quote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
BB is vast wel zo lief haar plaatje nog eens te posten.
Jaaahaa, ze zijn er toch mee bezig! Het is best een moeilijke hoor....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef PaRaR het volgende:
RAADT JE PLAATJE
Organisator in de dancescene, is eigenaar van bar in Amsterdam, verloor 5 jaar geleden zijn jongere broer die slechts 24 jaar was.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi kan ik hier ook zeggen: Geen idee.
Zie je nou wel dat je het wel weet?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Stutterheim?
Ach soms sta ik verbaasd van mijzelf.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je het wel weet?
Wij zijn dummies! Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef PaRaR het volgende:
RAADT JE PLAATJE
Lijkt idd wel op Embeth Davidtz maar is het niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ze lijkt een beetje op Ms Honey uit Matilda namelijk....
Oh die fotoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Klemann. Ze was nieuwlezers en daarvoor werkzaam bij MTV.
Die foto van jou met hoofdoek, gekke bril en Theatanden.
Als wat was je verkleed BB?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh die..
Oh ik kan niet op haar naam komen! Ik weet wie je bedoelt. Ze heeft een Ambonese achternaam....
Als Indische Thea van Hollandse Theoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als wat was je verkleed BB?
Ambonese idd.
Ken alleen Indische Thea van de Buggie.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Indische Thea van Hollandse Theo
hmmmmm kan er niet opkomen...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Diaan jij weet vast de naam wel van die leuke dame.
Ha rechercheur DHquote:
Ben hem al aan het zoekenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
hallo hallo![]()
* is wel erg nieuwsgierig naar die foto
Misschien wil BB hem nog eens posten. Maar kan me goed voorstellen dat ze dat niet wil.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
hallo hallo![]()
* is wel erg nieuwsgierig naar die foto
Was iemand het al opgevallen?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Tussen plaatjes door kan je het feuilleton 'Avonturen in de Fok!straat' lezen.
quote:
Okay... eet smakelijk. Ik ben al aan het etenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik rammel dus ga even boodschapjes doen enzo. Tot vanavond
Of course no problem!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wil BB hem nog eens posten. Maar kan me goed voorstellen dat ze dat niet wil.
edit: die BB zit ook nergens mee. (behalve haar gebroken bekken dan)
Tot later alvast smakelijk etenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik rammel dus ga even boodschapjes doen enzo. Tot vanavond
Jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... eet smakelijk. Ik ben al aan het eten
Hmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik wel raden?
Make love, not war ☮
Eet smakelijk, ik zit achter 2 burrito'squote:Op woensdag 14 september 2005 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tot later alvast smakelijk eten
[..]
Jij ook natuurlijk![]()
Ik ga ook maar even mijn andijviestampot met bal verorberen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HmmmVoor jou is het toch geen raden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik wel raden?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
We zijn zo met bril naar het verkleedfeest gereden. Nou da's avontuur met die bril op!quote:
Ook voor de andere weggebruikers lijkt mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
We zijn zo met bril naar het verkleedfeest gereden. Nou da's avontuur met die bril op!
Nee dat is waar, het is weten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor jou is het toch geen raden?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
We zijn zo met bril naar het verkleedfeest gereden. Nou da's avontuur met die bril op!
Ach was maar een klein stukje. En die vriend (die reed) heeft toch stiekem over zijn bril heengekeken want je ziet natuurlijk niets...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook voor de andere weggebruikers lijkt mij.
Tuurlijk! Maar die gezichten van de mensen bij een stoplicht..... onbetaalbaarquote:
Nou dat geloof ik graag ja. Geweldig.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ach was maar een klein stukje. En die vriend (die reed) heeft toch stiekem over zijn bril heengekeken want je ziet natuurlijk niets...
[..]
Tuurlijk! Maar die gezichten van de mensen bij een stoplicht..... onbetaalbaar![]()
Ik snak alweer naar adem iddquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Anders is het zeker allemaal niet meer bij te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |