Zet eens onlinequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een oud filmpje van dit spel en het ziet er best wel vermakelijk uit!
Eind 2006quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:36 schreef Djaser het volgende:
Ik denk dat ze bij 3DRealms wel weer eens aan een nieuwe engine toe zijn, wanneer komt de volgende Unreal uit?
Dan verwacht ik half 2007 een nieuwe engine switch.quote:
quote:
Dat staat toch in de openingspostquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]ROFL
maarre is er nog nieuws..
de systeem eisen ofzo???
wat hebben we nodig??
een geforce 2 met een 1Ghz als minimum
Klinkt echt alsof ze weten waar ze mee bezig zijnquote:"What's taking so long?": Lots of things. We had too few programmers early on. Some tech took too long to do. We switched engines. We started over a time or two.
indd, ik zie mezelf al bij m'n baas aankomen; huhh, jah het gaat wat langer duren, we moeten weer eens een andere techniek gebruiken dus we beginnen maar weer eens helemaal overnieuw.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat staat toch in de openingspost
Zo lang geleden is die niet gemaakt hoor.
Eerst ff lezen voordat je overbodige vragen gaat stellen he
[..]
Klinkt echt alsof ze weten waar ze mee bezig zijn![]()
als je met je1 ste product achter loopt, zou menig baas daar wel op wachtenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd, ik zie mezelf al bij m'n baas aankomen; huhh, jah het gaat wat langer duren, we moeten weer eens een andere techniek gebruiken dus we beginnen maar weer eens helemaal overnieuw.
Maar Duke Nukem Forever is niet hun eerste productquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je met je1 ste product achter loopt, zou menig baas daar wel op wachten
* Nomineert voor slimste opmerking van de maandquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:32 schreef Vinamp het volgende:
Het wachten duurt ook forever!
Ze zullen wel moeten, je kunt na zoveel jaar toch je fans niet teleurstellenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Chandler het volgende:
Naja moet ie er natuurlijk wel vet goed uitzien hé
En hoe weet jij dat? Ze zijn er nog mee bezig omdat laatst in het nieuws kwam dat ze een licentie op de Meqon Physics Engine genomen hadden, zo'n licentie neem je echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
Duke Nukem Forever zal nooit worden gereleased
Een license op de Unreal engine ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef babba het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Ze zijn er nog mee bezig omdat laatst in het nieuws kwam dat ze een licentie op de Meqon Physics Engine genomen hadden, zo'n licentie neem je echt niet zomaar.
its done when its donequote:Op zondag 18 september 2005 10:22 schreef Omkron het volgende:
tvp... maar ik ga het niet helemaal lezen dit topic.. dus kan iemand mij even samenvatten wat de stand van zaken is nu..?
Dat is de samenvatting al sinds 1997.quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
its done when its done
zo kan ik het samenvatten
nope, net geprobeerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef DeRCT14 het volgende:
tvp zodat ik thuis ff DK3d ff kan downen... werkt het op XP?
Alles kan!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef babba het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, je kunt na zoveel jaar toch je fans niet teleurstellen
de originele duke3d werkt hier ook primaquote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
http://jonof.edgenetwork.org/buildport/duke3d/
Windows versie van Duke 3D. Werkt perfect.
Ik heb hem werkend, alleen jammer dat je niet met je muis kan bewegen tijdens het strafenquote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..quote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Deze link heb ik uit een readme bestand gehaald wat in mn install dir staat, kan hem verder ook niet vinden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..
hierquote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Je moet hiervoor trouwens wel de originele Duke3d CD hebben waar het grp bestand in zit.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Of het grp bestand uit de shareware versiequote:Op zondag 18 september 2005 17:05 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Je moet hiervoor trouwens wel de originele Duke3d CD hebben waar het grp bestand in zit.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef babba het volgende:
[..]
Of het grp bestand uit de shareware versie
gaaf nieuwtje...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:51 schreef StonedKinG het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem_Forever#1997
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
Ah. Toevallig. Ik heb net vanmorgen m'n jaarlijkse forum-update bij 3drealms even gelezen.
Toch denk ik dat we hem volgend jaar wel mogen verwachten als ik de berichten op de fora lees van George.
Vooral HIER staat toch wel hoopvolle informatie in.
Wil je er een?quote:
Op z'n minstquote:
die info ziet er idd wel hoopvol uit dat hij voor eind volgend jaar uitkomtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
Ah. Toevallig. Ik heb net vanmorgen m'n jaarlijkse forum-update bij 3drealms even gelezen.
Toch denk ik dat we hem volgend jaar wel mogen verwachten als ik de berichten op de fora lees van George.
Vooral HIER staat toch wel hoopvolle informatie in.
daikatana had nog 1 probleem extra: een mega-arrogante Romeroquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Rikoko het volgende:
-ziet kutspel-
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEUUUGHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spel van 6 jaar oud, kan nooit goed meer worden![]()
-herrinnerd daikatana-
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:41 schreef rainmaker2k het volgende:
En dan blijkt straks dat ze het hele spel alweer opnieuw gaan schrijven.
Ik denk dat de fans er blij mee zijn. Het gaat om de duke feelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
denk ut niet..
volgens mij vinden ze em nou wel leuk
alleen ben ik bang dat je halverwege of eind volgend jaar een spel met unreal 2 graphics te zien krijgt...
das ook waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat de fans er blij mee zijn. Het gaat om de duke feeling![]()
Wat jij zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:45 schreef Mr.J het volgende:
Tvp om dit topic in 2017 weer terug te vinden!
(Mits de search het weer doet.)
Dit zinnetje klinkt mij niet echt bemoedigend in de oren....quote:DO NOT buy hardware for the game now. Wait until it's done and see where things are then.
Dat zinnetje is ook al 2 jaar oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit zinnetje klinkt mij niet echt bemoedigend in de oren....
Ja ik heb hem al binnen via torrentquote:
Linkjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al binnen via torrent![]()
was een seriuese vraag hoor..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al binnen via torrent![]()
Jij speelt een alpha versie van 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:48 schreef Kiteless het volgende:
Ik find DNF wel aardig maar er zitten nog een hoop bugs in...
Als je tegen zo'n dude met zo'n schild aanloopt kan je 'm wegduwen,
en als je 'm dan in een klein hoekje duwt (zoals bij de trappen) komt ie vast te zitten
En zo zijn er nog veel meer van die kleine fouten die na een tijdje beginnen op te vallen..
Ik hoop dat ze die eruit kunnen halen voor de release want zoals ie nu is vind ik 'm niet zo![]()
Ik heb helemaal nergens last van, ja, dat mijn pc het spel niet helemaal trekt, maar wat wil je, het spel ziet er beter uit dan F.E.A.R.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:48 schreef Kiteless het volgende:
Ik find DNF wel aardig maar er zitten nog een hoop bugs in...
Als je tegen zo'n dude met zo'n schild aanloopt kan je 'm wegduwen,
en als je 'm dan in een klein hoekje duwt (zoals bij de trappen) komt ie vast te zitten
En zo zijn er nog veel meer van die kleine fouten die na een tijdje beginnen op te vallen..
Ik hoop dat ze die eruit kunnen halen voor de release want zoals ie nu is vind ik 'm niet zo![]()
2-12-'05 staat voor 2-12-2105, ff voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef DeathTrail het volgende:
2 December dus? Vette shitHeb alle delen van Duke Nukem uitgespeeld, toffe kerel
[afbeelding]
Lara en Duke hebben een kind gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |