abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58210661
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef N.i.c.k het volgende:
Door dat gebuzz in de media is het lastig een afgewogen oordeel over hem te geven, omdat iedere kanttekening gelijk als een vorm van kritiek wordt beschouwd.

Tuurlijk heeft hij een goede techniek en grote creatieviteit, maar ik vind hem het eredivisie niveau nog niet ontstegen. Ook de progressie dit jaar t.o.v. vorig jaar zie ik niet zo duidelijk, maar misschien dat een PSV volger dat beter kan duiden.
Ik zie nog steeds dat zijn actie vaak is omwille van de actie. Dat i.c.m. zijn nog niet fysieke top maakt hem ongeschikt voor een stap hogerop. Hij speelt op een positie waar je jezelf makkelijk in de kijker speelt, zeker in de nederlandse competitie waar je de ruimte hebt om zo te spelen. (kijk naar el hamadi bijv.) Maar het niveau van een sneijder lijkt me nog wel duidelijk hoger.
Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Ben nooit zo'n fan geweest van Afellay, het is vooral blijven rennen en daarna huilen dat hij een schouderduw krijgt. Er zijn betere spelers in de Eredivisie.
pi_58212047
quote:
Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond te gast bij Holland Sport trouwens.
Hmm hij had het afgezegd.
pi_58214046
Zal wel een kater hebben gehad .
pi_58215274
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij zit nog lang niet op het niveau van de Sneijder van 2 jaar geleden, die had namelijk wel een rendement.
Dat kan alleen een Ajacied beweren dat kostte wel een titel
pi_58215342
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58215378
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar Sneijder was zeker wel een stuk verder dan Afellay.

Afellay moet gewoon nog even rijpen bij PSV en daarna de stap naar de europese top maken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58215410
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wacht ff, ik volg jou niet meer? Afellay was 100x niets toch in jouw ogen?
Sneijder koos zó vaak ego voor het schot, Ajax kwam één doelpunt tekort. Met de semi-assists van Afellay heeft PSV dit jaar gewoon de titel kunnen halen. In principe vind ik dat Afellay zich eerst via het tweede moet bewijzen, dat hij over voldoende hardheid beschikt. Maar de huidige PSV-trainers omarmen liever publiek -wat een schatje- en bestuur -potentieel geld.
pi_58215852
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar bij die bal zoals vandaag had ie in Italie al 3 meter onder de grond gelegen. Denk dat ie daar behoorlijk wat blessures gaat oplopen als ie blijft draven zoals hier.
Tegen de nummer 4 van Italie was hij volgens Gazzetta Dello Sport wel de MOTM. (maakte toen overigens ook de assist waarmee Koevermans PSV gelijk schoot.... in een veel kleinere ruimte dan gisteren)

http://www.sportweek.nl/v(...)Afellay_was_de_beste

En heeft zich toen zo in de kaart gespeeld dat Prandelli hem wil hebben.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_58217340
Ja, Affelay zou best mee kunnen draaien bij Fiorentina, als je dat wil zeggen ? Dat is modaal europa cup niveau.

Om te stellen dat hij nog niet zover is als Sneijder 2 jaar terug vind ik overdreven. Maar waar door Cruijff vorig jaar nog gesteld werd dat Sneijder de stap naar een Spaanse topclub nog niet zou kunnen maken, geldt wel dubbel en dwars voor Afellay. Goed, hij is ook nog een paar jaar jonger dan Sneijder....
Als hij zich komende jaren maar door ontwikkeld, want dit seizoen is hij voorbij gestreefd door Bakkal m.i.
pi_58226879
- Reageer eens normaal -

[ Bericht 80% gewijzigd door RayMania op 22-04-2008 20:11:38 ]
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58229136
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:10:23 #237
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_58229201
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Volgend seizoen zal hij zich nog meer ontpoppen als de opvolger van Van Bommel
Qua populairiteit bij de concurrentie is hij op de goede weg ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:06:15 #238
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230418
Mensen hier die zeiken over het rendement van Affelay.

Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58230589
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:

Kom op zeg, je ziet toch zelf ook wel dat een Affelay in vorm van ongekende waarde is voor een team. Ik wil wel eens weten bij hoeveel goals hij betrokken is geweest dit jaar, denk dat je daar nog aardig van staat te kijken.
Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.
pi_58230591
Is gewoon zonde hij was een rustige jongen maar hij heeft het hoog in zijn bolletje gekregen.
AFC AJAX
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:17:03 #241
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230619
Ach, te hoog in z'n bolletje omdat hij in pure euforie een paar foute uitspraken doet.

Je moet het nou ook weer niet te erg uit z'n verband gaan rukken.
kankelul.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:18:02 #242
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_58230646
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef BonJovi het volgende:
Is gewoon zonde hij was een rustige jongen maar hij heeft het hoog in zijn bolletje gekregen.
Hoog in bol? Dat hebben jullie alleen maar in Amsterdam
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_58230680
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:

Het zou toch ook fijn zijn als zijn eigen rendement hoger is dat je niet nog eens afhankelijk bent van twee of drie anderen wat die dan nog met de bal gaan doen.

Volgens mij heeft hij trouwens zelf ook best nog wat kansjes gemist, zou die stats ook wel eens willen zien .
pi_58230682
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef Solstice het volgende:

[..]

Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. Ik denk dat hij technisch/tactisch zeker klaar is voor de grotere competities. Heeft ook tegen tegenstanders als Milan en Arsenal al laten zien dat hij geen enkele moeite heeft met dat niveau.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:23:12 #245
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230763
quote:
Bekijk anders de wedstrijden met en zonder Afellay eens, en zie het verschil. .
Fiorentina uit en thuis, wereld van verschil.

Ik durf te stellen dat ze met Affelay thuis de volgende ronde behaald hadden.
kankelul.
pi_58230862
Affelay doet het leuk in de Nederlandse competitie maar ik zie het eerlijk gezegd nooit een europese topper worden, daar is hij gewoon te zwak voor en zijn er veel betere spelers op die positie. Als hij eens wat krachttraining zou gaan doen en eens leert schieten want een hoge bal in de kruising trekt hij al niet dan kan hij zeker nog erg goed worden.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:09 #247
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58231101
Edit: Beetje laat, maar dit is dus ook niet nodig.

[ Bericht 88% gewijzigd door Blawh op 28-04-2008 22:15:29 ]
#FreeHat
pi_58231551
quote:

[..]

Vrijwel elke aanval begint bij hem, en hij haalt vaak ook nog eens in z'n eentje of in combinatie met Farfan de druk van de verdediging. Dus wat dat betreft is hij gewoon heel belangrijk. ...
Op hoeveel samenvattingen is jouw opinie gebaseerd. Het aantal malen dat Afellay met balverlies druk legde op de eigen verdediging, is niet op een schoolbord te turven. Om maar niet van de sullige gele kaarten te zwijgen, die de arbiters uitlokten tot een standpunt. En dan hebben we het nog maar niet over wat Timmy Simons zegt als hij 's avonds op de bank ploft "omdat Afellay weer mee mocht doen"

Er past veel meer waardering voor Bakkal en Afellay verdiende regelmatig een schop naar het tweede.
  maandag 28 april 2008 @ 20:45:34 #249
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58366633
Hij vindt Ajax een mooie club
#FreeHat
pi_58366955
Dat was wel mooi om te horen inderdaad. Dat "4x Amsterdam" was ook alleen maar als reactie op de krantenberichten in aanloop naar de kampioenswedstrijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')