abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2008 @ 21:26:17 #251
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_58367481
Hij kan niet fietsen.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_58367558
Waarschijnlijk niet goed voor z'n benen.
pi_58367680
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij vindt Ajax een mooie club
blijkbaar calimero ÉN hypocriet. Afellay
pi_58368367
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:35 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

blijkbaar calimero ÉN hypocriet. Afellay
Wie is er nu de calimero
  dinsdag 29 april 2008 @ 00:52:00 #255
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58372352
Eerst zegt tie 4 keer Amsterdam 4 keer in de camera.Dan zegt tie in de kleedkamer:ze hebben een grote mond maar resultaten ho maar. Dan gaat hij op het bordes zingen helemaal niets in Amsterdam. En dan in een interview zeggen ja maar ik vind het wel een mooie club. Kijk dat je een hekel hebt aan Ajax vind ik alleen maar mooi. Maar ben dan ook een vent en draag de consequenties. Ga niet zitten liegen en zeggen dat je Ajax een mooie club vindt.
#FreeHat
pi_58372978
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef MrSleep het volgende:
Dat was wel mooi om te horen inderdaad. Dat "4x Amsterdam" was ook alleen maar als reactie op de krantenberichten in aanloop naar de kampioenswedstrijd
Ach, het gaat ook om het moment dat hij het zegt. Hij zit nog in de euforie van het kampioenschap.
Dan kan ik het best wel begrijpen.
pi_58375301
Nou kom op mensen, post het eerste topic van deze wereldster eens vol. Na zulke uitspraken
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:01:51 #258
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58376487
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Hij kan niet fietsen.

J.
Belachelijk. Of zeg dat je niet mee wilt doen vanwege je belssuregevoeligheid, of doe mee, maar ga niet op de fiets zitten zonder rond te trappen. Heb ik wel meer voetballers op betrapt overigens, terwijl ALLE andere sporters gewoon meedoen.
pi_58383355
Hij raakt toch al geblesseerd als ie naar een fiets kijkt?

Opvallend genoeg heel veel gele kaarten. Weinig rendement in cijfers. Toch spreken we van een goed seizoen. Blijft wel apart.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:02:44 #260
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58383562
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:

Opvallend genoeg heel veel gele kaarten. Weinig rendement in cijfers. Toch spreken we van een goed seizoen. Blijft wel apart.
Ik heb hier nog wel een boekje van Johan Cruijff liggen, waarin hij stelt dat voetbal niet in cijfers uit te drukken is.
pi_58384025
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb hier nog wel een boekje van Johan Cruijff liggen, waarin hij stelt dat voetbal niet in cijfers uit te drukken is.
Nee, maar toch... Je zou verwachten dat een speler op zijn positie zijn stempel ook qua assists en goals meer op de ploeg zou drukken. Mike Zonneveld maakte net zo veel goals....
www.thuisuiteten.nl
pi_58384168
Misschien zouden zijn cijfers beter zijn als je naar zijn 'key passes' zou kijken ipv goals en assists.
pi_58384259
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:
10 competitieduels gemist. Waar schorsingen en een trap van een Rus bijzat waarvan niemands voet heel van zou blijven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58384342
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

een trap van een Rus bijzat waarvan niemands voet heel van zou blijven.
Vond die overtreding best mee vallen.
pi_58385172
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, maar toch... Je zou verwachten dat een speler op zijn positie zijn stempel ook qua assists en goals meer op de ploeg zou drukken. Mike Zonneveld maakte net zo veel goals....
Heb je Afellay wel eens hele wedstrijden zien spelen? Zo ja, dan had je kunnen weten dat Afellay bij vrijwel elke aanval betrokken is, tegenstanders constant onder druk zet en door de tegenstanders regelmatig geroemd wordt vanwege zijn spel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58385570
Bij de wedstrijden tegen de Graafschap vond ik Bakkal veel beter/belangrijker dan die huilebalk.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58400317
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb je Afellay wel eens hele wedstrijden zien spelen? Zo ja, dan had je kunnen weten dat Afellay bij vrijwel elke aanval betrokken is, tegenstanders constant onder druk zet en door de tegenstanders regelmatig geroemd wordt vanwege zijn spel.
Kan wel zijn, maar hij drukt lang niet zo overduidelijk zichtbaar zijn stempel op de ploeg als bijvoorbeeld Sneijder vorig jaar bij Ajax of Van Bommel enkele jaren terug bij PSV. Hij is volgens mij absoluut nog niet onmisbaar voor PSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_58760533
"FC Barcelona wil Afellay"
quote:
FC Barcelona houdt grote schoonmaak. De huidige selectie wordt in de Spaanse pers vaak omschreven als verzadigde volgevreten miljonairs die zich niet meer zouden kunnen motiveren. Daarom is het tijd voor vers bloed en heeft de Catalaanse club ingezet op middenvelder Ibrahim Afellay.

De middenvelder van PSV is niet de enige Nederlander die met Barca in verband wordt gebracht. Ook Klaas-Jan Huntelaar en Rafael van der Vaart zouden kans maken op een transfer naar de Spaanse topclub.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ona_wil_afellay.html
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_58762418
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:27 schreef PastorOfMuppets het volgende:
"FC Barcelona wil Afellay"
[..]

http://www.spitsnieuws.nl(...)ona_wil_afellay.html
Huntelaar en v.d. Vaart? Ergens anders staat Huntelaar en v. Persie.
pi_59220982
Fiorentina wordt genoemd, in ruil voor 20 miljoen euro. En misschien mag hij deze week in het grote Oranje voetballen op het EK in Zwitserland. Deze held gaat op voor een tweede topic
pi_59221019
Ach, Fiorentina wil elke speler die het goed doet in een wedstrijd tegen Fiorentina.

Wat is de bron?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:48:34 #272
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59221932
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Ach, Fiorentina wil elke speler die het goed doet in een wedstrijd tegen Fiorentina.

Wat is de bron?
Il Romanista
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:47:02 #273
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59473903
Erg goed gespeeld.
Blijf het een geweldige speler vinden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59474352
Vond hem ook uitstekend. Ook hetgene wat hem het meeste verweten wordt (pingelen) amper gezien. Behalve op zo'n moment na diep in de tweede helft wat beter uitgespeeld had kunnen worden. Maar wat ik al zei in het andere topic. Als hij genoeg afspeelmogelijkheden heeft, dan is hij niet te beroerd om zo'n bal af te geven. Maar PSV heeft natuurlijk een stuk beroerder positiespel dan Oranje.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59475845
Ik vond hem helemaal niet zo goed spelen. Speelde meer voor zichzelf als het team leek het wel
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')