anders ben je ff stilquote:Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef dolledingo het volgende:
anders lees je de boel eerst even door.
Zeer onwaarschijnlijk. Wil je met 9% vet rondlopen en toch een buik hebben, dan moet er wel èrg weinig vet op de rest zitten. Dat wil zeggen: armen waar je flink de aders overheen ziet lopen, benen waarbij je flinke definitie in kunt zien, etc etc. Dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 18:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar die vetpercentage, het is toch ook mogelijk dat je zeg maar een vetpercentage hebt van 9 en toch nog een buikje hebt? Want het vetpercentage is immers een maat voor je totale vetgehalte en niet alleen van je buik.
precies!quote:Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
Drink een glas water voordat je naar bed gaat en als je op staat. Matig/stop met alcohol drinken. Ga op kickboksen en begin met 3 keer per week trainen. Binnen 4 maanden heb jij een sixpack.
post eens een foto van de resultaten. Daarmee kun je denk ik jezelf (en een hoop anderen) motiveren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef dolledingo het volgende:
met mijn vet-percentage boven de navel zat het blijkbaar wel goed, ik ben niet extra gaan hardlopen, het was wel mijn bedoeling maar het komt er nooit echt van, en na ruim een maand krachttraining beginnen de vormen van een sixpack nu duidelijk zichtbaar te worden.. goede motivatie dat je lichaam reageert op krachttraining, begin het stoeien met gewichten steeds leuker te vinden
Correctie: je sixpack is één spier met pezen eroverheen die die ene spier in blokjes verdelenquote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
6 zichtbare buikspieren zijn toch een sixpack![]()
ik ben nog niet tevreden, dus dan ga ik geen foto's plaatsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:40 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
post eens een foto van de resultaten. Daarmee kun je denk ik jezelf (en een hoop anderen) motiveren.
dan heb je wel een sixpack, maar dikke kans dat je die niet ziet als je je beergut er nog overheen hebt zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef Killaht het volgende:
Je moet eerst beginnen met elke dag buikspiertrainingen te doen , bij het opstaan en voor het slapen gaan. als je ongeveer 1000 crunches per dag kan heb je wel een goede sixpack,
Jajaja.. het is al vaker gezegd. Ik drink nog af en toe een biertje en cola gaat er ook nog steeds goed in. De sixpack is ondertussen al een 4pack. Er zijn hier in dit topic heel wat eisen genoemd, neem het met een korrel zout, en je haalt het ook wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef Tonie- het volgende:
je gaat eht niet halen... als :
je niet van bier cola en dergelijke afblijft! ik ga niet eens een uitleg ervoor geven maar! dat zijn essentiele dingen waar je vanaf meot blijve... om een 6pack te creeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |