abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30575641
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet.
pi_30575698
Met liefde.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30575837
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:
Met liefde.
Op 1 oktober?
pi_30575977
Wie moeten we aftuigen om sizzler te helpen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 14 september 2005 @ 17:03:37 #7
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30576303
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Don't fuck with them!

pi_30576317
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Op 1 oktober?
Dat gaat moeilijk worden .
pi_30576341
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij is er ook hoor!
pi_30576367
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij ook al niet?
pi_30576441
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij ook al niet?
ik ben wel in Groningen en aan de zuip maar met een groep collega's. Al is dat nog niet helemaal 100% zeker. Áls ik er wel ben dan is dat pas na 22.00 uur overigens. Moet eerst werken .
pi_30576483
http://www.imdb.com/title/tt0365748/

Hele slechte film dit, heb geen seconde kunnen lachen. En dat moet een comedy van een 8 out of 10 voorstellen.
pi_30576587
tvp
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 14 september 2005 @ 17:13:58 #15
93744 Finder_elf_towns
pi_30576615
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:09 schreef pberends het volgende:

Hele slechte film dit, heb geen seconde kunnen lachen. En dat moet een comedy van een 8 out of 10 voorstellen.
quote:
A romantic comedy
Gewoon een speelfilm met zombies dus.
pi_30576775
quote:

Ik vond hem wel goed leuk maar geen 8 waard.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2005 17:24:17 ]
pi_30576801
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een speelfilm met zombies dus.
Als er comedy staat en het een goed cijfer heeft zou je kunnen verwachten dat je nog eens zou kunnen lachen. Maar dat bleek net zoals vaak bij Kopspijkers niet het geval.
pi_30577676
haha was net even de krant aan het lezen bij de redactie van het dagblad. Stond er een stukje in over dat hotelgevangenisverhaal. Sprak een zwerverachtig figuur me aan dat zo'n verhaal wel erg opgeblazen was en dat het leven in de bajes toch niet echt fijn was .
pi_30577875
quote:
Niets mis met 'hondenhok' Nawijn

Uitgegeven: 14 september 2005 17:03
Laatst gewijzigd: 14 september 2005 17:28

DEN HAAG - Het onderkomen van het onafhankelijke parlementslid Nawijn, door hemzelf omschreven als 'hondenhok' en 'onderzeeër', voldoet gewoon aan de wet. Het biedt voldoende werkruimte, er komt daglicht binnen en de ramen kunnen worden geopend. Dat heeft een woordvoerster van de Arbeidsinspectie woensdag laten weten.

De inspectie heeft de werkkamer van Nawijn en zijn medewerkers in het vroegere Rijksarchief aan het Plein in Den Haag bezocht. De facilitaire dienst van de Tweede Kamer gaat nog een aanvullend onderzoek verrichten naar het klimaat in de ruimte. De ventilatie is mogelijk niet helemaal in orde, waardoor de ruimte nogal muf ruikt.

Nawijn klaagt al geruime tijd over de manier waarop hij door Kamervoorzitter Weisglas is gehuisvest toen hij eerder dit jaar uit de LPF-fractie stapte en als Groep Nawijn verder ging. Het Kamerlid sprak eind vorige maand onder meer van "huisvesting waar mensen nog niet eens begraven zouden willen worden".

Boete
De parlementariër kondigde woensdag aan dat hij zijn strijd om prettiger huisvesting voortzet. Hij betreurt het dat de Arbeidsinspectie hem als werkgever geen boete heeft opgelegd. "Dat is jammer genoeg niet gebeurd. Ik had deze zaak graag voorgelegd aan een rechter."
Nu.nl
pi_30577974
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef du_ke het volgende:
haha was net even de krant aan het lezen bij de redactie van het dagblad. Stond er een stukje in over dat hotelgevangenisverhaal. Sprak een zwerverachtig figuur me aan dat zo'n verhaal wel erg opgeblazen was en dat het leven in de bajes toch niet echt fijn was .
eng he?
pi_30578032
Naamtopics
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30578215
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

eng he?
! Nou viel reuze mij hij was best vriendelijk en vroeg niet eens om een euro voor het slaaphuis .
pi_30578257
quote:
Bush neemt schuld voor falen na Katrina op zich

WASHINGTON, 14 SEPT. President George W. Bush neemt de verantwoordelijkheid op zich voor het falen van de federale overheid in de nasleep van orkaan Katrina.

Bush heeft ook laten doorschemeren dat hij betwijfelt of de federale en andere overheden voldoende in staat zijn te anticiperen op een volgende ramp of een terroristische aanval. Hij maakte zijn opmerkingen gisteren op een persconferentie met president Talabani van Irak. Het is voor het eerst dat Bush in zijn vijfjarige presidentschap zo openlijk heeft toegegeven dat de overheid onder zijn leiding is tekortgeschoten.

De federale regering ligt al een kleine twee weken onder vuur wegens trage hulpverlening en een gebrek aan daadkracht inzake Katrina. Vooral het federale bureau voor rampenbestrijding FEMA moet het ontgelden. Gisteren nam directeur Brown van FEMA ontslag. Bush zei een kleine twee weken geleden nog dat Brown met FEMA goed werk leverde.

De president maakte in zijn opmerkingen gisteren overigens een voorbehoud met het oog op mogelijk falen van andere overheden. Inmiddels is duidelijk dat ook het stadsbestuur van New Orleans en gouverneur Blanco van Louisiana steken hebben laten vallen.

Letterlijk zei Bush: ,,Katrina heeft op alle niveaus van de overheid blootgelegd dat we serieuze problemen hebben om effectief te reageren [op een ramp]. En inzoverre de federale regering haar werk niet volledig goed heeft gedaan, neem ik de verantwoordelijkheid.''

Intussen doet Bush er alles aan om de schade die zijn presidentschap door Katrina dreigt op te lopen zo klein mogelijk te houden. Hij bezocht eerder deze week het rampgebied voor de derde keer in korte tijd. Vandaag wordt een toespraak van de president verwacht waarin hij miljardeninvesteringen in de wederopbouw van New Orleans zou aankondigen.

In reactie op de kritiek van zwarte leiders en artiesten dat de gebrekkige hulpverlening discriminatie van zwarten heeft blootgelegd, trekt het Witte Huis de banden met de zwarte gemeenschap nauw aan. Zwarte organisaties die al enkele jaren niet welkom waren wegens eerdere kritiek op Bush, worden nu uitgenodigd voor een bezoek aan het Witte Huis.

Bush' optreden van de laatste dagen, inclusief zijn breed uitgemeten bezoeken aan het rampgebied, lijkt hem geen kwaad te doen. Hoewel de waardering voor de president relatief erg laag is, neemt de instemming van het publiek voor zijn behandeling van Katrina de laatste dagen licht toe.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30578434
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30578459
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30578889
Spreiding niet-westerse allochtonen in Nederland 2001
pi_30579118
Artsen verwijderen foetus uit baby

Ik vermoed dat Nawijn ook van zoiets last heeft ivm z'n bolle plofkop.
  woensdag 14 september 2005 @ 18:58:49 #29
93744 Finder_elf_towns
pi_30579276
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Maar er is ook goed nieuws........
pi_30581526
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Goed werk van Rita inderdaad.
Wat heeft Rita te maken met een afname in asielverzoeken sinds 1998?
pi_30581940
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat heeft Rita te maken met een afname in asielverzoeken sinds 1998?
Die hete adem van haar voel je toch al kilometers van te voren aankomen?
pi_30581960
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Die hete adem van haar voel je toch al kilometers van te voren aankomen?
Het is een draak van een vrouw, ja.
pi_30582046
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is een draak van een vrouw, ja.
Ze heeft ook een tattoe:

pi_30582655
quote:

Je gaat toch geen fucking romcoms downloaden? p toch.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30582697
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Vinden die allochtonen het zo fijn op Texel dan? Goeree-Overflakkee niet te vergeten.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 14 september 2005 @ 20:40:13 #37
93744 Finder_elf_towns
pi_30582867
quote:
Relevant?
  woensdag 14 september 2005 @ 20:51:38 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30583158
Het grote Arafat-spel

Mijn beste score is vooralsnog 3 mannen, 1 vrouw en 1 kind. Met daarnaast nog een gewonde vrouw.
  woensdag 14 september 2005 @ 20:54:08 #41
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30583239
Woei, 7 dooien en 1 gewonde.
pi_30583316
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Relevant?
Hij is dood
pi_30583982
pi_30584306
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Woei, 7 dooien en 1 gewonde.
6 doden, 2 gewonden.

Je moet gewoon in een hoek gaan staan....dubbel prijs. Kutjoden.
pi_30584493
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Heineken terwijl hij gewoon HJ achter zich heeft staan .
pi_30584530
2 dood, 4 gewond bij de eerste poging. Kijken of ik nogmaals kan sterven .
pi_30584754
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heineken terwijl hij gewoon HJ achter zich heeft staan .
Vind ik ook, ik heb nog liever de Turkse Michael Jackson als buurman.

pi_30584893
"Volgens minister Hoogervorst worden baantjes in de terminale zorg met uitsterven bedreigd"
pi_30586251
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Het grote Arafat-spel

Mijn beste score is vooralsnog 3 mannen, 1 vrouw en 1 kind. Met daarnaast nog een gewonde vrouw.
Dat spel speelden we een half jaar geleden ook geloof ik.
  woensdag 14 september 2005 @ 22:25:48 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30588433
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef Drugshond het volgende:
Futurama blijft geniaal....
Yep, die is lekker scherp altijd.

Zijn er weer nieuwe afleveringen?
  woensdag 14 september 2005 @ 23:27:16 #53
93744 Finder_elf_towns
pi_30590094
Finder ?

bedoel je daarmee vlinders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 15 september 2005 @ 00:10:09 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_30590596
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef Meki het volgende:
Finder ?

bedoel je daarmee vlinders
Dit maakt mijn zware dag weer goed.

tip: pak eens een Engels-Nederlands woordenboek
pi_30590669
Chineze kwaliteit bij 64/u !

pi_30590722
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dit maakt mijn zware dag weer goed.

tip: pak eens een Engels-Nederlands woordenboek
oow ik zal hem ff gaan opzoeken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30590870
eigenlijk moest dit in een ander scherm, maar goed
quote:
Amerikaanse Senaat wil geen onderzoek Katrina

WASHINGTON (ANP/AFP) – De Amerikaanse Senaat heeft woensdag besloten geen onafhankelijke commissie te benoemen die moet kijken naar de reactie van de federale regering op de orkaan Katrina. De Democratische senator Hillary Clinton had om zo’n commissie verzocht.
.
Volgens Clinton is een dergelijk onderzoek nodig om te begrijpen wat er precies is misgegaan tijdens de voorbereidingen voor de orkaan en de hulpverlening daarna. Ze verwees hierbij naar een onderzoek naar de aanslagen van 11 september 2001.
.
De vrouw van ex–president Bill Clinton heeft zich de laatste dagen opgeworpen als een fel voorstander van een onafhankelijk onderzoek. Ze heeft een leidende rol genomen in het bekritiseren van de handelwijze van de regering–Bush na de ramp.
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1229398

gemiste kans...
  donderdag 15 september 2005 @ 00:27:59 #59
89730 Drugshond
pi_30591021
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Yep, die is lekker scherp altijd.

Zijn er weer nieuwe afleveringen?
Er zijn 5 episodes (torrents)

Ik heb 1 episode gedwnld maar ik heb ruzie met de audio codecs.
WinAvi pakt hem goed over maar de audio is out-of-sync.
Ik ben nog aan het stoeien, zodat ik hem reverse met DVD-lab weer kan omzetten naar DVD.
  donderdag 15 september 2005 @ 00:30:23 #60
89730 Drugshond
pi_30591074
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:12 schreef du_ke het volgende:
Chineze kwaliteit bij 64/u !

[afbeelding]
Blijkt een dinky-toy. Die NL. importeur kan zijn lol wel op. Want als het aan Europa ligt komt er vanzelf een verbod op deze wagens. Maar ja Chinezen en veiligheid voor de burger tja dat is een heel vreemde optelsom. Wagentje ziet er wel goed uit overigens.
pi_30591106
ik ga pitten.
pi_30593061
Welterusten duke.

Die aaahtje toch, hij heeft gelijk, elke keer dat sjuuun en luuucida op mij reageren bevestigt mijn belangrijkheid en tot nu toe (sjuuun let je op in pol=fok!sc) ben ik redelijk belangrijk... . Dus kap ermee en richt je nu eindelijk eens op al die andere fora'tjes, neem aahtjes raad ter harte dus. . Doeg jongens, het gaat jullie goed. .
I´m back.
pi_30594110
.
pi_30594118
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30596028
ook goeiemorgen, pberends

hier heeft planet.nl Angela Merkel op de kiek gezet, geniet ze ! (eindje scrollen naar beneden):
http://www.planet.nl/plan(...)tid=618102/sc=e1ab40

/seksisme-mode off
pi_30596470
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:31 schreef pberends het volgende:
Al-Zarqawi: Totale oorlog tegen sjiieten

. Heerlijk, beginnen de moslims zelf al te splijten.
eindelijk, het nieuws van de dood van de profeet Mohammed heeft ook huize pberends bereikt!

[ Bericht 2% gewijzigd door zakjapannertje op 15-09-2005 10:35:27 (profeet natuurlijk) ]
pi_30596521
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:34 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

eindelijk, het nieuws van de dood van de profeet Mohammed heeft ook huize pberends bereikt!
Het was toch een pedofeet
pi_30596813
Lijst Hilbrand Nawijn (Zoetermeer).

.

[ Bericht 59% gewijzigd door pberends op 15-09-2005 11:04:22 ]
pi_30597196
Hllo.
pi_30597357
de 2e Burgeroorlog is aanstaande :
quote:
‘Eed in VS niet constitutioneel’

Gepubliceerd op donderdag 15 september 2005
In een district in Californië hoeven kinderen op openbare scholen de schooldag niet meer te beginnen met het uitspreken van de eed van trouw aan vlag en vaderland.

Een rechter in deze staat heeft woensdag bepaald dat leerlingen van openbare scholen hiertoe niet meer mogen worden verplicht vanwege het religieuze karakter van de tekst. Dat bericht CNN.

Miljoenen Amerikaanse schoolkinderen beginnen iedere dag met het uitspreken van de eed van trouw aan vlag en vaderland.

Een groep ouders had bezwaar gemaakt tegen de zinsnede ‘één Natie onder God'. Zij vinden dat de verplichting die woorden uit te spreken, kinderen hun constitutionele recht ontneemt om niet te zeggen dat God bestaat.

Rechter Lawrence Karlton in Sacramento stelde hen in het gelijk. Karltons uitspraak geldt voorlopig alleen voor het district waarin de kinderen van de eisers naar school gaan. Maar als het vonnis niet door een hogere rechter ongedaan wordt gemaakt, moet waarschijnlijk in de hele staat Californië de verplichting van schoolkinderen om elke ochtend de eed voor te dragen, worden afgeschaft.

Bevestigt een rechter van het zogeheten Negende Circuit het vonnis, dan geldt de afschaffing van het verplichte eed uitspreken voor de negen westelijke staten en als het Hooggerechtshof, Supreme Court, ermee instemt geldt het voor alle staten van de VS.

De ouders hadden het verplichte karakter van de eed al eerder aangevochten. Een federaal hof van beroep in Californië oordeelde toen dat het beleid van veel scholen om leerlingen de eed van trouw te laten opzeggen, strijdig was met de grondwet. De kwestie werd destijds ook voorgelegd aan het federale Hooggerechtshof, maar dat stelde toen, zonder de zaak inhoudelijk te behandelen, de eiser op procedurele gronden in het ongelijk.

Conservatieve christenen kondigen nu aan in beroep te gaan en zijn bereid ook door te vechten tot het Hooggerechtshof in Washington aan toe.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=620170/sc=30238e
pi_30598779
Dat TTK-forum zit ook vol met zogenaamd literaire zelfbevlekkers, niet?
pi_30599436
quote:
Op donderdag 15 september 2005 02:57 schreef Ryan3 het volgende:
Welterusten duke.

Die aaahtje toch, hij heeft gelijk, elke keer dat sjuuun en luuucida op mij reageren bevestigt mijn belangrijkheid en tot nu toe (sjuuun let je op in pol=fok!sc) ben ik redelijk belangrijk... . Dus kap ermee en richt je nu eindelijk eens op al die andere fora'tjes, neem aahtjes raad ter harte dus. . Doeg jongens, het gaat jullie goed. .
Soms komen dit soort posts me voor als BBC-radioteksten tijdens WO2:

"Alie, Kees heeft de bloemen gisternacht in de kelder gezet, morgenmiddag twaalf uur kun je de op het afgesproken plek weer terugverwachten...

De Zwaluwen vliegen vroeg dit jaar, tegen de Opkomende Zon in, als het klokje kwart voor tweeen slaat ....

Boomschors, Boomschors op een laag ontwijkend tij, tergende twijgjes tokkelen tegen 't Timide Tegenvoeter-topic ....
"

inclusief de 'Irene-Brigade' die nu in een verdonkerde kamer met hun code-boek op de schoot bezig is de ware betekenis van deze woorden te ontcijferen:
"Boomschors: dat is legersectie C die Yvonne omsingeld heeft: jongens, we worden bevrijd, hang de oranje wimpel maar aan de stok!"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30600485
pi_30601615
nog anderhalve maand en ik ben weg hier
pi_30601799
Was Saddam een moslim?!
Allah Al Watan Al Malik
pi_30601911
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding] nog anderhalve maand en ik ben weg hier
Je gaat emigreren?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30602333
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je gaat emigreren?
sort of

proberen Alpha Centauri te halen ofzo, de civvers zullen dit wel herkennen
pi_30602349
Uhm...
pi_30602698
Anti-kater is extreem goed.
pi_30602724
Gaat Johan naar Groningen? En pberends? En zakjapannertje?
pi_30602753
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:39 schreef Monidique het volgende:
Is de paus pedofiel?
pi_30602774
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Is de paus pedofiel?
Zo ja, dan komt hij zeker ook?
pi_30602780
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:39 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat is te buitenlands.
pi_30602805
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zo ja, dan komt hij zeker ook?
Deze komt wel:

Moslimbreezermeisjes
pi_30602853
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Deze komt wel:

Moslimbreezermeisjes
O, dan kom ik zeker...
pi_30602933
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, dan kom ik zeker...
En de Village People treden ook op!
pi_30602950
Sóld!
pi_30603002
. Prettige foto's, pberends. En dat terwijl je vroeger zo'n censor was.
  donderdag 15 september 2005 @ 14:53:18 #100
93744 Finder_elf_towns
pi_30603031
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Deze komt wel:

Moslimbreezermeisjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: