Ik denk eerder:quote:Op woensdag 14 september 2005 05:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Dat je kop op internet staat".....
hahahahahaha, tja, iedereen maakt fouten... menig server zal knallen met haar kop.
menstrUerenquote:Op woensdag 14 september 2005 05:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeeeeee, je hebt het alleen maar over poepuhh en menstrereren...... HELPPPPPPPPPPPPP
Net als je je tampon in je baarmoedermond stopt..... En zij vindt het stoer dat de beelden over de hele wereld gaan????? hahahhaha
Ze moest eens weten met haar uitspraken....
Duhhhhhhhhhhhhh dat weet ik ook wel maar zij niet, want ze zei al meerdere malen menstrereren.....quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost en Natte Lie moeten gewoon ff van bil gaan en Sjankwal laten lopen, hoor je haar snuiven??? hahahahaha
Ik heb in Spanje gewoond en zelf stieren snoven nog niet zo erg ......
sommige mensen douchen 's avondsquote:Op woensdag 14 september 2005 06:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze staat om kwart voor 8 op, want dan heeft ze nog een half uurtje om zich aan te kleden..... En douchen??????
Lijkt me echt zo'n smerig wijf die van het bed in de kleren springt.... en dan naar het werk gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |