anders ben je ff stilquote:Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef dolledingo het volgende:
anders lees je de boel eerst even door.
Zeer onwaarschijnlijk. Wil je met 9% vet rondlopen en toch een buik hebben, dan moet er wel èrg weinig vet op de rest zitten. Dat wil zeggen: armen waar je flink de aders overheen ziet lopen, benen waarbij je flinke definitie in kunt zien, etc etc. Dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 18:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar die vetpercentage, het is toch ook mogelijk dat je zeg maar een vetpercentage hebt van 9 en toch nog een buikje hebt? Want het vetpercentage is immers een maat voor je totale vetgehalte en niet alleen van je buik.
precies!quote:Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
Drink een glas water voordat je naar bed gaat en als je op staat. Matig/stop met alcohol drinken. Ga op kickboksen en begin met 3 keer per week trainen. Binnen 4 maanden heb jij een sixpack.
post eens een foto van de resultaten. Daarmee kun je denk ik jezelf (en een hoop anderen) motiveren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef dolledingo het volgende:
met mijn vet-percentage boven de navel zat het blijkbaar wel goed, ik ben niet extra gaan hardlopen, het was wel mijn bedoeling maar het komt er nooit echt van, en na ruim een maand krachttraining beginnen de vormen van een sixpack nu duidelijk zichtbaar te worden.. goede motivatie dat je lichaam reageert op krachttraining, begin het stoeien met gewichten steeds leuker te vinden
Correctie: je sixpack is één spier met pezen eroverheen die die ene spier in blokjes verdelenquote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
6 zichtbare buikspieren zijn toch een sixpack![]()
ik ben nog niet tevreden, dus dan ga ik geen foto's plaatsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:40 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
post eens een foto van de resultaten. Daarmee kun je denk ik jezelf (en een hoop anderen) motiveren.
dan heb je wel een sixpack, maar dikke kans dat je die niet ziet als je je beergut er nog overheen hebt zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef Killaht het volgende:
Je moet eerst beginnen met elke dag buikspiertrainingen te doen , bij het opstaan en voor het slapen gaan. als je ongeveer 1000 crunches per dag kan heb je wel een goede sixpack,
Jajaja.. het is al vaker gezegd. Ik drink nog af en toe een biertje en cola gaat er ook nog steeds goed in. De sixpack is ondertussen al een 4pack. Er zijn hier in dit topic heel wat eisen genoemd, neem het met een korrel zout, en je haalt het ook wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef Tonie- het volgende:
je gaat eht niet halen... als :
je niet van bier cola en dergelijke afblijft! ik ga niet eens een uitleg ervoor geven maar! dat zijn essentiele dingen waar je vanaf meot blijve... om een 6pack te creeren
Een 4 pack heb ik ook het is alleen super lastig om die laatste onderste 2 pack te krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:35 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Jajaja.. het is al vaker gezegd. Ik drink nog af en toe een biertje en cola gaat er ook nog steeds goed in. De sixpack is ondertussen al een 4pack. Er zijn hier in dit topic heel wat eisen genoemd, neem het met een korrel zout, en je haalt het ook wel.![]()
dat zal dan bij mij de bovenste 2 zijn.. de 2 net boven de navel zijn al duidelijk zichtbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Een 4 pack heb ik ook het is alleen super lastig om die laatste onderste 2 pack te krijgen.
een sixpack zit boven de navel.. de 2 onder je navel maken je 8pack compleet.. gelukkig, anders zou ik het nooit reddenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:37 schreef Stansfield het volgende:
Nee de alleronderste nog onder je navel zeg maar. Die zijn voglens mij het lastigst.
Oh ja je hebt nog gelijk ook. Nou ja ik heb dan een six pack met een zwembandje aan de onderkant.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:46 schreef dolledingo het volgende:
[..]
een sixpack zit boven de navel.. de 2 onder je navel maken je 8pack compleet.. gelukkig, anders zou ik het nooit redden![]()
zo komt ie van mij er ook uit te zien.. alhoewel dat zwembandje ook steeds strakker wordtquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh ja je hebt nog gelijk ook. Nou ja ik heb dan een six pack met een zwembandje aan de onderkant.
true...true...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef steve2003 het volgende:
om je onderste buikspieren te trainen:
ga op de gond liggen, lat een vriend boven je staan. Strek je benen en breng ze zo recht mogelijk omhoog, en lat die vriend ze dan wegduwen, zorg dan dat ze de grond niet raken, en herhaal dit een aanta keer
uiterst effectief voor de onderste buikspieren...
verder, veel succs met het laatste stukje, en zor dat het niet meer terugkomt als alles er af is(dus niet net als mij doen, alles er af sporten en dan zo weer terug krijgen
)
Lijkt me nogal logisch dat je tijdens krachtinspanning goed op je ademhaling moet letten, op deze manier stijgt de druk in je hoofd niet zo en kan je veel meer kracht zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef Tonie- het volgende:
ik snap hem niet helemaal... technisch.... ademhalen...
dus het komt eropneer blijven ademhalen onder je buikspieroefeningen.... inademen op de terug weg en uitademen naar boven?
Als je zoals mij eerder van houdt om eens kort intensief af te zien ipv op een gezapig tempo kilometer na kilometer te lopen raadt ik je High Intensity Interval Training met spurten aan. Hoe hard dit je conditie kan verbeteren in 5 weken is ongeloofelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog tips om het laagje vet wat in te laten krimpen / droger te worden?
De voeding is niet zo'n probleem. Ik denk meer het bierquote:Op zondag 18 december 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:
Spinning is alleen nuttig wanneer je je voedingspatroon er op aanpast.
Dan haal ik voortaan wel een kratquote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef cultheld het volgende:
Dan is het kiezen tussen een sixpack en bier drinken
Per avond ookquote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
3 of 4 biertjes in de week moet kunnen.
Nee hoor, ik lees snel, ik ben al op blz. 100, dus al ongeveer op een derde van het boek.quote:Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef JaWi het volgende:
Voor je dat boek uit hebt is het zomer.
In die tijd had je al 1000 sit-ups kunnen doen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees snel, ik ben al op blz. 100, dus al ongeveer op een derde van het boek.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
In die tijd had je al 1000 sit-ups kunnen doen.
Voor 14,95 euro en 300 bladzijden lezen kom je erachter.quote:Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef mic_forever het volgende:
Wat staat er dan echt allemaal in
Post hier is een samenvatting als je t uit heb
Bron!quote:Men's Health Website:
Jij hebt ook een wasbordje
Ja, jij ja!
En dat wasbordje kun je binnen zes weken laten verschijnen.
Bestel Het Wasbord Dieet nu in onze webshop voor maar ¤ 14,95 (inclusief verzendkosten) en maak kans op 1 van de 35 gratis exemplaren.
Onderzoek na onderzoek laat zien dat zowel mannen als vrouwen een platte, gespierde buik als het ultieme symbool van sex-appeal zien. En in onderzoek na onderzoek leren wetenschappers dat het verkrijgen van zo'n buik de belangrijkste stap is om gezond te blijven. Heel simpel: Het Wasbord Dieet is er om er beter uit te zien, je beter te voelen en beter te leven.
Het Wasbord Dieet is geen truc. En je raakt de weg niet kwijt in eindeloze metingen of ingewikkelde schema's. Je kunt blijven genieten van je eten. Het is ook geen low-cab, low-fat of low-wat-dan-ook dieet. Het is een slim, uitgebalanceerd en gezond programma dat je het lichaam geeft dat jij wilt. En je zult je niet hongerig voelen.
Het Wasbord Dieet geeft je méér dan een beter leven. Het geeft je een lánger leven!
Dit is wat je krijgt:
* fitter, gezonder & sexier lijf
* zonder rugpijn & andere blessures
* gezonder & langer leven
* beter sexleven
Bestel Het Wasbord Dieet nu in onze webshop voor maar ¤ 14,95 (inclusief verzendkosten) en maak kans op 1 van de 35 gratis exemplaren.
Denk er om he: Trying is the first step to failure...quote:Op zondag 18 december 2005 23:17 schreef Blinker het volgende:
Ik ga me volgende maand wel aanmelden bij de lokale fitnesscentrum.
Dan zie ik wel weer verder
tenzij je steroiden neemt of geluk hebt met je genetische aanleg, neenquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Kijk, dat vet wegtrainen zou opzich niet zo'n probleem zijn.... Mijn probleem is dat ik nog gruwelijk aan wil komen bij mn armen en borst. Als ik me nu ga toeleggen op het cardio/vetverbrandingsgedeelte, zal ik ook mijn spiermassa verliezen bij bovengenoemde delen en niet meer aankomen. Heb nu een vetpercentage van zo'n 12%, en dat vind ik teveel. Is er een manier om beide doelen tegelijk te behalen? Volgens mij niet dus....
Die e-boek heb ik ook, is echt een aanrader.quote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Zoek maar eens achter het e-book "Burn the fat, feed the muscle"
Ik heb opzich wel geluk met mn genen, ben vrij groot en toch vrij droog gebleven. Maar dat laatste beetje vet op je buik is zo irri.quote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
tenzij je steroiden neemt of geluk hebt met je genetische aanleg, neen
Maaaarrrr... Je kan wel je spieren behouden en toch vet verliezen, zowat het beste mogelijk. Zoek maar eens achter het e-book "Burn the fat, feed the muscle"(probeer emule) Dit is een must voor elke ook maar doordeweekse bodybuilder.
In jou geval zou ik nog tot maart doorgaan met groeien, en dan je pas calorieinname verminderen en te cutten
met goede genetische aanleg doel ik op sommigen die elke dag in de quick of mcdo zitten en savond nog eens vettig eten, en amper of niks trainen, maar toch nog superripped zijn met een kanjer van een sixpackquote:Op maandag 19 december 2005 07:57 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel geluk met mn genen, ben vrij groot en toch vrij droog gebleven. Maar dat laatste beetje vet op je buik is zo irri.
En sterioden laat ik voorlopig even voor wat ze zijn.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 15:01 schreef Genjuro het volgende:
[..]
met goede genetische aanleg doel ik op sommigen die elke dag in de quick of mcdo zitten en savond nog eens vettig eten, en amper of niks trainen, maar toch nog superripped zijn met een kanjer van een sixpack
En steroiden is cheaten vindt ik, de gemakkelijkste weg zoeken...
Ok sommigen zitten op hun genetische grens, en dan zijn steroiden ok, maar 95% gebruikt het gewoon als tussendoortje![]()
Is dat positief?quote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef Mr.J het volgende:
Hoi, is hier een AAS 'discussie' gaande?![]()
Anabolenquote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef One_conundrum het volgende:
wat is AAS?
Androgene Anabole Steroiden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef One_conundrum het volgende:
wat is AAS?
Nee hoor. Weet er wel iets vanaf.quote:
Wegwezen jij. Of praat normaal.quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor. Weet er wel iets vanaf.
Zeg maar de basis van je endocriene systeem en dan vnl. je HPTA plus de invloeden van exogene en endogene hormonen daarop plus de daarbij horende feedback systemen.![]()
Waar zeg ik dat? Je hebt hier niet met een beginnend bodybuildertje te makenquote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
![]()
AAS is niet een kwestie van gebruiken en hoppa je hebt spiermassa, daar komt wel meer bij kijken![]()
Grotendeels eens.quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je hebt hier niet met een beginnend bodybuildertje te maken![]()
Ik vind gewoon dat meer als de helft van de juicers VEEL te vlug naar het goedje grijpen, gewoon omdat ze te gemakszuchtig zijn terwijl ze beter gewoon hun voedingschema en trainingsschema eens zouden aanpassen. Overlaatst kwam ik in de fitness nog een persoon tegen die kuurde(dianabol) en vrij goede resultaten had, maar toen ik hem vroeg welke proteinen hij gebruikte keek hij me verbaast aan en vroeg me wat dat was...
Dan was de verbazing en de minachting in mij ff groot...
En wees vrij om het niet met me eens te zijn, geeft me niks, ik blijf puur naturel en dat vinden de vrouwtjes mooier...
Mr.J, alle respect,want ik heb al veel van je posts hier en op dutchbodybuilding geleerd, maar kun je je posts aanpassen aan het doelpubliek hier want het merendeel verstaan we nietquote:
Of dat ze na 1 week trainen al met een creatinekuur beginnenquote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je hebt hier niet met een beginnend bodybuildertje te maken![]()
Ik vind gewoon dat meer als de helft van de juicers VEEL te vlug naar het goedje grijpen, gewoon omdat ze te gemakszuchtig zijn terwijl ze beter gewoon hun voedingschema en trainingsschema eens zouden aanpassen. Overlaatst kwam ik in de fitness nog een persoon tegen die kuurde(dianabol) en vrij goede resultaten had, maar toen ik hem vroeg welke proteinen hij gebruikte keek hij me verbaast aan en vroeg me wat dat was...
Dan was de verbazing en de minachting in mij ff groot...
En wees vrij om het niet met me eens te zijn, geeft me niks, ik blijf puur naturel en dat vinden de vrouwtjes mooier...
en dan op elke bodybuilding site posten "CREATINE WERKT NIET"quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:15 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Of dat ze na 1 week trainen al met een creatinekuur beginnen![]()
Zo heb ik een trainingsmaatje die alles doet wat Mr.J verboden heeft, maar toch een beter physiek en meer uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:01 schreef Genjuro het volgende:
[..]
met goede genetische aanleg doel ik op sommigen die elke dag in de quick of mcdo zitten en savond nog eens vettig eten, en amper of niks trainen, maar toch nog superripped zijn met een kanjer van een sixpack
Nog sterker, vertelde er laatst eentje tegen mij: Eiwitten werken voor mij nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Genjuro het volgende:
[..]
en dan op elke bodybuilding site posten "CREATINE WERKT NIET"
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=16326544&query_hl=3quote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef frenkck het volgende:
[..]
Nog sterker, vertelde er laatst eentje tegen mij: Eiwitten werken voor mij niet.
Het ligt eigenlijk nog wat simpeler. Je energieverbruik is bij eenzelfde inspanning nagenoeg constant. 2 keer 30 minuten lopen kost (nagenoeg) evenveel energie als 1 keer 60 minuten lopen. Het verschil zit 'm in het feit dat je lichaam bij verschillende inspanningsniveau's de energie uit verschillende bronnen put.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef on_the_mike het volgende:
[..]
maar het is niet zo dat je exponentieel meer verbrandt naarmate je langer rent?
Stiekeme TVP en vervolgens zelf ook een 6pack willenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Modwire het volgende:
Ik haal altijd gewoon een kratje, vind ik veel handiger..![]()
ik begrijp dus dat ik voor de verbranding van vet sowieso beter voor de lange loop kan kiezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Om even op het "Show hier je sixpack" topic terug te komen:
[..]
Het ligt eigenlijk nog wat simpeler. Je energieverbruik is bij eenzelfde inspanning nagenoeg constant. 2 keer 30 minuten lopen kost (nagenoeg) evenveel energie als 1 keer 60 minuten lopen. Het verschil zit 'm in het feit dat je lichaam bij verschillende inspanningsniveau's de energie uit verschillende bronnen put.
Duurtraining (lage hartslag) zorgt dat je lichaam met name de vetten aan zal spreken. De overtollige suikers die je in je voedsel binnenkrijgt zullen dan echter weer niet gebruikt worden. Door een kortere maar inspannendere training te houden zal je lichaam aanspraak maken op snel te verkrijgen energiebronnen zoals suikers, maar je 'vet' ongemoeid laten.
Per saldo is het effect gelijk en verbruik je evenveel energie!
De tip van Mr J. om het niet dagelijks te doen is wel een goede, dit houd je inderdaad minder snel vol.
Wat dacht je van de boel een beetje rustig opbouwen. Dat je spieren niet hersteld zijn na 12km lopen om de dag kan ik me voorstellen. Het is dan ook veel gezonder om eerst eens rustig van start te gaan door bijv om de dag 30 minuten te lopen, en dit over een aantal weken op te bouwen tot 60 minuten.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef on_the_mike het volgende:
[..]
ik begrijp dus dat ik voor de verbranding van vet sowieso beter voor de lange loop kan kiezen.
eigenlijk is elke eerste 30 minuten die je gaat hardlopen ineffectief voor vetverbanding en kan je om het zo efficient mogelijk te houden (qua vetverbranding) maar beter doorlopen na die eerste 30 minuten? feit is gewoon dat ik om de dag wil hardlopen, maar ik merk dat als ik om de dag 12 km ren, mijn spieren nog niet genoeg hersteld zijn, maar ik wil wel zo lang lopen omdat ik weet dat dit beter is voor mijn vetverbranding... beetje een dilemma dus...
verbranding versus herstel, misschien neem ik gewoon te veel hooi op mijn vork
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |