Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.quote:Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef N.i.c.k het volgende:
Door dat gebuzz in de media is het lastig een afgewogen oordeel over hem te geven, omdat iedere kanttekening gelijk als een vorm van kritiek wordt beschouwd.
Tuurlijk heeft hij een goede techniek en grote creatieviteit, maar ik vind hem het eredivisie niveau nog niet ontstegen. Ook de progressie dit jaar t.o.v. vorig jaar zie ik niet zo duidelijk, maar misschien dat een PSV volger dat beter kan duiden.
Ik zie nog steeds dat zijn actie vaak is omwille van de actie. Dat i.c.m. zijn nog niet fysieke top maakt hem ongeschikt voor een stap hogerop. Hij speelt op een positie waar je jezelf makkelijk in de kijker speelt, zeker in de nederlandse competitie waar je de ruimte hebt om zo te spelen. (kijk naar el hamadi bijv.) Maar het niveau van een sneijder lijkt me nog wel duidelijk hoger.
Hmm hij had het afgezegd.quote:Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond te gast bij Holland Sport trouwens.
Dat kan alleen een Ajacied bewerenquote:Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?quote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een Ajacied bewerendat kostte wel een titel
Sorry hoor maar Sneijder was zeker wel een stuk verder dan Afellay.quote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een Ajacied bewerendat kostte wel een titel
Sneijder koos zó vaak ego voor het schot, Ajax kwam één doelpunt tekort. Met de semi-assists van Afellay heeft PSV dit jaar gewoon de titel kunnen halen. In principe vind ik dat Afellay zich eerst via het tweede moet bewijzen, dat hij over voldoende hardheid beschikt. Maar de huidige PSV-trainers omarmen liever publiek -wat een schatje- en bestuur -potentieel geld.quote:Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Tegen de nummer 4 van Italie was hij volgens Gazzetta Dello Sport wel de MOTM. (maakte toen overigens ook de assist waarmee Koevermans PSV gelijk schoot.... in een veel kleinere ruimte dan gisteren)quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar bij die bal zoals vandaag had ie in Italie al 3 meter onder de grond gelegen. Denk dat ie daar behoorlijk wat blessures gaat oplopen als ie blijft draven zoals hier.
Qua populairiteit bij de concurrentie is hij op de goede weg jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Mensen hier die zeiken over het rendement van Affelay.
Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
Hoog in bol? Dat hebben jullie alleen maar in Amsterdamquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef BonJovi het volgende:
Is gewoon zonde hij was een rustige jongen maar hij heeft het hoog in zijn bolletje gekregen.
Het zou toch ook fijn zijn als zijn eigen rendement hoger is dat je niet nog eens afhankelijk bent van twee of drie anderen wat die dan nog met de bal gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Mensen hier die zeiken over het rendement van Affelay.
Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef Solstice het volgende:
[..]
Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.
Fiorentina uit en thuis, wereld van verschil.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef Solstice het volgende:
Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. .
Op hoeveel samenvattingen is jouw opinie gebaseerd. Het aantal malen dat Afellay met balverlies druk legde op de eigen verdediging, is niet op een schoolbord te turven. Om maar niet van de sullige gele kaarten te zwijgen, die de arbiters uitlokten tot een standpunt. En dan hebben we het nog maar niet over wat Timmy Simons zegt als hij 's avonds op de bank ploft "omdat Afellay weer mee mocht doen"quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef Solstice het volgende:
[..]
Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |