abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59221019
Ach, Fiorentina wil elke speler die het goed doet in een wedstrijd tegen Fiorentina.

Wat is de bron?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:48:34 #272
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59221932
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Ach, Fiorentina wil elke speler die het goed doet in een wedstrijd tegen Fiorentina.

Wat is de bron?
Il Romanista
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:47:02 #273
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59473903
Erg goed gespeeld.
Blijf het een geweldige speler vinden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59474352
Vond hem ook uitstekend. Ook hetgene wat hem het meeste verweten wordt (pingelen) amper gezien. Behalve op zo'n moment na diep in de tweede helft wat beter uitgespeeld had kunnen worden. Maar wat ik al zei in het andere topic. Als hij genoeg afspeelmogelijkheden heeft, dan is hij niet te beroerd om zo'n bal af te geven. Maar PSV heeft natuurlijk een stuk beroerder positiespel dan Oranje.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59475845
Ik vond hem helemaal niet zo goed spelen. Speelde meer voor zichzelf als het team leek het wel
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59475854
Wel een paar erg goeie acties
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59475978
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Vond hem ook uitstekend. Ook hetgene wat hem het meeste verweten wordt (pingelen) amper gezien. Behalve op zo'n moment na diep in de tweede helft wat beter uitgespeeld had kunnen worden. Maar wat ik al zei in het andere topic. Als hij genoeg afspeelmogelijkheden heeft, dan is hij niet te beroerd om zo'n bal af te geven. Maar PSV heeft natuurlijk een stuk beroerder positiespel dan Oranje.
Dat moment in de tweede helft moest hij wel alleen gaan omdat de twee mensen voorin buitenspel liepen
volgens mij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:51:27 #278
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59476084
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat moment in de tweede helft moest hij wel alleen gaan omdat de twee mensen voorin buitenspel liepen
volgens mij
Die twee bleven in het centrum hangen, ipv uit te zwerven. Zo was hij wel gedwongen om zelf te gaan.

Speelde een goede wedstrijd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59476171
speelde goed
AFC AJAX
pi_59476234
Genoten van hem vanavond, zoals eigenlijk al het gehele seizoen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59476294
Zeer lekker bezig dit EK.

Misschien zal er wel een team komen na dit EK die hem bij PSV wilt weghalen op basis van zijn invalbeurten.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_59476735
Paar aardige balleen gegeven maar vond het voor de rest niets, een Sneijder, van Persie of van der Vaart gaat veel meer dreiging vanuit. Die 3 hebben een groter inzicht dan Afellay en zijn veel dreigender doordat ze alle 3 een goed schot hebben, iets wat bij Afellay ook ontbreekt. Fysiek heeft hij het ook vaak zwaar maar dat kan hij nog trainen zoals Sneijder ook heeft gedaan.
pi_59476898
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef Wooldoor het volgende:
Paar aardige balleen gegeven maar vond het voor de rest niets, een Sneijder, van Persie of van der Vaart gaat veel meer dreiging vanuit. Die 3 hebben een groter inzicht dan Afellay en zijn veel dreigender doordat ze alle 3 een goed schot hebben, iets wat bij Afellay ook ontbreekt. Fysiek heeft hij het ook vaak zwaar maar dat kan hij nog trainen zoals Sneijder ook heeft gedaan.
Dat schot is niet zo slecht als jij het hier doet voorkomen, verre van zelfs. Fysiek is hij al met reuze stappen vooruit gegaan. Daarnaast heeft hij dan misschien een minder overzicht dan eerder genoemde, waar ik mijn twijfels over heb trouwens en zeker iets wat nog kan groeien gezien zijn leefijd, zijn dribbels zijn ongeëvenaard.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59477003
Precies hij kan nog beter worden alleen dan zal hij wel wat sterker moeten worden. Die dribbels kan hij in de Nederlandse competitie nog maken maar als hij later in Spanje? gaat voetballen zal dan niet meer zo makkelijk gaan.

Voor een speler die achter de spitsen speelt vind ik dat zijn schot veel te zwak is, hij komt best vaak in de positie om van buiten de 16 op het goal te schieten. Maar hij profiteert hier nog te weinig van, maar zijn schot kan hij ook nog wel trainen alleen een schot als Sneijder en van Persie zal het niet worden.
pi_59477538
begon vandaag slecht maar kwam op een gegeven moment beter in de wedstrijd. geen basis maar wel een goed wapen als invaller helemaal nu Babel er niet is.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 14:56:04 #286
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59489140
Tja tis geen Ajacied dat merk je aan alles, maar hij kan denk ik wel bij Genk of Osasuna meedraaien als invaller.
pi_59489295
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tja tis geen Ajacied dat merk je aan alles, maar hij kan denk ik wel bij Genk of Osasuna meedraaien als invaller.

Hij begon inderdaad erg zwak, maar ik denk dat dit vooral druk was later in de wedstrijd ging het namelijk wel redelijk.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59489368
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel knuffelen met een jood

pi_59489392
Ajax/PSV gebash in een spelers topic
pi_59509348
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Wooldoor het volgende:
Precies hij kan nog beter worden alleen dan zal hij wel wat sterker moeten worden. Die dribbels kan hij in de Nederlandse competitie nog maken maar als hij later in Spanje? gaat voetballen zal dan niet meer zo makkelijk gaan.

Voor een speler die achter de spitsen speelt vind ik dat zijn schot veel te zwak is, hij komt best vaak in de positie om van buiten de 16 op het goal te schieten. Maar hij profiteert hier nog te weinig van, maar zijn schot kan hij ook nog wel trainen alleen een schot als Sneijder en van Persie zal het niet worden.
Hij heeft die dribbels tegen o.a. Milan, Arsenal, Fiorentina en Tottenham ook al gemaakt, dus waarom niet. Zo vaak is hij dinsdag niet in de positie gekomen om op goal te schieten. Zo vaak komt hij dat bij PSV ook niet omdat hij bij gebrek aan een spelverdeler die taak ook nog op zich heeft genomen. Wordt een beetje moeilijk om de aanval van achteruit op te zetten, drie man voorbij te pingelen, de bal diep te geven en dan ook nog op tijd voorin te zijn om hem vanaf randje 16 d'rin te rammen. Daarom hoop ik ook dat PSV een goede spelverdeler haalt, zodat het minder van hem af komt te hangen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:44:24 #291
90464 R4V3
Forza PSV
pi_59517176
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

Hij heeft die dribbels tegen o.a. Milan, Arsenal, Fiorentina en Tottenham ook al gemaakt, dus waarom niet. Zo vaak is hij dinsdag niet in de positie gekomen om op goal te schieten. Zo vaak komt hij dat bij PSV ook niet omdat hij bij gebrek aan een spelverdeler die taak ook nog op zich heeft genomen. Wordt een beetje moeilijk om de aanval van achteruit op te zetten, drie man voorbij te pingelen, de bal diep te geven en dan ook nog op tijd voorin te zijn om hem vanaf randje 16 d'rin te rammen. Daarom hoop ik ook dat PSV een goede spelverdeler haalt, zodat het minder van hem af komt te hangen.
Die spelverdeler hebben we al (Aissati) maar die speelt nooit.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:49:09 #292
69083 noxious
Viva la Revoluciķn!
pi_59517346
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Wie mailt deze laatste 2 replies even naar Stevens?
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_59520660
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Een spelverdeler, die achter Afellay speelt zal ook mee moeten verdedigen, kan Aissati dat? Zo ja, dan zou ik hem meteen opstellen, niet, dan zou ik toch echt naar iemand op zoek gaan die dat wel kan.
pi_60003499
Nou wat let je, Fiorentina wilde je halen, ga dan! PSV is dief van de eigen portemonnee.
pi_60003740
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef okee6 het volgende:
Nou wat let je, Fiorentina wilde je halen, ga dan! PSV is dief van de eigen portemonnee.
pi_60011612
Aissati moet gewoon invallen, dat is de enige rol waar hij bij PSV voor geschikt is

Afentoe een keer laten starten tegen een ploeg aan de onderkant van de eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60391888
quote:
Afellay niet tevreden over beleid PSV
Door David Kuipers
Zondag, 27 juli 2008, 23:08

Ibrahim Afellay is allerminst tevreden over het beleid dat PSV op dit moment voert. De 22-jarige aanvaller noemt het vertrek van zijn maatje Ismail Aissati 'pure kapitaalvernietiging', baalt dat hij geen langere vakantie kreeg na het EK en denkt dat de selectie nog wel wat versterking kan gebruiken.

Na zich eerder intern te hebben beklaagd over de gang van zaken in Eindhoven, spuwt Afellay nu zijn gal in het openbaar bij dagblad De Pers. Zo baalt hij van de transfer van Aissati naar Ajax. ``Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat Ismail uitzonderlijke kwaliteiten bezit. Nu speelt hij bij de concurrent. Ik heb er geen woorden voor. Dan zullen ze wel weer zeggen: daar heb je hem weer, omdat hij mijn maatje is, maar ik vind het pure kapitaalvernietiging."

Na het vertrek van Aissati, Gomes en Jefferson Farfán denkt de PSV'er dat de huidige selectie kwaliteit mist. ``Ik hoop dat er her en der nog wat bijkomt. Ik verwacht dit seizoen veel van mezelf, maar ook veel van anderen. We zijn tenslotte een elftal."

Afellay vertegenwoordige deze zomer Nederland op het EK en hoopte daarom op een wat langere vakantie. Toch moest hij zich van Huub Stevens op de eerste dag van de voorbereiding melden op de Herdgang. Weer een moment van ergernis voor Ibi. ``Ik heb na het EK drie weken vakantie gehad. Dat is een week te kort voor mij. Het EK is erg zwaar geweest, vooral in mentaal opzicht. Dat heb ik aangegeven. Maar de trainer vond het beter als ik er vanaf het begin bij zou zijn. Dan doe ik dat. Ik ben gekomen omdat het moet en train één keer in plaats van twee."
Gezellig
pi_60392529
idd. Hier en daar wordt alweer geroepen dat hij naar Ajax mag komen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:14:20 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60416390
Hij begint een beetje spatjes te krijgen Hopelijk maakt hij het goed met zijn spel. Na dit seizoen mag hij van mij naar Arsenal vertrekken voor 25 M.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:45:33 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60417125
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:14 schreef leolinedance het volgende:
Na dit seizoen mag hij van mij naar Arsenal vertrekken voor 25 M.
Of je laat hem nu gewoon naar Roma vertrekken natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')