abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32456397
Simpel... gewoon vet wegtrainen en je hebt een sixpack. Hoef je geeneens buikspieroefeningen voor te doen enz
pi_32456619
anders lees je de boel eerst even door.
pi_32456671
Drink een glas water voordat je naar bed gaat en als je op staat. Matig/stop met alcohol drinken. Ga op kickboksen en begin met 3 keer per week trainen. Binnen 4 maanden heb jij een sixpack.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32456883
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef dolledingo het volgende:
anders lees je de boel eerst even door.
anders ben je ff stil
  maandag 21 november 2005 @ 18:31:58 #105
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_32458484
Maar die vetpercentage, het is toch ook mogelijk dat je zeg maar een vetpercentage hebt van 9 en toch nog een buikje hebt? Want het vetpercentage is immers een maat voor je totale vetgehalte en niet alleen van je buik.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_32459245
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar die vetpercentage, het is toch ook mogelijk dat je zeg maar een vetpercentage hebt van 9 en toch nog een buikje hebt? Want het vetpercentage is immers een maat voor je totale vetgehalte en niet alleen van je buik.
Zeer onwaarschijnlijk. Wil je met 9% vet rondlopen en toch een buik hebben, dan moet er wel èrg weinig vet op de rest zitten. Dat wil zeggen: armen waar je flink de aders overheen ziet lopen, benen waarbij je flinke definitie in kunt zien, etc etc. Dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
pi_32459493
Sixpack kweken?

Dit onder de grond stoppen:

En hopen dat dit er uit komt
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32461132
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
Drink een glas water voordat je naar bed gaat en als je op staat. Matig/stop met alcohol drinken. Ga op kickboksen en begin met 3 keer per week trainen. Binnen 4 maanden heb jij een sixpack.
precies!
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:23:03 #109
82420 N-tertainment
Toeval bestaat niet
pi_32559991
dus het geheim voor een sixpack kan als volgt samengevat worden:
- vetpercentage verlagen tot < 10%
- cardio
- crunches
pi_32560849
met mijn vet-percentage boven de navel zat het blijkbaar wel goed, ik ben niet extra gaan hardlopen, het was wel mijn bedoeling maar het komt er nooit echt van, en na ruim een maand krachttraining beginnen de vormen van een sixpack nu duidelijk zichtbaar te worden.. goede motivatie dat je lichaam reageert op krachttraining, begin het stoeien met gewichten steeds leuker te vinden
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:40:06 #111
82420 N-tertainment
Toeval bestaat niet
pi_32561792
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef dolledingo het volgende:
met mijn vet-percentage boven de navel zat het blijkbaar wel goed, ik ben niet extra gaan hardlopen, het was wel mijn bedoeling maar het komt er nooit echt van, en na ruim een maand krachttraining beginnen de vormen van een sixpack nu duidelijk zichtbaar te worden.. goede motivatie dat je lichaam reageert op krachttraining, begin het stoeien met gewichten steeds leuker te vinden
post eens een foto van de resultaten. Daarmee kun je denk ik jezelf (en een hoop anderen) motiveren.
pi_32562172
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:

[..]

6 zichtbare buikspieren zijn toch een sixpack
Correctie: je sixpack is één spier met pezen eroverheen die die ene spier in blokjes verdelen
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:20:42 #113
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32562968
Je moet eerst beginnen met elke dag buikspiertrainingen te doen , bij het opstaan en voor het slapen gaan. als je ongeveer 1000 crunches per dag kan heb je wel een goede sixpack,
dan kan je ook nog extra laten groeien door met gewichten erbij te voegen en minder herhalingen.
En als je dik ben is cardio ook wel goed..schrijf je in op een sportschool

Daarbij moet je ook je voeding aanpassen, dieet volgen
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_32566821
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:40 schreef N-tertainment het volgende:

[..]

post eens een foto van de resultaten. Daarmee kun je denk ik jezelf (en een hoop anderen) motiveren.
ik ben nog niet tevreden, dus dan ga ik geen foto's plaatsen over een maandje of 2 hoop ik er wel aan toe te zijn
  woensdag 7 december 2005 @ 10:11:38 #115
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_32884544
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef Killaht het volgende:
Je moet eerst beginnen met elke dag buikspiertrainingen te doen , bij het opstaan en voor het slapen gaan. als je ongeveer 1000 crunches per dag kan heb je wel een goede sixpack,
dan heb je wel een sixpack, maar dikke kans dat je die niet ziet als je je beergut er nog overheen hebt zitten

BenchMarc zei het al: als je maar laag genoeg in je vetpercentage zit, heeft IEDEREEN een sickpack; hoe groot en gedefeniëerd deze is heb je zelf in de hand door je voedingspatroon en cardio e.d.
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_32885074
Een sixpack krijg je echt niet zomaar hoor. Allereerst ligt het aan je bouw. Tuurlijk heeft iedereen buikspieren, maar dat geldt ook voor overige spieren: Iedereen heeft biceps, triceps, enz enz.
Ik denk dat voeding, discipline en training (zeker minimaal 3 maanden elke dag een kwartier buikspieren) pas resultaat heeft. En dan is het nog maar de vraag of je ook de onderste buikspieren (wat bij de meeste mensen het moeilijkst te trainen is). Succes iig en we zien graag de pics tegenmoet (ook mensen die nu al een sixpack hebben mogen hun foto posten).
  woensdag 7 december 2005 @ 12:42:57 #117
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32888063
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:25 schreef benchMarc het volgende:

[..]

anders ben je ff stil
Go get the bastards Benchie!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32888097
Ik begin ook al een klein sxipackje te krijgen maar dat komt door het vele gevoos... met me vriendin... dus niet fftjes 5 minuutjes, maak er maar ruim een uurtje van minimaal; andres kan ik net zo goed naar de sportschool haha
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32921108
om je onderste buikspieren te trainen:

ga op de gond liggen, lat een vriend boven je staan. Strek je benen en breng ze zo recht mogelijk omhoog, en lat die vriend ze dan wegduwen, zorg dan dat ze de grond niet raken, en herhaal dit een aanta keer

uiterst effectief voor de onderste buikspieren...

verder, veel succs met het laatste stukje, en zor dat het niet meer terugkomt als alles er af is (dus niet net als mij doen, alles er af sporten en dan zo weer terug krijgen )
pi_32921236
je gaat eht niet halen... als :

je niet van bier cola en dergelijke afblijft! ik ga niet eens een uitleg ervoor geven maar! dat zijn essentiele dingen waar je vanaf meot blijve... om een 6pack te creeren

meet je vetpercentage nu op!.... en hij moet rochting de 5% zijn dus dan weet je hoeveel werk ej nog te doen hebt
if practise makes perfect...
and no one is perfect...
why practise...
pi_32921616

donderdag 8 december 2005 @ 22:14:57 #123
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_32930113
Zijn mensen hier ook bekend met het wasbord "dieet"? Ik lees hier regematig iets over in het blad "Men's Health".
pi_32939170
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef Tonie- het volgende:
je gaat eht niet halen... als :

je niet van bier cola en dergelijke afblijft! ik ga niet eens een uitleg ervoor geven maar! dat zijn essentiele dingen waar je vanaf meot blijve... om een 6pack te creeren
Jajaja.. het is al vaker gezegd. Ik drink nog af en toe een biertje en cola gaat er ook nog steeds goed in. De sixpack is ondertussen al een 4pack. Er zijn hier in dit topic heel wat eisen genoemd, neem het met een korrel zout, en je haalt het ook wel.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:44:28 #125
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_32942173
Alles met mate lijkt mij.
pi_32942603
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:35 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Jajaja.. het is al vaker gezegd. Ik drink nog af en toe een biertje en cola gaat er ook nog steeds goed in. De sixpack is ondertussen al een 4pack. Er zijn hier in dit topic heel wat eisen genoemd, neem het met een korrel zout, en je haalt het ook wel.
Een 4 pack heb ik ook het is alleen super lastig om die laatste onderste 2 pack te krijgen.
pi_32943109
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Een 4 pack heb ik ook het is alleen super lastig om die laatste onderste 2 pack te krijgen.
dat zal dan bij mij de bovenste 2 zijn.. de 2 net boven de navel zijn al duidelijk zichtbaar.
pi_32943353
Nee de alleronderste nog onder je navel zeg maar. Die zijn voglens mij het lastigst.
pi_32943363
en hoe zit het met de schuine buikspieren bij de heren hier?

* Leipo666 heeft een 6-pack onder een zacht laagje
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_32949733
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:37 schreef Stansfield het volgende:
Nee de alleronderste nog onder je navel zeg maar. Die zijn voglens mij het lastigst.
een sixpack zit boven de navel.. de 2 onder je navel maken je 8pack compleet.. gelukkig, anders zou ik het nooit redden
pi_32950057
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:46 schreef dolledingo het volgende:

[..]

een sixpack zit boven de navel.. de 2 onder je navel maken je 8pack compleet.. gelukkig, anders zou ik het nooit redden
Oh ja je hebt nog gelijk ook. Nou ja ik heb dan een six pack met een zwembandje aan de onderkant.
pi_32950307
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Oh ja je hebt nog gelijk ook. Nou ja ik heb dan een six pack met een zwembandje aan de onderkant.
zo komt ie van mij er ook uit te zien.. alhoewel dat zwembandje ook steeds strakker wordt
pi_33104309
tsja alles ligt aan hetvet :S ben nu fanatiek 3x in de week aan het kickboxen... maar drink ook elk weeken fantiek heel veel bier houd elkaar goed in evenwicht ach ooit kom ik er wel
and no one is perfect...
why practise...
pi_33106421
jammer dat bier zo lekker is

(tvp)
really..
pi_33107242
yup bier is echt de dooddoener :S
and no one is perfect...
why practise...
pi_33107306
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef steve2003 het volgende:
om je onderste buikspieren te trainen:

ga op de gond liggen, lat een vriend boven je staan. Strek je benen en breng ze zo recht mogelijk omhoog, en lat die vriend ze dan wegduwen, zorg dan dat ze de grond niet raken, en herhaal dit een aanta keer

uiterst effectief voor de onderste buikspieren...

verder, veel succs met het laatste stukje, en zor dat het niet meer terugkomt als alles er af is (dus niet net als mij doen, alles er af sporten en dan zo weer terug krijgen )
true...true...

alleen moeten je buikspieren wel al wat aankunnen!
Anders gebruik je aan het eind ook je onderrug als je buikspier het niet meer trekt met als gevolg dat je onderrug naar de klote kan gaan!
(als je buik het niet trekt, gebruik je automatisch je rug)
Net als bij elke spier moet je ook je buikspier in een vloeiende beweging trainen en niet BAM BAM BAM wat je doet als je je benen omhoog gooit en weer naar beneden laat gooien.
(en toch bij kickboksen is deze training best normaal)

Je kan beter gaan liggen en je benen een cm of 10 á 20 optillen wat al een stuk minder slecht voor je rug is, want zo kan je wel een vloeiende beweging maken.
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_33120057
www.bodybuilding.com

en zoek op abs of six-pack

Dan vindt je hoe professionele bodybuilders het doen, ipv wat Ome Kees eens gezegd heeft

http://www.teenbodybuilding.com/abs.htm bv is een superartikel, goed voor beginners

Nog zo een super stuk

First and foremost, the abdominal muscles cannot fully contract with air retained in the lungs. Thus, those that hold their breath while performing crunches for instance, never attain a full muscle contraction.

To correct this error, exhale upon exertion through every rep and remember that once the air in your lungs is gone, the abs are fully contracted. If you watch people perform "sit-ups," you will invariably observe them coming up to a full upright position at the end of the movement.

While the abs may have initiated the movement at the outset, at some point, the hip flexors took over to pull the torso into a full sitting position.

If you exhale when you initiate the movement and stop when the air in your lungs is gone, then you are relying upon the contraction within the abdominal muscles to begin and complete the movement as opposed to relying on the hip flexors and gravity.
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33126780
ik snap hem niet helemaal... technisch.... ademhalen...

dus het komt eropneer blijven ademhalen onder je buikspieroefeningen.... inademen op de terug weg en uitademen naar boven?
and no one is perfect...
why practise...
pi_33130983
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef Tonie- het volgende:
ik snap hem niet helemaal... technisch.... ademhalen...

dus het komt eropneer blijven ademhalen onder je buikspieroefeningen.... inademen op de terug weg en uitademen naar boven?
Lijkt me nogal logisch dat je tijdens krachtinspanning goed op je ademhaling moet letten, op deze manier stijgt de druk in je hoofd niet zo en kan je veel meer kracht zetten.
  zaterdag 17 december 2005 @ 21:03:11 #140
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33171336
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33171373
Iemand nog tips om het laagje vet wat in te laten krimpen / droger te worden ?
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 17 december 2005 @ 21:04:46 #142
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33171387
kilometers maken
pi_33197369
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog tips om het laagje vet wat in te laten krimpen / droger te worden ?
Als je zoals mij eerder van houdt om eens kort intensief af te zien ipv op een gezapig tempo kilometer na kilometer te lopen raadt ik je High Intensity Interval Training met spurten aan. Hoe hard dit je conditie kan verbeteren in 5 weken is ongeloofelijk.

Zoek er eens achter op google of op bodybuilding.com
pi_33197522
Ik heb hier op zolder ook nog een bijna nieuwe spinningfiets staan .
slettebak [@] gmail.com
pi_33197670
spinning is niet aan te raden omdat het ook veel spieren verbrandt, maar je kunt wel Hiit op een fiets doen

Goede maar wat oudere site: http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp
pi_33197725
Spinning is toch best nuttig om wat af te vallen?
slettebak [@] gmail.com
pi_33198276
Spinning is alleen nuttig wanneer je je voedingspatroon er op aanpast.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33198312
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:14 schreef cultheld het volgende:
Spinning is alleen nuttig wanneer je je voedingspatroon er op aanpast.
De voeding is niet zo'n probleem. Ik denk meer het bier .
slettebak [@] gmail.com
pi_33198383
Dan is het kiezen tussen een sixpack en bier drinken
pi_33198414
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef cultheld het volgende:
Dan is het kiezen tussen een sixpack en bier drinken
Dan haal ik voortaan wel een krat .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 18 december 2005 @ 19:17:43 #151
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33198423
3 of 4 biertjes in de week moet kunnen.
pi_33198487
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
3 of 4 biertjes in de week moet kunnen.
Per avond ook ?
En dan nog op vrijdag en zaterdag 1,5 krat ofzo?

Het moet te combineren zijn !
slettebak [@] gmail.com
pi_33198547
Terminator Arnold hield ook wel van een glaasje, dus het is wel te doen, maar dan zul je wel meer cardio moeten doen
  zondag 18 december 2005 @ 19:23:18 #154
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33198601
Ik heb een boek gekocht......
  zondag 18 december 2005 @ 19:26:17 #155
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33198698
"Het Wasbord Dieet" van Men's Health, een strakke buik in 6 weken.

pi_33198755
Voor je dat boek uit hebt is het zomer.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 18 december 2005 @ 19:29:53 #157
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33198809
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef JaWi het volgende:
Voor je dat boek uit hebt is het zomer.
Nee hoor, ik lees snel, ik ben al op blz. 100, dus al ongeveer op een derde van het boek.
pi_33198823
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees snel, ik ben al op blz. 100, dus al ongeveer op een derde van het boek.
In die tijd had je al 1000 sit-ups kunnen doen.
  zondag 18 december 2005 @ 19:32:39 #159
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33198899
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

In die tijd had je al 1000 sit-ups kunnen doen.
pi_33199510
Wat staat er dan echt allemaal in
Post hier is een samenvatting als je t uit heb
  zondag 18 december 2005 @ 20:21:30 #161
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33200020
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef mic_forever het volgende:
Wat staat er dan echt allemaal in
Post hier is een samenvatting als je t uit heb
Voor 14,95 euro en 300 bladzijden lezen kom je erachter.
quote:
Men's Health Website:

Jij hebt ook een wasbordje
Ja, jij ja!

En dat wasbordje kun je binnen zes weken laten verschijnen.

Bestel Het Wasbord Dieet nu in onze webshop voor maar ¤ 14,95 (inclusief verzendkosten) en maak kans op 1 van de 35 gratis exemplaren.

Onderzoek na onderzoek laat zien dat zowel mannen als vrouwen een platte, gespierde buik als het ultieme symbool van sex-appeal zien. En in onderzoek na onderzoek leren wetenschappers dat het verkrijgen van zo'n buik de belangrijkste stap is om gezond te blijven. Heel simpel: Het Wasbord Dieet is er om er beter uit te zien, je beter te voelen en beter te leven.

Het Wasbord Dieet is geen truc. En je raakt de weg niet kwijt in eindeloze metingen of ingewikkelde schema's. Je kunt blijven genieten van je eten. Het is ook geen low-cab, low-fat of low-wat-dan-ook dieet. Het is een slim, uitgebalanceerd en gezond programma dat je het lichaam geeft dat jij wilt. En je zult je niet hongerig voelen.

Het Wasbord Dieet geeft je méér dan een beter leven. Het geeft je een lánger leven!

Dit is wat je krijgt:

* fitter, gezonder & sexier lijf
* zonder rugpijn & andere blessures
* gezonder & langer leven
* beter sexleven

Bestel Het Wasbord Dieet nu in onze webshop voor maar ¤ 14,95 (inclusief verzendkosten) en maak kans op 1 van de 35 gratis exemplaren.
Bron!

[ Bericht 1% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 18-12-2005 20:27:07 ]
  zondag 18 december 2005 @ 23:08:12 #162
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33205647
Kijk, dat vet wegtrainen zou opzich niet zo'n probleem zijn.... Mijn probleem is dat ik nog gruwelijk aan wil komen bij mn armen en borst. Als ik me nu ga toeleggen op het cardio/vetverbrandingsgedeelte, zal ik ook mijn spiermassa verliezen bij bovengenoemde delen en niet meer aankomen. Heb nu een vetpercentage van zo'n 12%, en dat vind ik teveel. Is er een manier om beide doelen tegelijk te behalen? Volgens mij niet dus....
  zondag 18 december 2005 @ 23:17:06 #163
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_33205985
Ik ga me volgende maand wel aanmelden bij de lokale fitnesscentrum.
Dan zie ik wel weer verder
  maandag 19 december 2005 @ 00:06:42 #164
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33207539
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:17 schreef Blinker het volgende:
Ik ga me volgende maand wel aanmelden bij de lokale fitnesscentrum.
Dan zie ik wel weer verder
Denk er om he: Trying is the first step to failure...
pi_33208697
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Kijk, dat vet wegtrainen zou opzich niet zo'n probleem zijn.... Mijn probleem is dat ik nog gruwelijk aan wil komen bij mn armen en borst. Als ik me nu ga toeleggen op het cardio/vetverbrandingsgedeelte, zal ik ook mijn spiermassa verliezen bij bovengenoemde delen en niet meer aankomen. Heb nu een vetpercentage van zo'n 12%, en dat vind ik teveel. Is er een manier om beide doelen tegelijk te behalen? Volgens mij niet dus....
tenzij je steroiden neemt of geluk hebt met je genetische aanleg, neen

Maaaarrrr... Je kan wel je spieren behouden en toch vet verliezen, zowat het beste mogelijk. Zoek maar eens achter het e-book "Burn the fat, feed the muscle"(probeer emule ) Dit is een must voor elke ook maar doordeweekse bodybuilder.

In jou geval zou ik nog tot maart doorgaan met groeien, en dan je pas calorieinname verminderen en te cutten
  maandag 19 december 2005 @ 01:06:45 #166
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33208906
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef Genjuro het volgende:

[..]
Zoek maar eens achter het e-book "Burn the fat, feed the muscle"
Die e-boek heb ik ook, is echt een aanrader.
  maandag 19 december 2005 @ 07:57:11 #167
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33210789
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef Genjuro het volgende:

[..]

tenzij je steroiden neemt of geluk hebt met je genetische aanleg, neen

Maaaarrrr... Je kan wel je spieren behouden en toch vet verliezen, zowat het beste mogelijk. Zoek maar eens achter het e-book "Burn the fat, feed the muscle"(probeer emule ) Dit is een must voor elke ook maar doordeweekse bodybuilder.

In jou geval zou ik nog tot maart doorgaan met groeien, en dan je pas calorieinname verminderen en te cutten
Ik heb opzich wel geluk met mn genen, ben vrij groot en toch vrij droog gebleven. Maar dat laatste beetje vet op je buik is zo irri.
En sterioden laat ik voorlopig even voor wat ze zijn.
pi_33217529
quote:
Op maandag 19 december 2005 07:57 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Ik heb opzich wel geluk met mn genen, ben vrij groot en toch vrij droog gebleven. Maar dat laatste beetje vet op je buik is zo irri.
En sterioden laat ik voorlopig even voor wat ze zijn.
met goede genetische aanleg doel ik op sommigen die elke dag in de quick of mcdo zitten en savond nog eens vettig eten, en amper of niks trainen, maar toch nog superripped zijn met een kanjer van een sixpack

En steroiden is cheaten vindt ik, de gemakkelijkste weg zoeken...
Ok sommigen zitten op hun genetische grens, en dan zijn steroiden ok, maar 95% gebruikt het gewoon als tussendoortje
pi_33222244
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:01 schreef Genjuro het volgende:

[..]

met goede genetische aanleg doel ik op sommigen die elke dag in de quick of mcdo zitten en savond nog eens vettig eten, en amper of niks trainen, maar toch nog superripped zijn met een kanjer van een sixpack

En steroiden is cheaten vindt ik, de gemakkelijkste weg zoeken...
Ok sommigen zitten op hun genetische grens, en dan zijn steroiden ok, maar 95% gebruikt het gewoon als tussendoortje

AAS is niet een kwestie van gebruiken en hoppa je hebt spiermassa, daar komt wel meer bij kijken
  maandag 19 december 2005 @ 22:14:18 #170
19479 Mr.J
pi_33228919
Hoi, is hier een AAS 'discussie' gaande?
  maandag 19 december 2005 @ 22:18:26 #171
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33229108
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef Mr.J het volgende:
Hoi, is hier een AAS 'discussie' gaande?
Is dat positief?
  maandag 19 december 2005 @ 22:31:55 #172
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33229755
wat is AAS?
  maandag 19 december 2005 @ 22:35:47 #173
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_33229942
Het welbekende crosstrain-apparaat heeft bij mij wonderen gedaan, saunaatje er achteraan en de kiloos vliegen eraf...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 19 december 2005 @ 22:40:35 #174
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33230162
ik ben 1,83 en weeg 69, dus dan sla ik dit stukje wel even over
  maandag 19 december 2005 @ 22:44:53 #175
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33230365
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef One_conundrum het volgende:
wat is AAS?
Anabolen
pi_33230449
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Anabolen
Daar weet Mr.J alles van.
slettebak [@] gmail.com
pi_33230892
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef MI55ILLE het volgende:
[afbeelding]
dude, wat is dit voor een rare shit
  maandag 19 december 2005 @ 22:58:41 #178
19479 Mr.J
pi_33230933
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Is dat positief?
Eerder vermaak.
  maandag 19 december 2005 @ 22:59:19 #179
19479 Mr.J
pi_33230959
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef One_conundrum het volgende:
wat is AAS?
Androgene Anabole Steroiden.
  maandag 19 december 2005 @ 23:00:31 #180
19479 Mr.J
pi_33231001
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef JaWi het volgende:

[..]

Daar weet Mr.J alles van.
Nee hoor. Weet er wel iets vanaf.

Zeg maar de basis van je endocriene systeem en dan vnl. je HPTA plus de invloeden van exogene en endogene hormonen daarop plus de daarbij horende feedback systemen.
pi_33231122
En daar ging het hier niet over .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 19 december 2005 @ 23:07:56 #182
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33231319
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee hoor. Weet er wel iets vanaf.

Zeg maar de basis van je endocriene systeem en dan vnl. je HPTA plus de invloeden van exogene en endogene hormonen daarop plus de daarbij horende feedback systemen.
Wegwezen jij. Of praat normaal.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_33231404
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

AAS is niet een kwestie van gebruiken en hoppa je hebt spiermassa, daar komt wel meer bij kijken
Waar zeg ik dat? Je hebt hier niet met een beginnend bodybuildertje te maken

Ik vind gewoon dat meer als de helft van de juicers VEEL te vlug naar het goedje grijpen, gewoon omdat ze te gemakszuchtig zijn terwijl ze beter gewoon hun voedingschema en trainingsschema eens zouden aanpassen. Overlaatst kwam ik in de fitness nog een persoon tegen die kuurde(dianabol) en vrij goede resultaten had, maar toen ik hem vroeg welke proteinen hij gebruikte keek hij me verbaast aan en vroeg me wat dat was...
Dan was de verbazing en de minachting in mij ff groot...

En wees vrij om het niet met me eens te zijn, geeft me niks, ik blijf puur naturel en dat vinden de vrouwtjes mooier ...
  maandag 19 december 2005 @ 23:13:40 #184
19479 Mr.J
pi_33231554
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef JaWi het volgende:
En daar ging het hier niet over .
Ik haak alleen maar in.
  maandag 19 december 2005 @ 23:15:23 #185
19479 Mr.J
pi_33231627
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat meer als de helft van de juicers VEEL te vlug naar het goedje grijpen, gewoon omdat ze te gemakszuchtig zijn terwijl ze beter gewoon hun voedingschema en trainingsschema eens zouden aanpassen. Overlaatst kwam ik in de fitness nog een persoon tegen die kuurde(dianabol) en vrij goede resultaten had, maar toen ik hem vroeg welke proteinen hij gebruikte keek hij me verbaast aan en vroeg me wat dat was...

En wees vrij om het niet met me eens te zijn, geeft me niks, ik blijf puur naturel en dat vinden de vrouwtjes mooier ...
Grotendeels eens.

Veel mensen hebben hun voedingsschema of trainingsschema idd totaal niet in orde en denken dat AAS de sleutel tot groei zijn.

Helaas zijn AAS een hulpmiddel, geen middel an sich. Het middel an sich is 5x per week keihard trainen en je voeding keurig in orde hebben.
pi_33231748
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik haak alleen maar in.
Mr.J, alle respect,want ik heb al veel van je posts hier en op dutchbodybuilding geleerd, maar kun je je posts aanpassen aan het doelpubliek hier want het merendeel verstaan we niet

En heb jij niet wat on-topic hints,zoals goede oefeningen, zaken om op te letten bij de buikspieren...
  maandag 19 december 2005 @ 23:23:56 #187
19479 Mr.J
pi_33231944
I know, was ook klein beetje de bedoeling.

Maar goed, mijn visie op een six pack.

Zorgen dat je bf onder de 10 a 12% komt (verschilt van persoon tot persoon, onderhuids vocht vasthouden is ook van belang).

Verder vind ik dat je buik niet zo extreem veel hoeft te trainen. Je gebruikt die spieren samen met onderrug om je middel te stabliiseren bij bijv. een DL, een squat, ja zelfs bij een triceps pull down ben je nog met je buikspieren bezig.

Train zelf 2x per week buikspieren. Doe dan 3 oefeningen, 2 setjes per oefening en tussen de 15 en 35 reps.

Gaandeweg leer je dat je je op zowel je onderste, als middelste, als bovenste buikspieren kan focussen tijdens de oefening. Met 1 oefening kan je door een kleine variatie een ander 'segment' aanspreken. Maar dat is een kwestie van ervaring denk ik.
pi_33237415
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Of dat ze na 1 week trainen al met een creatinekuur beginnen
pi_33239695
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:15 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Of dat ze na 1 week trainen al met een creatinekuur beginnen
en dan op elke bodybuilding site posten "CREATINE WERKT NIET"
  woensdag 21 december 2005 @ 10:48:51 #190
37248 BertV
Klei indiaan
pi_33268145
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:01 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Zo heb ik een trainingsmaatje die alles doet wat Mr.J verboden heeft, maar toch een beter physiek en meer uithoudingsvermogen.

(en zoveel zelfvertrouwen en eigendunk dat ie dit niet moet lezen)
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 21 december 2005 @ 10:56:23 #191
19479 Mr.J
pi_33268288
En dat is vervelend. Mensen met aanleg die er met de pet naar gooien en wel meer progressie boeken dan jij die er keihard voor werkt.

Maar goed, dan is het het beste gewoon naar jezelf te kijken.

Om een mooie quote aan te halen die ik ooit eens las:

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte "
pi_33270583
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Genjuro het volgende:

[..]

en dan op elke bodybuilding site posten "CREATINE WERKT NIET"
Nog sterker, vertelde er laatst eentje tegen mij: Eiwitten werken voor mij niet .
  woensdag 21 december 2005 @ 12:45:40 #193
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_33271126
Waarom een six-pack als een model Beertender zoveel makkelijker te creëren is...
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  woensdag 21 december 2005 @ 12:53:16 #194
19479 Mr.J
pi_33274868
Om even op het "Show hier je sixpack" topic terug te komen:
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef on_the_mike het volgende:

[..]

maar het is niet zo dat je exponentieel meer verbrandt naarmate je langer rent?
Het ligt eigenlijk nog wat simpeler. Je energieverbruik is bij eenzelfde inspanning nagenoeg constant. 2 keer 30 minuten lopen kost (nagenoeg) evenveel energie als 1 keer 60 minuten lopen. Het verschil zit 'm in het feit dat je lichaam bij verschillende inspanningsniveau's de energie uit verschillende bronnen put.

Duurtraining (lage hartslag) zorgt dat je lichaam met name de vetten aan zal spreken. De overtollige suikers die je in je voedsel binnenkrijgt zullen dan echter weer niet gebruikt worden. Door een kortere maar inspannendere training te houden zal je lichaam aanspraak maken op snel te verkrijgen energiebronnen zoals suikers, maar je 'vet' ongemoeid laten.

Per saldo is het effect gelijk en verbruik je evenveel energie!

De tip van Mr J. om het niet dagelijks te doen is wel een goede, dit houd je inderdaad minder snel vol.
pi_33275680
Ik haal altijd gewoon een kratje, vind ik veel handiger..
Power perceived is power achieved.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:14:47 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33275722
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Modwire het volgende:
Ik haal altijd gewoon een kratje, vind ik veel handiger..
Stiekeme TVP en vervolgens zelf ook een 6pack willen
pi_33276241
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Om even op het "Show hier je sixpack" topic terug te komen:
[..]

Het ligt eigenlijk nog wat simpeler. Je energieverbruik is bij eenzelfde inspanning nagenoeg constant. 2 keer 30 minuten lopen kost (nagenoeg) evenveel energie als 1 keer 60 minuten lopen. Het verschil zit 'm in het feit dat je lichaam bij verschillende inspanningsniveau's de energie uit verschillende bronnen put.

Duurtraining (lage hartslag) zorgt dat je lichaam met name de vetten aan zal spreken. De overtollige suikers die je in je voedsel binnenkrijgt zullen dan echter weer niet gebruikt worden. Door een kortere maar inspannendere training te houden zal je lichaam aanspraak maken op snel te verkrijgen energiebronnen zoals suikers, maar je 'vet' ongemoeid laten.

Per saldo is het effect gelijk en verbruik je evenveel energie!

De tip van Mr J. om het niet dagelijks te doen is wel een goede, dit houd je inderdaad minder snel vol.
ik begrijp dus dat ik voor de verbranding van vet sowieso beter voor de lange loop kan kiezen.
eigenlijk is elke eerste 30 minuten die je gaat hardlopen ineffectief voor vetverbanding en kan je om het zo efficient mogelijk te houden (qua vetverbranding) maar beter doorlopen na die eerste 30 minuten? feit is gewoon dat ik om de dag wil hardlopen, maar ik merk dat als ik om de dag 12 km ren, mijn spieren nog niet genoeg hersteld zijn, maar ik wil wel zo lang lopen omdat ik weet dat dit beter is voor mijn vetverbranding... beetje een dilemma dus...

verbranding versus herstel, misschien neem ik gewoon te veel hooi op mijn vork
pi_33276509
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef on_the_mike het volgende:

[..]

ik begrijp dus dat ik voor de verbranding van vet sowieso beter voor de lange loop kan kiezen.
eigenlijk is elke eerste 30 minuten die je gaat hardlopen ineffectief voor vetverbanding en kan je om het zo efficient mogelijk te houden (qua vetverbranding) maar beter doorlopen na die eerste 30 minuten? feit is gewoon dat ik om de dag wil hardlopen, maar ik merk dat als ik om de dag 12 km ren, mijn spieren nog niet genoeg hersteld zijn, maar ik wil wel zo lang lopen omdat ik weet dat dit beter is voor mijn vetverbranding... beetje een dilemma dus...

verbranding versus herstel, misschien neem ik gewoon te veel hooi op mijn vork
Wat dacht je van de boel een beetje rustig opbouwen. Dat je spieren niet hersteld zijn na 12km lopen om de dag kan ik me voorstellen. Het is dan ook veel gezonder om eerst eens rustig van start te gaan door bijv om de dag 30 minuten te lopen, en dit over een aantal weken op te bouwen tot 60 minuten.

Directe vetverbranding zal inderdaad bij duurlopen (maar da's veel langer dan een uur) effectiever zijn, wat niet wil zeggen dat bij een gelijke tijd aan korte loopjes (met dezelfde snelheid) het totaal verbruik aan caloriën gelijk is.

Als je dus vet (=calorieën) wilt verbranden maakt het geen zak uit wat je doet. Bewegen is gewoon de sleutel in het algemeen.

Ik zal eens voor je opzoeken hoeveel kcal je verbrandt bij 12km/u.
pi_33276652
ik ben al 6 weken bezig met om de dag 30 minuten lopen, maar ik merk dat mijn lichaam bij de opbouw naar 60 minuten langer nodig heeft om te herstellen dan eerst, vandaar dat ik mij afvroeg of een extra dag rust zin had of dat ik dan beter vaker 30 min kon rennen. maar ik denk dat het toch slimmer is om 3x per week 60 min te rennen ipv vaker 30 min ivm vetverbranding.

ik lees net je edit

bewegen is idd de sleutel... dat begrijp ik, maar ik zat dus te twijfelen tussen de 2 schema's. 12km voelt wel inspannender en geeft me een beter gevoel, maar is wel beduidend saaier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')