Zet eens onlinequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een oud filmpje van dit spel en het ziet er best wel vermakelijk uit!
Eind 2006quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:36 schreef Djaser het volgende:
Ik denk dat ze bij 3DRealms wel weer eens aan een nieuwe engine toe zijn, wanneer komt de volgende Unreal uit?
Dan verwacht ik half 2007 een nieuwe engine switch.quote:
quote:
Dat staat toch in de openingspostquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]ROFL
maarre is er nog nieuws..
de systeem eisen ofzo???
wat hebben we nodig??
een geforce 2 met een 1Ghz als minimum
Klinkt echt alsof ze weten waar ze mee bezig zijnquote:"What's taking so long?": Lots of things. We had too few programmers early on. Some tech took too long to do. We switched engines. We started over a time or two.
indd, ik zie mezelf al bij m'n baas aankomen; huhh, jah het gaat wat langer duren, we moeten weer eens een andere techniek gebruiken dus we beginnen maar weer eens helemaal overnieuw.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat staat toch in de openingspost
Zo lang geleden is die niet gemaakt hoor.
Eerst ff lezen voordat je overbodige vragen gaat stellen he
[..]
Klinkt echt alsof ze weten waar ze mee bezig zijn![]()
als je met je1 ste product achter loopt, zou menig baas daar wel op wachtenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd, ik zie mezelf al bij m'n baas aankomen; huhh, jah het gaat wat langer duren, we moeten weer eens een andere techniek gebruiken dus we beginnen maar weer eens helemaal overnieuw.
Maar Duke Nukem Forever is niet hun eerste productquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je met je1 ste product achter loopt, zou menig baas daar wel op wachten
* Nomineert voor slimste opmerking van de maandquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:32 schreef Vinamp het volgende:
Het wachten duurt ook forever!
Ze zullen wel moeten, je kunt na zoveel jaar toch je fans niet teleurstellenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Chandler het volgende:
Naja moet ie er natuurlijk wel vet goed uitzien hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |