quote:
Op donderdag 15 september 2005 02:57 schreef Ryan3 het volgende:Welterusten duke.
Die aaahtje toch, hij heeft gelijk, elke keer dat sjuuun en luuucida op mij reageren bevestigt mijn belangrijkheid en tot nu toe (sjuuun let je op in pol=fok!sc) ben ik redelijk belangrijk...
![]()
. Dus kap ermee en richt je nu eindelijk eens op al die andere fora'tjes, neem aahtjes raad ter harte dus.
![]()
. Doeg jongens, het gaat jullie goed.
![]()
.
Soms komen dit soort posts me voor als BBC-radioteksten tijdens WO2:
"
Alie, Kees heeft de bloemen gisternacht in de kelder gezet, morgenmiddag twaalf uur kun je de op het afgesproken plek weer terugverwachten...
De Zwaluwen vliegen vroeg dit jaar, tegen de Opkomende Zon in, als het klokje kwart voor tweeen slaat ....
Boomschors, Boomschors op een laag ontwijkend tij, tergende twijgjes tokkelen tegen 't Timide Tegenvoeter-topic ...."
inclusief de 'Irene-Brigade' die nu in een verdonkerde kamer met hun code-boek op de schoot bezig is de ware betekenis van deze woorden te ontcijferen:
"
Boomschors: dat is legersectie C die Yvonne omsingeld heeft: jongens, we worden bevrijd, hang de oranje wimpel maar aan de stok!"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25