Kut OP.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kut OP.
Ik wil alle 298.000 delen nog een keer helemaal nalezen.
Zo is ie mooi genoeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kut OP.
Ik wil alle 298.000 delen nog een keer helemaal nalezen.
Oudje "jij gebruikt ook nog tipex voor je beeldscherm"quote:Op woensdag 14 september 2005 03:00 schreef k_i_m het volgende:
Op een van de camera's buiten loopt een beestje. Ik zat al op mijn scherm te vegen om hem weg te halen.
Dat plaatje moet er voor eeuwig inblijven.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oudje "jij gebruikt ook nog tipex voor je beeldscherm"![]()
het fietsen was nog wel leuk maar daarna........eerst die eieren, nu dit...quote:Op woensdag 14 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
Wat een vreselijk onoriginele, saaie en zoutloze weekopdrachten eigenlijk.
Hadden ze nu echt niks beters kunnen verzinnen?
O had ik niet eens gezien. Heb ik uit het andere topic gehaald.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat plaatje moet er voor eeuwig inblijven.
Stoppen met tellen.![]()
Back to basic.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
Idd ze kunnen toch wel iets leukers, gezelligers bedenken...quote:Op woensdag 14 september 2005 03:04 schreef Rica het volgende:
Als het om gezelligeid te doen was, had je die pleurissnol ook allang uit je avatar gefilterdquote:Op woensdag 14 september 2005 03:06 schreef Kimske het volgende:
[..]
Idd ze kunnen toch wel iets leukers, gezelligers bedenken...
Deze OP is eigenlijk heel goed!quote:Op woensdag 14 september 2005 03:06 schreef Rica het volgende:
O had ik niet eens gezien. Heb ik uit het andere topic gehaald.
Dat fietsen is ook al vaste prik sinds BB1. En toen was het al niet leuk.quote:Op woensdag 14 september 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
het fietsen was nog wel leuk maar daarna........eerst die eieren, nu dit...
Ik dacht dat ie aan deze kant van het scherm zatquote:Op woensdag 14 september 2005 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oudje "jij gebruikt ook nog tipex voor je beeldscherm"![]()
ow, ik vond de nachtploeg wel leuk......quote:Op woensdag 14 september 2005 03:11 schreef Rica het volgende:
Dat fietsen is ook al vaste prik sinds BB1. En toen was het al niet leuk.
Er komt verder niks bij kijken. Alleen dom trappen en nu stappen.
ow nou kijk, dat wist ik niet.......quote:Op woensdag 14 september 2005 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar zijn er nog maar 10 van in Nederland... Kledingszaken voor minimensjes.... hahahahha
Eej nachtbraken inspireertquote:Op woensdag 14 september 2005 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
He? Eerst zei hij dat er honderd ideeën zijn, dat zijn nu al 1000.....
Echt wat voor jou, het is echt allemaal heel simpelquote:Op woensdag 14 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno heeft alle ideeën..... ik lig helemaal dubbel hier.....
haha, ja dat dusquote:Op woensdag 14 september 2005 03:30 schreef Kimske het volgende:
Ze hebben wel zgn allemaal geweldige ideeën, met name voor Talpa...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |