Welke feature dahaaan??
Nou, om in multiplayer samen te spelen, coop. Verdomme, de beste feature ooit in een game rammen ze eruit. Omdat het spel dan niet meer zou kloppen ofzoiets vanwege allemaal scripts enzo. Ik heb met Duke3d het spel al ongeveer 4x uitgepseeld met mijn broers, wat was dat tof. DAMN!!!!!!!
Balen dat multiplayer eruit is gehaald. Ook daar maakte ik vaak gebruik van. Wanneer komt het spel nu echt uit??
DOWNLOADEEEEUH!!
quote:beetje vaporware idd ...
Op maandag 03 september 2001 19:12 schreef Vision het volgende:
weten jullie waarom hij Duke Nukem 4ever heet? omdat het 4ever duurt voor hij uitkomt
Maar je kunt er vergif op innemen dat het echt een topspel word als hij uitkomt (duke nukem was ook verouderd toen hij uitkwam en dat roelde ook).
En het is idd jammer dat coop eruit is gehaald maar zolang dr maar multiplayer en een holoduke inzit ben ik tevreden ik zette in dat bioscooplevel namelijk altijd een holoduke achter de kassa (bij de wc) en daarna ergens verstoppin in de hoek en dan reactie's checken van je medespelers en lachen geblazen (en schieten natuurlijk).
Trouwens ik begin nu toch goede hoop te krijgen dat we voor 2002 duke4ever kunnen kopen aangezien de informatiestroom weer een beetje op gang begint te komen. Ook zit er in de gba versie van duke nukem een nieuwe vijand uit duke4ever als een soort preview. Die gba versie word zowieso wel cool het is een totaal nieuw avontuur behalve dat het veel bekende wapens en vijanden hebt (maar ook veel nieuwe van beiden en totaal nieuwe levels en 'storyline') en het moet 1 dezer dagen uitkomen
hier zijn wat screenshots:
edit: net nog effe dat e3 2001 filmpje van duke4 gedownload en het ziet er dan misschien uit alsof het al 1 jaar uit had moeten zijn, maar de gameplay roelt echt zo tie zien echt precies in duke nukem stijl.
[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 13-08-2002 14:06]
mijn nickname is verzonnen bij DukeNukem 3D Echt heel veel gespeeld over het netwerk toendertijd
De systeemeisen worden zwaar hoog, 1 ghz cpu is al te langzaam waarschijnlijk 2ghz gaat er meer op lijken.
Geforce 3 is minimaal en daaronder is niet meer mee te spelen.
De engine bestaat uit UT/utk3 code en custom code.
en het is nog steeds when it's done
En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
quote:Hahaha
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Tijn het volgende:
En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
quote:Ja hoor, wired.com reikt deze "prijs" ieder jaar uit: http://www.wired.com/news/culture/0,1284,57023,00.html
Op donderdag 16 januari 2003 13:24 schreef Frollo het volgende:[..]
Hahaha
Heb je geen linkje naar de organisatie die dit uitgeroepen heeft?
Check de details yourself Erg leuk iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |