abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2008 @ 00:19:39 #211
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58193590
Alleen zijn dreiging, zijn spelversnelling en verdeling zorgen al voor genoeg kansen en mogelijkheden. Statistieken zeggen soms zo weinig. Babel vorig jaar, de zogenaamde nieuwe Henry, had volgens mij 5 goals en 3 assists en Danny Buijs bijvoorbeeld 7 goals en 7 assists. En uiteindelijk ging Babel voor 20 miljoen naar Liverpool.
pi_58193628
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar goed, vandaag had hij bijvoorbeeld de pass die de goal maakte, maar dan staat er geen goal/assist voor.
Maar bij die bal zoals vandaag had ie in Italie al 3 meter onder de grond gelegen. Denk dat ie daar behoorlijk wat blessures gaat oplopen als ie blijft draven zoals hier.
pi_58193639
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alleen zijn dreiging, zijn spelversnelling en verdeling zorgen al voor genoeg kansen en mogelijkheden. Statistieken zeggen soms zo weinig. Babel vorig jaar, de zogenaamde nieuwe Henry, had volgens mij 5 goals en 3 assists en Danny Buijs bijvoorbeeld 7 goals en 7 assists. En uiteindelijk ging Babel voor 20 miljoen naar Liverpool.
Afellay heeft dus nog een minder rendement dan Babel. Dat zegt toch al genoeg op zich.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58193703
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Afellay heeft dus nog een minder rendement dan Babel. Dat zegt toch al genoeg op zich.
Nog minder rendement dan Buijs .
pi_58193895
Het rendement van Afellay is niet hoog, maar de impact die hij op het spel heeft is wel enorm. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Steven Defour bij Standard, die heeft ook niet echt indrukwekkende cijfers.
pi_58194041
Nou ja, Defour speelt wel wat meer controlerender volgens mij. Daarnaast is Afellay een groot deel van de competitie 1 van de weinig aanvallend ingestelde spelers bij PSV geweest.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58194288
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar bij die bal zoals vandaag had ie in Italie al 3 meter onder de grond gelegen. Denk dat ie daar behoorlijk wat blessures gaat oplopen als ie blijft draven zoals hier.
Ik denk dat je het in zo'n soort competitie razendsnel leert. Verder is rendement inderdaad niet enkel assist/goals. Rendement behelst veel meer.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 april 2008 @ 01:12:00 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58194513
quote:

[..]

hij is dan ook nog lang niet klaar voor die stap
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58194526
Ibi mag nog wel een jaartje (of 2) blijven
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58196770
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:
Hoorde ik nou goed dat hij maar 3 doelpunten en 2 assists had?
Wel 10x lat/paal en 20x net naast
pi_58198239
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Radegast het volgende:
Het rendement van Afellay is niet hoog, maar de impact die hij op het spel heeft is wel enorm. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Steven Defour bij Standard, die heeft ook niet echt indrukwekkende cijfers.
Negatief inderdaad. En desondanks toch kampioen
  maandag 21 april 2008 @ 12:21:37 #222
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58200355
Hij zong helemaal niets in A'dam gisteren, gaan ze hem nu ook schorsen bij PSV net als Uli bij ons?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58201038
Vanavond te gast bij Holland Sport trouwens.
pi_58201502
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Radegast het volgende:
die kale liet dat goed zien bij de samenvattingen
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij zong helemaal niets in A'dam gisteren, gaan ze hem nu ook schorsen bij PSV net als Uli bij ons?
Uli
pi_58205525
Door dat gebuzz in de media is het lastig een afgewogen oordeel over hem te geven, omdat iedere kanttekening gelijk als een vorm van kritiek wordt beschouwd.

Tuurlijk heeft hij een goede techniek en grote creatieviteit, maar ik vind hem het eredivisie niveau nog niet ontstegen. Ook de progressie dit jaar t.o.v. vorig jaar zie ik niet zo duidelijk, maar misschien dat een PSV volger dat beter kan duiden.
Ik zie nog steeds dat zijn actie vaak is omwille van de actie. Dat i.c.m. zijn nog niet fysieke top maakt hem ongeschikt voor een stap hogerop. Hij speelt op een positie waar je jezelf makkelijk in de kijker speelt, zeker in de nederlandse competitie waar je de ruimte hebt om zo te spelen. (kijk naar el hamadi bijv.) Maar het niveau van een sneijder lijkt me nog wel duidelijk hoger.
pi_58210661
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef N.i.c.k het volgende:
Door dat gebuzz in de media is het lastig een afgewogen oordeel over hem te geven, omdat iedere kanttekening gelijk als een vorm van kritiek wordt beschouwd.

Tuurlijk heeft hij een goede techniek en grote creatieviteit, maar ik vind hem het eredivisie niveau nog niet ontstegen. Ook de progressie dit jaar t.o.v. vorig jaar zie ik niet zo duidelijk, maar misschien dat een PSV volger dat beter kan duiden.
Ik zie nog steeds dat zijn actie vaak is omwille van de actie. Dat i.c.m. zijn nog niet fysieke top maakt hem ongeschikt voor een stap hogerop. Hij speelt op een positie waar je jezelf makkelijk in de kijker speelt, zeker in de nederlandse competitie waar je de ruimte hebt om zo te spelen. (kijk naar el hamadi bijv.) Maar het niveau van een sneijder lijkt me nog wel duidelijk hoger.
Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Ben nooit zo'n fan geweest van Afellay, het is vooral blijven rennen en daarna huilen dat hij een schouderduw krijgt. Er zijn betere spelers in de Eredivisie.
pi_58212047
quote:
Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond te gast bij Holland Sport trouwens.
Hmm hij had het afgezegd.
pi_58214046
Zal wel een kater hebben gehad .
pi_58215274
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Dat kan alleen een Ajacied beweren dat kostte wel een titel
pi_58215342
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58215378
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar Sneijder was zeker wel een stuk verder dan Afellay.

Afellay moet gewoon nog even rijpen bij PSV en daarna de stap naar de europese top maken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58215410
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Sneijder koos zķ vaak ego voor het schot, Ajax kwam één doelpunt tekort. Met de semi-assists van Afellay heeft PSV dit jaar gewoon de titel kunnen halen. In principe vind ik dat Afellay zich eerst via het tweede moet bewijzen, dat hij over voldoende hardheid beschikt. Maar de huidige PSV-trainers omarmen liever publiek -wat een schatje- en bestuur -potentieel geld.
pi_58215852
quote:

[..]

Tegen de nummer 4 van Italie was hij volgens Gazzetta Dello Sport wel de MOTM. (maakte toen overigens ook de assist waarmee Koevermans PSV gelijk schoot.... in een veel kleinere ruimte dan gisteren)

http://www.sportweek.nl/v(...)Afellay_was_de_beste

En heeft zich toen zo in de kaart gespeeld dat Prandelli hem wil hebben.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_58217340
Ja, Affelay zou best mee kunnen draaien bij Fiorentina, als je dat wil zeggen ? Dat is modaal europa cup niveau.

Om te stellen dat hij nog niet zover is als Sneijder 2 jaar terug vind ik overdreven. Maar waar door Cruijff vorig jaar nog gesteld werd dat Sneijder de stap naar een Spaanse topclub nog niet zou kunnen maken, geldt wel dubbel en dwars voor Afellay. Goed, hij is ook nog een paar jaar jonger dan Sneijder....
Als hij zich komende jaren maar door ontwikkeld, want dit seizoen is hij voorbij gestreefd door Bakkal m.i.
pi_58226879
- Reageer eens normaal -

[ Bericht 80% gewijzigd door RayMania op 22-04-2008 20:11:38 ]
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58229136
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:10:23 #237
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_58229201
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
Qua populairiteit bij de concurrentie is hij op de goede weg ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:06:15 #238
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230418
Mensen hier die zeiken over het rendement van Affelay.

Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58230589
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Mensen hier die zeiken over het rendement van Affelay.

Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.
pi_58230591
Is gewoon zonde hij was een rustige jongen maar hij heeft het hoog in zijn bolletje gekregen.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')