ja dat heeft ze gevraagd.....maf mensquote:Op woensdag 14 september 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:Menno wil z'n zaad aan Chantal schenken, als hij haar daar blij mee zou maken dan zou hij zijn sperma aan Chantal doneren...
Ingrid wil haar ZAAD ook schenken aan haar broer...quote:Op woensdag 14 september 2005 03:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat heeft ze gevraagd.....maf mens
ow oke, ik vond het al zo raar, Menno is wat dit soort dingen betreft bepaald geen verzaker dus ik dacht dat hij misschien gewond was ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 03:55 schreef Zeehond het volgende:
Wup, Ingrid heeft de tijd van Menno ook erbij gewandeld.
naja als daar nou wat gebeurde zou het niet eens zo heel erg zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker is dat, alle camera's staan op de slaapkamer gericht...
Lieske hoeft niet eens iets te zeggen, het is al leuk om naar haar te kijken, dan spreken haar ogen ook alquote:Op woensdag 14 september 2005 03:58 schreef HighLander het volgende:
[..]
naja als daar nou wat gebeurde zou het niet eens zo heel erg zijn.
Maar je hoort ze niet eens snurken, laat staan dat er iets boeiends gebeurt.
Of kontjefriemelen, of tietjefriemelen, of neusjefriemelenquote:Op woensdag 14 september 2005 04:06 schreef Kimske het volgende:
bollebuikenfriemelen?
Slaapse.quote:Op woensdag 14 september 2005 04:18 schreef Kimske het volgende:
Ik ga naar bed mensjes!!!!
tot strakkies weer!!
niet weer beginnen aubquote:Op woensdag 14 september 2005 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Het Nederlands volk blijft een raar volk"
Dat zie je hier maar weer in dit topic.....
Allemaal gekken die alles beter weten...
Dat deden de anderen ook vanavond, na de middagdiscussie.....quote:
Jij had maar 5 berichten, ik had er 6quote:Op woensdag 14 september 2005 05:10 schreef Kimske het volgende:
zit hier gewoon een monoloogje te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |