geen 150, maar 50quote:Op woensdag 14 september 2005 09:46 schreef teun911 het volgende:
menno heeft 2000 euri te besteden per maand
lieske 900 euri. ze betaald 190 huur maar ze kan altijd haar ouders bellen voor 150 euri
Ik ook, ik krijg steeds meer het idee dat er onder dat domme duimende tietenpopje stiekem een heel slim meisje zitquote:
Ach, 3 belletjes dan zit je ook op 150 euro...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, 3 belletjes dan zit je ook op 150 euro...
Hmhm, ik heb ook het idee dat ze het spel heel gerafineerd speelt, zich constant bewust is van wat ze doet en zegt. Bij menno heb ik ook dat idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook, ik krijg steeds meer het idee dat er onder dat domme duimende tietenpopje stiekem een heel slim meisje zit![]()
Jezus Christus idd, dan had ze die 5000 euro ook heeeeeeeel erg nodigquote:Op woensdag 14 september 2005 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
God Jezus hoe krijgen mensen dit soort dingen toch uit hun strot?!
Mijn ouders hebben het altijd belangrijk gevonden dat ik mijn eigen zaakjes regel. Maar met stufi en de bijdrage van haar ouders heeft ze 900 euro in de maand. Maar dan hoeft ze niet haar boeken en collegegeld te betalen en de dure cremetjes regelt dr moeder ook voor dr en voor 50 euro mag ze ook altijd bellen!
GATVERDAMME ZUM KOTSEN dit soort praat. Volgens mij is Ingrid zich heel erg bewust van de vragen die ze stelt, dat lieskes antwoorden ergernis zullen opwekken.
Ik hou van ingrid
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 14 september 2005 10:13 schreef Pinball het volgende:
Ik hoorde het been net zeggen: "Dat mag je zelf weten" tegen Joosti over stokbrood.
Kan iemand dat bevestigen of ben ik gek aan het worden?
Gezien die buik lijkt prenataal meer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef J-net het volgende:
Jezus Joost zie er uit als een zwangere met een driedubbele post natale depressie man
hahaha of na de bevalling totaal geen zin ergens meer in gehad en alleen nog maar McD gegeten....quote:Op woensdag 14 september 2005 10:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gezien die buik lijkt prenataal meer waarschijnlijk.
Dat tongetje maakt het er ook niet beter opquote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Pinball het volgende:
Alleen dit is zo jammer..
[afbeelding]
Nog eerder 'Cijfers & Letters'quote:Op woensdag 14 september 2005 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
Joost: wat was het eerste programma dat Robert ten Brink op tv had
Rob: Ook dat nog
Joost: fout: Lingo
Edit: ff googlen hoor, volgens mij was het het Jeugdjournaal
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hmm, ik lees al een weekje mee, maar nu ga ik ook maar eens posten
Joost paar minuten geleden:
"nu ben ik zwanger, moet ik ook maar eens gaan roken"![]()
dat deed Ruud uit BB1 altijd... met dat lekkere brabantse accent erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef Djoj het volgende:
Hahaha, die duffe kop van Rikkert terwijl Joost hem ondervraagd...en ondanks dat weettie nog veel ook...
Wie zegt heel veel "PIK"????
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef Rianne84 het volgende:
Joost paar minuten geleden:
"nu ben ik zwanger, moet ik ook maar eens gaan roken"![]()
Neuhhh, hijs veelste leuk.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wil iemand joost kapot maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |