Kut OP.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kut OP.
Ik wil alle 298.000 delen nog een keer helemaal nalezen.
Zo is ie mooi genoeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kut OP.
Ik wil alle 298.000 delen nog een keer helemaal nalezen.
Oudje "jij gebruikt ook nog tipex voor je beeldscherm"quote:Op woensdag 14 september 2005 03:00 schreef k_i_m het volgende:
Op een van de camera's buiten loopt een beestje. Ik zat al op mijn scherm te vegen om hem weg te halen.
Dat plaatje moet er voor eeuwig inblijven.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oudje "jij gebruikt ook nog tipex voor je beeldscherm"![]()
het fietsen was nog wel leuk maar daarna........eerst die eieren, nu dit...quote:Op woensdag 14 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
Wat een vreselijk onoriginele, saaie en zoutloze weekopdrachten eigenlijk.
Hadden ze nu echt niks beters kunnen verzinnen?
O had ik niet eens gezien. Heb ik uit het andere topic gehaald.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat plaatje moet er voor eeuwig inblijven.
Stoppen met tellen.![]()
Back to basic.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
Idd ze kunnen toch wel iets leukers, gezelligers bedenken...quote:Op woensdag 14 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
Als het om gezelligeid te doen was, had je die pleurissnol ook allang uit je avatar gefilterdquote:Op woensdag 14 september 2005 03:06 schreef Kimske het volgende:
[..]
Idd ze kunnen toch wel iets leukers, gezelligers bedenken...
Deze OP is eigenlijk heel goed!quote:Op woensdag 14 september 2005 03:06 schreef Rica het volgende:
O had ik niet eens gezien. Heb ik uit het andere topic gehaald.
Dat fietsen is ook al vaste prik sinds BB1. En toen was het al niet leuk.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
het fietsen was nog wel leuk maar daarna........eerst die eieren, nu dit...
Ik dacht dat ie aan deze kant van het scherm zatquote:Op woensdag 14 september 2005 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oudje "jij gebruikt ook nog tipex voor je beeldscherm"![]()
ow, ik vond de nachtploeg wel leuk......quote:Op woensdag 14 september 2005 03:11 schreef Rica het volgende:
Dat fietsen is ook al vaste prik sinds BB1. En toen was het al niet leuk.
Er komt verder niks bij kijken. Alleen dom trappen en nu stappen.
ow nou kijk, dat wist ik niet.......quote:Op woensdag 14 september 2005 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar zijn er nog maar 10 van in Nederland... Kledingszaken voor minimensjes.... hahahahha
Eej nachtbraken inspireertquote:Op woensdag 14 september 2005 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
He? Eerst zei hij dat er honderd ideeën zijn, dat zijn nu al 1000.....
Echt wat voor jou, het is echt allemaal heel simpelquote:Op woensdag 14 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno heeft alle ideeën..... ik lig helemaal dubbel hier.....
haha, ja dat dusquote:Op woensdag 14 september 2005 03:30 schreef Kimske het volgende:
Ze hebben wel zgn allemaal geweldige ideeën, met name voor Talpa...
ja dat heeft ze gevraagd.....maf mensquote:Op woensdag 14 september 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:Menno wil z'n zaad aan Chantal schenken, als hij haar daar blij mee zou maken dan zou hij zijn sperma aan Chantal doneren...
Ingrid wil haar ZAAD ook schenken aan haar broer...quote:Op woensdag 14 september 2005 03:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat heeft ze gevraagd.....maf mens
ow oke, ik vond het al zo raar, Menno is wat dit soort dingen betreft bepaald geen verzaker dus ik dacht dat hij misschien gewond was ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 03:55 schreef Zeehond het volgende:
Wup, Ingrid heeft de tijd van Menno ook erbij gewandeld.
naja als daar nou wat gebeurde zou het niet eens zo heel erg zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker is dat, alle camera's staan op de slaapkamer gericht...
Lieske hoeft niet eens iets te zeggen, het is al leuk om naar haar te kijken, dan spreken haar ogen ook alquote:Op woensdag 14 september 2005 03:58 schreef HighLander het volgende:
[..]
naja als daar nou wat gebeurde zou het niet eens zo heel erg zijn.
Maar je hoort ze niet eens snurken, laat staan dat er iets boeiends gebeurt.
Of kontjefriemelen, of tietjefriemelen, of neusjefriemelenquote:Op woensdag 14 september 2005 04:06 schreef Kimske het volgende:
bollebuikenfriemelen?
Slaapse.quote:Op woensdag 14 september 2005 04:18 schreef Kimske het volgende:
Ik ga naar bed mensjes!!!!
tot strakkies weer!!
niet weer beginnen aubquote:Op woensdag 14 september 2005 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Het Nederlands volk blijft een raar volk"
Dat zie je hier maar weer in dit topic.....
Allemaal gekken die alles beter weten...
Dat deden de anderen ook vanavond, na de middagdiscussie.....quote:
Jij had maar 5 berichten, ik had er 6quote:Op woensdag 14 september 2005 05:10 schreef Kimske het volgende:
zit hier gewoon een monoloogje te houden
Ik denk eerder:quote:Op woensdag 14 september 2005 05:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Dat je kop op internet staat".....
hahahahahaha, tja, iedereen maakt fouten... menig server zal knallen met haar kop.
menstrUerenquote:Op woensdag 14 september 2005 05:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeeeeee, je hebt het alleen maar over poepuhh en menstrereren...... HELPPPPPPPPPPPPP
Net als je je tampon in je baarmoedermond stopt..... En zij vindt het stoer dat de beelden over de hele wereld gaan????? hahahhaha
Ze moest eens weten met haar uitspraken....
Duhhhhhhhhhhhhh dat weet ik ook wel maar zij niet, want ze zei al meerdere malen menstrereren.....quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost en Natte Lie moeten gewoon ff van bil gaan en Sjankwal laten lopen, hoor je haar snuiven??? hahahahaha
Ik heb in Spanje gewoond en zelf stieren snoven nog niet zo erg ......
sommige mensen douchen 's avondsquote:Op woensdag 14 september 2005 06:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze staat om kwart voor 8 op, want dan heeft ze nog een half uurtje om zich aan te kleden..... En douchen??????
Lijkt me echt zo'n smerig wijf die van het bed in de kleren springt.... en dan naar het werk gaat....
Ja, daarom loopt hij ook achteruit.....quote:Op woensdag 14 september 2005 06:54 schreef __dani het volgende:
heeft roel z'n tshirt niet verkeerd aan?
Nog welquote:Op woensdag 14 september 2005 07:40 schreef fantastrick het volgende:
[..]
hey jij leeft ook nog! Long time no hear?
quote:Op woensdag 14 september 2005 07:45 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen.
aan de lopende band sex?quote:Op woensdag 14 september 2005 07:44 schreef teun911 het volgende:
Dido op de band. Roel ernaast met haar aan 't praten,
Dan zal Dido er zo wel bij gaan liggen...quote:Op woensdag 14 september 2005 07:56 schreef teun911 het volgende:
Roel gaat slapen.
nopequote:Op woensdag 14 september 2005 07:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
En er lopen weer mensen van BB door ht huis, DiLdo en Linda zaten er naar te kijken. Want geluid en beeld deed ook ff raar.
Denk dat er toch meer een script is dan men wil doen voorkomen.
op de fiets nog welquote:Op woensdag 14 september 2005 08:00 schreef teun911 het volgende:
Linda op de fiets.
lolquote:Op woensdag 14 september 2005 08:04 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Linda is op de fiets er vandoor![]()
Niet echt, Menno zat de blote borst van Chantal te kussen, maar toen ging de camera op andere standquote:Op woensdag 14 september 2005 08:04 schreef whitef0x het volgende:
Goedemorgen
Ik lurk vandaag maar even mee daar het andere dagen niet anders is geweest er zal wel niets gebeurt zijn afgelopen nacht?
Wandelen en duimen gaat heel goed samenquote:Op woensdag 14 september 2005 08:12 schreef teun911 het volgende:
duimelotje is next voor de band
Misschien loopt ze op het laatstquote:Op woensdag 14 september 2005 08:22 schreef J-net het volgende:
de buik van ingrid hangt op half zeven zeg
Zo te zien wel.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Heeee, zijn ze van de fies gevallen, en gaan ze nu lopend verder
Ok... lijkt me stug, beetje onboeiende geheime opdracht, die opdracht slaagt namelijk toch wel.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:29 schreef Peter6000 het volgende:
Menno denkt dat Rikkert een geheime opdracht heeft m.b.t. het lopen. Dat hij niet mee mag doen, en daarom een rugblessure veinste. Want er gebeurde echt niets tijdens het voetballen
Doe ik ook altijd... Ik vind het fijn om mij dommer voor te doen dan ik eigenlijk ben... (Krijg je veel mee gedaan!)quote:Op woensdag 14 september 2005 09:42 schreef Pinball het volgende:
Zoals Ingrid Lieske aan het 'doorzagen' is lijkt het toch weer of Ingrid een stuk slimmer is dan ze zich voordoet. Lieske laat weer eens zien hoe oppervlakkig ze is
geen 150, maar 50quote:Op woensdag 14 september 2005 09:46 schreef teun911 het volgende:
menno heeft 2000 euri te besteden per maand
lieske 900 euri. ze betaald 190 huur maar ze kan altijd haar ouders bellen voor 150 euri
Ik ook, ik krijg steeds meer het idee dat er onder dat domme duimende tietenpopje stiekem een heel slim meisje zitquote:
Ach, 3 belletjes dan zit je ook op 150 euro...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, 3 belletjes dan zit je ook op 150 euro...
Hmhm, ik heb ook het idee dat ze het spel heel gerafineerd speelt, zich constant bewust is van wat ze doet en zegt. Bij menno heb ik ook dat idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook, ik krijg steeds meer het idee dat er onder dat domme duimende tietenpopje stiekem een heel slim meisje zit![]()
Jezus Christus idd, dan had ze die 5000 euro ook heeeeeeeel erg nodigquote:Op woensdag 14 september 2005 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
God Jezus hoe krijgen mensen dit soort dingen toch uit hun strot?!
Mijn ouders hebben het altijd belangrijk gevonden dat ik mijn eigen zaakjes regel. Maar met stufi en de bijdrage van haar ouders heeft ze 900 euro in de maand. Maar dan hoeft ze niet haar boeken en collegegeld te betalen en de dure cremetjes regelt dr moeder ook voor dr en voor 50 euro mag ze ook altijd bellen!
GATVERDAMME ZUM KOTSEN dit soort praat. Volgens mij is Ingrid zich heel erg bewust van de vragen die ze stelt, dat lieskes antwoorden ergernis zullen opwekken.
Ik hou van ingrid
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 14 september 2005 10:13 schreef Pinball het volgende:
Ik hoorde het been net zeggen: "Dat mag je zelf weten" tegen Joosti over stokbrood.
Kan iemand dat bevestigen of ben ik gek aan het worden?
Gezien die buik lijkt prenataal meer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef J-net het volgende:
Jezus Joost zie er uit als een zwangere met een driedubbele post natale depressie man
hahaha of na de bevalling totaal geen zin ergens meer in gehad en alleen nog maar McD gegeten....quote:Op woensdag 14 september 2005 10:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gezien die buik lijkt prenataal meer waarschijnlijk.
Dat tongetje maakt het er ook niet beter opquote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Pinball het volgende:
Alleen dit is zo jammer..
[afbeelding]
Nog eerder 'Cijfers & Letters'quote:Op woensdag 14 september 2005 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
Joost: wat was het eerste programma dat Robert ten Brink op tv had
Rob: Ook dat nog
Joost: fout: Lingo
Edit: ff googlen hoor, volgens mij was het het Jeugdjournaal
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hmm, ik lees al een weekje mee, maar nu ga ik ook maar eens posten
Joost paar minuten geleden:
"nu ben ik zwanger, moet ik ook maar eens gaan roken"![]()
dat deed Ruud uit BB1 altijd... met dat lekkere brabantse accent erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef Djoj het volgende:
Hahaha, die duffe kop van Rikkert terwijl Joost hem ondervraagd...en ondanks dat weettie nog veel ook...
Wie zegt heel veel "PIK"????
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef Rianne84 het volgende:
Joost paar minuten geleden:
"nu ben ik zwanger, moet ik ook maar eens gaan roken"![]()
Neuhhh, hijs veelste leuk.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wil iemand joost kapot maken?
Inderdaad. Rikkert kan alleen maar volgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef Maurisico het volgende:
Joost heel veel parate [ WO-2] kennis...Manginot Linie, de D-daytactiek, De haven van Arromanches... kom der maar eens op...
Vind je het gek... moet je er ook maar niet gaan wonenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:07 schreef Djoj het volgende:
Chantal heeft weer last van WALLUHHHHHH
Vandaar die ZONNEBRILquote:Op woensdag 14 september 2005 11:07 schreef Djoj het volgende:
Chantal heeft weer last van WALLUHHHHHH
Dit is even bij Hummie op de koffie...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar is de buik trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |