abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58193335
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:
Hoorde ik nou goed dat hij maar 3 doelpunten en 2 assists had?
Waarvan één doelpunt en één assist in de allereerste wedstrijd van het seizoen tegen Heracles.

Oftewel; de laatste 33 wedstrijden welgeteld twee goals en één assist.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58193380
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef sjimz het volgende:
Heeft een geweldig seizoen gedraaid met te weinig rendement.

Die opmerkingen richting Amsterdam siert hem niet des te meer omdat hij altijd te boek staat als een keurige jongen.
Maar hij is nog jong
Wat zei ie precies?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58193414
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:10 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Wat zei ie precies?
Dat ze in Amsterdam altijd een grote mond hebben maar presteren ho maar.
En dat Amsterdam zich al rijk rekende.
Of woorden van gelijke strekking.
pi_58193464
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat ze in Amsterdam altijd een grote mond hebben maar presteren ho maar.
En dat Amsterdam zich al rijk rekende.
Of woorden van gelijke strekking.
En op 't bordes zong 'ie 'helemaal niets in Amsterdam'.

Hoewel 'ie helemaal gelijk heeft vind ik 't toch een zielige en ongepaste opmerking.
pi_58193487
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:08 schreef RayMania het volgende:

Oftewel; de laatste 33 wedstrijden welgeteld twee goals en één assist.

Poeh hee

En wat een calimero idd. Heeft hij toch helemaal niet nodig ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58193507
Echt een rendement van 0,0 . Hij zal vast wel de assist voor de assist geven, maar dan nog.
pi_58193514
Maar goed, vandaag had hij bijvoorbeeld de pass die de goal maakte, maar dan staat er geen goal/assist voor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 21 april 2008 @ 00:17:34 #208
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58193532
Affelay gaat gewoon wereldtop worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58193559
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef venomsnake het volgende:
Als ie minder met de bal gaat draven wel ja.
pi_58193571
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef venomsnake het volgende:
Grote kans ja, want Afellay zie ik met dit rendement geen wereldtop halen. Er zijn zat spelers die zijn statistieken in twee wedstrijden halen. Van een aanvallende middenvelder mag je echt wel meer verwachten.
  maandag 21 april 2008 @ 00:19:39 #211
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58193590
Alleen zijn dreiging, zijn spelversnelling en verdeling zorgen al voor genoeg kansen en mogelijkheden. Statistieken zeggen soms zo weinig. Babel vorig jaar, de zogenaamde nieuwe Henry, had volgens mij 5 goals en 3 assists en Danny Buijs bijvoorbeeld 7 goals en 7 assists. En uiteindelijk ging Babel voor 20 miljoen naar Liverpool.
pi_58193628
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar goed, vandaag had hij bijvoorbeeld de pass die de goal maakte, maar dan staat er geen goal/assist voor.
Maar bij die bal zoals vandaag had ie in Italie al 3 meter onder de grond gelegen. Denk dat ie daar behoorlijk wat blessures gaat oplopen als ie blijft draven zoals hier.
pi_58193639
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alleen zijn dreiging, zijn spelversnelling en verdeling zorgen al voor genoeg kansen en mogelijkheden. Statistieken zeggen soms zo weinig. Babel vorig jaar, de zogenaamde nieuwe Henry, had volgens mij 5 goals en 3 assists en Danny Buijs bijvoorbeeld 7 goals en 7 assists. En uiteindelijk ging Babel voor 20 miljoen naar Liverpool.
Afellay heeft dus nog een minder rendement dan Babel. Dat zegt toch al genoeg op zich.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58193703
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Afellay heeft dus nog een minder rendement dan Babel. Dat zegt toch al genoeg op zich.
Nog minder rendement dan Buijs .
pi_58193895
Het rendement van Afellay is niet hoog, maar de impact die hij op het spel heeft is wel enorm. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Steven Defour bij Standard, die heeft ook niet echt indrukwekkende cijfers.
pi_58194041
Nou ja, Defour speelt wel wat meer controlerender volgens mij. Daarnaast is Afellay een groot deel van de competitie 1 van de weinig aanvallend ingestelde spelers bij PSV geweest.
pi_58194288
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar bij die bal zoals vandaag had ie in Italie al 3 meter onder de grond gelegen. Denk dat ie daar behoorlijk wat blessures gaat oplopen als ie blijft draven zoals hier.
Ik denk dat je het in zo'n soort competitie razendsnel leert. Verder is rendement inderdaad niet enkel assist/goals. Rendement behelst veel meer.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 april 2008 @ 01:12:00 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58194513
quote:

[..]

hij is dan ook nog lang niet klaar voor die stap
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58194526
Ibi mag nog wel een jaartje (of 2) blijven
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58196770
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:
Hoorde ik nou goed dat hij maar 3 doelpunten en 2 assists had?
Wel 10x lat/paal en 20x net naast
pi_58198239
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Radegast het volgende:
Het rendement van Afellay is niet hoog, maar de impact die hij op het spel heeft is wel enorm. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Steven Defour bij Standard, die heeft ook niet echt indrukwekkende cijfers.
Negatief inderdaad. En desondanks toch kampioen
  maandag 21 april 2008 @ 12:21:37 #222
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58200355
Hij zong helemaal niets in A'dam gisteren, gaan ze hem nu ook schorsen bij PSV net als Uli bij ons?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58201038
Vanavond te gast bij Holland Sport trouwens.
pi_58201502
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Radegast het volgende:
die kale liet dat goed zien bij de samenvattingen
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij zong helemaal niets in A'dam gisteren, gaan ze hem nu ook schorsen bij PSV net als Uli bij ons?
Uli
pi_58205525
Door dat gebuzz in de media is het lastig een afgewogen oordeel over hem te geven, omdat iedere kanttekening gelijk als een vorm van kritiek wordt beschouwd.

Tuurlijk heeft hij een goede techniek en grote creatieviteit, maar ik vind hem het eredivisie niveau nog niet ontstegen. Ook de progressie dit jaar t.o.v. vorig jaar zie ik niet zo duidelijk, maar misschien dat een PSV volger dat beter kan duiden.
Ik zie nog steeds dat zijn actie vaak is omwille van de actie. Dat i.c.m. zijn nog niet fysieke top maakt hem ongeschikt voor een stap hogerop. Hij speelt op een positie waar je jezelf makkelijk in de kijker speelt, zeker in de nederlandse competitie waar je de ruimte hebt om zo te spelen. (kijk naar el hamadi bijv.) Maar het niveau van een sneijder lijkt me nog wel duidelijk hoger.
pi_58210661
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef N.i.c.k het volgende:
Door dat gebuzz in de media is het lastig een afgewogen oordeel over hem te geven, omdat iedere kanttekening gelijk als een vorm van kritiek wordt beschouwd.

Tuurlijk heeft hij een goede techniek en grote creatieviteit, maar ik vind hem het eredivisie niveau nog niet ontstegen. Ook de progressie dit jaar t.o.v. vorig jaar zie ik niet zo duidelijk, maar misschien dat een PSV volger dat beter kan duiden.
Ik zie nog steeds dat zijn actie vaak is omwille van de actie. Dat i.c.m. zijn nog niet fysieke top maakt hem ongeschikt voor een stap hogerop. Hij speelt op een positie waar je jezelf makkelijk in de kijker speelt, zeker in de nederlandse competitie waar je de ruimte hebt om zo te spelen. (kijk naar el hamadi bijv.) Maar het niveau van een sneijder lijkt me nog wel duidelijk hoger.
Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Ben nooit zo'n fan geweest van Afellay, het is vooral blijven rennen en daarna huilen dat hij een schouderduw krijgt. Er zijn betere spelers in de Eredivisie.
pi_58212047
quote:
Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond te gast bij Holland Sport trouwens.
Hmm hij had het afgezegd.
pi_58214046
Zal wel een kater hebben gehad .
pi_58215274
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Dat kan alleen een Ajacied beweren dat kostte wel een titel
pi_58215342
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58215378
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar Sneijder was zeker wel een stuk verder dan Afellay.

Afellay moet gewoon nog even rijpen bij PSV en daarna de stap naar de europese top maken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58215410
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Sneijder koos zó vaak ego voor het schot, Ajax kwam één doelpunt tekort. Met de semi-assists van Afellay heeft PSV dit jaar gewoon de titel kunnen halen. In principe vind ik dat Afellay zich eerst via het tweede moet bewijzen, dat hij over voldoende hardheid beschikt. Maar de huidige PSV-trainers omarmen liever publiek -wat een schatje- en bestuur -potentieel geld.
pi_58215852
quote:

[..]

Tegen de nummer 4 van Italie was hij volgens Gazzetta Dello Sport wel de MOTM. (maakte toen overigens ook de assist waarmee Koevermans PSV gelijk schoot.... in een veel kleinere ruimte dan gisteren)

http://www.sportweek.nl/v(...)Afellay_was_de_beste

En heeft zich toen zo in de kaart gespeeld dat Prandelli hem wil hebben.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_58217340
Ja, Affelay zou best mee kunnen draaien bij Fiorentina, als je dat wil zeggen ? Dat is modaal europa cup niveau.

Om te stellen dat hij nog niet zover is als Sneijder 2 jaar terug vind ik overdreven. Maar waar door Cruijff vorig jaar nog gesteld werd dat Sneijder de stap naar een Spaanse topclub nog niet zou kunnen maken, geldt wel dubbel en dwars voor Afellay. Goed, hij is ook nog een paar jaar jonger dan Sneijder....
Als hij zich komende jaren maar door ontwikkeld, want dit seizoen is hij voorbij gestreefd door Bakkal m.i.
pi_58226879
- Reageer eens normaal -

[ Bericht 80% gewijzigd door RayMania op 22-04-2008 20:11:38 ]
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58229136
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:10:23 #237
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_58229201
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
Qua populairiteit bij de concurrentie is hij op de goede weg ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:06:15 #238
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230418
Mensen hier die zeiken over het rendement van Affelay.

Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
kankelul.
pi_58230589
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:

Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.
pi_58230591
Is gewoon zonde hij was een rustige jongen maar hij heeft het hoog in zijn bolletje gekregen.
AFC AJAX
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:17:03 #241
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230619
Ach, te hoog in z'n bolletje omdat hij in pure euforie een paar foute uitspraken doet.

Je moet het nou ook weer niet te erg uit z'n verband gaan rukken.
kankelul.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:18:02 #242
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_58230646
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef BonJovi het volgende:
Is gewoon zonde hij was een rustige jongen maar hij heeft het hoog in zijn bolletje gekregen.
Hoog in bol? Dat hebben jullie alleen maar in Amsterdam
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_58230680
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:

Het zou toch ook fijn zijn als zijn eigen rendement hoger is dat je niet nog eens afhankelijk bent van twee of drie anderen wat die dan nog met de bal gaan doen.

Volgens mij heeft hij trouwens zelf ook best nog wat kansjes gemist, zou die stats ook wel eens willen zien .
pi_58230682
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef Solstice het volgende:

[..]

Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:23:12 #245
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230763
quote:
Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. .
Fiorentina uit en thuis, wereld van verschil.

Ik durf te stellen dat ze met Affelay thuis de volgende ronde behaald hadden.
kankelul.
pi_58230862
Affelay doet het leuk in de Nederlandse competitie maar ik zie het eerlijk gezegd nooit een europese topper worden, daar is hij gewoon te zwak voor en zijn er veel betere spelers op die positie. Als hij eens wat krachttraining zou gaan doen en eens leert schieten want een hoge bal in de kruising trekt hij al niet dan kan hij zeker nog erg goed worden.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:09 #247
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58231101
Edit: Beetje laat, maar dit is dus ook niet nodig.

[ Bericht 88% gewijzigd door Blawh op 28-04-2008 22:15:29 ]
#FreeHat
pi_58231551
quote:

[..]

Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. ...
Op hoeveel samenvattingen is jouw opinie gebaseerd. Het aantal malen dat Afellay met balverlies druk legde op de eigen verdediging, is niet op een schoolbord te turven. Om maar niet van de sullige gele kaarten te zwijgen, die de arbiters uitlokten tot een standpunt. En dan hebben we het nog maar niet over wat Timmy Simons zegt als hij 's avonds op de bank ploft "omdat Afellay weer mee mocht doen"

Er past veel meer waardering voor Bakkal en Afellay verdiende regelmatig een schop naar het tweede.
  maandag 28 april 2008 @ 20:45:34 #249
166976 DuvelDuvel
pi_58366633
Hij vindt Ajax een mooie club
#FreeHat
pi_58366955
Dat was wel mooi om te horen inderdaad. Dat "4x Amsterdam" was ook alleen maar als reactie op de krantenberichten in aanloop naar de kampioenswedstrijd
  maandag 28 april 2008 @ 21:26:17 #251
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_58367481
Hij kan niet fietsen.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_58367558
Waarschijnlijk niet goed voor z'n benen.
pi_58367680
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij vindt Ajax een mooie club
blijkbaar calimero ÉN hypocriet. Afellay
pi_58368367
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:35 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

blijkbaar calimero ÉN hypocriet. Afellay
Wie is er nu de calimero
  dinsdag 29 april 2008 @ 00:52:00 #255
166976 DuvelDuvel
pi_58372352
Eerst zegt tie 4 keer Amsterdam 4 keer in de camera.Dan zegt tie in de kleedkamer:ze hebben een grote mond maar resultaten ho maar. Dan gaat hij op het bordes zingen helemaal niets in Amsterdam. En dan in een interview zeggen ja maar ik vind het wel een mooie club. Kijk dat je een hekel hebt aan Ajax vind ik alleen maar mooi. Maar ben dan ook een vent en draag de consequenties. Ga niet zitten liegen en zeggen dat je Ajax een mooie club vindt.
#FreeHat
pi_58372978
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef MrSleep het volgende:
Dat was wel mooi om te horen inderdaad. Dat "4x Amsterdam" was ook alleen maar als reactie op de krantenberichten in aanloop naar de kampioenswedstrijd
Ach, het gaat ook om het moment dat hij het zegt. Hij zit nog in de euforie van het kampioenschap.
Dan kan ik het best wel begrijpen.
pi_58375301
Nou kom op mensen, post het eerste topic van deze wereldster eens vol. Na zulke uitspraken
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:01:51 #258
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58376487
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Hij kan niet fietsen.

J.
Belachelijk. Of zeg dat je niet mee wilt doen vanwege je belssuregevoeligheid, of doe mee, maar ga niet op de fiets zitten zonder rond te trappen. Heb ik wel meer voetballers op betrapt overigens, terwijl ALLE andere sporters gewoon meedoen.
pi_58383355
Hij raakt toch al geblesseerd als ie naar een fiets kijkt?

Opvallend genoeg heel veel gele kaarten. Weinig rendement in cijfers. Toch spreken we van een goed seizoen. Blijft wel apart.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:02:44 #260
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58383562
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:

Opvallend genoeg heel veel gele kaarten. Weinig rendement in cijfers. Toch spreken we van een goed seizoen. Blijft wel apart.
Ik heb hier nog wel een boekje van Johan Cruijff liggen, waarin hij stelt dat voetbal niet in cijfers uit te drukken is.
pi_58384025
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb hier nog wel een boekje van Johan Cruijff liggen, waarin hij stelt dat voetbal niet in cijfers uit te drukken is.
Nee, maar toch... Je zou verwachten dat een speler op zijn positie zijn stempel ook qua assists en goals meer op de ploeg zou drukken. Mike Zonneveld maakte net zo veel goals....
www.thuisuiteten.nl
pi_58384168
Misschien zouden zijn cijfers beter zijn als je naar zijn 'key passes' zou kijken ipv goals en assists.
pi_58384259
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:
10 competitieduels gemist. Waar schorsingen en een trap van een Rus bijzat waarvan niemands voet heel van zou blijven.
pi_58384342
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

een trap van een Rus bijzat waarvan niemands voet heel van zou blijven.
Vond die overtreding best mee vallen.
pi_58385172
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, maar toch... Je zou verwachten dat een speler op zijn positie zijn stempel ook qua assists en goals meer op de ploeg zou drukken. Mike Zonneveld maakte net zo veel goals....
Heb je Afellay wel eens hele wedstrijden zien spelen? Zo ja, dan had je kunnen weten dat Afellay bij vrijwel elke aanval betrokken is, tegenstanders constant onder druk zet en door de tegenstanders regelmatig geroemd wordt vanwege zijn spel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58385570
Bij de wedstrijden tegen de Graafschap vond ik Bakkal veel beter/belangrijker dan die huilebalk.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58400317
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb je Afellay wel eens hele wedstrijden zien spelen? Zo ja, dan had je kunnen weten dat Afellay bij vrijwel elke aanval betrokken is, tegenstanders constant onder druk zet en door de tegenstanders regelmatig geroemd wordt vanwege zijn spel.
Kan wel zijn, maar hij drukt lang niet zo overduidelijk zichtbaar zijn stempel op de ploeg als bijvoorbeeld Sneijder vorig jaar bij Ajax of Van Bommel enkele jaren terug bij PSV. Hij is volgens mij absoluut nog niet onmisbaar voor PSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_58760533
"FC Barcelona wil Afellay"
quote:
FC Barcelona houdt grote schoonmaak. De huidige selectie wordt in de Spaanse pers vaak omschreven als verzadigde volgevreten miljonairs die zich niet meer zouden kunnen motiveren. Daarom is het tijd voor vers bloed en heeft de Catalaanse club ingezet op middenvelder Ibrahim Afellay.

De middenvelder van PSV is niet de enige Nederlander die met Barca in verband wordt gebracht. Ook Klaas-Jan Huntelaar en Rafael van der Vaart zouden kans maken op een transfer naar de Spaanse topclub.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ona_wil_afellay.html
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_58762418
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:27 schreef PastorOfMuppets het volgende:
"FC Barcelona wil Afellay"
[..]

http://www.spitsnieuws.nl(...)ona_wil_afellay.html
Huntelaar en v.d. Vaart? Ergens anders staat Huntelaar en v. Persie.
pi_59220982
Fiorentina wordt genoemd, in ruil voor 20 miljoen euro. En misschien mag hij deze week in het grote Oranje voetballen op het EK in Zwitserland. Deze held gaat op voor een tweede topic
pi_59221019
Ach, Fiorentina wil elke speler die het goed doet in een wedstrijd tegen Fiorentina.

Wat is de bron?
  zondag 8 juni 2008 @ 16:48:34 #272
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59221932
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Ach, Fiorentina wil elke speler die het goed doet in een wedstrijd tegen Fiorentina.

Wat is de bron?
Il Romanista
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:47:02 #273
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59473903
Erg goed gespeeld.
Blijf het een geweldige speler vinden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59474352
Vond hem ook uitstekend. Ook hetgene wat hem het meeste verweten wordt (pingelen) amper gezien. Behalve op zo'n moment na diep in de tweede helft wat beter uitgespeeld had kunnen worden. Maar wat ik al zei in het andere topic. Als hij genoeg afspeelmogelijkheden heeft, dan is hij niet te beroerd om zo'n bal af te geven. Maar PSV heeft natuurlijk een stuk beroerder positiespel dan Oranje.
pi_59475845
Ik vond hem helemaal niet zo goed spelen. Speelde meer voor zichzelf als het team leek het wel
pi_59475854
Wel een paar erg goeie acties
pi_59475978
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Vond hem ook uitstekend. Ook hetgene wat hem het meeste verweten wordt (pingelen) amper gezien. Behalve op zo'n moment na diep in de tweede helft wat beter uitgespeeld had kunnen worden. Maar wat ik al zei in het andere topic. Als hij genoeg afspeelmogelijkheden heeft, dan is hij niet te beroerd om zo'n bal af te geven. Maar PSV heeft natuurlijk een stuk beroerder positiespel dan Oranje.
Dat moment in de tweede helft moest hij wel alleen gaan omdat de twee mensen voorin buitenspel liepen
volgens mij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:51:27 #278
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59476084
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat moment in de tweede helft moest hij wel alleen gaan omdat de twee mensen voorin buitenspel liepen
volgens mij
Die twee bleven in het centrum hangen, ipv uit te zwerven. Zo was hij wel gedwongen om zelf te gaan.

Speelde een goede wedstrijd.
pi_59476171
speelde goed
AFC AJAX
pi_59476234
Genoten van hem vanavond, zoals eigenlijk al het gehele seizoen.
Ik typ straat.
pi_59476294
Zeer lekker bezig dit EK.

Misschien zal er wel een team komen na dit EK die hem bij PSV wilt weghalen op basis van zijn invalbeurten.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_59476735
Paar aardige balleen gegeven maar vond het voor de rest niets, een Sneijder, van Persie of van der Vaart gaat veel meer dreiging vanuit. Die 3 hebben een groter inzicht dan Afellay en zijn veel dreigender doordat ze alle 3 een goed schot hebben, iets wat bij Afellay ook ontbreekt. Fysiek heeft hij het ook vaak zwaar maar dat kan hij nog trainen zoals Sneijder ook heeft gedaan.
pi_59476898
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef Wooldoor het volgende:
Paar aardige balleen gegeven maar vond het voor de rest niets, een Sneijder, van Persie of van der Vaart gaat veel meer dreiging vanuit. Die 3 hebben een groter inzicht dan Afellay en zijn veel dreigender doordat ze alle 3 een goed schot hebben, iets wat bij Afellay ook ontbreekt. Fysiek heeft hij het ook vaak zwaar maar dat kan hij nog trainen zoals Sneijder ook heeft gedaan.
Dat schot is niet zo slecht als jij het hier doet voorkomen, verre van zelfs. Fysiek is hij al met reuze stappen vooruit gegaan. Daarnaast heeft hij dan misschien een minder overzicht dan eerder genoemde, waar ik mijn twijfels over heb trouwens en zeker iets wat nog kan groeien gezien zijn leefijd, zijn dribbels zijn ongeëvenaard.
Ik typ straat.
pi_59477003
Precies hij kan nog beter worden alleen dan zal hij wel wat sterker moeten worden. Die dribbels kan hij in de Nederlandse competitie nog maken maar als hij later in Spanje? gaat voetballen zal dan niet meer zo makkelijk gaan.

Voor een speler die achter de spitsen speelt vind ik dat zijn schot veel te zwak is, hij komt best vaak in de positie om van buiten de 16 op het goal te schieten. Maar hij profiteert hier nog te weinig van, maar zijn schot kan hij ook nog wel trainen alleen een schot als Sneijder en van Persie zal het niet worden.
pi_59477538
begon vandaag slecht maar kwam op een gegeven moment beter in de wedstrijd. geen basis maar wel een goed wapen als invaller helemaal nu Babel er niet is.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 14:56:04 #286
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59489140
Tja tis geen Ajacied dat merk je aan alles, maar hij kan denk ik wel bij Genk of Osasuna meedraaien als invaller.
pi_59489295
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tja tis geen Ajacied dat merk je aan alles, maar hij kan denk ik wel bij Genk of Osasuna meedraaien als invaller.

Hij begon inderdaad erg zwak, maar ik denk dat dit vooral druk was later in de wedstrijd ging het namelijk wel redelijk.
pi_59489368
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel knuffelen met een jood

pi_59489392
Ajax/PSV gebash in een spelers topic
pi_59509348
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Wooldoor het volgende:
Precies hij kan nog beter worden alleen dan zal hij wel wat sterker moeten worden. Die dribbels kan hij in de Nederlandse competitie nog maken maar als hij later in Spanje? gaat voetballen zal dan niet meer zo makkelijk gaan.

Voor een speler die achter de spitsen speelt vind ik dat zijn schot veel te zwak is, hij komt best vaak in de positie om van buiten de 16 op het goal te schieten. Maar hij profiteert hier nog te weinig van, maar zijn schot kan hij ook nog wel trainen alleen een schot als Sneijder en van Persie zal het niet worden.
Hij heeft die dribbels tegen o.a. Milan, Arsenal, Fiorentina en Tottenham ook al gemaakt, dus waarom niet. Zo vaak is hij dinsdag niet in de positie gekomen om op goal te schieten. Zo vaak komt hij dat bij PSV ook niet omdat hij bij gebrek aan een spelverdeler die taak ook nog op zich heeft genomen. Wordt een beetje moeilijk om de aanval van achteruit op te zetten, drie man voorbij te pingelen, de bal diep te geven en dan ook nog op tijd voorin te zijn om hem vanaf randje 16 d'rin te rammen. Daarom hoop ik ook dat PSV een goede spelverdeler haalt, zodat het minder van hem af komt te hangen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:44:24 #291
90464 R4V3
Forza PSV
pi_59517176
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

Hij heeft die dribbels tegen o.a. Milan, Arsenal, Fiorentina en Tottenham ook al gemaakt, dus waarom niet. Zo vaak is hij dinsdag niet in de positie gekomen om op goal te schieten. Zo vaak komt hij dat bij PSV ook niet omdat hij bij gebrek aan een spelverdeler die taak ook nog op zich heeft genomen. Wordt een beetje moeilijk om de aanval van achteruit op te zetten, drie man voorbij te pingelen, de bal diep te geven en dan ook nog op tijd voorin te zijn om hem vanaf randje 16 d'rin te rammen. Daarom hoop ik ook dat PSV een goede spelverdeler haalt, zodat het minder van hem af komt te hangen.
Die spelverdeler hebben we al (Aissati) maar die speelt nooit.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:49:09 #292
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_59517346
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Wie mailt deze laatste 2 replies even naar Stevens?
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_59520660
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Een spelverdeler, die achter Afellay speelt zal ook mee moeten verdedigen, kan Aissati dat? Zo ja, dan zou ik hem meteen opstellen, niet, dan zou ik toch echt naar iemand op zoek gaan die dat wel kan.
pi_60003499
Nou wat let je, Fiorentina wilde je halen, ga dan! PSV is dief van de eigen portemonnee.
pi_60003740
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef okee6 het volgende:
Nou wat let je, Fiorentina wilde je halen, ga dan! PSV is dief van de eigen portemonnee.
pi_60011612
Aissati moet gewoon invallen, dat is de enige rol waar hij bij PSV voor geschikt is

Afentoe een keer laten starten tegen een ploeg aan de onderkant van de eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60391888
quote:
Afellay niet tevreden over beleid PSV
Door David Kuipers
Zondag, 27 juli 2008, 23:08

Ibrahim Afellay is allerminst tevreden over het beleid dat PSV op dit moment voert. De 22-jarige aanvaller noemt het vertrek van zijn maatje Ismail Aissati 'pure kapitaalvernietiging', baalt dat hij geen langere vakantie kreeg na het EK en denkt dat de selectie nog wel wat versterking kan gebruiken.

Na zich eerder intern te hebben beklaagd over de gang van zaken in Eindhoven, spuwt Afellay nu zijn gal in het openbaar bij dagblad De Pers. Zo baalt hij van de transfer van Aissati naar Ajax. ``Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat Ismail uitzonderlijke kwaliteiten bezit. Nu speelt hij bij de concurrent. Ik heb er geen woorden voor. Dan zullen ze wel weer zeggen: daar heb je hem weer, omdat hij mijn maatje is, maar ik vind het pure kapitaalvernietiging."

Na het vertrek van Aissati, Gomes en Jefferson Farfán denkt de PSV'er dat de huidige selectie kwaliteit mist. ``Ik hoop dat er her en der nog wat bijkomt. Ik verwacht dit seizoen veel van mezelf, maar ook veel van anderen. We zijn tenslotte een elftal."

Afellay vertegenwoordige deze zomer Nederland op het EK en hoopte daarom op een wat langere vakantie. Toch moest hij zich van Huub Stevens op de eerste dag van de voorbereiding melden op de Herdgang. Weer een moment van ergernis voor Ibi. ``Ik heb na het EK drie weken vakantie gehad. Dat is een week te kort voor mij. Het EK is erg zwaar geweest, vooral in mentaal opzicht. Dat heb ik aangegeven. Maar de trainer vond het beter als ik er vanaf het begin bij zou zijn. Dan doe ik dat. Ik ben gekomen omdat het moet en train één keer in plaats van twee."
Gezellig
pi_60392529
idd. Hier en daar wordt alweer geroepen dat hij naar Ajax mag komen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:14:20 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60416390
Hij begint een beetje spatjes te krijgen Hopelijk maakt hij het goed met zijn spel. Na dit seizoen mag hij van mij naar Arsenal vertrekken voor 25 M.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:45:33 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60417125
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:14 schreef leolinedance het volgende:
Na dit seizoen mag hij van mij naar Arsenal vertrekken voor 25 M.
Of je laat hem nu gewoon naar Roma vertrekken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')