
niet eens woodstockquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef peaceman het volgende:
Ik vind m zelf best gaaf.... maar ja ik ben wel een snoopy/peanuts-fan
zeker weten... 20 dvd'squote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bezit toch ook alle films van Peanuts Peace?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef BwennieBren het volgende:
ff tussendoor:
Jennifer Garner?
Zoveel films?quote:
Mocht DP willen...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
is dat daft punk?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
kraftwerk dan
die foto ziet er zo recent uit
dat zijn de films, maar de serie bevat iets van 56 afleveringen ofzo.. die zijn heel erg gaaf!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoveel films?
Ken alleen Snoopy come home, die over de spellingswedstrijd en dat ze op kamp gaan.
in t MUZ-triv scoor ik ze ook wel squote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Ze treden dan ook nog steeds op...
Ah die waren vroeger op zondag op de VPRO te zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zijn de films, maar de serie bevat iets van 56 afleveringen ofzo.. die zijn heel erg gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |