Die DVD hebben we ook nog, tenminste Twan en nog een maar ik weet niet hoe die heet.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoveel films?
Ken alleen Snoopy come home, die over de spellingswedstrijd en dat ze op kamp gaan.
weet ik ook niet, maar ook die is leuk!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die DVD hebben we ook nog, tenminste Twan en nog een maar ik weet niet hoe die heet.
Je hebt nóg een zoon, maar je weet z'n naam niet eens ?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
Die DVD hebben we ook nog, tenminste Twan en nog een maar ik weet niet hoe die heet.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt nóg een zoon, maar je weet z'n naam niet eens ? [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:31 schreef wyccie het volgende:
Lucie Silvas
I wishquote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je hebt nóg een zoon, maar je weet z'n naam niet eens ? [afbeelding]
Die laatste kwam uit de tamme knoei hoek; dat kán niet anders...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef wyccie het volgende:
Er zijn nu al 2 mooie dames geweest en niemand van de heren weet ze....
Da's spul wat al kapot is, als je 't uit de verpakking haalt...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
Geen idee wie Yoko is.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's spul wat al kapot is, als je 't uit de verpakking haalt...
Heel erg tam jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die laatste kwam uit de tamme knoei hoek; dat kán niet anders...
En van actreutels heb ik ook verdomd weinig Edammer verorberd.
Ik heb anders jarenlang een Yoko CD-speler gehad die het beter deed dan z'n Sony voorganger(s).quote:Op woensdag 14 september 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's spul wat al kapot is, als je 't uit de verpakking haalt...
Hola!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef Tokay het volgende:
Hela, boeren, burgers en buitenlui.De dag is alweer bijna ten einde.
Wat ik me afvraag: is mijn plaatje van vanmorgen/vanmiddag eigenlijk nog geraden?
Of is men daar voor het gemak maar even aan voorbij gegaan?![]()
Jij nu ook....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Hij kijkt erbij alsof-ie zojuist in z'n broek gescheten heeft...![]()
Dan moet het Dinant van Kane wel zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
Hij kijkt erbij alsof-ie zojuist in z'n broek gescheten heeft...![]()
...die gewoon 'Mark' heet...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef brother52 het volgende:
Dan moet het Dinand van Kane wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |