En hoe weet jij dat? Ze zijn er nog mee bezig omdat laatst in het nieuws kwam dat ze een licentie op de Meqon Physics Engine genomen hadden, zo'n licentie neem je echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
Duke Nukem Forever zal nooit worden gereleasedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een license op de Unreal engine ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef babba het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Ze zijn er nog mee bezig omdat laatst in het nieuws kwam dat ze een licentie op de Meqon Physics Engine genomen hadden, zo'n licentie neem je echt niet zomaar.
its done when its donequote:Op zondag 18 september 2005 10:22 schreef Omkron het volgende:
tvp... maar ik ga het niet helemaal lezen dit topic.. dus kan iemand mij even samenvatten wat de stand van zaken is nu..?
Dat is de samenvatting al sinds 1997.quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
its done when its done
zo kan ik het samenvattenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nope, net geprobeerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef DeRCT14 het volgende:
tvp zodat ik thuis ff DK3d ff kan downen... werkt het op XP?
Alles kan!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef babba het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, je kunt na zoveel jaar toch je fans niet teleurstellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de originele duke3d werkt hier ook primaquote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
http://jonof.edgenetwork.org/buildport/duke3d/
Windows versie van Duke 3D. Werkt perfect.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hem werkend, alleen jammer dat je niet met je muis kan bewegen tijdens het strafenquote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Windows versie van Duke 3D. Werkt perfect.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..quote:Op zondag 18 september 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
ik accepteer de cookies.
Deze link heb ik uit een readme bestand gehaald wat in mn install dir staat, kan hem verder ook niet vinden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hierquote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Heb je een directe link..? site is een beetje rommelig.. enzo..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet hiervoor trouwens wel de originele Duke3d CD hebben waar het grp bestand in zit.quote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Of het grp bestand uit de shareware versiequote:Op zondag 18 september 2005 17:05 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Je moet hiervoor trouwens wel de originele Duke3d CD hebben waar het grp bestand in zit.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef babba het volgende:
[..]
Of het grp bestand uit de shareware versieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga m denk ik pre-orderen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:03 schreef babba het volgende:
2 December komt Duke Nukem Forever uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop